• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken. Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.



    De tienerwolven: (max. 7)
    Jongens:
    1. Tijdelijke Alfa: Cooper Henderson - Papaoutai
    2. Memphis Grimmaud - Theodora
    3. Cyril Nightingale - Eltham
    4.
    Roedelloos: Jack Willows - Papaoutai

    Meiden:
    1. Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    2. Ayla Hope Savage - Aislynn
    3. Luna Sianii Silver - Ninuturu

    Hunters: ( max. 12 ) NODIG!
    Jongens:
    1. Noah McKinney - Catesby
    2.

    Bounty Hunter: Xander dodge Outcast - Ninuturu

    Meiden:
    1. Marcy Jarvis - Catesby
    2. Aowynn Rune Savan - Aislynn
    3.

    We zijn dringend opzoek naar Hunters!


    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 15:56 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ omg leuke nieuwe naam! Kreeg spontaan inspiratie voor een nieuwe story! ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jack

    Aowynn haar ogen boren zich in de mijne en ik kan een kleine grijns niet weglaten. Ze duwt ruw mijn hand onder haar kin vandaan en maakt haar ogen tot speeltjes. Oh kijk, ze denkt na. Ik zet een klein stapje naar achter, maar het is ook echt zo klein dat je het haast niet merkt.
    "Jack..." brengt ze uit, haar stem klinkt wat toonloos, al weer ik wel dat er meer achter schuilt dan alleen het toonloze. Iets in me zegt dat ze herinneringen terug krijgt.
    "God, het werd tijd dat je mijn naam eens opnoemde," zeg ik en ik draai me om, met mijn rug naar haar toe. Ik voel mijn hoektanden iets verscherpen en frons. Nu? Niet nu toch? Ik kijk met een schuine blik richting de glazen vitrinekast en zie dat mijn ogen de gelige kleur krijgen. Fuck, waarom heb ik het niet onder controle. Dit is dus al een hele tijd zo hé, ik moet hier echt wat aan doen. Een zucht verlaat mijn mond en ik draai me naar Aowynn.
    "Het was me een genoegen met je gesproken te hebben, Aowynn," zeg ik met een sarcastische toon en ik kijk haar even recht aan, meteen besef ik me dat dat niet slim is om te doen en ik draai me met een ruk om. "Ik zie je later nog wel een keer, darling," grinnik ik en ik loop richting de uitgang. Wanneer ik bijna buiten sta kan ik het niet laten nog een keer richting Aowynn te kijken met een grijns op mijn gezicht. Dan ga ik er snel vandoor, wanneer ik om de hoek ben zet ik het op een sprint, ik voel een aantal steken in mijn voet maar besteed er geen aandacht aan, ik moet nu werkelijk naar het diepste van het bos of het kan wel eens moeilijk worden. Zonder te kijken ren ik de weg over, ik hoor piepende banden van auto's maar ga gewoon door."Klootzak!" roept een van de automobilisten en ik grom. Dit gaat echt de verkeerde kant op. Waarom verlies ik mijn controle!
    Eindelijk kom ik aan bij het bos, ik ren verder door. Voor ik het weet blijft mijn voet hangen achter een wortel van een boom en val ik voorover op de grond. "Fuck..." grom ik en ik voel hoe mijn lichaam wat begint te trillen. "Shit niet n-" de rest dat uit mijn mond komt is een grom. Een reeks van scheldwoorden schiet door mijn hoofd wanneer de verandering zich inzet, ik hoor mijn kledij scheuren. Met veel moeite trek ik nog wat uit, maar alleen mijn schoenen zijn gespaard gebleven.
    'Fucking hell!' Ik kom overeind en kijk om me heen, meer diepte, minder hoog, blijkbaar is het dus echt doorgegaan. Ik spits mijn grijzige oren bij het horen van een paar stemmen. 'Shit!' Ik begin langzaam te sluipen, hopende dat ze me niet horen. Tijdens het lopen voel ik mijn rechter achterpoot steken. Hopelijk heelt het nu wel sneller. Ik kijk om me heen en houd mijn oren nog altijd spits.

    [Miss dat Marcy en Xander iets horen? :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    II Aowynn II

    “God, het werd tijd dat je mijn naam eens opnoemde,´ reageerde Jack en draaide zich vervolgens met zijn rug naar me toe. “Een bepaald soort mensen zijn het niet waard te blijven herinneren,´ kaatste ik terug terwijl Jack zich weer terugdraaide. Met een lichte frons liet ik mijn blik weer over hem heen gaan, vage herinneringen slopen naar binnen, maar nog steeds kon ik geen pijl trekken op de jongen die voor me stond.
    “Het was me een genoegen met je gesproken te hebben, Aowynn,´ zei hij vervolgens met een sarcastische ondertoon en zijn blik recht op de mijne gericht, waarna hij zich omdraait. ´Ik zie je later nog wel een keer, darling,” grinnikte hij en liep richting de uitgang. “Darling?!” bracht ik uit en graaide vervolgens iets van de toonbank af om het zo hard mogelijk zijn richting in te gooien. Briesend van de opgekropte irritaties staarde ik hem na terwijl hij, zonder ook maar een beetje geraakt te zijn, verder naar buiten liep. De grijns die hij me toewierp maakte het dat ik me nijdig omdraaide en recht in Harold’s verraste blik keek.
    “Verder alles goed?” vroeg hij en legde de spullen die hij vast had op de balie neer. “Nee, maar dat komt wel goed,” bracht ik geërgerd uit en liep richting de uitgang toe, om mijn gegooide voorwerp van de grond af te halen. Ik moest mezelf ergens een klein schouderklopje geven dat ik me nog zolang had ingehouden, voor ik daadwerkelijk iets naar hem had uitgehaald.De mindere kant was dat een van Harold zijn spullen er onder moest lijden.
    “Het was niet de bedoeling iets kapot te maken,” mompelde ik terwijl ik terug naar de balie liep. Licht schudde Harold met zijn hoofd en sloeg mijn spullen aan op de kassa, inclusief het item wat ik het liefst zo hard mogelijk tegen Jack aan had willen gooien. “Je mag er voor betalen. Hoe leuk ik je ook vind, Wynn, slopen is kopen,” zei hij waarop ik alleen licht knikte en een schuine blik naar buiten wierp.
    “En gelieve de volgende keer geen wapens meer naar mijn klanten te gooien,” grapte hij erachteraan. Een kleine glimlach verscheen half op mijn lippen. “Ik zal het onthouden,” reageerde ik en gaf hem het geld voor de gekochte spullen. Zodra ik alles had, mijn excuses bood aan Harold verliet ik de winkel en liet mijn ogen buiten vluchtig rond gaan. Het frustreerde me enorm dat ik inmiddels wist wie ik voor me had gehad, maar niet wist waar ik hem van kon. Behalve dat zijn houding, uitstraling en aanwezigheid me irriteerde. Een zwakke zucht verliet mijn lippen terwijl ik half in gedachten voor me uitstaarde en mijn telefoon voelde trillen.
    Dat klinkt als een goed idee. Misschien kan ik dan ook meteen even naar je been kijken? Ik pas me aan jou, zeg maar om hoe laat je me verwacht! (; Luidde het geopende smsje wat ik had ontvangen van Memphis. Licht schudde ik met mijn hoofd en ik voelde de irritaties jegens Jack langzaam wegebben, waarna mijn gedachten weer kort uitging naar Memphis. Terwijl ik richting huis liep met mijn tas in de ene hand, en mijn telefoon in de ander stuurde ik snel een berichtje terug naar hem. Vanaf half 7 ben je welkom, als dat voor jou ook uitkomt. Het zou ook fijn zijn als je inderdaad even naar mijn been kijkt, heb daar ook een vraag over. Aowynn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ik reageer soon ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Memphis

    "Hey Grimm. Hoe gaat het en heb je het geld al aangekregen? Luister het spijt me dat ik je terug in de steek heb gelaten. Het was mijn bedoeling niet om jou daarmee achter te laten en de rest, maar vooral jou. Ik moest gewoon weg voor ik mezelf van een brug zou afwerpen, Grimm. Ik had niet zo afscheid van je willen nemen en ook niet van Ro. Weet je, dat ik van je hou? Dat er een band is tussen ons die ik zelf niet begrijp? Het is geen liefde tussen ons, maar een ander soort.. Ik kan het niet uitleggen, maar ik denk dat jij het wel begrijpt toch?"
    Ik blijf even stil, omdat ik weet dat als ik nu spreek ik in huilen zal uitbarsten en om eerlijk te zijn ben ik de tranen meer dan zat. Ik probeer mijn ademhaling onder controle te houden en richt mijn ogen even op de wolken die als watjes in de lucht zweven om iets van afleiding te hebben. Ondertussen steun ik met één hand op Darla, omdat ik mijn knieën angstaanjagend hard voel knikken. Wanneer ik Scarlet hoor snikken weet ik dat ik het niet langer kan rekken.
    "Ro - Ro is ook weg," breng ik uiteindelijk uit. "Gewoon weg. En - en Cooper is Alfa en hij en Ayla hebben elkaar en ik - En ik begrijp geen snars van die nieuwe. Kom alsjeblieft naar me terug? Je weet dat ik een hekel heb aan smeken, maar als het moet dan ga ik nu op mijn knieën en stuur ik je er een foto van door," ga ik zacht verder. "Als ik ooit leer werken met dit verdomde ding," voeg ik er mompelend aan toe.
    Ik haal mijn vrije hand door mijn haren en zucht diep. Ik begrijp maar al te goed waar Scarlet het over heeft, ik voel me gewoon altijd veilig bij haar. Ik weet dat ik altijd bij haar terecht kan en dat ik een eerlijk antwoord mag verwachten. Als ik haar op de tenen trap, geeft ze me zonder verpinken een klap op de kop en dat heb ik soms wel even nodig.
    "T'es où?" vraag ik. Omdat we -mama, papa, Dakota en ik- vroeger in Canada woonden, spraken we wel eens Frans thuis. Ook op school werd er regelmatig Frans gesproken. Als het nu nog voorvalt is het meestal niet bewust, en omdat ik sprakeloos ben. Ik weet niet of Scarlet Frans spreekt en dus überhaupt begrepen heeft wat net zei, maar als dat niet het geval is dan hoor ik het wel en kan ik het nog even in het Nederlands vragen.
    Ik teken met mijn vinger een onwillekeurig patroon op het zadel van Darla. Koude rillingen lopen over mijn rug. Waarom kon ik gewoon niet lekker onder mijn deken blijven liggen deze ochtend? Ik zou eens een keer drie dagen non-stop willen slapen gewoon om die verrekte miserie allemaal even te ontlopen. Er is een reden waarom ik Cooper de verantwoordelijkheid heb gegeven die ik nooit wilde, maar het lijkt alsof het gewoon helemaal niks uitgehaald heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Scarlet

    "Ro - Ro is ook weg," breng hij uiteindelijk uit en mijn adem stokte in mijn keel. Nee ze kan niet wegzijn! Ze was de enige die hem kon steunen als ik weg ben. Ik zette me al schrap om in een wolf te veranderen en naakt de luchthaven binnen te lopen en het eerste vliegtuig terug te nemen of gewoon zelf te lopen naar huis. Ik was er niet toen hij me het meeste nodig had! "Gewoon weg. En - en Cooper is Alfa en hij en Ayla hebben elkaar en ik - En ik begrijp geen snars van die nieuwe. Kom alsjeblieft naar me terug? Je weet dat ik een hekel heb aan smeken, maar als het moet dan ga ik nu op mijn knieën en stuur ik je er een foto van. Als ik ooit leer werken met dit verdomde ding," voegt hij er mompelend aan toe. "T'es où?" vraagt hij.
    Opdat moment kon ik mijn frustratie niet meer tegenhoudende en sloeg hard op de muur van onze kamer. Er zat een barst in en er hing bloed aan. Ik haalde onrustig adem terwijl de tranen bleven stromen van verdriet en woede terwijl ik naar men bloede knokkels keek. Memphis had waarschijnlijk de kan gehoord van mijn slag. Ik hoorde hoe Adem wakker schoot.
    "Je suis en Alaska dans un hotel." Antwoord ik terug in vloeidend frans. Geen idee waar ik get vandaan haalde. "Grimm het spijt me dat ik je heb achtergelaten toen je me het meeste nodig had! Ik vertrek nu direct naar huis. Geef me 1uur en kom me ophalen aan de luchthaven." Toen voelde ik twee armen rond mijn middel die me troostend naar me toe trok.
    "Waarom ween je? Wat is er Scarlet?" Vroeg Adem zachtjes en bezorgt aan mij, maar toch luid genoeg dat Memphis het kan horen.
    "Ik moet naar huis, Adem. Nu meteen, mijn broer is in nood en ik moet er voor hem zijn. Hij is me ook komen halen toen ik in de problemen zat en nu heeft hij me nodig. Je mag hier blijven, maar ik vertrek." Zeg ik terwijl de woede en verdriet wat uit mijn stem ging. Zijn nabijheid kalmeerde en trooste me.
    "Oké is goed ik kom mee." Zei hij en met dat vertrok hij de kamer terug in. Waarschijnlijk ging hij alles wat we hadden uitgepakt terug inpakken zodat we sneller weg waren.
    "Memphis ben je er nog?" Vroeg ik tenslotte met een kalme sussende stem. Ik had mijn emoties terug ondercontrole en die zou ik pas verliezen als ik Memphis terug zag.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Memphis

    "Je suis en Alaska dans un hotel," antwoordt Scarlet. Vreemd, ik wist helemaal niet dat ze Frans sprak. Het feit dat het er ook nog eens zo vloeien uitrolt, zorgt dat ik er even stil van word. Ik haal mijn hand door mijn haren terwijl ik me langzaam maar zeker begin af te vragen wat Scar in godsnaam in Alaska te zoeken heeft. Mocht ze nu nog besloten hebben naar een zonnig land weg te lopen zou ik het nog ergens kunnen begrijpen, maar Alaska?
    "Grimm het spijt me dat ik je heb achtergelaten toen je me het meeste nodig had! Ik vertrek nu direct naar huis. Geef me één uur en kom me ophalen aan de luchthaven."
    Hoewel Scarlet het niet kan zien, knik ik zachtjes. Het is natuurlijk niet haar schuld, zij kon niet weten dat Ro zou vertrekken; dat geheim had ze pas op het laatste moment onthuld. Mijn gedachten dwalen af naar Griekenland. Ik beeld me mijn kleine Ro in in bikini, met een grote strohoed en een felgekleurde zonnebril. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. Ze zal me niet lang missen, snel genoeg zal ze nieuwe mensen en waarschijnlijk ook wolven leren kennen. Hopelijk kan één van hen haar wel het geluk bieden dat ik niet kon. Ze verdient het in elk geval wel.
    Wanneer ik een mannelijke stem hoor aan de andere kant van de lijn grom ik onbewust. Het idee dat er nu iemand anders voor Scarlet zorgt zint me niet. Om de een of andere reden voelt het niet goed aan; ik ben degene die Scar veilig hoort te houden, haar hoort op te halen als ze weer een wilde nacht achter de rug heeft, haar terug gaat halen als ze weer eens besluit ervandoor te gaan. Dat is altijd al zo geweest. Ik spits mijn oren om het gesprek tussen de twee te volgen en voel mijn afgunst alleen maar groter worden als de man aangeeft mee te zullen komen naar hier. Ik vraag me af of hij ook een wolf is of niet, en waarom Scarlet zich met hem inlaat, hoe ze hem leren kennen heeft.
    "Memphis ben je er nog?" klinkt het na een tijdje. Scarlet's stem klinkt zacht, haast moederlijk.
    "Ik ben er nog," antwoord ik, mijn stem hees. "Je hoeft je niet te haasten, wees vooral voorzichtig," probeer ik zo kalm mogelijk te zeggen. "Ik breng de logeerkamer in orde en dan kom ik je ophalen aan de luchthaven," bevestig ik. Ik voel een krop in mijn keel komen en besluit mijn mond even te houden. Ondertussen vraag ik me af hoe ik in amper een paar dagen tijd in deze situatie beland ben. Het lijkt wel alsof iemand de doos van Pandora geopend heeft en deze eventjes heel leuk over mijn leven uitgestrooid heeft. Scarlet komt dan wel terug, maar ergens ben ik er helemaal niet gerust in dat alles dan plots weer zomaar goed zal komen.
    Omdat ik onderhand wel een beetje genoeg begin te krijgen van al dit depressie gedoe besluit ik te proberen om de sfeer een beetje op te krikken.
    "Wat wil je vanavond eten?" vraag ik met een klein lachje, alsof dat het belangrijkste van onze zorgen is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Allerliefste Memphis,
    – en natuurlijk de rest van alle lieve mensen daar zo

    Ten eerste,
    ik mis jullie zo vreselijk veel – al in de eerste paar dagen dat ik hier ben.
    Het lijkt wel alsof het nooit over zal gaan,
    maar Ares zegt dat ik me er over heen moet zetten en moet laten zien dat ik ‘ballen’ heb.
    Baalde hij even toen hij merkte dat ik zo bang als een muis ben!

    Ten tweede,
    je zou het hier allemaal eens moeten zien jongens,
    het is allemaal zo wonderbaarlijk mooi dat het lijkt alsof je rondloopt in een sprookje.
    De zee, het strand, het geluid van de golven en de geur van het zout uit de oceaan!
    Papa is druk aan het werk,
    dus ik heb mijn school moeten laten vallen om ook thuis te werken,
    alhoewel ik het grootste gedeelte van de tijd natuurlijk aan het strand lig – waar Ares niet zo blij mee is, maar dat moet hij dan maar weer leren accepteren op zijn tijd.

    Vooral de jongens hier in de roedel zijn anders dan thuis,
    veel strengen en serieuzer, veel harder – ze helpen niemand, zelfs geen meisjes!
    Daarom luisteren de meisjes hier allemaal precies,
    en lijken het ook net allemaal jongens – omdat ze zo sterk zijn,
    net Scarlet eigenlijk, alleen dan veel minder aardig – tegen mij in ieder geval.
    Ares heeft na een dag al gemerkt dat ik er een beetje buiten val, dus heb ik het ‘geluk’ dat ik privé training krijg – waardoor mijn vacht na afloop niet meer wit maar zwart en rood is…
    Woehoe, de geliefde neef slaat iedere nacht weer toe! :p

    Maar lieverds,
    ik moet er weer vandoor,
    een kleine e-mail is het enige wat ik jullie op dit moment kan geven,
    het spijt me heel erg daarvoor.
    De dagelijkse strandbezoeken zijn helaas ook voorbij,
    meer privé training aangezien Ares en ik de enige zijn die niet meer naar school gaan.

    Als ik ooit terug kom,
    ben ik minstens zo stoer als Scarlet, en minstens zo sterk ook,
    dat is tenminste het doel, als ik luister naar wat Ares allemaal zeg.
    Ik wens hem veel succes. :p

    Dag lieverds.
    Ik mis jullie, iedere dag.

    Duizend kusjes.
    Rho

    ps – Memphis, voor jou: ik denk aan je.


    Xander
    "Ik was op weg maar huis, maar mijn knie begon weer pijn te doen, dus ik rust even uit." klonk logies, waarom zou je eigenlijk uit huis gaan als je in verband zit, ik zou lekker binnen blijven zitten.
    Ze zuchtte voor de vraag "En jij? Wat doe jij hier?" kwam. "Nou eigenlijk woon ik hier" zeg ik en krab over mijn achterhoofd, "Ik woon in het boswachters huisje hier niet zo ver vandaag, lekker makkelijk als ik op jacht wil" onderhand loop ik blaadjes uit elkaar te trekken.
    Ik stop mijn verhaal en richt mijn aandacht naar de bosjes voor me, ik hoorde stemmen verderop, nou ja stemmen het was maar 1 persoon maar hij was alles behalve blij.
    Als mijn pieper afgaat verlies ik de concentratie, een wolf op dit tijdstip? Ik pak het ding uit mijn zak en kijkt naar het verdere bericht, er stond niet zo veel op alleen maar dat er eentje het bos in was gegaan. Ik sta op en klop mijn broek af, "Maaruh, ik moet aan het werk, er zit hier ergens een wolf in de buurt" zeg ik zonder mijn gezicht van de pieper af te halen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Marcy
    “Nou eigenlijk woon ik hier." De jongeman krabde zijn achterhoofd, wat voor zo’n grappig krassend geluidje zorgde. "Ik woon in het boswachters huisje hier niet zo ver vandaan, lekker makkelijk als ik op jacht wil.”
    Was dat ding bewoond? Ik was er zo vaak voorbij gewandeld, maar had me nooit voorgesteld dat er iemand zou kunnen wonen. Laat staan dat er warm water of elektriciteit was.
    Abrupt stopte hij met praten. Zijn aandacht leek helemaal naar iets anders uit te gaan, waardoor ik verdacht zijn blik volgde maar al meteen wist wat er aan de hand was. Gelukkig was ik altijd voorbereid op situaties als deze, als mijn been het goed deed in ieder geval. Ik had geen idee hoe ik me nu moest gaan redden, dus dat werd improviseren.
    Mijn hand omklemde meteen de dolk die in de zak van mijn joggingbroek zat. Voorzichtig en haast onhoorbaar schoof ik hem uit zijn schede, die er vooral was om geen gaten in mijn broek te maken.
    Toen er iets begon te piepen keek ik hem haast verwilderd aan. "Maaruh, ik moet aan het werk, er zit hier ergens een wolf in de buurt.”
    Als hij een jager is, waarom heb ik hem dan nooit eerder gezien? Mijn wenkbrauwen vertrokken zich tot een frons, maar ik hield mijn blik op de struik gericht. “Jouw piepend ding is ook erg subtiel,” mompelde ik nogal kribbig. “Alsof onze geur ons nog niet genoeg verraadt.”
    Ik zuchtte zachtjes en trok mezelf met mijn linkerhand op aan een boomtak, terwijl de rechter geen moment het handvat losliet. Dit kon nog spannend worden.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 17:34 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Scarlet

    "Ik ben er nog," antwoord hij en zijn stem klonk hees."Je hoeft je niet te haasten, wees vooral voorzichtig. Ik breng de logeerkamer in orde en dan kom ik je ophalen aan de luchthaven," bevestigt hij. Het was even stil, waardoor ik me concentreerde op Adam die alles inpakte. Ik hoopte gewoon dat hij kleren voor me aan de kant had gelegd, want zo kwam ik waarschijnlijk de luchthaven niet binnen. Ze zouden me waarschijnlijk terug sturen of opdringen om andere kleren te dragen. Ik zou niet nog eens willen opgepakt worden voor naakt lopen, één keer was al genoeg.
    "Wat wil je vanavond eten?" vraagt hij en ik hoorde zijn glimlach in zijn stem. Ik schudde zachtjes lachend mijn hoofd. Typisch Memphis die het gesprek luchtig wou maken.
    "Lasagne, fast food,.. het maakt me niet uit zolang ik maar veel kan eten! Ik heb het gevoel dat ik al in geen dagen heb gegeten.' Wat ook zo was waarschijnlijk, maar dat vertelde ik hem niet. Dat zou misschien nog voor ruzie kunnen zorgen, als ik zijn bezorgdheid kende. Langs een kant was het wel goed dat hij afstand had gedaan van Alpha zijn zodat hij eindelijk wat kon ontspannen, maar langs de andere kant was het ook weer niet goed. Nu had hij nog meer tijd om te piekeren over dingen waar hij niet hoort over te pieken of in ieder geval niet alleen toch. Nog een reden waarom ik naar huis moest, naar hem toe. "Je kent me, zelf als ik niet high ben eet ik meer als jou. Tenminste als mijn maag het aankan."
    Gewoon de gedachte alleen al aan eten deed mijn maag grommen. Ja, ik had dringend nood aan eten. Eigenlijk voelde ik me ergens ook stom dat ik weg was gegaan aangezien ik al direct terug kwam na een paar uur in dit land te zitten. Ik had even goed gewoon in een stadje kunnen zitten dat, maar 5 minuten was van ons stadje. Ik hoorde hoe onze koffers werden dicht gedaan en ik wist dat ik moest vertrekken. Ik had het even moeilijk om te zeggen dat ik terug kwam, omdat dit nooit eerder was gebeurt. Normaal zou ik nooit terug komen naar de zelfde plaats voor een persoon, voor een roedel. Dat kwam omdat ik mezelf nog steeds zag als een één mans roedel waarschijnlijk. Adam zette de koffers naast me neer.
    "Ik ga even een taxi laten bellen voor ons. Er ligt een een broek op je koffer, je kunt hem in de taxi rap aan." zegt hij en ik knikte dankbaar voor hij naar de receptie ging.
    "Geef me een klein uurtje, Mem, dan ben ik daar om je weer lastig te vallen." zeg ik zachtjes. "En Grimm? Je hoeft de logeerkamer niet klaar te maken, ik kom wel bij jou liggen. Ik heb wat broederliefde nodig." had ik er nog zachter toegevoegd. Hij wist waarschijnlijk wel wat ik bedoelde. Als hij toch de logeerkamer zou klaar maken, dan zou ik uiteindelijk toch nog naast hem komen liggen. Ik had nood om me veilig te voelen en er zeker van te zijn dat hij veilig was, dat was het enigste wat echt telde voor mij. "Tot straks, Grimm. Ik hoop dat je er staat," zei ik nog voor ik had afgelegd op het moment dat Adam terug kwam. Anders had ik waarschijnlijk nooit willen afleggen.
    Ik trok nu al rap de kapot geschuurde jeansbroek aan die tot één van mijn lievelings behoorde en mijn zwarte sneakers. Tegen Adam aangeleund wacht ik tot de taxi zou komen. Het luisteren naar zijn hart kalmeerde me enig sinds. Toen de taxi stopte sprong ik er meteen in.
    Het leek wel uren te duren voor ik in de luchthaven was, ook al waren het maar 5 minuten. We moesten ons rap inchecken en hadden ook niet veel tijd meer om te treuzelen bij de eventuele winkels aangezien de vlucht elk moment kon vertrekken. Ik was pas terug rustig toen ik in het vliegtuig zat en het was opgestegen. Het ging misschien niet zo goed tussen mij en de roedel en vooral de overbezorgde Memphis - als je het mij vraagt-, maar dat betekende niet dat ik er niet voor hun was. Ik denk dat ik dat nu wel bewezen had dat ik alles zou doen om de roedel gelukkig te maken, ook al hoorde ik er niet echt bij.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 0:52 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ik ben van morgen tot de 17 op vakantie en van de 18e tot de 28e op kamp.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik ga zeker iets doen met het mailtje van Ro, alleen weet ik niet goed hoe ik het er nu moet in verwerken dus ik wacht even :3]

    Memphis

    "Lasagne, fast food,.. het maakt me niet uit zolang ik maar veel kan eten! Ik heb het gevoel dat ik al in geen dagen heb gegeten. Je kent me, zelf als ik niet high ben eet ik meer als jou. Tenminste als mijn maag het aankan." Ik grinnik even. Die meid kan inderdaad belachelijk veel eten. Ik heb me al meerdere malen afgevraagd waar ze alles blijft steken, want als je op haar lijntje afgaat zou je denken dat ze helemaal niks eet. Natuurlijk mag ik ook niet klagen, ik zou liegen mocht ik zeggen dat ik niet met mijn uiterlijk bezig ben. Maar ik sport veel meer dan Scar, waardoor het logisch is dat ik niet zo snel bijkom. Zij heeft gewoon mazzel gehad.
    Ik grom opnieuw zachtjes als ik Scar tegen een andere man hoor praten. Het zint me nog steeds niet dat ze een andere man voor haar laat zorgen. Het hoort gewoon niet. Ik heb best respect voor de zelfstandigheid van Scarlet en ik weet heel goed dat ze mijn bezit niet is, maar het staat me gewoon langs geen kanten aan dat ze mij liet zitten om er met een andere man vandoor te gaan. Waarom hij wel en ik niet?
    Met een zucht probeer ik het van me af te zetten en dwing ik mezelf na te denken over waar ik bonnie's recept voor lasagne met ricotta en spinazie gelaten zou kunnen hebben. Het is één van de eerste dingen die ze me leerde maken. Moeilijk is het niet, eens je weet hoe je de kaassaus maakt; gewoon een kwestie van laagjes. Ik weet nog hoe vrolijk ik er vroeger van werd als mama deze lasagne maakte. Ondertussen heeft bonnie het ook aan mij geleerd, net zoals ze bij mam gedaan had. Soms dan zou ik-
    "Geef me een klein uurtje, Mem, dan ben ik daar om je weer lastig te vallen. En Grimm? Je hoeft de logeerkamer niet klaar te maken, ik kom wel bij jou liggen. Ik heb wat broederliefde nodig."
    Ik glimlach zachtjes. Ze mag best bij mij slapen, graag zelfs. Maar toch ben ik van plan de logeerkamer in orde te maken, dan kan ze me in elk geval niet verwijten dat ik niet gastvrij ben, mocht haar vriend nergens heen kunnen. Zolang hij maar bij mij uit de buurt blijft en zich niet met de roedel gaat moeien kan ik er nog mee leven. Oh en als hij één keer aan Scar zit staat hij ook stante pede op straat.
    "Ik zie je zo, liefje," zeg ik rustig. "Wees voorzichtig," herhaal ik nog een keer.
    "Tot straks, Grimm. Ik hoop dat je er staat."
    Ik leg dicht en stop mijn mobiel in mijn binnenzak. Vervolgens stap ik op Darla en zet de motor aan. Naar Cyril kijk ik niet meer om wanneer ik -weer veel te snel- de straat uit rijdt. Hij bekijkt het maar, ik heb mijn best gedaan. Ik ben niet het type dat achter iemand aan loopt als een hulpeloze puppy. Ik heb hem niet nodig. Deze keer neem ik wel de kortste route naar huis en ergens doet het me pijn dat ik tot nu toe nog van geen enkel ritje op Darla echt kunnen genieten heb. Met Ro was het fijn, maar het feit dat ze nu zo ver weg is doet de herinnering een beetje teniet. Ik geef mezelf mentaal een waarschuwing: ophouden. Ik kom er helemaal nergens mee als ik zo blijf treuren. Ik moet haar los laten. Het had nooit wat kunnen worden.
    Het duurt niet lang voor ik Darla op de oprit geparkeerd heb. Bijna loop ik bonnie omver als ik binnen ben.
    "Waarom heb jij zo'n haast?" roept ze me achterna.
    "Moet de logeerkamer in orde maken, en lasagne maken!" antwoord ik haastig.
    "Nou, doe jij dan de lasagne en dan zorg ik ervoor dat de logeerkamer netjes is," biedt ze aan. Ik draai me om en ren de trap weer af. Wanneer ik bonnie passeer geef ik haar een kusje op de wang. Wat zou ik toch zonder haar moeten. "En maak genoeg, je weet dat ik zo'n hele kom van je alleen op kan," grinnikt het besje. Ik moet even lachen en knik.
    Met een enigszins beter gevoel wandel ik de keuken in. Ik haal de pasta uit de kast en zet een pan met water op het vuur om deze te koken. Ik neem ook nog een tweede kookpot zodat ik mijn ricotta kan smelten. Uit de koelkast haal ik de desbetreffende kaas en een flesje room. Uit de groentenbak haal ik een zak bladspinazie. Pas dan valt het me in dat ik die ook moet koken. Nog maar een pot uit de kast halen dan. Ook deze vul ik met water en ik giet er de gehele inhoud van de zak spinazie in. Dan doe ik er een deksel op zodat deze kan koken. Terwijl het water opwarmt begin ik alvast mijn saus te maken. Moeilijk is het niet, de ricotta smelten in de room en presto! Hoewel... Ik open de lade met de kruidenpotjes en haal er enkele uit. Na enkele keren bijgekruid en geproefd te hebben van de saus ben ik tevreden. Nadat ik de vellen pasta in de kookpot gedaan heb, giet ik het water van mijn spinazie op. Ik haat het hoe dat spul altijd krimpt. Je hebt er een immense hoeveelheid van nodig om er een normale hoeveelheid aan over te houden. Wanneer de spinazie af kan koelen, verwarm ik alvast de oven voor en neem een grote schaal om de lasagne in te maken.
    Als de pasta gekookt is begin ik aan het vervelendste werkje, de laagjes maken. Het is zo eentonig, maar uiteindelijk kan mijn lasagne de oven in. Een snelle blik op de klok vertelt me dat ik maar beter kan vertrekken.
    "Bonnie, ben naar de luchthaven! Lasagne zit in de oven!" roep ik naar boven.
    Ik neem de reservesleutels van Gladys en loop het kleine stukje naar het park, waar Ro mijn auto heeft achter gelaten en voel een grote opluchting als Gladys er gewoon nog staat. Ik ontgrendel haar en stap in. Op een rustiger tempo dan daarnet rijd ik naar de luchthaven. Ik heb geen flauw idee waar of wanneer Scarlet toe zal komen, gezien ik niet weet waar ze geweest is. Om het veilig te spelen besluit ik gewoon aan de inkom te wachten. Er slaat een kleine knoop in mijn maag bij de gedachte dat die kerel van haar vast mee zal zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Scarlet

    Ik was werkelijk ondragelijk tijdens de vlucht. Ik blafte de airhostessen af en maakte ruzie met iedereen die me maar bekeek. Adam had me al een paar keer proberen te kalmeren, maar dat lukte maar voor enkele minuten. Een van de mannen die achter me zat had me al een tijd dreigend aangekeken, waardoor mijn nekharen omhoog gingen staan. Het was duidelijk een wolf en hij probeerde zijn territorium af te bakeren in hier. Ik liet automatisch dreigend mijn tanden zien voor eventjes voor Adam zijn arm rond me heen sloeg.
    "Wees nu toch eens rustig," fluistert hij in mijn oor terwijl hij me dichter naar hem toe trok. Ik hield de ander wolf nog steeds in de gaten via mijn ooghoek. Hij moest maar iets proberen, want dan zou ik hem vermoorden. "Straks staan ze nog aan de uitgang om je in elkaar te slagen."
    Daar moest ik om lachen. "Ik kan best voor mezelf zorgen."
    "Ja, dat heb ik wel door." Mompelde hij tegen mijn haar.
    Ik rolde met mijn ogen naar hem en hield me voor de laatste 15 minuten kalm. Toen we landen probeerde ik me in te houden om niet naar buiten te stormen en iedereen aan de kant te duwen. Het was goed dat Adam zijn hand op mijn onderrug had gelegd om me te begeleiden of ik had het waarschijnlijk gedaan. Hij pakte mijn hand toen we richting de bagageband liepen en ik verstrengelde onze vingers. Geen idee waarom, maar hij straalde een kalmte uit die mezelf ook kalm maakte. Misschien kwam het ook gewoon omdat ik hem aanraakte, maar op dit moment waren er maar twee dingen waar ik aan kon denken. Memphis terug zien en eten.
    We stonden te wachten op onze koffers achter een paar mensen waaronder de wolf die een gemeen glimlachje op zijn gezicht had staan. Het stond me niet echt aan, dus ik was op mijn hoede. De eerste koffers kwamen aan en ik werd even afgeleid door Adams en mij koffers te zoeken tussen de rest, waardoor ik het niet zag aankomen. Hij had zijn koffer recht in mijn gezicht geslagen met te veel kracht voor een gewoon mens. Ik was tegen de grond gesmakt en had mijn neus vast gepakt omdat ik zeker wist dat hij bloede of gebroken was. Ik wist dat mijn ogen op vlamde en voelde al hoe de transformatie ging beginnen, maar ik hield het tegen met veel moeite. Ik kon de mensen niet laten weten van ons bestaan en vooral Adam niet.
    Ik sloeg Adems hand weg toen hij me recht wou houden, maar hield mijn neus nog steeds vast met een hand. Zonder mijn blik van de andere wolf af te wenden krabbelde ik recht. Dat tevreden glimlachje ging snel van zijn gezicht verdwenen zijn. Oh, Memphis je gaat waarschijnlijk zo kwaad zijn omdat ik een andere wolf heb aangevallen of omdat ik niet voorzichtig was, ik hoop dat je het me vergeeft of er mee kan lachen. Ik veegde het bloed van mijn neus af en deed teken naar Adam dat ik dit zelf kon oplossen.
    "Je durft wel een meisje te slaan," zei ik en liet iets van goedkeuring door mijn stem klinken.Toen hij nog breder glimlachte en dacht dat ik me had laten onderwerpen door hem. Ik stampte hem recht met al mijn kracht tussen zijn ribben waardoor ik er een paar hoorde kraken en hij terecht kwam op de band omdat hij er voor stond. "Maar probeer volgende keer niet het verkeerde meisje te slaan. Dit is mijn stad begrepen? Als je met de verkeerde mensen hier problemen zoekt kom ik je achterna, begrepen?" Ik had zo luid gesproken dat hij het zeker kon horen aangezien de band verder ging en ik klonk haast onschuldig.
    Ik trok het witte hemd van Adam recht dat ik aan had en negeerde het beetje bloed dat er aanhing. Adam had de koffers gepakt -waarbij hij mijn hand had vastgepakt en me niet meer had losgelaten- en we liepen naar de inkomhal aangezien ik hem niet had zien staan aan de hal waar de mensen wachten op mensen die net zijn aangekomen. Ik slikte toen ik hem daar zag staan en deed zenuwachtig mijn haar naar achter met mijn vrije hand. Laat er alsjeblieft geen bloed meer aan mijn neus hangen en de vlek op de hemd van Adam niet opvallen, dacht voordat ik naar Memphis toe liep. Ik sprong letterlijk in zijn armen en kuste hem op zijn voorhoofd voordat ik hem nog steviger knuffelde en mijn hoofd in zen nek legde om zijn vertrouwde geur op te snuiven. Ik sloot mijn ogen om de tranen tegen te houden.
    "Grimm, het spijt me. Ik had nooit zo mogen af trappen." mompelde ik voordat ik me los maakte en naar hem glimlachte. "Dit is trouwens Adam, Adam dit is Memphis." zei ik met een gebaar naar Adam. Adam stak zijn hand naar Memphis uit en het enigste wat ik kon hopen was dat hij Memphis niet het alpha mannetje ging uithangen.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Aurora Elizabeth Morningrose

    From: rho.morningsrose@hotmail.com
    To: memphis.grimmaud@hotmail.com
    Date: 08 - 07 - 2013 / 23.52
    Subject: Help


    Memph,

    Ik wil weg,
    weg hier.
    Ares is echt ...

    Ik moet terug komen Memph ...

    Ares wil dat ...

    - Message send while texting. -

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:56 ]