• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cybele schreef:
    Ik zou z'n griezelavond 1x in de week doen. Speurtocht bijvoorbeeld op een zondag en ze dan 1 avond ofzo eigentijd gunnen?


    Je kan ook doen dat iedere dag een andere hut moet koken of zo, en moet er ook niet iets aan school gedaan worden? Ik wil niet saai zijn, maar 2 maanden zonder school is wel raar.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Het is in de vakantie hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    en ik zou ook iets doen dat tweelingen tegen elkaar moeten dus juist met je eigen broer/zus en inderdaad een avond/middag in de week dat je iets voor je zelf mag doen en een overlevingstocht dat je met een tentje met je groep de bossen in trekt en even weg bent van kamp voor 1 of 2 nachtjes ofzo

    GleeManiac schreef:
    Het is in de vakantie hahah


    O zo, nu voel ik me echt dom!! misschien kan je ook doen dat ze op een gegeven moment van het kamp af gaan ergens naar toe.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    GleeManiac schreef:
    (...)

    Dat is ook wel een leuk idee, maar dat kan bijvoorbeeld ook ineens spontaan erin komen. Misschien eens voorleggen bij de begeleiders hihi


    Sommige dingen moet je indd spontaan er in laten komen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Like this?

    Kookindeling ;;

    Hut 1 ; Maandag
    Hut 2 ; Dinsdag
    Hut 3 ; Vrijdag
    Hut 4 ; Zaterdag

    De andere dagen koken de begeleiders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ow ene kano tocht over het meer (ik neem aan dat het een groot meer is) met bijvoorbeeld je hut genootje in de kano ofzo. In ieder geval dat je steeds met verschillende groepjes onder het mom van "meer met verschillende mensen in contact komen"

    Goeie kookindeling toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    welke dag is het nu? in het topic

    Hmm, Kano hoort bij het zwemmen. Hihi. Want je doet bij het zwemmen telkens weer andere dingetjes :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is nu Zondag in se rpg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ow oke, wist ik niet. Wel fijn, zwemmen alleen zou ook saai zijn.

    Je kan ook iets als voetbal, hockey of voleybal doen, maar dan zitten de tweelingen niet bij elkaar in het team.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Er komen echt leuke ideeen naar voor. :3

    Maar... ik heb het maximaal aantal woorden/tekens bereikt in de rpg blijkbaar, want er past niets meer in bij de beschrijving D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    kan dat?