• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Green

    Ik loop weer weg van de 5e verdieping,en ga naar de 7e verdieping,en mompel 'Vlinderdas.'tegen het portret van De Dikke Dame.Ze begon te praten en ik roep:'Doe gewoon open!'Ik loop naar binnen en dan kijk ik eerst op het prikbord,Zaterdag is de Quidditch selectie.Dan ga ik bij de haard zitten,ik praat nog wat met mijn vrienden.En dan zeg ik dat ik ga slapen,ik loop naar de slaapkamer van de 6e jaars en ga opzoek waar mijn bed staat.Mijn bed staat naast Hermione, gezellig.Ik doe mijn kleren uit en pak een shortje uit mijn koffer met een zwart hemdje,daarna ga ik in bed liggen,en val in een slaap vol met nachtmerries.Ik schrik midden in de nacht wakker,hijg dan-het zweet staat op mijn voorhoofd- en denk aan een zinnetje:
    Ik ben niet bang.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Audrey Felicia Cedergren

    De treinreis verliep vlotter dan gedacht en nog voor ik het goed en wel bessefte zat iedereen al aan de afdelingstafels te eten.
    Ik was net van plan te vertrekken toen Blaise ook opeens opstond en bij me kwam. Ik knuffelde hem vrolijk, het was voor heet eerst in twee maanden dat ik mijn beste vriend terug zag. Al vanaf de eerste dag op Hogwarts was ik met Blaise bevriend en dat is nooit anders geweest. Natuurlijk was hij ook veel bij Draco en Sybil enzo, maar daar kon ik mee leven, hij moest dan ook niet constant bij me zijn, het was soms gewoon fijn om met hem te praten en om even alles kwijt te raken wat er in me omging. Daarvoor was Blaise de perfecte persoon voor mij, en ik ook voor hem.
    We liepen druk pratend over onze vakantie richting de kerkers, naar onze leerlingenkamer, en zeiden op tijd het wachtwoord. Het was nog best druk, zeker als je gewoon bent dat de eerste dag bijna iedereen meteen naar bed ging. Daar hield ik ook altijd zo van, dan was de leerlingenkamer zo verlaten en zaten Blaise en ik nog urenlang te praten, tot een iemand van ons beiden moe werd.
    Dit jaar was niet anders en we gingen op ons vaste plekje zitten, ik luisterde geboeid naar wat hij te vertellen had en zag ondertussen dat Pansy en Millicent een paar tweedejaartjes aan het wegjagen waren. Ik moest er even van glimlachen en vroeg me toen af waar Draco eigenlijk was. Niemand wist iets van mijn geheime liefde voor Draco Malfoy, de populairste Slytherin die er maar was. Niemand, behalve Blaise natuurlijk, maar als een echte vriend zei hij er niets over tegen Draco. "Ben je weer aan Draco aan het denken?" zei Blaise muisstil, zodat enkel ik het kon horen, maar met een plagend stemmetje, toen hij merkte dat ik er niet meer met mijn hoofd bij was. "Lach er maar mee", antwoordde ik hem en stak mijn tong uit. Hij grinnikte even en vertelde toen verder.
    Toen hij klaar was, was het mijn beurt en ik vertelde hem alles wat ik deze zomer had meegemaakt in Zweden, tot in het kleinste detail.

    [Wow, heb in m'n leven nog nooit zo'n lange post geschreven ;p]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 22:19 ]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Sarah Lily Welsh

    Vrolijk word ik wakker. Ik rek me uit en schuif de gordijnen van mijn bed open. Luna en Cho slapen nog en Rosaline is nog steeds weg. Ik frons een beetje en trek dan snel mijn schoolgewaad aan. Ik borstel mijn haren snel en poets mijn tanden. Dan sprint ik vrolijk naar de grote zaak voor ontbijt. Ik kijk even op het medaillon dat ik van mijn oma heb gekregen en kijk op het ingebouwde klokje. Het was 9:00 en ik hoefde pas om 10:30 bij Defence against the dark arts te zijn. Joepie dat werd gegeven door Severus Snape. Gelukkig zat ik wel bij hufflepuf en niet bij Slytherin. Arme Seamus. Ik ga zitten aan de tafel van Ravelclaw en schep een paar wentelteefjes op. Dan hoor ik een luid gekras en zie ik de uilen binnenvliegen, waaronder mijn uil Arty. Het was een oehoe en hij had een briefje bij zich. Ze land rustig en stil op de tafel en geeft het me. Het was van oma. Vlug scheur ik het open en lees het zorgvuldig.

    hallo lief meisje. Hoe gaat het? Ben je wel heel aangekomen en heb je jezelf niet ergens onderweg opgeblazen? Over een paar dagen ben je jarig en dan stuur ik natuurlijk een cadeautje. Oh en Seamus en jij mogen van harte komen in de kerstvakantie. Dikke kus, oma.

    Ik giechel om het opblaas geval en stop de brief zorgvuldig in mijn tas.
    Dan zie ik Cho binnenkomen en ik zwaai uitbundig. Ze komt naar me toe en ploft neer.
    'Nog iets voor mij?' Vraagt ze, terwijl ze wat cornflakes in een kommetje doet. Ik schud mijn hoofd.
    'Nee,' zeg ik. 'Maar heb je toevallig Rosalie al gezien?' Cho schud haar hoofd en nu begin in me echt een beetje zorgen te maken.
    Ik kijk op het klokje en tik ertegen.
    'We moeten gaan' zeg ik en we staan op. We lopen naar Defence against the dark arts en lopen het lokaal vrolijk binnen. Iets wat Snape hate.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 7:08 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    [WOW, het ging zo snel dat ik niet eens het gedoe met de sorteerhoed kon plaatsen c;]


    Reality's overrated.

    {Whoa, wat heb ik gemst?}


    Tijd voor koffie.

    Sybil Narcissa Malfoy

    Ik ben het lokaal al binnen om de nodig dingen met Snape te bespreken als Draco met een vermoeide en chagrijnige kop binnenkomt.
    'Goedemorgen zonnestraaltje,' zeg ik sarcastisch.
    'Ik kon niet in slaap komen.' antwoordt hij en ik zucht. 'Waarom kwam je dan niet naar mij toe?' vraag ik. Draco haalt zijn schouders op.
    'Da's raar, dat doe ik alleen thuis, op school kom jij altijd naar mij toe.'
    'Ok, ok. We hebben een date voor vanavond.' Even kijken we elkaar stil aan en schieten dan in de lach.

    | Wowow , alles gaat zo snellos |


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Sarah Lily Welsh

    Verbaasd kijk ik naar de Slytherins waaronder natuurlijk Draco. Ik zie Harry Potter en Ron Weasley. Ook zie ik Seamus, maar hij had me nog niet opgemerkt. Cho grist het rooster tevoorschijn en geeft me een tik.
    'Het is nu 9:30 suffie,' zegt ze grijnzend. 'We hoeven pas over een uurtje.'
    Ik sla mezelf voor mijn hoofd en op dat moment draait Draco Malfoy zich om. Onze blikken kruizen elkaar en ik voel dat ik bloos. Dan draait ook Sybil zich om en ziet dat ik aan het staren ben. Seamus had me gezien en nu ook dat Sybil van woede opsprong. Seamus zet zich af en springt boven op der waardoor haar stoel valt. Cho trekt me naar achter want daar is Snape. Met zijn lange wapperende vleermuis gewaad loopt hij het lokaal in en haalt hij Seamus van Sybil af.
    'Dit is onacceptabel,' sist Snape. 'Tien punten aftrek voor Gryffindor en je blijt het komende uur na.'
    Sybil grijnst en ze gaat weer zitten. Woedend ben ik en ik voel me nu ook schuldig. Door mijn gestaar was Seamus nu in de problemen gekomen. Cho duwt me voorzichtig weg en de deuren slaan met een klap dicht.
    We lopen terug naar de grote zaal en nemen nog wat te eten.
    'Vind je Draco leuk?' Vraagt Cho plots.
    Ik verslik me bijna in mijn pompoensap en kijk haar schuldig aan.
    'Ja,' fluister ik. 'Alleen hij ziet me niet echt bepaald staan.'
    Cho glimlacht.
    'Weet je wat,' zegt ze dan. 'Waarom gaan we niet even vliegen?'
    Ik grijns en we hollen naar de leerlingekamer om onze bezems. We renen terug naar beneden en gaan het veld op.
    Ik zet me gelijk af op mijn Nimbus2000 en schiet de lucht in. De wind flappert langs mijn gewaad en het is heerlijk om weer te vliegen. Al snel is Cho er ook. Ik pak een pingpong balletje uit mijn gewaad en laat haar die zien. Ze knikt en ik gooi hem weg. Gelijk zoeft Cho erachteraan met haar helleveeg7
    Die bezem is zo sloom als wat en ze krijgt het balletje biet te pakken.
    We gaan weer terug naar de grond want nu moeten we echt naar de les.
    'We moeten echt een nieuwe bezem voor je hebben' zeg ik als we naar boven lopen en Cho knikt.


    "Rebellion's are build on hope"

    Eleanor Green

    Het zonlicht schijnt in mijn ogen en ik word wakker.Ik kijk op mijn horloge.Hmpf 8 uur.Ik stap uit bed,en maak hem dan ook meteen op.Dan doet ze haar hutkoffer open,en trekt haar schooluniform aan,ik loop naar de badkamer borstel mijn krullende haren,en poets mijn tanden.Snel ren ik naar de slaapzaal en maak Hermione,Lavender Brown en Parvati Patil wakker.Ook pak ik mijn tas in en ren dan naar de grote zaal.Professor McGonagall geeft heel Gryffindor hun rooster.Ik pak wat toast en doe daar jam op,en schenk een glas jus 'd orange in.Daarna kijk ik op mijn rooster.'Fijn eerst Defence against the dark arts.Van Snape en ook nog eens met de Slytherins!'roep ik verontwaardigd uit.Seasum gniffeld.'Oh lach maar Seasum!Jij kan bij Slughorn gewoon blijven dingen opblazen.'zeg ik dan tegen hem.Hij kijkt me beledigd aan,waardoor ik in de lach schiet.Ik kijk weer op mijn horloge09.15.'We hebben nog een kwartier voor dat we naar Snape moeten.'zeg ik in het algemeen.Ik sta op pak mijn tas en ren dan naar het lokaal.Hopelijk kom ik niet te laat anders heb ik echt pech.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rosalina Kleinhart

    Ik werd wakker en wist even niet meer waar ik was.
    toen herinerde ik me alles weer.
    Ik zuchte als ik nu niet zou op dagen zouden mensen zig dingen gaan afvragen.
    Dus zuchte ik weer en kroop achter het wand kleed uit.
    Ik weet dat ik me eigenlijk nog zou moeten opfrisen maar anders kwam ik te laat.
    Dus zo snel als ik kon liep ik naar Defence against the dark arts.
    En liep snel het lokaal binnen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Eleanor Green
    In het lokaal zit ik naast Hermione,ik zie net nog hoe Seasum straf krijgt.'Dat is niet eerlijk Sybil wilde iemand aanvallen.En Seasum kwam voor die persoon op.'protesteer ik tegen Snape.'Jij mag na het avondmaal ook nablijven Juffrouw Green.'zegt hij dan kil.Ik haal mijn schouders op.De les verliep verder stroefjes.
    Snape's les was een hel!Gelukkig heb ik nu een vrij uur.Ik loop naar de bibliotheek toe,en begin aan mijn huiswerk van Snape.We moeten een verslag maken over vampieren.Leuk....dus niet.Echt waarom haat die gast Gryffindor.Ik bedoel wij hebben hem niks aan gedaan.Dan hoor ik gelach achter mij,ik draai mij om en kijk wie het zijn.Hmpf een groepje Slytherins.Ik besteed geen aandacht meer voor ze,en maak mijn huiswerk.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 12:26 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LizzLoveHell schreef:
    Eleanor Green
    In het lokaal zit ik naast Hermione,ik zie net nog hoe Seasum straf krijgt.'Dat is niet eerlijk Sybil wilde iemand aanvallen.En Seasum kwam voor die persoon op.'protesteer ik tegen Snape.'Jij mag na het avondmaal ook nablijven Juffrouw Green.'zegt hij dan kil.Ik haal mijn schouders op.De les verliep verder stroefjes.
    Snape's les was een hel!'Hey Green!'hoorde ik achter me.Ik draai me om en zie daar mijn nicht-Alice Green die in Ravenclaw zit- staan.Ik grijns.'Alice!'roep ik blij,ze rent naar me toe en omhelst me.'Jij moet nu toch ook naar transfirguration?'vraag ik.Alice knikt en vraagt:'naast elkaar?'Ik kijk haar aan met een wenkbrauw omhoog''tuurlijk!'We lopen samen naar de verdieping waar we les hebben.Transfirguration is het vak waar ik het beste in ben,tenminste dat zeggen Ron en Harry altijd.Alice en ik gaan in het midden zitten van het lokaal.Dit word een leuke les.'Goedenmorgen Gryffindor en Ravenclaw.'zegt Professor McGonagall.Ik mompel iets wat op een goedenmorgen lijkt,en dan beginnen we met de les.Bij McGonagall wordt niemand voor getrokken.In dit lokaal is iedere leerling en leerlinge het zelfde.Zo'n professor moet je hebben!
    Doe altijd beleefd tegen je leraar.


    [het is goed hoor, maar Gryffindor heeft na DATDA een uur vrij. Daarna hebben ze pas les met Ravenclaw..]


    "Rebellion's are build on hope"

    [ow jah! hihi]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LizzLoveHell schreef:
    [ow jah! hihi]


    [verander je het dan eventjes :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Eleanor Carmilla Blackwood.

    De ochtend erna sta ik veel te vroeg op en ga naar beneden voor het ontbijt. Het eerste uur is Defence Against the Dark Arts, één van mijn favoriete vakken die natuurlijk word gegeven door mijn favoriete Professor. Ik snap niet hoe mensen hem kunnen haten. Zijn humeur is altijd zo zonnig en vrolijk, en hij is ook echt een lekker ding. Ik gniffel bij mijn eigen gedachten en roer wat in mijn cornflakes. Not.
    Zodra ik klaar ben met ontbijten sta ik op en ga ik naar de les. Ik ben al een paar minuten te laat maar Snape ziet het voor deze keer door de vingers, gewoon omdat ik me altijd goed gedraag in zijn les. Ik krijg iets te horen over een ruzie met Sybil en Seamus maar daar kan ik me verder niet druk over maken.

    [Jezus mensen, jullie gaan wel echt als een sneltrein, hè?]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 13:34 ]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    mensen, het gaat nogal snel. We hebben pas zeven pagina's, en we hebben de sorteerceremonie al gehad, de treinreis en blijkbaar ook al lessen. Ik vind het nogal moeilijk om hier in te springen. Ik bedoel, lessen lijken mij wel meer dan een paar posts waard.


    Tijd voor koffie.