• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || [qVindicatif[/q] Afwezig.
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Catford
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || IrishNialler
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lavigna schreef:
    Luciana Dé La Rosá

    Ik knikte en keek op naar Harry. ''Als je het goed vindt tenminste, blijf ik even hier.'' zei ik en keek weer naar de grond. Ik begon wat met mijn nagels te spelen en stond uiteindelijk weer op. Maar als ik hier alleen en eenzaam ging zitten, had ik helemaal niks te doen. ''Oké, maakt het wat uit als ik meeloop? Ik realiseer me net als ik hier zit, al helemaal niks te doen heb.'' zuchtte ik en keek Harry met een engelachtige glimlach aan, die meerderheid sarcastisch was. Ik grinnikte kort en wiebelde wat neer op mijn benen, dat gebeurde nou als ik niet aan het lopen was of degelijk iets had te doen. Dan werd ik negen van de tien keer gewoon hyperactief. Ach ja, zo was ik gewoon.


    Ik knikte langzaam en wilde alvast weglopen, maar toen Lucy besloot om toch mee te gaan hield ik weer halt. "Kom maar, dan. Misschien vinden we Louise wel." zei ik met een glimlach, waarna ik grinnikte toen ze haar glimlachje liet zien. Ik kende haar langer dan vandaag om te weten dat deze niet bepaald eerlijk was. Ik greep haar hand vast en verstrengelde onze vingers, waardoor ik haar met gemak door de gangen kon sleuren. Het liefste had ik haar opgetild en zo meegenomen, aangezien ik er dan zelf ook nog wat plezier in zag. Niets is leuker dan een beetje dollen met elkaar, hoewel ik dat nu nog amper deed met iemand. Ik liep met Lucy naast me rustig verder en neuriede zachtjes, zoekend naar de anderen. En opeens zag ik een meisje dat ik niet kende. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog en ik liep naar haar toe, tikte haar op de schouder en kuchte zachtjes. "Ben jij nieuw of zo?"

    (Ik wist niet precies waar iedereen stond, dus ik heb Harry samen met Lucy maar naar Delana gestuurd, omdat die alleen stond sinds Liam Louis meetrok. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delana Simons

    Ik glimlach ze even na en zucht dan, fijn ik ging dus koffie halen , geen idee wat ze wouden en geen idee of ik hier de weg ooit nog terug ging vinden en dat allemaal in een kwartier. Ik voel iemand op mijn schouder tikken en geschrokken draai ik me hard om. Ik zie een vrolijk gezicht omlijst met bruine krulletjes en ik begin gelijk te glimlachen als ik merk dat het Harry is. "Ben jij nieuw ofzo?" vraagt hij aan me. Ik schud mijn hoofd "Nope, om het kort te maken, ik was naar binnen geglipt, kwam Liam en Louis tegen. Heb er mee gekletst en zei dat ik aders wel naar de Starbucks ging maar ik heb nu dus geen idee wat jullie willen als koffie en hoe ik terug binnen moet komen aangezien ik een ramp ben in wegen te onthouden"ratel ik weer. Damit zijn ogen waren echt super eng mooi en zijn krullen waren gewoon gaaf en zijn tanden spierwit dat het eng was. Hij had echt de perfecte lach waar je voor kon wegsmelten. "Maar nu zijn Louis en Liam dus naar iemand gegaan voor liedjes ofzo en Zayn is gaan roken maar ze waren weg voor ik het kon vragen" zeg ik grinnikend. Ik gaf toe het klonk best lachwekend, een fan die binnen dringt gaat kletsen en dan koffie wilt gaan halen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zayn is alleen dik genegeerd dan, in de gang, maar maakt niet uit. ;x]

    Zayn malik
    ik was nog geen meter verder of Delana begon alweer. 'Als je dat wil doen graag.' zei ik dankbaar. Misschien was ze nog niet eens zo erg, voor een fan die naar binnen was geglipt. De meesten die dat deden waren gestoord. Ik draaide me nu echt om en liep verder.
    Volgens mij had ik het vandaag echt gedaan. Ik moest dan ook zeggen dat ik niet in een al te goede bui was. het huilen stond me nader dan het lachen en er kon werkelijk geen glimlach vanaf. Ik besloot dan ook naar het balkon te lopen in plaats van naar buiten. Als ik gewoon in de hoek op de grond ging zitten, was er geen mens beneden die me zag. Ik trok de deuren open en een frisse wint, kwam meteen recht in mijn gezicht. Ergens vond ik het wel fijn, maar een sigaret vond ik fijner. Ik stak er eentje op, sloot de balkondeur zodat niet alle rook naar binnen zou waaien en tegen het muurtje op de grond zitten. Ik vond mezelf op dit moment echt de zieligste persoon op aarde en dan niet op een medelijden manier. Ik vervloekte mezelf meer dan ooit en ik kon werkelijk wel janken. Ik sloot mijn ogen en nam een diepe hijs om dit tegen te gaan en zuchten. ik was er werkelijk helemaal klaar mee.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 18:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Delana heeft tegen Zayn gepraat..]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    [Delana heeft tegen Zayn gepraat..]

    [aangepast.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    [Zayn is alleen dik genegeerd dan, in de gang, maar maakt niet uit. ;x]


    (Oh, fuck. Ik ben er totaal niet bij, ik had die reactie niet eens gelezen. Sorry, echt waar.
    Als Marie het goed vindt, kan ik altijd nog met Harry achter Zayn aan gaan?)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 18:38 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    (Oh, fuck. Ik ben er totaal niet bij, ik had die reactie niet eens gelezen. Sorry, echt waar.)

    [ja ok. maakt niet uit.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Of course^^ Alleen voel ik me even niet goed, dus ik reageer later .)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik schrok van de manier waarop Zayn zijn woorden uitsprak. De gevoelloze en eentonige toon had ik nooit tegen gekund en zou daar waarschijnlijk ook nooit tegen kunnen. 'Ten eerste is het niet jou schuld, als je denkt dat we dat zeggen en ten tweede heb je ook gelijk. We doen allemaal teveel en moeten nodig onze rust hebben.' Zei ik, en wiebelde iets heen en weer om een beetje in beweging te blijven, en zo ook gelijk wakker. Ik wilde weer tussen Liam en Zayn gaan staan toen Zayn zei dat hij ging roken. Een zucht verliet mijn mond en wist echt niet meer wat te denken, wel had ik het idee dat hier meer achter zat. Dat het gesprek van net er ook iets mee te maken had. Of gewoon alleen echt de woorden die hij zei. Mijn blik richtte ik op Delena en luisterde naar de woorden van Liam. Ik had er geen zin om erop in te gaan en daarbij zei Liam de woorden die ik dacht. 'Dat klinkt niet verkeerd. Ik lig straks anders echt te slapen en denk niet dat iedereen daar zo blij mee is.' Ik volgde Liam zijn voorbeeld en gaf Delana ook een knuffel. 'Heel erg bedankt. Dit is lief van je.' Zei ik en knikte bij de woorden van Liam. 'Slapen.' Riep ik al iets vrolijker. Tenminste het moest iets vrolijker klinken. Eenmaal in de kleedkamer deed ik de deur dicht en duwde Liam er tegenaan. Mijn ene hand plaatste ik naast zijn hoofd en draaide met de andere de deur op slot. 'Slapen? Sinds wanneer heeft dat een nieuwe definitie? Want volgens mij denk jij iets heel anders.' Ik drukte een kusje op zijn lippen en keek hem met een onschuldige blik aan. 'Maar jij weet net zo goed als mij dat we dat nu niet kunnen maken.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Als Louis de deur dicht doet en e er daarna er tegen aanduwt grinnik ik zachtjes. Ik hoor de deur opslot gaan en kijk even naar de hand naast me hoofd. ' Sinds ik hier niks eerlijks kan vertellen met wat ik eigenlijk wil doen' zeg k zachtjes en kijk hem aan. Ik vond het niet fijn hierover te liegen, het liefst had ik ook gehad dat iedereen gewoon wist dat ik homo was maar dat kon niet. Dat mocht weer niet. Ik glimlach even tegen Louis zijn lippen aan, eindelijk weer even kon ik ze tenminste even op de mijne voelen iets wat ik nu al de hele tijd weer wou doen. Ik luister daarna naar zijn woorden en zucht zachtjes. Hij had gelijk dat weet ik wel, maar ik wou echt gewoon dat het wel kon. ' Gewoon wat zoenen kan, Zayn is toch nog roken' zeg ik met een hoopvolle toon in mijn stem en leg daarna mijn handen tegen zijn borstkas aan.. Ik laat ze der even over glijden en duw hem dan een stukje naar achter. ' Misschien heb je ook wel gelijk' zeg ik en glip langs hem hen zodat ik tenminste niet meer tegen die deur aansta.

    Harry Styles.

    Ik luisterde naar het meisje en knikte eventjes, wetend dat ze een fan was. "Aha..." mompelde ik verslagen, waarna ik mijn glimlach weer opzette en zachtjes grinnikte. "Goed... Ik vertel jou wat de jongens altijd nemen, maar dan neem jij voor mij ook wat koffie mee, wil je?"
    Als ze toch koffie ging halen, kon ze voor mij net zo goed ook iets meebrengen. Ik keek eventjes naar Lucy en zette een lieve lach op. "Lucy, jij wilde toch ook koffie? Als jij nou meegaat... Jij weet net zo goed wat ik lekker vind. Oké?"
    Nog voordat ze kon protesteren drukte ik een kus op haar wang, glimlachte nog eventjes naar het meisje en beende toen de gangen door. Een zucht verliet mijn lippen en ik rolde met mijn ogen. Geweldig, maar niet heus. Ik vond dat meisje nogal irritant, eerlijk gezegd. Waar was Zayn, trouwens?
    Ik smakte de eerste de beste deur open die ik tegenkwam en zag tot mijn verbazing dat ik een balkon was opgelopen. Ik trok mijn wenkbrauwen op en wilde weer weglopen, maar het rokende gestalte trok mijn aandacht. "Zayn, eindelijk."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Delana Simons

    Aha..." mompeld hij en glimlacht weer "Goed... Ik vertel jou wat de jongens altijd nemen, maar dan neem jij voor mij ook wat koffie mee, wil je?" ik knik "Tuurlijk, een beker meer of minder maakt ook niet uit." zeg ik glimlachend. "Lucy, jij wilde toch ook koffie? Als jij nou meegaat... Jij weet net zo goed wat ik lekker vind. Oké?" zegt hij tegen een meisje. Ik draai me om en steek mijn hand beleefd aan "Delana Simons" stel ik mezelf voor en glimlach vriendelijk. Hij gaf haar een kus en liep daarna weg "ehm hopelijk vind je het niet erg, maar ik ben een ramp in wegen onthouden" geef ik grinnikiend toe en bekeek het meisje even vluchtig. Ze zag er aardig uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik
    Ik drukte mijn sigaret uit, maar viste een nieuwe meteen uit mijn zak, die ik dan ook meteen opstak. Kippenvel stond op mijn armen van de wint en ik staarde voor me uit. Ik probeerde alles, behalve na te denken, maar het lukte niet. Mijn gedachte schoten van hop naar her en ik werd er werkelijk gek van. Ik werd gek van mezelf. Het liefst wilde ik mezelf gewoon jankend in mijn bed verstoppen en alle emoties eruit gooien, die me zo dwars zaten. Ik haalde mijn neus snel op, voordat ik straks nog echt de tranen over mijn gezicht liepen. Wat was ik eigenlijk toch ook een watje. Kwaad, nam ik hijsen van mijn sigaret, terwijl ik naar mijn schoenen staarden. Ik schok op toen ik deur open hoorde gaan, waardoor ik mijn sigaret liet vallen op mijn andere hand en ik vloekte pijnlijk. Nadat ik mijn sigaret weer normaal vast had en ik het as, van mijn hand had geveegd, waar nu een klein brandplekje zat, keek ik op. de gekwelde emotie viel iets te laat van mijn gezicht en ik slikte. 'Hoi.' Glimlachte ik. het was het proberen waard om te doen alsof ik me geweldig voelde toch.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar Liam die zachtjes grinnikte en de onschuldig blik bleef in mijn ogen te vinden. Bij zijn woorden knikte ik begrijpelijk, ondanks hij dat waarschijnlijk niet zou zien. 'Dat kunnen we jammer genoeg geen van alle, maar toch goed dat we de nieuwe definities wel kennen.' lachte ik zachtjes. Mijn woorden van eerder was ik niet vergeten over wat ik het liefst wilde. Maar wist ook dat ik dat niet kon maken en zelfs niet met de helft van de waarheid achterwegen. Ik voelde Liam tegen mijn lippen glimlachen en dat zorgde bij mij ook voor een glimlach. Zijn gedachten kwamen weer eens overeen met de mijne. Ik was blij dat het kon, alleen het nadeel was dat ik ook nog een een achterdochtige vriendin rond had lopen en me die ook verschrikkelijk dwars zat. De zucht die zijn mond verliet na mijn woorden liet me op mijn lip bijten. Toch wist ik ook wel dat we deze kamer niet zomaar weer uitliepen. 'Overtuig me maar dat het kan.' grijnsde ik, wetende dat het toch niet nodig was. Dit alles maakte het onmogelijk. Een piep verliet mijn mond toen hij me een stukje naar achter duwde. 'Oh, en nu geef je me wel ineens mijn gelijk? Nu word die helemaal mooi.' zei ik licht verbaasd en ging zo staan dat ik voor zijn neus stond. Ik drukte mijn lippen op de zijne. 'Geef me nu dan ook mijn ongelijk.' prevelde ik zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.

    Ik gaf Zayn een verontschuldigende blik toen ik merkte dat hij door mij zijn sigaret had laten vallen, maar ik wist dat er iets mis was. Zijn act was iets te laat in werking gezet. Toch leek de glimlach heel echt te zijn... vreemd.
    "Jij wilde met me praten?" vroeg ik iets zachter, terwijl ik de balkondeur weer sloot en een stapje dichter naar hem toe zette. Ik probeerde zijn kwellende blik van daarnet uit mijn hoofd te bannen, aangezien ik hem eerst wilde helpen. Ik kon hem dadelijk nog altijd woedend maken door daarover te beginnen. Ik wilde hem niet uitlokken.
    Een zachte zucht verliet mijn lippen en ik keek Zayn aan met een vragende blik, terwijl ik op mijn onderlip beet.


    Reading a good book is like taking a journey.