• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || [qVindicatif[/q] Afwezig.
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Catford
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || IrishNialler
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Zwijgend keek ik Harry aan. Ik had opeens helemaal geen behoefde meer om te praten. Harry zou vast vinden dat ik me aanstelden. Hij kon het toch ook. En met vol overgaven ook, aangezien hij de laatste tijd vaker bij Lucy was, dan bij mij. Ik fronste mijn wenkbrauwen en schudden uiteindelijk mijn hoofd. 'Laat maar, het is al niet meer nodig.' Ik wilde het niet hebben over Harry en Lucy. gewoonweg omdat ik ze afschuwelijk vond samen. Ik wenden mijn blik af en trok mijn benen op. Te laat beseffend dat dit er niet echt vrolijk uitzag. kijk, zelfs dat kon ik al niet meer. ik was helemaal van slag af door dat management. ik zuchten. 'Ga je vanavond mee uit. Ik moet voor twee dagen een nieuwe vriendin vinden namelijk.' Zei ik kort, maar krachtig. ik keek Harry strak aan. gewoon om te pijlen wat hij er van vond dat ik ook aan een vriendin moest. maar mijn gezicht gleed van strak, naar grimmig en ik schudden mijn hoofd. 'laat maar. Sorry, ik was vergeten dat je alleen nog maar leuke dingen met Lucy doet.' Ik wende mijn blik weer af en staarden naar de bakstenen en weet intens hard op mijn onderlip. Het was niet gemeen bedoeld, ik was gewoon vergeten dat hij vanavond al plannen had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik keek Zayn verbaasd aan en mijn blik werd nog verbaasder toen ik hoorde dat Zayn een vriendin moest zoeken. Ja hoor, management had blijkbaar weer eens de verveling op het bord gekregen. Ik begon zo langzamerhand steeds meer een hekel aan die mensen te krijgen. Nog eventjes en ik stapte vrijwillig uit de band. Nee wacht, dat wilde ik ook weer niet.
    Zayn sprak verder nadat hij zijn hoofd schudde en ik voelde een steek door mijn maag gaan nadat hij klaar was. Ik besefte dat hij er volledig doorheen zat en probeerde de kwetsende gevoelens weg te drukken terwijl ik voor hem neerknielde. Ik sloeg mijn armen over elkaar en leunde op Zayns knieën. "Jij bent op." concludeerde ik.
    Mijn linkerhand gleed naar zijn gezicht en ik pakte zijn kin voorzichtig tussen duim en wijsvinger vast, waardoor ik hem dwong om me aan te kijken. "Luister, ik zeg tegen Lucy dat jij je totaal niet lekker voelt en dat ik mee ga om zeker te zijn of alles wel goed gaat. Als je wilt, slaap ik bij jou." Dat kon ik vast wel maken, het was immers niet gelogen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    mijn ogen gingen langzaam weer naar Harry, toen ik zijn gewicht op mijn knieën voelden. Ik negeerde het feit dat Harry me doorzag en keek even moeilijk toen hij uiteindelijk mijn gezicht vastpakten en me echt dwong hem aan te kijken, waardoor ik mijn onderlip los liet en het bloed proefde. snel likte ik het weg en sloot ik mijn ogen gewoon even, om naar de worden van Harry te luisteren. meteen wilde ik ja knikken. Ondanks dat Niall al zou blijven slapen. ik wilde gewoon even enorm egoïstisch doen en hem voor mezelf eisen. Maar kon ik dat wel maken? ja toch, ik was Zayn. Toch gaf ik geen antwoord op Harry zijn vraag en staarde hem enkel aan. ik had even geen zin meer om iets te zeggen. ik greep met mijn handen naar Harry zijn kraag en trok hem zo dichter naar me toe. zonder waarschuwing duwde ik mijn lippen ruw op die van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik keek eventjes peinzend naar zijn lippen toen ik het rode bloed zag opwellen, maar ik zei er weer niets op. Nu was het eventjes Zayns beurt om zijn zin te krijgen. Al kreeg hij die heel vaak, maar nu had hij het wel nodig.
    Plotseling voelde ik hoe Zayn me naar zich toetrok en zijn lippen tegen die van mij drukte. Ik liet het toe en proefde de ijzeren smaak van bloed toen ik zachtjes en voorzichtig op zijn lip beet. Ik kroop nog dichter naar hem toe en liet mijn vingers eventjes door zijn haren gaan, ook al vond hij het normaal niet zo leuk als iemand het ging verpesten. Toch deed ik het, gewoon omdat ik hem een beetje wilde uitlokken en omdat ik hield van plagen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn malik
    ik verslapte langzaam mijn greep in de stof van Harry zijn kraag en liet mijn handen naar zijn nek glijden, wanneer hij op de kus in gaat. Zodra Harry dichter naar me toe kroop liep ik mijn knieën zakken en legde ik mijn benen aan weerzijde van hem, zodat het laatste stukje ook overbrugt kon worden. Mijn tong vond meteen die van Harry zodra deze zijn tanden ook maar in mijn lip zetten. Ik was in de war. herkende mezelf niet meer terug in het gedrag dat ik vertoonde vandaag. maar dit, dit maakte alles weer even goed. Harry kon er met een simpele zoen voor zorgen dat ik alles even vergat. en dat was wat ik nodig had. Ik kromp iets in een wanneer Harry zijn vingers door mijn haar gaan. Hij wist donders goed wat ik daar van vond en ik wist donders goed dat hij het daarom deed. Zachtjes trok ik aan de kleine krulletjes onder in zijn nek en liet ik het puntje van mijn tong over zijn gehemelten kietelen. Wat hij kon, kon ik veel beter.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    'Helaas niet nee, want ik ben liever wel eerlijk maar dat is goed maar dat is ook meestal wel het geval aangezien je het meestal wel merkt door sommige dingen' zeg ik met een glimlach. Na Louis zijn woorden over overtuigen bijt ik op mijn lip, moest ik dit doen? Ik kijk Louis enkel aan zonder echt antwoord te even, ik wilde maar al te graag maar eigenlijk kon het niet. Waarom was dit nou zo moeilijk op dit moment, we wilden allebei maar weten ook dat het niet kan en willen het daarom ook weer niet. 'Ja want je hebt ook gewoon gelijk Lou' zeg ik op zijn volgende woorden, het was zo hij had gewoon gelijk en we konden dit eigenlijk niet maken. Als hij voor mijn neus staat kijk ik recht in zijn ogen afwachtend wat die nu gaat doen al kan ik het raden. Niet veel later voel ik zijn lippen op de mijne en dan kan ik het ook niet laten terug te kussen. 'Dan heb je ongelijk' prevel ik terug omdat het me eigenlijk helemaal niet meer uit maakt wat er voor de rest gebeurt op dit moment, alleen Louis zijn lippen op de mijn zijn belangrijk. Met mijn tong tik ik zachtjes op zijn lip

    Louis Tomlinson
    'Ik snap heel goed wat je bedoelt en dat is zeker wel te herkennen aan sommige, maar dat komt juist mooi uit. Alleen heb je nog wel het geluk dat je ook niet nog een met een vriendin zit opgescheept.' zei ik en hield al snel mijn mond. Mijn humeur daalde echt als ik daaraan dacht. Verwachtingsvol keek ik Liam aan en was benieuwd waar hij mee aan zou komen. Al was dat deze keer vreemd genoeg heel weinig. Opzich snapte ik het wel, want het was nu niet makkelijk. Al zou het toch niet moeilijk zijn om te kiezen aangezien we het allebei wilde. Ondanks het nu niet kon. 'Nee, dat is niet waar. Je gaat nu niet ineens de slechte keuzes maken om mij gelijk te geven.' Misschien was het zo, maar alsnog. Ik gaf geen antwoord op zijn afwachtende blik, want daar zou hij snel genoeg achter komen. Ik glimlachte kort tegen zijn lippen toen hij het toch niet kon laten om terug te kussen. 'Natuurlijk heb ik ook deze keer ongelijk.' prevelde ik en het kon me niet schelen dat het niet mijn normale reactie meer was. Direct opende ik mijn mond toen Liam met zijn tong tegen mijn lip tikte en ging met mijn tong op verkenning uit in zijn mond. Ik duwde hem langzaam achteruit de bank op en klom op zijn schoot. Dit was het gene dat op dit moment telde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Luciana Dé La Rosá

    Ik knikte naar Harry en mompelde nog snel een 'doei' voordat hij wegging. Glimlachend keek ik naar het meisje en knikte. ''Lucy Dé La Rosá.'' stelde ik mezelf voor. Ik rolde even met mijn ogen door mijn naam, die was ook belachelijk lang. Mijn hele voornaam was ook nog Luciana, dus nóg langer. ''Dus je moet voor iedereen koffie halen?'' grinnikte ik. Ik had zo het gevoel dat de jongens haar alleen maar weg wilden hebben, maar ach ja. Sommige fans waren dan ook echt irritant, maar Delana leek niet echt op zulke fans, alhoewel ze wel in had gebroken in de studio.. Ik grinnikte even om de gedachte en keek Delana weer aan. ''Weet je echt alles wat je moet halen? Ik moet maar alleen een Vanilla Macchiato halen voor Harry en een Java Chip voor mezelf.'' glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Delana Simons

    Hett meisje stelt zich voor als Lucy en ik glimlach even doohaar aparte naam. " dus je moet voor iedereen koffie halen?' Vraagt ze me." Moeten is een groot woord maar ik zou met Louise naar de Starbucks gaan en Niall wou graag mee maar over een kwartier moet ik mijn broertje ophalen en hun moesten hier nog wat doen dus stelde ik voor om koffie te halen voor iedereen." Weet je echt alles wat je moet hebben? Ik moet alleen maar een Vanilla Machiatto halen voor Harry en een Java Chip voor meelf. Schaapachtig kijk ik haar aan " eigenlijk niet want ze lopen weg als ik het steeds. Vraag dus ja ik heb geen idee." Zucht ik zacht. " naja ik denk voor Niall wel wat te eten" grinnik ik zachtjes. lucy leek me wel een aardige iemand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.

    Ik piepte eventjes van schrik toen mijn armen naar beneden zakten, maar al snel had ik me vastgeklampt aan Zayn's shirt. Hij was nogal vlotjes vandaag. Ik voelde zijn tong al snel binnendringen in mijn mond en hij kromp lichtjes ineen doordat mijn vingers nog steeds door zijn haren woelden. Een plagerig lachje verscheen eventjes en ik liet mijn vingers tergend langzaam naar zijn borstkas glijden. Alleen wist ik dat Zayn dit nog zou gaan terugkaatsen.
    En inderdaad, zijn tong tikte tegen mijn gehemelte aan en zijn vingers trokken aan de krulletjes onderin mijn nek.
    Ik had heel erg de neiging om nu gewoon bovenop hem te gaan zitten en de kleding van zijn lijf te rukken, maar seks op een balkon was misschien niet zo'n goed idee. Toch kroop ik begerig op zijn schoot en schuurde ik eventjes plagend van voren naar achteren, maar verder hield ik het alleen maar bij zijn lippen. Zayn wist precies wat ik fijn vond, niet iedereen deed dat hem na.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn malik
    Ik wist dat als ik me nu zou laten gaan, het seks op het balkon werd. Gewoon omdat, dat mijn knoppen omdraaiden en ik dan niet meer na zou denken. Ik hield niet zo van denken. Harry zijn vingertoppen gleden over het dunne stof van mijn shirt en ik verstijfden voor een seconde toen Harry op me kroop. Meteen verlieten mijn handen zijn nek en verplaatste ik deze naar zijn onderrug. Gewoon heel onschuldig trok ik aan de zoom van zijn shirt. Mijn adem bleef hangen in mijn keel op het moment dat Harry zijn onderlichaam tegen tegen dat van mij scheurden. Hebberig zoog ik op zijn onderlip, maar vond met mijn tong al weer snel die van hem. Mijn vingers glipten onder zijn shirt en tippelde over zijn onderrug heen. Dit bedoelde ik met knoppen omzetten. Hier hoefde ik niet bij na te denken. Alles ging zo vanzelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Als hij erover begint dat ik geluk heb dat ik nog geen vriendin heb knik ik alleen maar even. Ik was der echt heel erg blij mee maar ik zag aan Lou dat die er liever niet over wou praten nu. Ik denk ook dat ik het niet zou kunnen als ik nu een vriendin moest hebben, dat liegen en steeds doen alsof was dan niks voor mij. Ik had er nu al moeite mee dat ik moest verbergen dat ik homo was en al die dingen, dat was al moeilijk voor mij. Louis keek me wel verwachtingsvol aan maar had zelf ook door dat mijn antwoord gewoon niet kwam. 'Wie zegt dat dat een slechte keuze is? jou ongelijk geven is eigenlijk een slechte keuze' mompel ik en kijk hem aan. Ik grinnik zachtjes, omdat Lou normaal nooit zo zou reageren op wat ik net zei maar op dit moment maakt dat ons allemaal gewoon niet uit. We willen op dit moment gewoon niks anders dan elkaar zoenen. Gelijk heeft Louis zijn mond geopend waardoor ik even glimlach. Mijn tong speelt een beetje met de zijne terwijl ik ondertussen voel hoe ik zachtjes achteruit geduwd wordt. Niet veel later zit ik op de bank met Louis op mijn schoot. Mijn armen sla ik om hem heen en geniet van het moment dat ik hem nu gewoon even heb.

    [Rossi -> Catford.
    En ik ben weer terug vanaf Londen, waar kan ik inspringen?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Catford schreef:
    [Rossi -> Catford.
    En ik ben weer terug vanaf Londen, waar kan ik inspringen?]

    [iedereen is weer in het gebouw, vanwege dat smsje. Maar ze hebben Romee nog niet gevonden ofzo, dus idk. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik voelde de zoom van mijn shirt omhoog glijden en ik opende eventjes mijn ogen om Zayn een afkeurende blik toe te werpen, ook al zou hij deze niet kunnen zien. Hij zoog op mijn onderlip, maar zijn tong gleed al snel weer rondom de mijne heen. De vingertoppen van Zayn gleden over de huid van mijn onderrug en ik voelde een rilling over mijn ruggengraat lopen, waardoor ik nog een stukje naar voren schoof.
    Ik trok mijn hoofd terug en staarde Zayn voor een aantal, nutteloze seconden aan, voordat ik mijn hoofd weer naar hem toeboog en met mijn lippen langzaam over zijn kaaklijn gleed. Al snel begon ik kusjes te plaatsen in zijn nek terwijl mijn vingers over zijn bovenbenen trippelden. Zonder seks kon ik hem ook wel even bezighouden, hoor. Afleiding was er wel.


    Reading a good book is like taking a journey.