• De stelling van deze week luidt:
    Vrouwen zijn wraakzuchtiger dan mannen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    ik weet niet of ze wraakzuchtiger zijn, maar ze zijn wel veel gemener dan mannen. Vrouwen kunnen met een paar opmerkingen je hele leven verwoesten, mannen vechten het uit and that's it


    Be Your Own Anchor

    Madonna schreef:
    Oneens. Mannen en vrouwen regelen zulk soort dingen alleen op een verschillende manier. Mannen doen dat openlijk en meppen iemand gewoon in elkaar en vrouwen versprijden roddels achter iemands rug om en doen vervolgens, als desbetreffend persoon erbij is, of ze nergens vanaf weten en of ze nog de beste vriendinnen zijn.


    •*• Lululu •*•

    LostCause schreef:
    ik weet niet of ze wraakzuchtiger zijn, maar ze zijn wel veel gemener dan mannen. Vrouwen kunnen met een paar opmerkingen je hele leven verwoesten, mannen vechten het uit and that's it


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vrouwen hebben gewoon een andere manier van wraak nemen. En ja, we kunnen heel erg bitcherig zijn, maar dat betekent niet dat we wraakzuchtiger zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmm... Deze is tricky. Ehm, als een vrouw zijnde denk ik van wel, maar dat het zo bedoeld is. Ik bedoel, mannen kunnen ook enorme horken zijn, en in vele boeken en of films zijn het vaker de mannen die wraak nemen ( Ehm, Merlin niet meegeteld hè ) dan vrouwen. Maar enfin, vrouwen zijn sentimenteler dan mannen. Maar niet elke vrouw of man is hetzelfde.


    I will keep watch.

    simpel:
    EENS.


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    thoughtful schreef:
    eens! mannen vechten een keer en het is over en vrouwen blijven maar bitchy op 1 ding hangen


    Wish it, Dream it, Love it, Do it <3

    Oneens
    Volgens mij hangt dat af van persoon tot persoon en niet van geslacht.


    Take me to wonderland

    Oreteh schreef:
    Oneens
    Volgens mij hangt dat af van persoon tot persoon en niet van geslacht.


    Maar over het algemeen gezien zou ik wel zeggen dat vrouwen iets wraakzuchtiger zijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    soms xd


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Bitches be bitchin', aye


    quidquid excusatio prandium pro

    Oneens. Er zijn net zo goed mannen die wraakzuchtig zijn en vrouwen die dat niet zijn.
    Kijk alleen al naar die doorgedraaide mannen die weet ik veel wat gaan doen bij hun ex-vrouw/vriendin, wanneer een relatie over is.
    Volgens mij ligt het aan je persoonlijkheid en heeft je geslacht daar verder weinig mee te maken.


    Tell me about it, stud.

    Tja, ben het met je eens maar ook weer niet.
    Ik ben het niet met je eens omdat het ligt aan de ruzie en persoonlijkheid.
    En ja het vrouwelijke geslacht blijft meestal dan ook weer bitchy te doen enblijven langer boos.
    Najaa... ik denk toch eerlijk gezegd dat het 50% 50%


    Yoww =3

    Ik ben het er niet mee eens als je zegt 'vrouwen kunnen je met een paar woorden helemaal kapot maken.' Dat kunnen mannen ook, geloof me. Er zit een jongen in mijn klas, en die kan je met 1 woord helemaal kapot maken, wat veel meer effect heeft dan als je slaat, daar ben ik het mee eens, maar mannen kunnen dat even goed als vrouwen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Helemaal mee eens.
    Heb je al eens een vrouw gezien dat nooit wraak wou op iemand?
    (Zo ja, dan is dat wel héél zeldzaam!)


    Those who break the rules are scum, but those who abandon their comrades are worser than scum!