• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    het gaat je lukken Cybele! Laat je niet afleiden door mijn gezeur en gevraag hier.

    Jawel, haha, komt goed. Je post heb je iig ;D En ik heb nog tijd over >.<
    Ben niet zo snel al geleid, maar zwaar dagje gehad dus dan werkt haasten niet mee. Jou gezeur lees ik gewoon pas als ik klaar ben ;P ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    jeej, ik zal er voor zorgen dat je wat afleiding hebt met een post als je terug bent :)

    Hahah ik deed mee aan weet ik veel en heb een 4,4 xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eltham schreef:
    [Ja pauze in het maken van verslagen, en Roane ik moest dat er gewoon in zetten, echt iets voor Ethan om te doen, zelf vond ik het ook erg komisch]


    Hahah, dat soort dingen heb ik dus ook met Beau. Ik moest hem gewoon met zijn gezichtje tegen de deur laten lopen :Y)

    En zeg maar Elise hoor


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Had ik ook met Flynn, dat hij tegen Beau aan liep hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja ik vergeet gewoon dat ik voornamen kan gebruiken.

    Ik zag het ook helemaal voor me hoe die twee in het hutje zitten en dan klopt het gewoon om hem zoiets te laten doen.

    Ow even een heel ander vraagje, komt Memphis nog langs bij Cyril? (I hope so)

    Ja hoor, hij gaat er zeker heen maar hij blijft nog even in het ziekenhuis gezien het niet lekker gaat met Cooper. En dan laat ik hem achter een nieuwe telefoon gaan en dan komt ie naar Cyril toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    oke dan heb ik geduld met posten :)

    Zo, ik ben weer bij met m´n reacties. Q doet hier weer een beetje moeilijk.... Oepsie! -.-


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Q doet heel vaak moeilijk. en ik ben ook zo goed als bij op Wolfblood na, dus Cybele, krijg ik er ook nog een? Ik wacht stiekem al een hele dag in spanning

    Ik had er, op van de week een keer na, geen last van. Nu wel weer. Enneh, hij is al verstuurd ;D Hahah.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik wel, bijna dagelijks :(. Enneh je hebt een berichtje terug :)

    Ikke gelukkig niet ^^
    Zal zo proberen te reageren ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oehh jippie! I like reacties!