• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Sterkte en doe rustig aan]


    Bowties were never Cooler

    BigFatLiar schreef:
    [guys ik weet niet waneer ik weer kan reageren sorry voor als jullie op me wachten :c heb even een probleem irl]


    [Sterkte! danielle redt zich wel voorlopig zonder Liam. Zolang hij maar niet creemdgaat (: ]]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (@bigfatliar, sterkte. Ik hoop dat het snel weer beter wordt. Ik vind het niet erg om te wachten hoor als dat even moet)

    Holly Renée McDawn
    Ik giechelde even en alsof mijn hand voor mijn mond. Ik giechelde niet vaak, maar als ik hef deed vervloekte ik mezelf. Giechelen klonk zo ongelofelijk dom. "Dankje. Ik hen blij dat je het mooi vond." Oke, ik wilde nu heel graag dat ik, zij of Lars ging winnen. Lars had me verteld dat zijn vriendin het uitgemaakt had omdat hij hier zat en dat hij een niet geweldige thuis situatie had. Natuurlijk zat ik hier ook omdat ik het een en ander had meegemaakt, maar oke. "Ik wil graag The Fighter zingen. Van gym class heroes. Ik vind het een geweldig liedje en ik kan me er ook wel in vinden." Zei ik vrolijk. Het was een van mijn lievelings liedjes. Samen met misery van the Maine en een heleboel liedjes van All Time Low. "Weet jij al wat je wil zingen?" Vroeg ik. Ik kon op zijn minst ook dennetje interesse in haar tonen. Ik hoopte dat ik the fighter van Louis mocht zingen, maar ik zou het ook niet het einde vinden als dat niet mocht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Javadd Malik

    'Kijk, mijn ouders zijn anderhalf jaar geleden gestorven. Ik raakte in een soort van depressie en niemand accepteerde me meer in school. Ik was een half jaar gestopt met kickboksen, daarna realiseerde me ik dat ik door moest gaan met mijn leven. Mijn broer ging naar Amerika voor een film. Ik besloot toen ook dat ik iets wilde doen met de show business. Daarna ben ik weer gestart met kickboksen' vertelde Mackenzie. Met grote ogen keek ik haar aan. Wat erg was dat. 'Wauw, Mackenzie. Dat spijt me echt heel erg voor je. Wat erg is dat allemaal, al helemaal omdat je nog zo jong bent' wist ik uit te brengen. En ik dacht dat ìk het moeilijk had. Ik had nu echt medelijden met Mackenzie. Ik wist niet wat ik zonder mijn ouders en zusjes zou moeten. Dan zou ik haast gewoon niet meer verder kunnen leven.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 22:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (telefoon gaat zo uitvallen.. En ik wil niks kwijt ;x )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sterke BigFatLiar !]

    Liz

    Ik haal mijn schouders op als ze vraagt wat ik ga zingen. 'Misschien dit liedje, of iets anders. Ik ga Niall ook even om advies vragen.' Ik haal mijn hand even door mijn haar. 'Heb jij al voor Louis gezongen?' vraag ik dan. Ik ben zelf niet echt zenuwachtig om voor Niall te zingen, maar ik hoop toch dat ik niet vals ga zingen of zo. Opeens komt What makes you beautiful in me op en ik begin het te zingen. Ik zing altijd alles wat in me op komt, en dit heb ik gister nog met mijn broertje in de auto gezongen. De hele weg zowat dus het zit goed in mijn hoofd.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ik vertel jullie wel als ik weer terug ben en echt tijd heb om mee te doen als er een dag in het spel voorbij gaat terwijl ik er niet ben laat liam en gaby dan maar naar bed lopen ofzo]


    Dont say why me, say try me

    [Okay en Luke en Lars zelf ook liedjes laten kiezen? Of dat niet? Sterkte nogmaals]


    Bowties were never Cooler

    [luke wel maar ik had wel wat ideeen voor lars al wrschnlk zal ik morgen weer reageren]


    Dont say why me, say try me

    Toby woods

    De jongen probeerd me te sussen en zegt dat we Nuall weg houden van plekken met internet. Maar dat kon nietik kon hem niet verbiedenbop zijn mobiel te zitten. Daarbij zullen ze bij de liveshiws ookwat laten zien. De gedachte dat de zaal vol haters kon zitten maakte me nog harder aan het trillen. Mijn ademhaling ging langzaam over in hyperventilatie. Ik probeerde rustig te blijven maar omdat ik weinig lucht binnen kreeg lukte het niet. Ik kreeg het gevoel dat ik stikte. Mijn lichaam trilde oncontroleerbaar en ik werd draaierig in mijn hoofd. Ik kredg het gevoeldat ik elk moment kon flauw vallen en misschien gebeurde dat ook wel als mijn hyperventilatie niet snel stopte. Hulpeloos wierp ik een blik op Luc.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Ik sloot mijn ogen en probeerde nergens meer op te letten, alleen op de jongen waar het dit moment om draaide. Ik had geen zin in problemen of iets in die richting. Wel wist ik dat opgelost kon worden, aangezien ik wist waar ik het voor deed. Het was vreemd hoe het in een korte tijd allemaal kon lopen, maar of er spijt was, dat was niet zo. Het was zijn stem die me weer helemaal liet kalmeren. De tekst klopte, althans vanuit mijn oogpunt. Ik zag dat door mijn gemeende glimlach er bij hem ook een grotere glimlach op zijn gezicht verscheen en automatisch wat harder ging zingen. Ik wist niet wat het allemaal was, maar ik vond het geweldig. Oké, misschien wist ik het wel, want het was de verliefdheid. Ik was dan ook blij dat hij het had gezegd, en was net zo blij dat mijn antwoord zo zeker uit mijn mond kwam. Het kusje op mijn kruin liet me alleen maar breder glimlachen. Ik voelde me ergens wel rot, maar dat was allemaal een zorg voor later. ik wilde er nog niet over nadenken. Langzaam knikte ik en drukte een klein kusje nog op zijn wang. 'Een goed idee. Het hele huis maak me niet heel veel uit zolang jij er maar bent, en hier en daar zal er nog iemand zijn. Ik hoop dat Luke het snapt en alles meewerkt.' Ik snapte zijn woorden maar al te goed en vooral als ik terug kijk naar gister. Het was waren wij tegen de rest en ik hoopte echt dat -dat goed ging uitpakken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ben ik weer. Wat was de laatste reactie van Harry/waar ik op kon reageren?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en knikte kort. "Het was ook een verschrikkelijje tijd. Alleen mijn hond hield me gezelschap, maar toen die ook overleed werd ik.. Wat gepikeerd." Ik grinnikte kort en haalde mijn schouders ook. "En ja, nu wil ik het goed dorn bij X Factor en hoop zo ook verder te komen in mijn carrière. Begrijp je me?" Ik keek Zayn met een kleine glimlach aan. En ach ja. "Ik heb nog nooit zo open over mijn verleden gepraat en dat terwijl ik je pas vijf minuten ken." Ik slingerde mijn gitaarkoffer op mijn schoot en zuchtte. "Ik slik nog pillen voor mijn agressieproblemen en stemmingswisselingen.. Maar ze werken niet even goed, dus dat je dat maar weet. Heb je het trouwens warm? Je hebt geen shirt aan." grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Helium schreef:
    [Ben ik weer. Wat was de laatste reactie van Harry/waar ik op kon reageren?]


    [Hij is nu bij Eleanor. Of nou ja was, hij staat op de gang en Eleanor is weggelopen ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danielle Peazer

    Na een tijdje in mijn muziek te zijn verzonken keek ik verbaasd op zij. Een jongen zat bij Toby en Toby was heel erg van streek. Dat was nog zacht uitgedrukt. Vlug sta ik op en pak een bekertje water. Dan loop ik terug naar buiten en hurk naast Toby neer.
    'Hé,' zeg ik zacht en geef hem het bekertje water. 'Wat is er?' Ik kijk hem aan en ga op de stoelrand zitten. Ik kijk vragend naar de jongen en dan weer naar Toby. Wat zou er zijn? 'Neem een slokje, misschien helpt het,'zeg ik zacht. 'Dit komt toch niet uit schuldgevoel tegen over Zayn? Ik bedoel, die draait wel bij. Echt Toby, neem het je niet zo hard aan. Zayn is Zayn. Die een dag razend en daarna niet meer. Het komt goed, echt.' Ik kijk Toby aan en bijt op mijn lip. Ik kon er niet tegen om mensen zo te zien. En bij Toby leek het nog pijnlijker.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne