• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || [qVindicatif[/q] Afwezig.
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Catford
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || IrishNialler
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciana Dé La Rosá

    Ik glimlachte breed, ik vond het altijd leuk om naar verhalen te luisteren van mensen, sommigen waren dan ook uiterst interessant. ''Ach, ik heb een geheugen van een zeef. Dus ja, ik vergeet heel makkelijk dingen, maar sommigen blijven dan ook letterlijk in mijn hoofd geplakt.'' grinnikte ik en keek weer naar buiten, het miezerde nog steeds, maar wat minder. ''Geef mij maar zomer, dat is beter. Op het strand en de zonnige zon die warmte uitstraalt. Gewoon heerlijk, begrijp je me?'' grijnsde ik. ''Zullen we maar gaan? Anders gaat het straks nog harder regenen en ik wil niet drijfnat terugkomen hier, dat zullen ze niet bepaald fijn vinden, denk ik zo.'' Zei ik en haalde mijn schouders op. Sommigen mensen van de studio dachten dan ook dat ik een fan was die in probeerde te komen. Niet dus.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Delana Simons

    t. ''Ach, ik heb een geheugen van een zeef. Dus ja, ik vergeet heel makkelijk dingen, maar sommigen blijven dan ook letterlijk in mijn hoofd geplakt.'ik glimlach even. ''Geef mij maar zomer, dat is beter. Op het strand en de zonnige zon die warmte uitstraalt. Gewoon heerlijk, begrijp je me?' ''Zullen we maar gaan? Anders gaat het straks nog harder regenen en ik wil niet drijfnat terugkomen hier, dat zullen ze niet bepaald fijn vinden, denk ik zo.' grijnzdnd knik ik 'geen slecht iddee'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Sorry, ik had het vrijdag helemaal getypt en daarna flipte de computer, dus ik had geen zin meer om het opnieuw te typen. ;p)

    Harry Styles.

    Al snel had Zayn zijn ogen neergeslagen en ik glimlachte toch zwakjes nadat hij zijn aanbod had gegeven. Hij keek vluchtig op, wierp me een hoopvolle blik toe en knipperde. Ik voelde zijn vingers over mijn huid trippelen en zijn neus tegen de mijne drukken, waardoor er een zucht over mijn lippen kwam. Misschien moest ik wel weer eens een nacht bij hem doorbrengen. Het zou ons beiden goed doen om eventjes elkaars bed te delen en gewoon wat te knuffelen en slapen. Toch?
    "Als jij naast me ligt om de knuffelbeer te spelen vind ik het best." antwoordde ik uiteindelijk, waarna ik een vederlicht kusje op zijn neus drukte. "Niet meer huilen nu, Zaynie."
    Ik sprak met een verschrikkelijk kinderachtig accent. Het bleef leuk om Zayn zo te noemen. Ook al was hij verdrietig, vrolijk of boos, die bijnaam gebruikte ik vaak. Hij was het wel gewend, maar of hij het zo leuk vond betwijfelde ik nog wel eens.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dat ken ik. ;x]

    Zayn Malik
    Ik glimlachte tevreden en knikten. Nee, ik zou hem vragen om bij me te slapen, om hem vervolgens alleen in bed te laten en zelf op de bank gaan liggen. Natuurlijk zou ik zo dicht mogelijk tegen hem aankruipen, om hem vervolgens niet meer los te laten, totdat we weer naar buiten moesten. ik gromde zachtjes bij de verkleining die Harry achter mijn naam plakten en ook nog op zo'n verschikkelijk kinderachtige toon. Maar veegde wel mijn tranen weg. Ik zei niets en staarde Harry alleen maar aan. Ik vroeg me af of we ooit nog onze band als vroeger terug kregen. dat we onbezonnen in elkaars armen kropen, al opgewonden raakte waneer we elkaar aanstaarden en daarna uren lang gewelige seks hadden, alleen maar konden lachen en alles perfect was. Nee, we hadden nu eerste hevige ruzie nodig, om ook maar met elkaar te kunnen praten. En als we praten liep dat weer uit op hevige ruzie. Ik moest naakt op het podium gaan staan met knipperde bortjes boven mijn hoofd, met daarop. 'kijk, harry. hier ben ik. geef me alsjeblieft wat aandacht en neuk me nu eens godverdommen' wilde ik misschien nog kans maken op een stiekeme ontmoeting in het opberghok en hij me zag staan.
    toch drukten ik vlinderacht mijn lippen op die van hem. 'Dit blijft tussen ons.' maakte ik hem nog maar even duidelijk. niemand hoefde te waten dat ik was ingestort. want dat Harry het wist, was eigenlijk al teveel.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 1:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik beet op mijn lip en wilde dat ik hetzelfde kon reageren als Liam. Maar nee dat was weer iets dat niet kon. Gelukkig had hij door dat ik er liever niet over wilde praten. Dat was wel weer een voordeel. Een van de weinige voordelen nog. Iets wat ik heel graag wilde, twijfelde ik nu over. We hadden niets meer over ons eigen leven te zeggen. Gelukkig waren de andere er nog wat het een stuk beter maakte. Zonder dit allemaal was dat nooit gebeurd. Het was een soort van tweestrijd waar je in terecht kwam. 'Dat zeg ik, Li. Mij ongelijk is juist wel een goede keuze.' mompelde ik terwijl ik zwak glimlachte. Zijn zachte gegrinnik doordat hij net zo goed als mij wist dat het niet mijn normale reactie was, liet me toch weer echt glimlachen. Het maakte me echt niets meer uit. Ik genoot van het moment dat we nu samen hadden en kon doen wat normaal in het openbaar niet mocht. Eenmaal op de bank kroop ik dicht tegen Liam aan, zodra zijn armen om me heen lagen en mijn handen gleden naar beneden. Uiteindelijk bleven deze bij de zoom van zijn shirt liggen en plukte er wat aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik begrijp dat mensen het druk hebben, maar het zou fijn zijn als er wat meer gereageerd werd. Er zijn maar een beperkt aantal mensen die dit wel doen en op deze manier gaat niet alleen voor mij, maar ook voor anderen het plezier er een beetje af.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 21:49 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik reageer morgen, ben wel laat uit]

    Praelectio schreef:
    Ik begrijp dat mensen het druk hebben, maar het zou fijn zijn als er wat meer gereageerd werd. Er zijn maar een beperkt aantal mensen die dit wel doen en op deze manier gaat niet alleen voor mij, maar ook voor anderen het plezier er een beetje af.
    [Ik reageer zoveel als ik kan maarja ik kan niet reageren als ik geen reactie gehad heb. daarbij heb ik gezegd /gemeld dat ik dit weekend amper online ben. miss vanaf nog ff. en in de ochtend maar daar blijft het ook bij]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Praelectio schreef:
    Ik begrijp dat mensen het druk hebben, maar het zou fijn zijn als er wat meer gereageerd werd. Er zijn maar een beperkt aantal mensen die dit wel doen en op deze manier gaat niet alleen voor mij, maar ook voor anderen het plezier er een beetje af.


    [Sorry, maar binnenkort komen mijn examens eraan en daar moet ik me echt voor inzetten, wil hier niet nog een jaar blijven. ;3 En ik moet ook gewoon heel veel werken, dus ja. Probeer vanavond voor het werk wel iets in elkaar te maken. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne

    'Hmm daar geloof ik nog steeds niks maar ik laat het wel zo' zeg ik met een lichte glimlach. Hij had wel gelijk, maar het was veel te verleidelijk nu door te gaan natuurlijk. Louis kruipt dicht tegen me aan en ik glimlach even, ik geniet echt van dit moment. Dat ik gewoon kan doen wat ik wil zonder dat we nu moeten oppassen voor alles en iedereen, het liefst wil ik gewoon dat iedereen het gewoon weet en dat we met ze alle kunnen doen wat we willen. Ik voel hoe Louis zijn handen zich verplaatsen en uiteindelijk met de zoom van mijn shirt spelen. Mijn handen laat ik Louis haar glijden maar na even haal ik mijn lippen van die van Louis af en kijk hem aan. 'De rest zal zo wel terug zijn, zullen we maar weer gewoon naar de gang gaan?' vraag ik met veel tegenzin, dit wel ik zelf eigenlijk echt niet maar ja. Ondertussen speel ik met een paar vingers nog een beetje met Louis zijn haar en kijk hem aan. Het liefst wil ik nu gewoon dat we helemaal met ze twee zijn en geen afspraken meer hebben of wat dan ook, dat zou veel fijner zijn.

    ( Magicales -> Vindicatif)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik zal de aankomende weken afwezig zijn, vanwege mijn examens.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Waar kan ik met Louise invallen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Lavigna --> Infelia ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.