• The Tower Games. (100th games)
    Each district has a selection game.
    Each selection game has victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?


    Uitleg
    Regels & Notes [/uirl]
    Prive Sessies
    tributes, teams & scores
    The first and second floor

    Regels:
    - Minimaal vijf regels posten. (Gebruik omgeving, geluiden, herinneringen, of iets dat te maken heeft met dat je aan iemand vast zit. Wat waarschijnlijk heel disturbing is.)
    - Post minimaal één keer in de twee dagen, ls dit niet lukt meld het dan.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen Mary Sue’s of Gary Stu’s
    - Bovenaan je post zet je de volledige naam van het tribuut, welk district hij/zij vertegenwoordigd en waar hij/zij zich ong. bevindt.
    - De tributen sterven ook echt.
    - 16+ is toegestaan. (Denk hier aan geweld mensen, heel veel geweld.)
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.

    Tirbutes: (Een gemiddelde van de twee cijfers die de tribute gekregen hebben.)
    district 1
    Jongen: Ethan Oliver Julian Rogers by SunnySpring
    Meisje: Melody Desino by Dallam
    Cijfer: 7

    district 2
    Jongen: Rowan James Adams by SunnySpring
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Cijfer: 8

    district 3
    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by Celebration
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Unimaginable
    Cijfer: 8

    district 4
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by SunnySpring
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan
    cijfer: 5


    district 6
    Meisje: Ray Rule by Charitable
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan
    Cijfer: 7

    district 8
    Meisje: Pride Marise Yaris by Magicals
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan
    Cijfer: 7

    district 9
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by VintageStyle
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Unimaginable
    Cijfer: 7

    district 11
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by Charitable
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by JustArchery
    Cijfer: 7

    district 12
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Dallam
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Unimaginable
    Cijfer: 10


    Latest update.
    Praattopic
    Rollentopic

    We beginnen drie minuten voor de gong gaat. Je kan ook gewoonverder schrijven dat hij gaat, aangezien er al bekend is wie wat pakt. Je staat in de startkamer met je teamgenoot, de stylist staat er ook bij. Dit is de eerste keer dat je echt met je teamgenoot kan praten.
    Ik heb Fantine/Lohengrin uitgeschreven omdat ze niet reageerd en nog nooit met haar characters gereageerd heeft. Ik heb één van haar personages over genomen zodat we een even aantal hebben. We spelen dus nu met één team minder...



    Tijdelijk afwezig (Gemeld): SunnySpring

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lois Thomas Cinan ||District 4 / Team 6 ||Platform
    Deze Arena is zo klein en vreemd ,alsof ze er een valstrick van gemaakt hebben.
    'Lois' fluisterde ze.'We pakken een wapen, en lopen dan weg. Goed?' Ergens wildeik wat meer meenemen zoals water en eten.
    'Jij bent misschien wel opgewassen tegen het bloedbad, maar ik niet. Jij hebt je hele leven getraind voor de spelen, maar ik niet. Ik kan het bloedbad niet aan. En als ik het niet aan kan, ga jij ook dood.' zei ze dan . Juist ,dat was ik verheten."Is goed,we zijn elkaar recht goed?"voordat ik op haar antwoord wacht focus ik me op de laatste seconden die aftellen ,5 ,4 ,3 ,2...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wat bedoel je met "we zijn elkaar recht goed"?]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (*zien ,sorry xd hij bedoeld dat ze bijden naar rechts mieten nadat ze dat wapen hebben)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Celebration schreef:
    [yeah nu kan ik weer verder schrijven(: ]
    Jennifer Adams || District 4 || Team 4 || Startplaat
    Mijn teamgenoot zegt niet veel en dat kan me eigenlijk ook niet veel schelen. Ik moet wel met hem optrekken, omdat ik anders doodga, maar verder vindt ik hem niet aardig ofzo. Was Rowan maar mijn teamgenoot! Maar het Capitool is natuurlijk zo gemeen om ons uit elkaar te halen.
    Dan hoor ik een mechanische Capitoolstem die begint af te tellen. Zonder achterom aan mijn teamgenoot te kijken stap ik de buis in. Even haal ik diep adem, om de zenuwen uit mijn lichaam te krijgen. In mijn hoofd herhaal ik wat ik moet doen. Naar de Hoorn rennen, de drietand pakken, kijken waar Rowan is en nu dus ook mijn teamgenoot in de gaten houden!
    Even schieten er flashbacks door mij heen van andere jaren. Ik zie de helden van district 4 voor me, die net als ik op het punt staan de Arena in te gaan en nog even de laatste dingen in hun hoofd doornemen. Ik denk aan Lauren, mijn beste vriendin die vorig jaar is gestorven tijdens de spelen. Ze had echt kans gemaakt, net als Dennis. Onwillekeurig grijp ik even naar het kettinkje om mijn hals. De twee dolfijntjes glinsteren in de zon. Het was haar districtaandenken. Nu is het de mijne.
    Dan worden mijn gedachten onderbroken, doordat de buis met een schok tot stilstand komt. Even knipper ik verbaasd met mijn ogen. Eindelijk sta ik in de Arena.


    [je bent er zo blij mee dat je 4x post;)]


    :)

    [Ik zal zo ook even reageren! Btw Celebration Rowan probeerde al de hele tijd contact te maken met Jennifer ;')]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [wut 4x gepost! ;o naja.
    @LittleBirdie kom eerst niet reageren, omdat mn teamgenoot niet reageerde, maar nu is Seaver mn teamgenoot, dus kan weer verder schrijven.]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (ik kan nu ook nog heel weinig)


    imperfection is beauty

    Celebration schreef:
    [wut 4x gepost! ;o naja.
    @LittleBirdie kom eerst niet reageren, omdat mn teamgenoot niet reageerde, maar nu is Seaver mn teamgenoot, dus kan weer verder schrijven.]


    [[SunnySpring --> LittleBirdie]
    Oh okay ;') Maar kunnen we niet gewoon nu doen dat de gong gaat en dat alle tributen van hun plaat gaan. En dan kunnen Jennifer en Rowan elkaar meeten met hun medegassies?]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 18:09 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Blythe voor Charlotte?]


    :)

    [Ik ga proberen vandaag te reageren, maar ik kan niets beloven...]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LittleBirdie schreef:
    (...)

    [[SunnySpring --> LittleBirdie]
    Oh okay ;') Maar kunnen we niet gewoon nu doen dat de gong gaat en dat alle tributen van hun plaat gaan. En dan kunnen Jennifer en Rowan elkaar meeten met hun medegassies?]

    [Ja indd^^ de gong moet nu gwn ff gaan(:]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (En de gong gaat. mensen die nu nog niet gereageerd hebben, moeten dan maar later inspringen als ze dat dan nog willen. Ik zelf zelf vanmiddag reageren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Lucerna --> VintageStyle]

    @Unimaginable kun je reageren met Arthur?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 19:17 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    @Unimaginable kun je reageren met Arthur?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Arthur Daniel Livinstone || District 6 || Team District 9 || Startkamer
    De gong ging en ik wilde beginnen met rennen. Ik dacht er later pas aan dat ik niet te ver bij Aisha uit de buurt kon. Dan zou ik vanzelf weer naar haar toe worden getrokken. Ik pakte haar hand en begon te rennen, richting de hoorn, waar ik een vechtstok pakte. Ja ik was bang. Ik kon nu zelf dood vallen. En waar ging ik heen als ik door die deur heen ging? Ik wist het niet. Het was duidelijk niet buiten. "Welke deur?" Riep ik naar Aisha. Ik wist niet goed wat ik moest doen, maar ik wist ook niet of Aisha dat wel wist. Dit was allemaal zo verwarrend. Ik probeerde duidelijk na te denken, maar zag geen oplossing voor wat er aan de hand was. Ik haalde mijn hand door mijn haar en begon te rennen, aangezien er geen andere optie was. Het was bijna alsof ik een onzichtbare muur raakte, wat nogal vreemd was. Tuurlijk, ze was te ver weg. Nog net kon ik een mes ontwijken dat naar mijn hoofd werd gegooid. "Welke?"


    We've lived in the shadows for far too long.