• De stelling van deze week luidt:
    Vrouwen zijn wraakzuchtiger dan mannen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Hmm... Moeilijk! Je kan het als wraak zien dat mannen op elkaar in beuken als ze ruzie hebben, maar vrouwen kunnen echt wekenlang enorm boos en bitchy tegen elkaar doen. Toch denk ik dat een klap pijnlijker is :X

    Rumpleteazer schreef:
    Eens. Vrouwen zijn zulke bitches af en toe. Ze kunnen elkaar helemaal kapot maken. Mannen zijn een stuk makkelijker.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    geen idee bij iedereen anders toch?

    Madonna schreef:
    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.


    Don't rush into love because even in fairy tales, the happy ending takes place on the last page.

    Eens. Bij mannen is het meestal wel snel over, maar vrouwen kunnen dingen lang bij iets blijven hangen. Toch zijn ze allebei wraakzuchtig. De man slaat de ander liever in elkaar, terwijl vrouwen een plannetje maken om de ander helemaal kapot te maken


    ~

    Rumpleteazer schreef:
    Eens. Vrouwen zijn zulke bitches af en toe. Ze kunnen elkaar helemaal kapot maken. Mannen zijn een stuk makkelijker.


    Eens. Maar mijn ex is wat dat betreft een vrouw xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Oneens, elke persoon is anders. Het is niet zo dat vrouwen automatisch wraakzuchtiger zijn.

    Eens, wij zijn echte bitches o.O
    Ik snap ook niet dat mannen het zo makkelijk hebben.
    We kunnen nog iets leren van hun xD


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell

    Misschien...
    Maar als de tijd me iets geleerd heeft, is dat vaders de meest wraakzuchtige wezens zijn, als er iets met hun gezin gebeurt...


    'Sharon was here!'

    Oneens, het ligt volledig aan iemands persoonlijkheid. Ik ken genoeg mannen die jarenlang iemands leven hebben verziekt puur uit wraak. Dus de stelling is niet waar. Het verschil is dat vrouwen achterbakser zijn in die dingen dan mannen. Vrouwen richten zich op de kleine dingen zoals het sociale leven en verspreiden roddels of proberen vriendinnen op te zetten en af te pakken. Mannen zijn meer van de "directere" handelingen, alhoewel dat ook kan verschillen aangezien er genoeg mannen zijn die ook gouden stembanden hebben als het om roddels gaat.


    One person's craziness is another person's reality.

    Eens! Vrouwen kunnen heel lang over een ruzie door blijven gaan, het goed maken en dan nog boos zijn op elkaar. Mannen zijn veel makkelijker, die slaan elkaar en dan is het weer oké.


    We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our minds.

    Ja dat klopt wel. vrouwen kunnen heel gniepig zijn. terwijl ze ook emotioneel kunnen zjjn vrouwen maken okk altijd bitchy bekgevechten. Doe ik zelf ook(A)


    I do what I want, whenever I want and I don't care.

    Eens. Vrouwen blijven erover denken, mannen vergeten sneller.


    Darling, in the end, you've got to be your own hero, because everybody's busy trying to save themselves.

    Ik persoonlijk wel, like het doen met een van de beste vrienden van mijn ex $


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Waha, jaaaa misschien...? (ik voel me aangesproken....)
    echt he, het is echt nooit goed voor vrouwen!
    *best stom om te zeggen, ben zelf ook een vrouwxD*