• The Tower Games. (100th games)
    Each district has a selection game.
    Each selection game has victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?


    Uitleg
    Regels & Notes [/uirl]
    Prive Sessies
    tributes, teams & scores
    The first and second floor

    Regels:
    - Minimaal vijf regels posten. (Gebruik omgeving, geluiden, herinneringen, of iets dat te maken heeft met dat je aan iemand vast zit. Wat waarschijnlijk heel disturbing is.)
    - Post minimaal één keer in de twee dagen, ls dit niet lukt meld het dan.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen Mary Sue’s of Gary Stu’s
    - Bovenaan je post zet je de volledige naam van het tribuut, welk district hij/zij vertegenwoordigd en waar hij/zij zich ong. bevindt.
    - De tributen sterven ook echt.
    - 16+ is toegestaan. (Denk hier aan geweld mensen, heel veel geweld.)
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.

    Tirbutes: (Een gemiddelde van de twee cijfers die de tribute gekregen hebben.)
    district 1
    Jongen: Ethan Oliver Julian Rogers by SunnySpring
    Meisje: Melody Desino by Dallam
    Cijfer: 7

    district 2
    Jongen: Rowan James Adams by SunnySpring
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Cijfer: 8

    district 3
    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by Celebration
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Unimaginable
    Cijfer: 8

    district 4
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by SunnySpring
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan
    cijfer: 5


    district 6
    Meisje: Ray Rule by Charitable
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan
    Cijfer: 7

    district 8
    Meisje: Pride Marise Yaris by Magicals
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan
    Cijfer: 7

    district 9
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by VintageStyle
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Unimaginable
    Cijfer: 7

    district 11
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by Charitable
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by JustArchery
    Cijfer: 7

    district 12
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Dallam
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Unimaginable
    Cijfer: 10


    Latest update.
    Praattopic
    Rollentopic

    We beginnen drie minuten voor de gong gaat. Je kan ook gewoonverder schrijven dat hij gaat, aangezien er al bekend is wie wat pakt. Je staat in de startkamer met je teamgenoot, de stylist staat er ook bij. Dit is de eerste keer dat je echt met je teamgenoot kan praten.
    Ik heb Fantine/Lohengrin uitgeschreven omdat ze niet reageerd en nog nooit met haar characters gereageerd heeft. Ik heb één van haar personages over genomen zodat we een even aantal hebben. We spelen dus nu met één team minder...



    Tijdelijk afwezig (Gemeld): SunnySpring

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (huh, district 5 weg?)


    imperfection is beauty

    Ethan Oliver Julian Rogers || D3, T1 || In de buurt van de Hoorn
    Zodra de gong ging, stapte ik van mijn plaat af. Alleen daar bleef ik staan, niet goed wetend wat ik moest doen. Eigenlijk had ik nog steeds niet helemaal besloten wat ik ging doen, al had ik Melody beloofd met haar naar de Hoorn toe te gaan. Ze stond naast me en ik zocht haar ogen. Daarna met mijn hand vond ik de hare. Ik klemde mijn hand erin en trok haar ook van haar plaat. Ik hoopte vurig dat we dit samen gingen overleven. Na die gedachte begon ik haar richting de Hoorn te sleuren. Nu konden we niet meer terug en dit wilde zij graag. Ergens links van ons zag ik dat de jongen uit 6 ook zijn partner naar de Hoorn aan het trekken was. Die verdomde armbanden natuurlijk ook. Eenmaal bij de bult pakte ik het eerste waar mijn ogen op vielen, een kleine katapult. Handig voor afstanden, al wist ik niet hoe de rest van deze Arena er uit zag. Tot nu toe was de ruimte erg klein, dus was afstand niet echt iets waar je punten mee kon scoren. Nou ja, ik kon vechten, al wist ik niet of ik tegen de jongens uit de Beroepsdistricten kon.

    Rowan James Adams || D4, T2 || Op weg naar de Hoorn en Jennifer
    De gong ging. Yes, eindelijk kon ik van die platen af. Mijn ogen waren nog steeds gericht op die van Jennifer, al leek ze mij nog niet echt gevonden te hebben. Maakte ook niet uit, ik zou haar binnen de kortste keren weer in mijn armen kunnen hebben. Ik greep Alyssa's arm beet en trok haar mee richting de Hoorn. Er waren ook al anderen, die maar snel de dood konden vinden. Ik pakte ergens een mes uit de hoop wapens en worp hem richting een tweetal dat verwoed om hen heen aan het kijken waren. De jongen had een stok in zijn handen en ik kon niet precies zien wat voor wapen het meisje had. Helaas ontweek de jongen het mes nog net op tijd. Ik liet het maar en keek weer naar de hoop. Ik zag één drietand, die ik wilde hebben. Ik sprong op de hoop om hem er uit te trekken waarbij ik ook een zwaard in mijn handen kreeg. Die gooide ik ergens achter me om daarna de drietand er uit te trekken. Tot ik me bedacht dat Jennifer ook een drietand zou willen. Ik pakte het zwaard ook op, dan zou ik die wel nemen en rende richting Jennifer, daarbij een tribuut van me af duwend. Echter kwam ik op ongeveer vijf meter tot stilstand tegen een soort van onzichtbare muur.
    'Jennifer,' zei ik simpel.

    Savannah Diana Proman || D11, T4 || Op haar plaat
    Shit, de gong ging. Nu moest ik in actie komen. Even krijg ik flashbacks naar mijn vorige Spelen, waarvan ik nog steeds niet snap dat ik ook maar ooit van die plaat ben gekomen, laat staan gewonnen. Maar dat maakte op dit moment ook niet uit. Bangig keek ik naar Jason die vlak naast me staat. Hij wilde niet dat we naar de Hoorn gingen, waar hij groot gelijk in had. Maar zonder wapens hadden we niks. Ergens vlakbij beland er een mes in de grond, geworpen door een andere tribuut. Voorzichtig stap ik van mijn plaat en hup snel de 8 meter die ik nodig heb en raap het mes op. Daarna sprint ik gelijk weer terug naar Jason.
    'Zullen we gaan?'

    [Sorry voor de eventuele tijdenswitch qua grammatica, ik ben beetje heel erg moe en denken gaat even niet meer goed]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Unimaginable schreef:
    Arthur Daniel Livinstone || District 6 || Team District 9 || Startkamer
    De gong ging en ik wilde beginnen met rennen. Ik dacht er later pas aan dat ik niet te ver bij Aisha uit de buurt kon. Dan zou ik vanzelf weer naar haar toe worden getrokken. Ik pakte haar hand en begon te rennen, richting de hoorn, waar ik een vechtstok pakte. Ja ik was bang. Ik kon nu zelf dood vallen. En waar ging ik heen als ik door die deur heen ging? Ik wist het niet. Het was duidelijk niet buiten. "Welke deur?" Riep ik naar Aisha. Ik wist niet goed wat ik moest doen, maar ik wist ook niet of Aisha dat wel wist. Dit was allemaal zo verwarrend. Ik probeerde duidelijk na te denken, maar zag geen oplossing voor wat er aan de hand was. Ik haalde mijn hand door mijn haar en begon te rennen, aangezien er geen andere optie was. Het was bijna alsof ik een onzichtbare muur raakte, wat nogal vreemd was. Tuurlijk, ze was te ver weg. Nog net kon ik een mes ontwijken dat naar mijn hoofd werd gegooid. "Welke?"


    Aisha Lilly Rambin : district 1 : team district 9 : arena
    snel liep ik naar de hoorn, ik pakte een zwaard en liep richting Arthur die al bij d verschillende deuren was. ik begon te tellen hoeveel deuren er waren maar naar 8 deuren was ik al verveeld en telde niet verder. ondertussen stond ik naast Arthur en keek om me heen. OMG waarom waren er zoveel deuren. ik keek hem vragend aan. "zullen we gewoon voor die deur gaan?" en ik wees naar de dichtstbijzijnde deur. ik was dan lui, maar Athur en ik waren wel zowat de eersten die bij een deur waren, dus we gingen hem gebruiken ook. "tenminste ik denk dat we door een deur moeten" gaf ik daarna toe, want ik had echt geen idee wat nou precies het idee was van deze hele arena.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Dallam schreef:
    (huh, district 5 weg?)


    en zeven toch?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (maar het vreemde is dat Dylan eerst bij 5 zat dus ik raakte in de war.... ach ja)


    imperfection is beauty

    Jason Jennes Rowfields || D12, T4 || Op haar plaat
    Toen de gong ging ,rende ik weg ,maar keek af en toe achter me om te kijken waar Savannah was.
    Ik voelde iets pijnelijks door mijn zij snijden en meteen grijp ik ernaar en voel een mes zitten,ik trek het uit me en net op dat moment kwam Savannah.
    'Zullen we gaan?' vroeg ze en ik knikte,waarna ik haar pols nam en weg rende ,weg van het verdomde bloedbad. Ik had nu een mes,dat was goed genoeg.
    Toen we ver genoeg waren liet ik haar pols los.
    Ik kijk even naar mijn wonde ,het begon te brikken en brande verschrikkelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody Desino II TD1 II Hoorn

    Ik hoor dat de bekende gong gaat. Als verstijft blijf ik staan. Waarom weet ik niet, maar het komt niet door angst of door de omgeving ofzo. Misschien van de gong? Misschien van de andere tributen? Dan voel ik hoe Ethan mijn hand vast pakt en me van het platform trekt. Plots is mijn lichaam weer in actie en ik ren naar de hoorn. Ik vertrouw op Ethan, en dat hij me volgt. Veel meer kan ik toch niet doen nu. niet veel later heb ik de speer te pakken, en ik ben niet van plan hem los te laten. Nog voor ik het zelf doorheb rennen mijn benen naar Ethan. Ik pak zijn pols beet en ren naar een van de 'bruggen'. Ten minste, ik denk dat het bruggen zijn. Ik kijk nog even snel achter mij of er niet iemand achter ons aan zit en draai dan snel weer om. Geen tijd te verliezen.


    imperfection is beauty

    [Gosh!! Ik ga proberen morgen te reageren, echt!]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (ik wacht nog op Dianta)


    imperfection is beauty

    (Mag ik vragen waar de laatste van hem staat?
    En onderaan de begin post staat waarom sommige districten weg zijn.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (oo ik snap m. Gaan Dianta en Dylan gewoon bij de gong beginnen)


    imperfection is beauty

    (Ik denk het, maar je kan natuurlijk wel van een stukje daarvoor beschrijven)


    We've lived in the shadows for far too long.

    ( ik denk dat ik daar morgen dan mee ga beginnen...)


    imperfection is beauty

    Amas>>Dallam

    Dylano Fores II TD12 II Hoorn

    De tijd die we net gekregen hebben om elkaar te leren kennen is zo snel voorbijgevlogen dat ik het amper gemerkt heb. Wat ik wel gemerkt heb is dat de gong is gegaan dus ren ik richting de hoorn. Hopelijk gaat Dianta met me mee... Ik kan alleen niet omdraaien om ernaar te kijken. Ik heb zonet al goed om me heen gekeken. Er zijn een of andere bruggen en het is een veel te kleine arena. Ook heb ik naar de hoorn gekeken en besloten dat ik me op de dolk focus. Een zwaard lag te ver weg. Bovendien was er een veel grotere kans dat iemand anders hem ging pakken. Zodra ik de dolk in mijn handen heb kijk ik om me heen of er niet een of ander wapen naar me toe word geworpen, of iemand me aanvalt. Dit is niet het geval dus ik zoek Dianta. Ik let niet echt op wat ze aan het doen is, maar ik ren gewoon naar haar toe. Onderweg kijk ik nog wel om me heen voor de zekerheid.


    imperfection is beauty

    Ethan Oliver Julian Rogers || D3, T1 || Bij een van de bruggen
    Ik zie hoe Melody ook een wapen pakt, een speer. Nu ben ik degene die mee wordt gesleurd door haar. Ze heeft mijn pols stevig beet gepakt en we rennen richting één van de bruggen. Wat er achter ligt kunnen we niet zien, dus we moeten er maar op vertrouwen en er over heen gaan. Net zoals Melody kijk ik ook even opzij. Gelukkig zie ik niemand achter ons aankomen, maar dat kan nog komen.
    'Snel, over die brug!' schreeuw ik naar mijn teamgenote. Zelf zet ik nog even een tandje bij, al heb ik dan bijna geen adem meer. Straks kan ik hopelijk zo lang mogelijk uitrusten. Stevig met de katapult tussen mijn handen geklemd sta ik al een paar meter op de brug. Ik ben echt benieuwd wat er achter ligt.

    Savannah Diana Proman || D11, T4 || Uit de buurt van de Hoorn
    Ik ging snel achter de gestalte van Jason aan. Ik had net gezien hoe hij een mes in zijn been kreeg en die er zelf uit trok. Pijnlijk! We hebben echter wel nu twee messen. We kunnen ons in ieder geval enigszins verdedigen. Jason pakt mijn arm vast en trekt me achter hem aan. Als we ergens aan de rand staan in de buurt van een van de bruggen, blijven we even staan. Ik zie hoe hij naar zijn been kijkt, waar een grote gapende wond te zien is. Ik probeer te bedenken wat zou kunnen helpen. Sommige planten die ik ken verzorgen steekwonden, alleen ik denk niet dat ik die hier ergens ga vinden.
    'Kun je op je been staan?' Als we hier weg kunnen komen, kan ik later altijd op zoek gaan naar die planten. Naar mijn gevoel zijn we nog te dichtbij het bloedbad. 'Als we over deze brug gaan, kunnen we daarachter kijken wat daar is en ons verstoppen.' Ik kijk hem vragend aan, benieuwd hoe het gaat.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa