• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || [qVindicatif[/q] Afwezig.
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Catford
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || IrishNialler
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik begin pas 12, maar moet tot kwart over 5. ]

    Zayn Malik
    Ik verstrakten mijn kaken en keek Harry niet meer aan. Ik nam een grote hijs van mijn sigaret. Toch schoten mijn ogen naar Harry toen hij vroeg of hij weg moest. Meende hij dit nu echt? Ik wis heus wel dat in onredelijk was, maar als hij al twijfelde bij het feit of hij van me hield of niet, wist ik het ook niet meer. Ik wist dat ik gewoon met Niall in bed had moeten blijven liggen vandaag. Blijkbaar zat ik Harry alleen maar in zijn nek en had hij wat beters te doen ofzo. Toch schudden ik langzaam mijn hoofd. Ik hield niet van alleen zijn, dus speelde mijn eigenbelang weer op. 'Behalve als je graag weg wilt natuurlijk.' Zei ik er snel achteraan. Voordat hij weer dacht dat ik niets om hem gaf. Ik vroeg me af wat er gebeurt was met vroeger. Ik ha altijd al een hele lichte voorkeur voor de krullenbol gehad, maar volgens mij maakte ik het alleen maar kapot. Net als bij De rest trouwens.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 16:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Zayn weigerde me nog aan te kijken en ik liet mijn schouders hangen terwijl mijn tanden mijn onderlip begonnen te doorboren. Het liefste wilde ik nu weglopen en mezelf ergens opsluiten om weg te zijn van alles, maar zo was ik niet. Ik liep nooit voor problemen weg, zelfs niet als ik er helemaal doorheen zou zitten.
    "Ik heb nooit gezegd dat ik weg wilde. Ik dacht dat..." begon ik, voordat ik mezelf afkapte en mijn blik afwendde. "Ik dacht dat jij dat misschien fijner vond."
    Ik sloot mijn ogen eventjes en slaakte een zachte zucht. Ik miste het gevoel wel, het gevoel van een hechte band tussen de jongens en ik. Nu was iedereen altijd opgesplitst of bij zijn vriendin. En als we eens samen waren werd er telkens ruzie gemaakt. En als het eens niet Zayn was die begon te snauwen was ik het wel. "Sorry." mompelde ik uiteindelijk als excuus, ook al wist ik niet precies waarom ik het zei. Ik meende het wel, maar ik wist mijn eigen reden niet eens. "Ik wilde niet dat..."
    Ja, wat wilde ik niet? "Laat maar."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik had zin om te janken en nog eens heel hard ook. Als het dan ook niet totaal tegen mijn princiepes was, ha ik het nog gedaan ook. Ik zuchten en gooide mijn opgebranden sigaret over de reling van het balkon. 'Je weet best dat ik niets fijner vind als bij jou zijn.' Of een van de andere jongens. Het was maar net wie er op dat moment echt bij me was. Zolang er maar iemand bij me was. Hoopvol keek ik Harry aan. Ookal snapte ik niet waarom hij sorry zei, ik wilde maar al te graag weten, wat hij niet wilden. Daarbij was ik dit afstandige gedoe zat. Ik wilde van hem genieten op de momenten dat het kon en niet doen alsof we nauwelijks vrienden waren. Alsof het de tweede keer was dat we elkaar zagen. 'Wat wil je niet?' Vroeg ik en legde voorzichtig mijn hand op Harry zijn wang. Misschien moest ik hem gewoon weer een keer speciaal laten voelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik stopte met bijten op mijn lip toen ik pijn begon te voelen en knikte zwakjes, wetend dat Zayn gelijk had. Het was misschien ook een beetje stom van mij gedacht. Alles liep te malen in mijn hoofd en ik werd er een beetje kriegelig van. En vooral verward, ik wist niet eens meer wat ik allemaal aan het vertellen was.
    Een hoopvolle blik vertelde me dat Zayn een antwoord wilde. En het leukste was dat ik dat niet eens had. Ik voelde zijn hand op mijn wang en een blos kroop op mijn wangen, voordat ik mijn ogen neersloeg en mijn schouders lichtjes ophaalde. "Ik weet niet wat ik wil."
    Het was een zacht gemompel geweest, maar de afstand tussen Zayn en mij was klein genoeg om het te kunnen verstaan. "Ik wil niet dat jij niet lekker in je vel zit." Het was niet de reden geweest waarom ik mijn excuses aanbood, maar het was niet gelogen. Ik wilde ook dat hij zich weer goed zou voelen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn malik
    ik beet op de binnenkant van wang. Ik wist wel wat ik wilde, maar dat was onmogelijk. onwillekeurige, glimlachte ik bij de blos op zijn wangen en trok hem met mijn andere hand dichter naar me toe. De afstand tussen ons was bijna overbrugt, maar scheelde enkele centimeters. 'En ik wil niet dat je, je druk om mij maakt.' Gaf ik toe. alsof ik het waard was. Want ik zat inderdaad alles behalve lekker in mijn vel. Maar dat was niet iets waar Harry zijn exuces voor aan moest bieden of over in moest zitten. Ik legde zijn krullen goed, die waren verwaaid door de wint en en gaf hem een miniscuul kusje. ik liet mijn lippen die van hem aanraken, maar er zat verder geen druk achter. Bang dat ik het weer zou verpesten. Zoals ik alles altijd zou verpesten. Het was eng. Ik was nog nooit bang geweest om te ver te gaan. Iets te doen, wat de ander niet wilden. Mijn eigenbelang was altijd veel groter geweest. Maar nu onze relatie, -in wat voor vorm dan ook. op het puntje lag, om de afgrond in te vallen, moest ik wel. Het ging zelfs vanzelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik keek eventjes op en wilde onmiddellijk protesteren toen hij me zei dat ik me niet druk om hem moest maken, maar toen ik zijn vingers door mijn krullen voelden gaan om ze op de juiste plaats terug te krijgen wist ik mijn mond te houden. Ja, ik was verslaafd aan het gevoel dat iemand met zijn vingers door mijn haren ging kroelen. Het werkte altijd om me stil te krijgen, altijd.
    Al snel voelde ik Zayn's lippen op die van mij, maar het was een duidelijk, breekbare kus. Ik was verbaasd over het feit dat Zayn zo voorzichtig met me omging alsof ik een kuikentje was. Toch hielp het wel. Als automatisch drukte ik mijn lippen steviger op die van hem. Misschien liep ik toch een beetje weg voor de problemen, maar dan op mijn eigen manier.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik glimlachte automatisch, wanneer Harry zijn lippen steviger op die van mij drukten. Het gaf me iets meer houvast en zekerheid. Dat ik hem nog niet helemaal aan het kwijtraken was. Mijn duim streelde zijn wang en mijn andere hand streek door zijn krullen, terwijl de kus rustig bleef maar standvastig. Dit was wat ik wilden. Ik wilde geen ruzies en hem al helemaal niet verliezen. Dit was mijn houvast. De jongens die er voor zorgden dat ik niet allang uit de band was gestapt. Want eerlijk, daar had ik maar al te vaak over nagedacht. Alleen het was me maar al te duidelijk geworden dat ik niet zonder mijn jongens kon. Mijn vingers verstrengelde ik met Harry zijn krullen. Ze waren altijd zo zacht, zelfs onder de liters haarlak die er altijd werden ingespoten om het in modelteken houden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik klampte me vast aan Zayn's middel en ik slaakte een zucht van genot toen ik zijn vingers in mijn krullen voelden verstrengelen. Ik kon de zachte glimlach van hem tegen mijn lippen voelen en hierdoor was ik al vrijwel gerust gesteld. Ik leek wel geobsedeerd te zijn door de jongens hun liefde en lust. Misschien moet ik het wat gaan beperken... of toch niet. Ik wilde het niet beperken tot veilige plekjes zoals thuis. De spanning was het leukste aan alles, ook al werden we ooit nog eens krankzinnig van dit spelletje.
    Mijn lippen gleden langzaam van die van hem af en ik plaatste mijn kin op zijn schouder terwijl ik mijn neus in het kuiltje van Zayn's nek begroef. Eventjes voelde ik me weer veilig, niet het gevoel dat ik constant moest liegen en acteren dat ik zo hetero als wat was. Er waren maar een aantal mensen die mij echt hadden leren kennen en daar hoorde zelfs Lucy, noch Romée bij. Alleen maar de jongens.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik was ergens wel gerustgesteld. Harry die zich aan me vast klampten gaf me het gevoel dat ik het allemaal niet voor niets deed. Zodra Harry's lippen die van mij verlieten, klapten ik mezelf nu ook aan hem vast. Bang dat het goede gevoel weer net zo snel zou verdwijnen als het gekomen was. Ja, ik voelde me weer heel even goed. Gelukkig was nog ver te zoeken, maar dit was al heel wat. Mijn hand zakte af naar Harry zijn nek, toen hij zijn hoofd in mijn nek verstopten. En kriebelde zachtjes zijn huid en hield mijn ogen gesloten. Ik vond het wel even goed zo. Geen stom gepraat, waar toch alleen maar ruzie van kwam. Gewoon saampjes staan en van zijn aandacht genieten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga het nu alvast melden voor ik het vergeet. In de maand april zal ik in de weekenden er niet veel zijn. Donderdag en vrijdag volgende week ook niet omdat ik jarig ben en een vriendin blijft logeren en die weken daarna ga ik een weekend weg en heb ik verjaardagen van vriendinnen. Ik probeer van te voren veel te reageren maarja.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran -> IrishNialler


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Dankjewel, Yvonne. :3)

    Harry Styles.

    Al snel voelde ik ook dat Zayn zich aan mij vastklampte en ik glimlachte integer. Zijn vingers die over de huid van mijn nek streelden waren liefkozend en eventjes had ik zin om ons met z'n allen op te sluiten en nooit meer naar buiten te komen. Gewoon Zayn, Louis, Niall, Liam en ik. Nou, met Zayn alleen zou ik het ook niet erg vinden.
    "Waarom deden we dit ook alweer, Zayn?" piepte ik zachtjes, doelend op het feit dat we onze geaardheid verborgen hielden voor anderen. Misschien was het nogal een stomme vraag, maar toch vroeg ik me af waarom ik het niemand vertelde. Het liefst zou ik op een dak gaan staan en schreeuwen dat ik op jongens viel. Toch deed ik het niet, en dat vond ik nogal vreemd. Ik was nooit het type geweest dat alles verborgen hield. "Ik bedoel, waarom gaan we met z'n allen niet tegen management in?"
    Ik kreeg weer eens plannen. En van plannen kwamen problemen. Vooral als ik ze bedacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik ben blond waarvoorXD nee ben te hyper]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik
    ik beet op mijn lip en haalde voorzichtig Harry zijn gezicht uit met nek, om hem me aan te laten kijken. Rustig speelde ik met zijn krullen en ik tikte uiteindelijk doelloos op zijn neus. gewoon omdat ik naar worden zocht. Ik wist niet waarom we dit deden. Of ik wist het wel, maar wilde ik het niet ook nog eens hardop zeggen. Ik lachten klein door Harry zijn onnozelheid. Ik vond het wel schattig. ik wreef met mijn neus tegen die van Harry en staarde hem aan. 'Omdat we dan met zijn alle op straat staan.' We waren onze persoonlijkheid al lang kwijt. we waren niemand meer. gewoon een product dat in handen was van de grote baas. en als ze ons niet zouden ontslaan, zouden ze ons wel verbieden het uit te laten komen en zouden we nog verder van huis zijn. Want als dit ooit uit zou komen. Ik zag het al voor me. One direction doet aan orgie.
    Daar gingen onze fans. 'En als we ontslagen worden, zie we elkaar waarschijnlijk nooit meer.' Ik riep dit wel zo mooi, maar ondertussen wilde ik niets liever dan dat de wereld het wist.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Mijn Q is op inactief gezet door de toetsweek. Ben er nu een half uurtje, maar heel weinig nog de rest van de week. Alhoewel donderdag en vrijdag ben ik vrij, maar weet niet hoe dat loopt (; )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer