• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou dat geOepsie is er nog hoor hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wel? Dan klop ik af, die melding heb ik al even niet meer gehad. Nu elke keer een of andere Gataway Error -.-


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Op drukke momenten kom ik gewoon niet meer op de site... Of een melding van de database of een andere of hij laad een pagina in een half uur... Maar als er weinig te doen is, is er geen enkel probleem.

    Ik denk dat er genoeg aan te doen is, maar dat de beheerder(s) te lui zijn om er iets aan te doen. Ze moeten gewoon terug gaan naar de oude server, daar waren nul problemen... Maar ja...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ´t is wel algemeen bekend dat de nieuwe server meer problemen heeft dan de vorige had..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sms kom ik trouwens nog steeds dat Oepsie-bericht tegen. Ik heb gewoon een hekel aan het woord Oepsie hieerdoor ;P


    Tijd voor koffie.

    Roane schreef:
    Heb ik gedaan voor ik die post hier plaatste :Y)

    Maar het is geüpload via tinypic, waardoor er alleen maar links naar RPG's komen waarin zij ook voor een rol wordt gebruikt.


    Ik heb even gezocht. Haar naam is Shailene Woodley en ze is inderdaad een actrice.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Pfoe, blij dat ik niet gek aan t worden ben. Ik was er zo zeker van.
    Waarschijnlijk heb ik haar een keer in een serie gezien, volgens imdb doet ze voornamelijk daar in mee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Is Flynn ( ik geloof dat hij bij Ethan is ingedeeld) al in zijn hut?

    Neen nog niet, ik wacht even op Elise. Daarna reageer ik weer :3

    Alleen weet ik niet of Flynn naar zijn hut gaat bwhaha. Denk dat je wel gemerkt hebt dat hij erg dwarskoppig is, hihi. (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GleeManiac schreef:
    Neen nog niet, ik wacht even op Elise. Daarna reageer ik weer :3

    Alleen weet ik niet of Flynn naar zijn hut gaat bwhaha. Denk dat je wel gemerkt hebt dat hij erg dwarskoppig is, hihi. (A)

    oke, wilde het even weten voordat ik Flynn per ongeluk in zijn hut gm.
    Ja dat had ik gemerkt.

    Flynn, dwarskoppig? Nee joh (joehoe) Haha ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Shhh! (zip) hahahahah

    Zo dwarskoppig is hij nou ook weer niet! Yes he is!!!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha, valt best mee. Tot nu toe dan nog (´: Geloof dat hij nog weleens aardig het bloed bij de mensen onder hun nagels vandaan kan gaan halen >.<


    Oh, Wolfblood heeft een nieuw topic nodig ;P Zodra ik ( of iemand anders ) post is hij vol ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hahaha toevalliiiiiig, lees maar in wb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.