• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    {oh ik zie nu pas de berichten hierboven}


    Tijd voor koffie.

    [@Kwijt, het gaat inderdaad best snel, ik heb ook moeite het bij te houden : p]

    Pansy Parkinson

    Mijn humeur is goed als ik onder de douche vandaan kom en de slaapzalen weer in loop, ik groet wat mensen en ga dan naar the Great Hall om een ontbijt te nuttigen. Samen met Millicent die mijn vaste ontbijtmaatje is. Millicent is vrij lomp en ziet niet alles wat ik zie, maar ze is een prima metgezel en lacht om alles wat je over anderen zegt. Ik ga in het midden van de lange afdelingstafel zitten en lach naar Draco, hij kijkt nors en ik roep naar hem: 'Ook een gezellige dag' hij grijnst even kort maar als ik me tot mijn muesli wend zie ik zijn gezicht al snel betrekken. Vreemd, dit echt normaal gedrag voor Draco...
    Na het ochtendmaal loop ik naar de les met een horde klasgenoten, ik vind het geweldig dat we het eerste uur Defence Against the Dark Arts hebben vooral omdat het met Gryffindor is, het blijft leuk om die sukkels te krenken.
    Ik vermaakt me dan ook kostelijk en zacht fluisterend praat ik gedurende het eerste half uur bij met Audrey die naast mij zit.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Kwijt schreef:
    mensen, het gaat nogal snel. We hebben pas zeven pagina's, en we hebben de sorteerceremonie al gehad, de treinreis en blijkbaar ook al lessen. Ik vind het nogal moeilijk om hier in te springen. Ik bedoel, lessen lijken mij wel meer dan een paar posts waard.


    Dat is waar mensjes. Laten we het allemaal wat rustiger aandoen en probeer ook wat langer te schrijven over een les of een gesprek met iemand. :)


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)

    Dat is waar mensjes. Laten we het allemaal wat rustiger aandoen en probeer ook wat langer te schrijven over een les of een gesprek met iemand. :)


    [Gesprekken indd]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sarah Lily Welsh

    'Cho,' zeg ik vlug en ik wijs naar een meisje met lang steil zwart haar. 'Rosaline!' Ik storm op haar af en omhels haar.
    'Waar was je vanochtend en hoe gaat het. Ik hoorde dat Sybil je had vervloekt en..' De vragen vliegen uit mijn mond en Cho barst in lachen uit en geeft Rosaline ook een knuffel.
    'Ik ben heel vroeg opgestaan' zegt Rosaline glimlachend. Ik doe mijn arm door die van haar en we lopen gearmd met zijn drieën de trappen op naar Snape. Onderweg zie ik Seamus en ik vlieg hem snel om de hals.
    'Sorry,' zeg ik snel. 'Dat je door mij moet nablijven.'
    Seamus wuift het weg en aait over mijn arm.
    'Niemand doet mijn Saartje pijn,' zegt hij glimlachend. 'Daar wil ik wel voor nablijven.'
    Ik glimlach en druk vlug een kus op zijn wang. Dan ren ik snel weer naar Rosaline en Cho en steek mijn arm weer door die van Roos. We komen aan bij onze les en we gaan gelijk zitten. Snape komt het lokaal binnen gelopen. Zijn kleine zwarte oogjes flitsen door het lokaal. Even blijven ze op mij gericht en dan wenkt hij me. Moeizaam sta ik op en kom naast hem staan.
    'Vandaag gaan we Bombardi Maxima oefenen op juffrouw Welsh. Iedereen hapt naar adem in de klas en ik voel me nerveus worden.
    Snape kijkt naar Luna Lovegood en zij mag als eerst. Luna knipoogt even snel en heft dan haar stok. 'Bombardi Maxima!' Roept ze en ze richt op een soort flesje op de tafel.
    Het ontploft en de glasscherven schieten door het lokaal. Luna glimlacht naar me terwijl we wegduiken voor het glas.
    'Deruit!' Schreeuwt Snape. 'Tien punten aftrek voor Ravenclaw' horen we nog als we veilig op de trappen buiten het lokaal zijn.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 18:04 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    [My gosh, ik probeer al zinds gistermiddag weer een post te plaatsen. Het probleem alleen is dat zodra ik weer bij ben gelezen er weer heel veel nieuwe zijn en we ook weer een heel stuk verder zijn waardoor ik denk; Owwh, hoe moet ik nu nog ergens iets doen (Ik heb trouwens geen idee wat het rooster is :$) Daarbij kan ik niet de hele dag alleen maar proberen bij te komen bij dit topic :$ dus tjaa (A)]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [My gosh, ik probeer al zinds gistermiddag weer een post te plaatsen. Het probleem alleen is dat zodra ik weer bij ben gelezen er weer heel veel nieuwe zijn en we ook weer een heel stuk verder zijn waardoor ik denk; Owwh, hoe moet ik nu nog ergens iets doen (Ik heb trouwens geen idee wat het rooster is :$) Daarbij kan ik niet de hele dag alleen maar proberen bij te komen bij dit topic :$ dus tjaa (A)]


    [haha rustig maar ;) je moet gewoon even lezen en kijk bij het rollentopic (volgens mij bij pagina 5) even naar het rooster voor jou afdelingen. Veel succes en als je hulp nodig hebt gewoon even zeggen]


    "Rebellion's are build on hope"

    Sybil Narcissa Malfoy

    Die Seamus zal ik nog wel krijgen, nu eerst naar de eetzaal. Het is misschien niet officieel lunchtijd, maar ik barst van de honger dus ik moet iets eten. Tijdens het naar binnen werken van wat brood schrik ik van Draco's handen in de buurt van mijn borst.
    'Waarom vergeet je dat altijd dicht te doen?' vraagt hij.
    'Pff, met jou naast me blijf ik een oude vrijster.' momoel ik.
    'Pff, je bent van mij hoor.' antwoordt Draco grijnzend. 'En ondat ik dat open had kreeg ik Seamus net op mijn dak?' vraag ik sarcastisch.
    'Oh ja,' zegt Draco geamuseerd. 'Die moeten we nog terug pakken.'

    | alles gaat echt te snellos inderdaad |


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Rosalina Kleinhart

    Samen met sarah en cho loop ik naar de eetzaal.
    Eigenlijk had ik heelemaal geen honger maar ja.
    Sarah en Cho waren vewikeld in een gesprek dus ik keek maar een beetje rond.
    Mijn blik kruiste die van de zus van draco ik dacht dat ze Sybil hete en ik keek haar kwaad aan.
    Stom kop dacht ik inmezelf.
    Daarna richte ik mijn blik drug op mijn bord en begon ik verveeld met mijn eten te spelen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Eliza Meredith Wanderer || Gryffindor || Draco-Hater
    Ik ben blij en opgelucht als ik mijn hutkoffer eindelijk de trein in heb geperst. Hogwarts. Waar ik mij míj voel. Gelukzalig loop ik door naar mijn vrienden, alhoewel er wel een drukkend gevoel op mijn borst ligt. Er gaat iets gebeuren, maar ik vind niet uit wat. Als eenmaal in de coupé zit bij wat mede-Griffoendoren, Harry, Ron, Hermione, Neville, Rosalina en Ravenclaw-Luna, vertrekt de trein. Alles gaat goed, ondanks Harry's plotselinge verdwijning. Ik loop door de trein, terwijl het gevoel in mijn borst drukkender en drukkender wordt. Ik kan hem nergens vinden, de enige plek waar ik niet heb gekeken, is de Slytherin-coupé. Ik ril als ik door het raampje kijk. De Cruciates-curse is al vaak genoeg afgevuurd door een Slytherin-student.

    Eenmaal bij de sorteerceremonie, vliegt alles voorbij. De moeheid en volle maag zorgen voor een ontspannen sfeer, ondanks de onheilspellendheid van Dumbledore's preek. Eenmaal in bed, lijkt mijn moeheid verdwenen voor de zon, en blijf tot laat uit het raam staren. Dit jaar is mijn jaar vol verwachtingen. Ik zal me niet meer klakkenloos laten vervloeken. Draco zal krijgen wat hij verdiend. Ik glimlach, maar dan wordt het een grimas. Ik val in slaap in ongemakkelijke houding voor het raam.

    Met pijn in mijn rug rek ik me uit, en wurm ik me uit het venster. Ik haal snel een borstel door mijn haren, en trek mijn oude, vertrouwde uniform weer aan. De stof voelt fijn aan op mijn huid, en ik loop snel naar beneden. Straks zal ik mijn rooster krijgen, en ik ben zeer benieuwd. Door mijn vele studeren heb ik bij ieder vak genoeg gehaald, alleen ik ben bang dat ik dat niet het hele jaar volhoud. Als ik eenmaal mijn rooster heb en aan een chocoladecroissant begin, tik ik de Gryffindor naast me aan. "Fijn rooster?" Vraag ik met een glimlach op mijn gezicht.

    {Is er een Gryffindor voor Eliza?}

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:28 ]


    Tijd voor koffie.

    Pansy Parkinson

    'Theodore!' gil ik overenthousiast als ik mijn oudste en beste vriend zie, hij loopt door de gang maar draait zich onmiddellijk om en spreidt zijn armen voor mij uit. Ik omhels hem lang en hij lacht. 'Wauw Pansy, ik heb jou echt gemist weet je' samen lopen we naar de Great Hall voor lunch. 'Maar ik heb je nog helemaal niet gezien, gister, waar was je?' vraag ik hem nieuwsgierig, 'ik had familie problemen' mompelt hij.
    Ik trek mijn wenkbrauw op: 'wat voor familie problemen?' zeg ik op een bevelende toon. 'Niet hier' fluistert hij. In de Great Hall schuiven we aan de Slytherin tafel en ik begin uitgebreid met Theodore te praten, hij lijkt echter afwezig en ook zijn ogen zijn ver weg. Het irriteert me en daarom sleur ik hem mee naar buiten na de lunch.
    'En nu ga je mij vertellen waarom je zo raar doet' zeg ik en blokkeer zijn enige weg naar ontkomen. Hij lacht zenuwachtig, 'alsjeblieft, dwing me niet' zegt hij en trekt een onschuldig gezicht. Als een groepje Ravenclaws voorbij komt lopen en ons grappend aan kijk trek ik mijn toverstok snel en his: 'loop door stelletje belabberde minderheden!' met een geschrokken gezicht lopen ze verder, maar als ik me weer tot Theodore wil richten is hij weg. 'Damn you' vloekend loop ik richting de kerkers, hopelijk tref ik hem daar opnieuw aan.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 17:46 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [@Kwijt, we gebruiken Engelse termen dus Cruciatus Curse en Luna zit niet in Gryffindor ;)]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Heb net alles even bijgelezen, maar het is best verwarrend dat iedereen op een ander moment van de voormiddag zit]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Kwijt schreef:
    Eliza Meredith Wanderer || Gryffindor || Draco-Hater
    Ik ben blij en opgelucht als ik mijn hutkoffer eindelijk de trein in heb geperst. Hogwarts. Waar ik mij míj voel. Gelukzalig loop ik door naar mijn vrienden, alhoewel er wel een drukkend gevoel op mijn borst ligt. Er gaat iets gebeuren, maar ik vind niet uit wat. Als eenmaal in de coupé zit bij wat mede-Griffoendoren, Harry, Ron, Hermione, Luna en Neville, vertrekt de trein. Alles gaat goed, ondanks Harry's plotselinge verdwijning. Ik loop door de trein, terwijl het gevoel in mijn borst drukkender en drukkender wordt. Ik kan hem nergens vinden, de enige plek waar ik niet heb gekeken, is de Slytherin-coupé. Ik ril als ik door het raampje kijk. De Crucio-vloek is al vaak genoeg afgevuurd door een Slytherin-student.

    Eenmaal bij de sorteerceremonie, vliegt alles voorbij. De moeheid en volle maag zorgen voor een ontspannen sfeer, ondanks de onheilspellendheid van Dumbledore's preek. Eenmaal in bed, lijkt mijn moeheid verdwenen voor de zon, en blijf tot laat uit het raam staren. Dit jaar is mijn jaar vol verwachtingen. Ik zal me niet meer klakkenloos laten vervloeken. Draco zal krijgen wat hij verdiend. Ik glimlach, maar dan wordt het een grimas. Ik val in slaap in ongemakkelijke houding voor het raam.

    Met pijn in mijn rug rek ik me uit, en wurm ik me uit het venster. Ik haal snel een borstel door mijn haren, en trek mijn oude, vertrouwde uniform weer aan. De stof voelt fijn aan op mijn huid, en ik loop snel naar beneden. Straks zal ik mijn rooster krijgen, en ik ben zeer benieuwd. Door mijn vele studeren heb ik bij ieder vak genoeg gehaald, alleen ik ben bang dat ik dat niet het hele jaar volhoud. Als ik eenmaal mijn rooster heb en aan een chocoladecroissant begin, tik ik de Gryffindor naast me aan. "Fijn rooster?" Vraag ik met een glimlach op mijn gezicht.

    {Is er een Gryffindor voor Eliza?}


    Eum sorry dat ik het zeg maar mijn karakter Rosalina zat al met harry ron en hermione in de trein.:$


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Unchained schreef:
    [Heb net alles even bijgelezen, maar het is best verwarrend dat iedereen op een ander moment van de voormiddag zit]


    [Inderdaad omdat we meerdere afdelingen hebben en meerdere groepen kan het eingenlijk niet anders, maar heel begrijpelijk is het niet nee xd]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.