• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Jack
    - Finn

    Bungalow 2:
    - Haley
    - Zoë
    - Carli


    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Jackson Frayn Harries
    Haley knikte heftig toen Jack naar zijn tweelingbroer schreeuwde dat ze fantastisch waren. "It's just some new special dance! We will never teach you!" Ze stak net als Jack haar tong uit. Toen een nieuw, trager nummer startte hoorde Jack Haley opgelucht ademhalen. "Was I that bad?" vroeg hij sarcastisch en beet even op zijn lip. Toen legde Haley haar handen in Jacks nek en hij plaatste zijn handen op haar middel. Jack trok de vrouw wat dichter naar zich toe en stopte even met ademen toen haar parfum zijn neus binnendrong. "Tell me if I cross the line," fluisterde hij haar toe en glimlachte waarna hij grijnzend vertelde dat hij beter kon slowen. Haley glimlachte lief en begon mee te neuriën met het nummer.
    "I've never dansed like this with a gril before. What about you? Some secret boyfriends I must know off?" vroeg hij lachend.

    Haley Nelson
    “No, you weren’t that bad. I just don’t like to dance,” zei ik glimlachend, terwijl ik mijn armen om zijn nek sloeg en hij zijn armen om mijn middel sloeg. Ik werd wat dichter naar hem toegetrokken, waardoor mijn ademhaling in mijn keel stokte, maar uiteindelijk voelde het nog wel goed. Zo dicht bij hem staan. “Tell me if I cross the line,” fluisterde hij. Ik glimlachte en begon zachtjes mee te neuriën met het lied. “No, it’s just fine like that.”
    “I’ve never danced like this with a girl before,” gaf Jack toe. Wat me eigenlijk wel verbaasde, al zijn subscribers zouden volgens mij wel in de rij staan om met hem te dansen. Volgens mij had hij echt hordes gestoorde fans die een moord zouden plegen om hem gewoon aan te kunnen raken. En dan had je mij, die hier gewoon even met hem stond te dansen. “What about you? Some secret boyfriends I must know off?” vroeg hij lachend.
    Bij die vraag vertrok mijn gezicht kort. Ik had nooit iets verteld over Christian, aan niemand. Dus hij zou het niet kunnen weten wat hij gedaan had en wie hij was. Hij woonde trouwens aan de andere kant van de wereld. “W-what do you mean?” vroeg ik uiteindelijk aarzelend. Hij kon echt niets over de kerel weten? Toch?

    Daniel Howell
    Ik knikte langzaam toen hij zei dat er volgens hem twee mensen waren. Dat klopte. Alleen hoe ging ik hem in hemelsnaam vertellen dat hij een van die twee was? Zijn volgende antwoord verrast me, maar laat me alleen maar verder vertwijfelt achter. Hij had geen ja of nee gezegd. Zijn woorden waren even vaag als mijn emoties. Dit hielp dus echt voor geen ene meter. Het was opzich een goed standaard advies, maar zo verward als ik nu was, zo verward bleef ik. Ik voelde me hopeloos en was lichtelijk bang. Bang voor mezelf grotendeels. Ik staarde naar mijn voeten en wiebelde wat heen en weer met mijn tenen. Bij zijn vraag schoot mijn hoofd omhoog en keek ik hem met grote schuldige ogen aan. Alsof ik net was betrapt tijdens het serie moorden van mensen. Ik beet op mijn lip. "You know this person better than anybody else in the whole world..." zei ik toen onzeker. Hij dacht vast dat ik het over Zoë had, maar dat zou ik hem nooit aandoen. Nooit! Waarom ik het dan wel in mijn hoofd haalde om hem misschien te zoenen was een raadsel voor me, maar het was nou eenmaal zo. Ik moest toegeven dat Zoë heel mooi was. Maar ze kon in mijn ogen niet tippen aan Carli... of Finn.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik keek hem daarna aan terwijl hij naar zijn voeten keek en de hele tijd heen en weer wiebelde met zijn tenen. Vervolgens vroeg ik hem wie nu de gelukkige eigenlijk was en schoot hij vliegensvlug zijn hoofd in de lucht terwijl hij me heel raar aankeek. Hij was echt hopeloos anders zou hij dat nooit doen. Ik kende Dan op dat gebied maar veel te goed. Hij beet op zijn lip, ‘You know this person better than anybody else in the whole world..’ zei hij daarna zachtjes en ik keek hem daarna bedachtzaam aan. Serieus op den duur dacht ik echt dat hij het over Zoë had. Alhoewel misschien bedoelde hij Jack? Ik bedoel, Jack ken ik echt beter dan wie ook. Hij was immers mijn tweelingbroer, alles wat ik had, had hij meestal ook dusja. Erg moeilijk was het niet om hem te kennen. Ik kruiste mijn armen voor mijn borstkast en keek hem daarna bedenkelijk aan. Hij bedoelde Jack echt niet, hij bedoelde waarschijnlijk Zoë. Een steek van jaloezie ging door mijn gehele lichaam toen ik er nog maar aan dacht. ‘I hope you aren’t saying you like Zoë?’ zei ik serieus waarna ik terug recht stond en hem met één wenkbrauw omhoog aankeek. Het jaloerse gevoel werd enkel maar erger toen het even stil tussen ons bleef, ‘Dan, I’m serious. Please don’t tell me you like Zoë.’ Onmiddellijk voelde ik hoe mijn spieren zich opspanden en ik meer en meer moeite had om mezelf kalm te houden. Zoë was van mij en van niemand anders.


    Bowties were never Cooler

    Daniel Howell
    Hij keek heel bedachtzaam, wat me angstig maakte. De WC was maar een kleine ruimte en we waren bijden niet heel kort, dus de kleine ruimte was al best klein. Als hij nu de conclusie trok dat het Zoë moest zijn had ik een heel groot probleem, want ik kon nergens heen. Ik stond letterlijk met mijn rug tegen de muur. In zijn ogen zag ik de jalousie opkomen. Ow God, hij dacht echt dat ik het over Zoë had. Mijn hart begon te bonken. Nu niet van spanning, maar van angst. Hij vroeg inderdaad of ik het niet over Zoë had. Ik begon zo snel morgelijk te spreken, waardoor er alleen onverstaanbaar gehakkel uit mijn mond kwam. Rustig Dan. Rustig. Hij gaat je niet slaan. Ik zag zijn spieren ontspannen, waardoor ik het vermogen om te praten ook weer terug kreeg. "No, it's not Zoë. I mean she's pretty and all... But not my type..." Ik probeerde me zo snel mogelijk uit de klappen te ratelen. Als Finn nou maar zou ontspannen, dan kon ik ontsnappen en deze avond, wel nuchter anders zou het zeker mis gaan, afsluiten met Carli. Carli. Die naam die vanochtend mijn hart nog sneller slaan en nu nog maar een beetje. Dit was vreemd. Alsof nu in haar in mijn armen had er niks bijzonders meer aan haar was en Finn, die ik al zo lang kende, opeens veel bijzonderder was dan dat ik ooit had gedacht. Make up your mind, stupid heart! Ik begon nu alleen bang te worden dat dat was gebeurt en niet in mijn schijnbare voordeel.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 21:53 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    Mijn spieren begonnen zich meer op te spannen toen Dan onverstaanbaar dingen begon te hakkelen. Ik zag de angst in zijn ogen waardoor ik onmiddellijk even terug tot de werkelijkheid kwam. Het was Dan, Finn. Niet één of andere kennis. Stilletjes ontspande mijn spieren zich wat meer, maar niet helemaal volledig waardoor ik nog steeds behoedzaam naar Dan stond te kijken. Na nog eventjes onverstaanbaar gehakkel te horen, werd hij dan eindelijk wat rustiger, ‘No, it’s not Zoë. I mean she’s pretty and all … But not my type …’ zei hij snel waardoor ik opeens een last van mijn schouders voelde vallen maar nog niet helemaal overtuigd was. ‘Are you sure?’ vroeg ik bedenkelijk waarna ik mezelf weer liet leunen tegen de muur. Ik zag hoe Dan’s gezicht nog steeds angstig stond en besloot maar dat ik hem geloofde. Het was Dan, hij zou nooit maar dan ook nooit mijn vriendin stelen. Een diepe zucht verliet mijn mond waarna ik naar de wastafel liep, de kraan open draaide en wat water in mijn gezicht gooide. Daarna keek ik naar mezelf in de spiegel terwijl ik begon te praten, ‘Sorry. I didn’t know what happened to me. I would seriously never punch you. It’s just she can make me so ..’ Ik keek afwezig in de spiegel terwijl ik op het juiste woord probeerde te komen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 22:12 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Daniel Howell
    Ik glimlachte wat nerveus, maar niet zo ontzettend bang meer. "I'm very sure, Finn. that's one of the things I'm really sure about." Ik zag hoe hij zich tegen de muur liet vallen en zuchtte. Hij leek me gelukkig in ieder geval te geloven. Gelukkig maar. Ik wilde niet dood door een woedende Finn. Ik wilde trouwens helemaal niet dood, hoe verward ik ook was. Ik keek hoe hij water in zijn gezicht gooide en in de spiegel keek. Het leek wel een reclame. Ik kon mijn ogen er niet vanaf houden. Gelukkig was het wel zonder stomme tekst. Ik luisterde stil naar zijn woorden. "Jelous? Never mind, dude. I'm just very confusedI don't know what to do with myself. But I can assure you I will not steal your lady from you..." Nee, ik zou hem van zijn dame stelen als het aan mij lag. Maar dat kon nog wel eens heel tricky worden. Hoe die twee naar elkaar keken liet zien hoe diep die liefde zat. Ik wist niet eens of ik het wel kon zeggen als die twee samen waren. Waarschijnlijk zou ik me dan zo'n slecht mens voelen dat ik in een hoekje zou gaan zitten huilen. Ik ging met een hand door mijn haar. "But what on earth do I have to do now? I'm on a date with a girl who i really liked, but now she seems like a puppy: Cute and friendly, but nothing else." Ik klonk een beetje in paniek en dat was ik eigenlijk ook. Dit was weer een van mijn vreemde acties. net als tegen hete chicks zeggen dat je de hele avond op internet zou gaan zitten als ze niet meegaan... Nee, ik was niet zo van de briljante zetten.


    Bowties were never Cooler

    (mijn topics)

    (Mes topics)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    |Nu Dan alleen in een bungalow zit, kunnen Finn en Jack hem misschien joinen?
    Lex doet trouwens ook niet meer mee en je mag Bonacieux veranderen naar Farmiga. :Y)
    Sorry als ik vervelend doe. |


    kindness is never a burden.

    [En Sasquatch naar Tarsus :Y)]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik staarde afwezig in de spiegel terwijl ik voelde hoe het water me langzaam helemaal afkoelde, 'Jealous? Nevermind dude. I'm just very confused. I don't know what to do with myself. But I can assure you, I will not steal your lady from you..' hoorde ik opeens Dan waardoor ik me omdraaide en mijn lichaam wat liet zakken tegen de wastafel. 'Good to hear. I actually knew you wouldn't do such a thing but I just kinda freaked out. So sorry again. I'm really not like that.' zei ik terwijl ik mijn armen voor mijn borst kruiste en Dan aankeek die net een hand door zijn haar haalde. Ik voelde hoe het water nog steeds op mijn gezicht kleefde en had de neiging om met eender wat kledingstuk ik aan had het weg te vegen, maar dat zou veel te ongepast zijn aangezien ik helemaal opgekleed was dus keek ik zoekend rond en merkte dat er een klein kastje stond met wat handdoeken in. Ik nam er één uit en begroef mijn gezicht erin terwijl ik Dan paniekerig hoorde praten. Ik haalde mijn gezicht uit de handdoek en plooide hem vervolgens netjes op, 'I guess you just need a break. Everything went really fast.' zei ik terwijl ik daarna mijn mobiel uit mijn broekzak nam, 'And I know exactly what we can do.' voegde ik er geamuseerd aan toe. Ik opende twitter en begon een tweet te typen, "No show tonight. But I'm now planning to do some omegle with a special guest. See you guys there." Ik keek nog even naar de tweet waarna ik de mobiel voor Dan zijn gezicht plaatste en vervolgens op versturen klikte

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 20:25 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Farmiga schreef:
    |Nu Dan alleen in een bungalow zit, kunnen Finn en Jack hem misschien joinen?
    Lex doet trouwens ook niet meer mee en je mag Bonacieux veranderen naar Farmiga. :Y)
    Sorry als ik vervelend doe. |


    [He? Dan weg? :'p Dan heeft Finn meegesleurd in de WC en daar staan ze nu nog steeds :'p]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 20:23 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ademir schreef:
    (...)

    [He? Dan weg? :'p Dan heeft Finn meegesleurd in de WC en daar staan ze nu nog steeds :'p]


    |Wat? Nee? Ik zei toch niet dat Dan weg was? xd |


    kindness is never a burden.

    Farmiga schreef:
    (...)

    |Wat? Nee? Ik zei toch niet dat Dan weg was? xd |


    [Je zei toch net dat Dan alleen in een bungalow zat en dat Finn en Jack naar hem gaan? Of lees ik nu serieus verkeerd? :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ademir schreef:
    (...)

    [Je zei toch net dat Dan alleen in een bungalow zat en dat Finn en Jack naar hem gaan? Of lees ik nu serieus verkeerd? :'p]


    | Hah. Nee, ik snap je. Je hebt het gewoon verkeerd geïnterpreteerd. xd
    Ik bedoelde dat Dan nu alleen slaapt in een bungalow aangezien Phil geschrapt is. Net als Lex, Matt en Bandit. En aangezien Finn en Jack maar met z'n tweeën in een bungalow slapen...
    Begrijp je me?
    Waarom is Nell trouwens geschrapt? Dat is Haley. xd |


    kindness is never a burden.

    [Ik sta toch niet geschrapt? O, toch wel. Haha, ja dat is Haley :'D]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 20:33 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Farmiga schreef:
    (...)

    | Hah. Nee, ik snap je. Je hebt het gewoon verkeerd geïnterpreteerd. xd
    Ik bedoelde dat Dan nu alleen slaapt in een bungalow aangezien Phil geschrapt is. Net als Lex, Matt en Bandit. En aangezien Finn en Jack maar met z'n tweeën in een bungalow slapen...
    Begrijp je me?
    Waarom is Nell trouwens geschrapt? Dat is Haley. xd |


    [Oooooh haha ja oké, ik begrijp het amai :'p En ik vind t goed btw, anders is het toch maar dom :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions