• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Godver! Waarom moest Fraanje nou een presentatie opgeven en waarom zo vroeg na Engeland!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:



    Accurate :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Knight schreef:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Knight schreef:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Heb je nou zelf niet door wat voor gemene eikel je op het moment bent? Nee, ik kan dat niet zomaar negeren en je alsnog troosten omdat je verdrietig bent. Je gedraagt je als een klootzak en ik voel me aangevallen. Egoïst.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Heb je nou zelf niet door wat voor gemene eikel je op het moment bent? Nee, ik kan dat niet zomaar negeren en je alsnog troosten omdat je verdrietig bent. Je gedraagt je als een klootzak en ik voel me aangevallen. Egoïst.

    Ik vertel je dat ik niet iemand nodig hebt die nu op me in gaat praten en dat ik gewoon geknuffelt wilt worden en dan kom jij aan met een sarcastische "Sorry hoor". Nou, het spijt me dat ik daar niet blij van word.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 23:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    D'r is zon mongool van werk die me heeft gepord op Facebook en nu zie ik de hele tijd zijn naam rechts in de hoek. Dit is niet ok (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik voel me erg schuldig dat ik heb je heb laten vallen eind de eerste klas. Het is erg lang geleden maar dan toch. Dan kon ik je nu door al je problemen helpen. Ik heb je de laatste jaren fucking erg ontlopen. Gehoopt dat je niet langer aan mij vast ging klampen. Ik wou een nieuwe start op een nieuwe school zonder jou. Wist ik veel dat je het jaar daar op ook op die school zou komen. Dat je had verwacht dat ik weer precies het zelfde zou doen zoals eerst. Nu heb je zo veel problemen thuis en blijkbaar ook met je zelf. Je hebt helemaal niemand en je klampt je vast aan een persoon die je als ze wilt zo laat vallen. Je zit fucking aan de drugs en rookt. Wtf ben je aan het doen? Ik zal eens weer contact met je proberen te leggen op school en e op een of andere manier toch te helpen.


    I still think of the guitar bible.

    Zeg niet dat mijn laptop aan 't eind van haar dagen is, because then I'll be fucked... And I don't want that.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I think that I'm in love with you. Still, after all this time.

    FML.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dramaaaaaa. :Y)
    En ik heb de perfecte master gevonden voor na mijn vervolgstudie. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tortura schreef:
    I think that I'm in love with you. Still, after all this time.

    FML.



    Aww. I'm in love with you too! (wbw)


    everything, in time

    Bijna vakantie, nog even volhouden. Pff


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."