• Dit is het praattopic van twincamp! Hier kan je melden als je bijvoorbeeld weg gaat en dat soort dingen.
    Je mag hier ook dingen over de rpg bespreken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echo?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    hoii

    Haha, stilte hier.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hoooi! bijna 2 uur later, maar goed. hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Niet om het een of ander, maar dit raakt me wel een beetje... Ik moewt huilen hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan em nou niet zien, waar gaat 't over?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Over twee jongens(weet niet previes wie wie is) En van een van die jongens is de moeder ziek. De jongens hebben een relatie.
    Wanneer ze even op stap zijn geweest en terug komen is de moeder verdwenen en raakt de ene jongen helemaal in stress. Ze gaan haar zoeken en vinden haar bij het strand. De jongen(zoon van haar) is boos terwijl de andere jongen blij is dat ze terug is. Nou de moeder is terug en die avond gaat ieder slapen.
    De volgende morgen word de jongen van de moeder wakker en ziet haar nergens. (volgens mij vertel ik het nirt helemaal in goede volgorde) De jongen rent richting de cliff en ziet zijn vriend en moeder daar staan, moeder in rolstoel en vrien er achter. (toen brak ik)
    De jongen gaat erheen en gaat achter zijn moeder staan. Die moeder helemaal blij natuurlijk. Zijn vriend neemt allerlei foto's en zo om het vast te leggen.
    Aan het einde van het filmpje doet die vriend een brief in de brievenbus waarin een toelatingsbrief zit voor de fotoacademie. En dat hij naar een andere stad zou gaan. Dus die jongen kijkt voor het raam en ziet zijn vriend weg rijden. Waarna hij troost zoekt bij zijn moeder.

    (ik weet het zijn mannen hahah maar jongen klinkt leuker. Hopelijk snap je hem een beetje anders moet je morgen maar kijken :p )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahw, das wel sneu


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Misschien dat ik het filmpje vanmiddag kijk, op school is dat een beetje moeilijk

    Ben op school en moet nog minstens anderhalf uur wachten op de bus, omdat het laatste uur begeleidingsuur is en ik daar dus niet hoef te zijn.
    Op andere dagen zou ik het leuk gevonden hebben, maar nu moet ik lang wachten.:(


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal vanavond/straks/zodadelijk nog een post maken :)

    Lalalalalaaaa haar zit in de verf xD aubergine :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, das een mooie kleur! Heb ze van ´t weekend hier rood geverfd ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Shhhh, there there



    No panic, Beauby en Shy komen er aan :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eltham schreef:
    Ik zal vanavond/straks/zodadelijk nog een post maken :)


    Kan je vandaag een reactie maken ? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.