• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, niet eens slapen? Dat is gemeen...

    Ga je via Callais?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 23:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahahah. Ik moest heel hard lachen om Moire. Shy niet weten waar hij mee bezig is? Zo naïef (joehoe)

    Ik heb trouwens zin om hem haar dat meer uit te gaan laten sleuren, want hij had helemaal niks gezegd over zwemmen (cat)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 13:28 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wel Moire is dol op zwemmen en ik denk dat zij het van hem wint als hij haar er uit probeerd te sleuren!! Ze kan 7 minuten lang haar adem in houden.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Shy is vrij gespierd, en heel vastberaden. Ik denk niet dat ze zomaar van hem wint, haha.

    Maar ik zie nog wel wat ik hem laat doen (bat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wel misschien als ze heel lang onderwater blijft zwemmen en hij steeds naar boven moet om lucht te happen dat ze het van hem winnen kan!!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hahah. Dit beloof echt zo'n geweldig RPG te worden :')

    Maar zoals ik al zei, ik zie nog wel of ik hem achter haar aan laat gaan


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hahah >.<


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    IM BACK FROM SCHOOL OEHYEAH (nerd)

    Yeah ben thuus nu :33


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hehe , het was echt super awkward op school :( maaaaarkga straks even deeltje schrijven :)

    We mochten een half uur eerder weg van onze docent :33


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JULLIE HEBBEN GELUK ! Wij nooit, maar dan ook echt nooit . Fml.

    geleninja schreef:
    Wel Moire is dol op zwemmen en ik denk dat zij het van hem wint als hij haar er uit probeerd te sleuren!! Ze kan 7 minuten lang haar adem in houden.


    Een mens kan maar 5 minuten uiterlijk zijn adem inhouden, omdat het hart dan wel echt zuurstof nodig heeft om te pompen ;P


    Tijd voor koffie.

    Winterwolves schreef:
    (...)


    Ja, we vertrekken zo laat, om vroeg aan te komen. En meteen als we daan zijn, moeten we ons omkleden en aan de slag.:(


    Great! Ik ga me in je koffer verstoppen.


    Tijd voor koffie.

    Ik ga maybe dit jaar naar Ierland :33


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.