• Huehuehue




    - Lovely WAG's -
    Charissa - Amy - Claire - Naomi - Demi - Sanne


    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:08 ]


    ars moriendi

    Everdeen schreef:
    (...)
    Eerst waren we nog met z'n twaalven of zo, maar ik mocht die niet, dus heb ik ze stiekem allemaal geband. ;$$$$$$$
    Lol jk, obvs.
    Echt? Dus jullie waren eerst met veertien en nu nog maar met zijn zessen? :0


    Mia San Mia

    Bayern schreef:
    (...)
    Hahaha oh mijn god, hier snapt ook niemand wat ik zo mooi aan die man vind. :'D Maar hij is altijd zo grappig, leuk en hij lacht heel veel. Die uitstraling maakt hem gewoon echt een mooie vent.

    En er heerst hier in Nederland gewoon een heel erg anti-Duits-voetbal klimaat. Dat blijft er gewoon inzitten. Jaloezie.
    En: Hij houdt van basketbal, nog een pluspunt!


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    (...)Echt? Dus jullie waren eerst met veertien en nu nog maar met zijn zessen? :0

    Tsja, we zijn ook al wel een tijdje bezig, geloof ik. Het eerste Footietopic heette niet eens zo, die heette EK 2012, geloof ik. Zo hebben we elkaar een beetje gevonden, haha.


    ars moriendi

    Bayern schreef:


    "Super Bayern, super Bayern, hé, hé, hé!"
    Ja en Franck ook echt met dat dansje erbij, genius.


    Mia San Mia

    Olympique schreef:
    (...)
    Maar we zijn ook best eng :Y) vooral ik
    Jou ken ik trouwens haha


    O ja? Tell me more about it.

    Echt? Waar kan je mij dan van?


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    (...) En: Hij houdt van basketbal, nog een pluspunt!

    Haha net als Holgie!


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    (...)
    Haha net als Holgie!

    Ik zit in het schoolteam, maar het zijn zeg maar allemaal noobs in basketbal, ik ben de enige die scoort, want de rest zijn allemaal dwergjes van 1.40 lol.


    Mia San Mia

    Bayern schreef:
    (...)
    Tsja, we zijn ook al wel een tijdje bezig, geloof ik. Het eerste Footietopic heette niet eens zo, die heette EK 2012, geloof ik. Zo hebben we elkaar een beetje gevonden, haha.


    Haha leuk! Ik vind dat Footietopic leuk gevonden!


    Mia San Mia

    Bayern schreef:
    (...)
    Tsja, we zijn ook al wel een tijdje bezig, geloof ik. Het eerste Footietopic heette niet eens zo, die heette EK 2012, geloof ik. Zo hebben we elkaar een beetje gevonden, haha.
    Wat ik daarnet vond.


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    (...)

    O ja? Tell me more about it.

    Echt? Waar kan je mij dan van?

    Je schreef in mn gb dat je me awesome vond omdat ik fan was van Mesut haha

    FCBayern schreef:
    (...)
    Ja echt! Maar echt hij is zo goed een ook helemaal niet lelijk.

    Ik liep in mijn Bayern shirt bij een auto dealer want daar werkt de vriend van mijn moeder. Zegt een van zijn collega's: "Hè wie heb je achterop?" Ik: "Schweinsteiger!" Hij: "Het is al een rare club, kies je ook nog eens de ergste speler die daar rondloopt!" Als blikken konden doden was 'ie van mij geweest.

    Ik heb trouwens ook een shirt van Schweinsteiger, maar dan van het Duitse elftal
    en die is nep haha

    Olympique schreef:
    (...)
    Je schreef in mn gb dat je me awesome vond omdat ik fan was van Mesut haha


    Echt? Dat kan ik me dus niet meer herinneren wat ben ik voor een sukkeltje!


    Mia San Mia

    Olympique schreef:
    (...)
    Ik heb trouwens ook een shirt van Schweinsteiger, maar dan van het Duitse elftal
    en die is nep haha
    Ik had eerst een Bayern shirt van Gomez, leek echt, maar er zaten maar twee strepen op de mouw in plaats van drie, dus ik ging er niet mee rondlopen. Nu heb ik na bijna een half jaar sparen eindelijk het belachelijk dure shirt van Schweini gekocht! 90 euro, en ik heb nu een L in plaats van XS/S want kleiner was er niet... XD


    Mia San Mia

    FCBayern schreef:
    (...) Ik had eerst een Bayern shirt van Gomez, leek echt, maar er zaten maar twee strepen op de mouw in plaats van drie, dus ik ging er niet mee rondlopen. Nu heb ik na bijna een half jaar sparen eindelijk het belachelijk dure shirt van Schweini gekocht! 90 euro, en ik heb nu een L in plaats van XS/S want kleiner was er niet... XD

    Ik heb alleen een echte van het Nederlands elftal, en die was niet eens zo gek duur omdat het uitverkoop was, alleen weet niet meer hoe duur
    en ik heb een echte van PSV, 45 euro, alleen is dat het uitshirt, want het thuisshirt was 90 euro en ik had op dat moment niet zo heel veel te besteden
    Werkloze hier

    Olympique schreef:
    (...)
    Ik heb alleen een echte van het Nederlands elftal, en die was niet eens zo gek duur omdat het uitverkoop was, alleen weet niet meer hoe duur
    en ik heb een echte van PSV, 45 euro, alleen is dat het uitshirt, want het thuisshirt was 90 euro en ik had op dat moment niet zo heel veel te besteden
    Werkloze hier


    Ik heb 'm gisteren in Oberhausen gehaald. Mijn favoriete spelers van het Nederlands elftal zijn Huntelaar, Van Der Vaart, maar wie ik echt het einde vond was Mark van Bommel maar die speelt dus niet meer daarvoor toch? Ik kijk verder alleen het Duitse elftal. Ik ga even onder de douche, brb.


    Mia San Mia