• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || [qVindicatif[/q] Afwezig.
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Catford
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || IrishNialler
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Meteen toen Harry zijn lippen de mijne verlieten opende ik vel mijn ogen. De warme want streek door zijn krullen en zijn groene ogen staarden in die van mij. Ik streelden rustig zijn onderrug en sloot mijn ogen op het moment dat Harry mijn kaak kuste. Automatisch rekte ik mijn nek iets, toen zijn lippen verplaatsten naar mijn nek en piepten ik zachtjes. Deze jongen wist precies wat hij moest doen om me af te leiden. Al trok ik hem nu het liefst mee naar binnen om ons ergens op te sluiten in een opberghok en keiharde seks te hebben. Alsof het de eerste keer zou zijn, dat, dat zou gebeuren. Mijn handen zakten nu af naar Harry's kont, waar ik zachtjes in kneep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Zayn piepte zachtjes en een glimlach krulden rondom mijn lippen terwijl ik verder ging met mijn bewegingen. Ik hield van de getinte, warme huid van Zayn. Het voelde altijd zo zacht en veilig aan. Al snel voelde ik zijn handen zachtjes in mijn kont knijpen en ik beet even speels in zijn nek, waarna ik mijn weg weer naar boven zocht en een laatste, liefdevol kusje op zijn neus drukte.
    Mijn linkerhand fatsoeneerde Zayn's ravenzwarte haren eventjes en ik glimlachte tevreden, waarna ik van zijn schoot klom en tegen de balustrade leunde. "Dat was een cadeautje." zei ik tevreden, waarna ik mijn hoofd schudde zodat mijn krullen weer op mijn plek zouden vallen. Ik bekeek hem nog eventjes en sloeg al snel weer mijn ogen neer, niet-wetend hoe Zayn zich nu zou voelen. Zou hij nog steeds zo sip zijn?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 15:20 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik gromde even toen Harry zijn tanden in mijn huid zetten en ik pinden mijn nagels even in zijn kont. Verbaast keek ik weer op, toen Harry zijn lippen mijn nek verlieten, maar glimlachten bij het kusje op mijn neus. Ik staarden naar zijn gezicht terwijl ik op mijn lip beet, toen zijn handen door mijn haar gingen. Ik kon er maar slecht tegen. Meteen toen Harry van mijn schoot klom trok mijn onderlip naar beneden. Ik wist ook wel dat we zo niet eeuwig konden blijven zitten, maar het liefst deed ik dit wel. Ik staarden naar Harry en kwam als een klap terug in de realiteit. Een zachte zucht rolde over mijn lippen, waarna mijn lippen toch weer vormden in een glimlach. Hij deed zijn best. Ik klauterden overeind en pakten zijn handen vast om zijn armen om mijn schouders te leggen en zelfs mijn armen om zijn middel te slaan. Ik trok hem dicht tegen hem aan en duwde mijn neus in zijn wang. 'Ben je nog boos op me?' Vroeg ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:16 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Ik voelde opeens hoe mijn handen in die van Zayn gleden en met een lichte tegenzin liet ik mijn armen rondom zijn nek liggen, waarna ik hem met een vragende blik aankeek. Zijn handen drukten in mijn middel en zijn neus kriebelden tegen de huid van mijn wang. Ik kon niet opmerken uit zijn woorden of hij zich schuldig voelde of niet, maar toch schudde ik lichtjes mijn hoofd.
    "Ik ben niet meer boos..." mompelde ik, voordat ik een kus op zijn voorhoofd plaatste. "En ook niet meer teleurgesteld."
    De glimlach van Zayn deed me eigenlijk wel goed. Het was fijn om te weten dat hij nog een beetje kon lachen, ook al was het maar met mate. Ik weigerde om nu nog te beginnen over zijn vriendin, want ik wist dat ik de sfeer daarmee onmiddellijk omlaag zou rukken. Daarbij vond ik het nu wel best. Zayn was nu tenminste lief en intiem.

    (Eventjes eten. ;p)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik staarde Harry aan en knikte langzaam toen hij zei dat hij niet meer boos was. Maar al snel verkromp mijn gezicht toen het word teleurgesteld naar voren kwam. Al zei Harry nu dat hij het niet meer was. Het betekende wel dat hij het was geweest. En teleurstelling vond ik erger dan boosheid. Ik snapte alleen niet zo goed wat ik nou gedaan had, dat ik Harry gekwetst had. Ja, ik was niet zo aardig tegen Lucy. Maar hij begreep toch wel waarom? Ik zou het juist niet leuk vinden als hij het straks geweldig kon vinden met mijn vriendin. Oke, en dat van Niall begreep ik beter. Het was dan ook niet mijn slimste zet geweest en inderdaad niet zo aardig. Langzaam liet ik Harry weer los. Hij zat hier vast niet op te wachten. Toch legde ik mijn hand op zijn wang en glimlachte klein. 'weet dat ik het alleen maar deed omdat ik.' ik viel stil en liet mijn hand zakken. Ik kon Harry toch niet vertellen dat ik het deed uit jaloezie. Dat ik wilde dat hij bij mij wilde zijn in plaats van bij Lucy.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MissStoran schreef:
    Delana Simons

    Hett meisje stelt zich voor als Lucy en ik glimlach even doohaar aparte naam. " dus je moet voor iedereen koffie halen?' Vraagt ze me." Moeten is een groot woord maar ik zou met Louise naar de Starbucks gaan en Niall wou graag mee maar over een kwartier moet ik mijn broertje ophalen en hun moesten hier nog wat doen dus stelde ik voor om koffie te halen voor iedereen." Weet je echt alles wat je moet hebben? Ik moet alleen maar een Vanilla Machiatto halen voor Harry en een Java Chip voor meelf. Schaapachtig kijk ik haar aan " eigenlijk niet want ze lopen weg als ik het steeds. Vraag dus ja ik heb geen idee." Zucht ik zacht. " naja ik denk voor Niall wel wat te eten" grinnik ik zachtjes. lucy leek me wel een aardige iemand


    Luciana Dé La Rosá

    Ik grinnikte om Delana en luisterde naar haar. Dat was een lang en ingewikkeld verhaal. Toen ze me vertelde dat ze niet wist wat ze allemaal moest halen voor de jongens, dacht ik onmiddellijk na. Ik was wel een paar keer naar de Starbucks geweest en ik moest soms ook iets voor hun halen, maar zoveel wist ik ook niet. ''Ik denk dan dat we gewoon een Frappucino moeten halen voor Liam, Louis, Niall en Zayn. En dan misschien nog een donut of zo.'' concludeerde ik en knikte. Als zij het niet wist en ik geen zin had om iedereen te zoeken, deden we het maar zo. Maar ja, ik waagde er maar een gokje. Ik glimlachte breed en vouwde mijn handen in elkaar. Het was zoveel beter dat ik mijn Vans aanhad.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [hihi le me is blij, ik ga deze week met mijn vriendin inschrijven voor Zumba]


    Delana Simons

    Ze grinnikt en luisterd naar me. ''Ik denk dan dat we gewoon een Frappucino moeten halen voor Liam, Louis, Niall en Zayn. En dan misschien nog een donut of zo.'' ze na even nadenken. Ze glimlacht breed en vouwt haar handen in elkaar. Ik knik "Misschien wel slim Frappucino lust iedereen opzich wel, voor Niall twee donuts" grinnik ik zachtjes. Ik haal een hand door mijn haren en glimlach. "Dus jij en Harry?" vragend kijk ik haar aan "Ik begrijp wel als je het niet tegen een vreemde wilt zeggen maa rhet zag er wel zo uit en ik wil liever altijd het graag weten voor ik de verkeerde conclussie trek" ratel ik weer kort en mijn wangen beginnen weer te branden. "Dus ehm zullen we maar een gokje wagen en het gaan halen? Ik hoop dat jij de weg wel beter weet dan ik" grijns ik vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.

    Mijn mondhoeken zakten omlaag en ik verkrampte eventjes toen Zayn me weer losliet. Ik had iets verkeerds gezegd, niet? Ik wist het wel bijna zeker, af en toe was Zayn ook een open boek. Meestal was hij zo gesloten als twee pagina's die waren vastgeplakt met superlijm. Ik beet even op mijn onderlip en keek Zayn schuldbewust aan. Zijn hand verplaatste zich naar mijn wang en ik slaakte een zachte zucht, waarna hij begon te praten. Toch kapte hij zijn zin af.
    "Waarom?" drong ik voorzichtig aan, terwijl mijn blik zijn hand weer volgde. Ik wist niet meer goed wat ik moest denken. Deed hij het uit liefde, verdriet... misschien wel bescherming? Er waren zoveel dingen die ik achter dat ene woordje zou kunnen plakken. Toch trok ik nog geen conclusie en keek ik Zayn met verwijdde ogen aan, wachtend op een antwoord.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik wist dat ik mijn mond had moeten houden, ik had teveel gezegd, teveel losgelaten en nu wilde Harry mee. Hij wilde antwoord, weten waarom ik me als een achterlijke gedragen had. Langzaam schudden ik mijn hoofd en pakten ik zijn hand vast, om met zijn vingers te spelen. Het lijden me af en voelde veilig aan. Daarbij kon hij me dan niet slaan als ik iets stoms zei of ik hem weer boos maakten. Want misschien zou hij dan juist vinden dat ik een egoïstische klootzak was. Misschien was ik dat ook wel. Iedereen voor mezelf willen, was immers niet echt vrijgevig. Ik durfde Harry niet meer aan te kijken en staarden naar onze handen. Dit was bijna nog erger dan mijn excuses aanbieden. 'ik wil gewoon dat je voor mij kiest in plaats van Lucy, oke.' de worden leken er wel eeuwige over te doen, om uit mijn mond te komen. Daarbij was het zo zacht, dat ik me afvroeg of HRry het überhaupt gehoord had. 'Je moet mij leuker vinden, net als ik jou altijd leuker zou vinden, dan welke vriendin ik ook krijg straks.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    (...)
    [iedereen is weer in het gebouw, vanwege dat smsje. Maar ze hebben Romee nog niet gevonden ofzo, dus idk. ;x]


    [Ze zit als je binnekomt direct op een stoel, idk, ik weet niet hoe zo'n studio eruit ziet. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.

    Zayn pakte mijn handen(?) vast en ik keek hem enkel vragend aan, terwijl een frons op mijn voorhoofd verscheen. Helaas had hij zijn blik afgewendt en keek hij nu enkel naar onze handen.
    Zijn woorden kwamen langzaamaan toch over zijn lippen heen en ik beet eventjes op mijn lip, waarna ik mijn opentrok om iets te zeggen. Maar al snel kwam er nog een stortvloed aan woorden uit zijn mond.
    Mijn mond klapte open en dicht alsof ik een vis op het droge was, maar al snel herpakte ik mezelf en slaakte ik een zucht. "Ik begrijp waarom je daarmee zit..." begon ik. "Maar nog steeds vind ik het niet zo leuk dat je zo op Lucy reageert. Je moet weten dat ik je altijd leuker dan haar zal vinden, alleen kan ik dat niet altijd tonen. Onthou alsjeblieft goed dat ik je de leukste jongen vind die er bestaat, ook al zal ik dat niet altijd zeggen of laten zien." zei ik, waarna ik kleintjes glimlachte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik sloeg mijn ogen op naar Harry toen hij zuchten. Ik wist het, ik verveelde hem en stelde me aan. Ik beet hard op de binnenkant van mijn wang en liet Harry zijn vingers uit mijn handen glippen. Ik luisterde naar Harry, terwijl ik naar zijn lippen staarden. Gewoon om de worden te zien, die deze vormden en hem niet aan te hoeven kijken. Ik was het er nog altijd niet mee eens. Lucy was degene die alles verpesten. Net als mijn vriendin straks zou doen. Waarom zou ik aardig tegen iemand doen, die er voor zorgden dat ik naar achter werd gezegd. Toch zei ik er niets over en glimlachten klein toen Harry zei dat ik de leukste jongen was die er bestond. Ookal wilde ik het juist wel laten zien. Ik wilde dat heel de wereld het zag en horden. Want Ookal wist ik het. Dat zou niet beteken dat ik het zo nog lang zou trekken zo. 'Ik zal het onthouden.' glimlachten ik en drukten mijn lippen op zijn mondhoek. 'ik hou van je.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Eigenlijk heb ik nu toets, maar ik ben klaar. :3)

    Harry Styles.

    Zayn glimlachte kleintjes en ik vond het nogal zuur uitzien, maar toch trok ik -weer- geen conclusie. Ik sloeg mijn ogen weeral neer terwijl ik zijn woorden aanhoorde, voordat ik zijn tedere lippen op mijn mondhoek voelde branden. Een klein lachje verscheen op mijn gezicht en ik keek twijfelend op. "Ik meer van jou."
    Of het waar was wist ik niet, want met Louis, Liam of Niall zou ik net zo goed dit gesprek gevoerd kunnen hebben. Hun zoende ik ook zonder moeite, maar bij Zayn voelde ik me altijd net dat beetje meer op mijn gemak. Ook wel bij Louis, eigenlijk. Het hing van de situatie af. "Waar zijn de anderen, trouwens? Ik kon niemand vinden." vroeg ik lichtelijk verbaasd, want ik was zoals gewoonlijk te laat. Liam of Niall waren nooit te laat.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik moet over een uur pas naar school. ;x]

    Zayn Malik
    Ik trok argwanend mijn wenkbrauwen op, bij de twijfel op Harry zijn gezicht, wanneer hij opkeek. Ondanks zijn worden zetten ik een stap achteruit. Opeens geloofde ik er niet zo meer in. Ik zei niets meer en stak een sigaret af. Als alles van mij kant moest komen, hoefde het ook niet. Ik haalde ongeïnteresseerd mijn schouders op. 'Liam en Louis zijn vast ergens aan het neuken en Niall ben ik beneden kwijt geraakt.' Ik staar over het balkon heen. Het was grappig hoe de fans hoopvol naar de deuren staarden, terwijl ze ons hier gewoon konden zien. Toch deed ik een stap naar achter en leunde ik tegen de deur aan. het was officieel. ik was er nu echt helemaal klaar mee en ik kreeg er hoofdpijn van. ik bracht mijn vrije hand naar mijn slaap en drukte erop met mijn duim. Niet dat het hielp.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik ben over een uur klaar. :'))

    Harry Styles.

    Zayn zette een stap achteruit en ik piepte zachtjes toen hij zijn schouders ophaalde. Ik had weer iets verkeerds gezegd, niet? Ja.
    "Aha." mompelde ik zachtjes als antwoord, waarna ik mijn blik op Zayn liet vallen en toekeek hoe hij zijn vrije hand naar zijn slaap bracht en er gepijnigd tegenaan drukte. Ik beet eventjes op mijn lip en wilde zeggen dat hij een aspirine moest halen, maar dat durfde ik niet. Dadelijk begon hij weer te snauwen.
    "Moet ik weggaan?" vroeg ik onzeker, niet-wetend wat Zayn nou precies van me verlangde. Dadelijk werd hij kwaad.

    (Sorry, kort. De bel ging. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.