• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Genius schreef:
    Ik heb mijn diploma gehaaaaaaaaaaaald. Jeej eindelijk een diploma! _O_

    Whoeeeh! Ben trots op je :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    Ik heb mijn diploma gehaaaaaaaaaaaald. Jeej eindelijk een diploma! _O_

    Gefeliciteerd! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben in tijden niet meer zo vrolijk geweest. Er is niet eens een reden, ik ben gewoon vrolijk en kan om alles lachen. Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ik dronken ben. *O*


    everything, in time

    Pff, nu kunnen jullie niet meer zeuren.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Anguish schreef:
    Ik ben in tijden niet meer zo vrolijk geweest. Er is niet eens een reden, ik ben gewoon vrolijk en kan om alles lachen. Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat ik dronken ben. *O*



    <3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Damn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Deze discussie blijft me fascineren..


    You are beautiful, you are love.

    Genius schreef:
    Ik heb mijn diploma gehaaaaaaaaaaaald. Jeej eindelijk een diploma! _O_


    Gefeliciteerd! (:

    OT: Iedereen hier in huis heeft griep. Hopelijk blijf ik deze keer gespaard.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oh nee, ik moet nog zo veel leren ):


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Pijn aan mijn ondertanden. Pijn aan mijn kaak.
    Het friggin' irriteert mij!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik haat het wanneer goede muziek me aan een onprettige situatie doet denken.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb het helemaal verpest...


    Caution first, always.

    Ik ben momenteel echt een emotioneel wrak en dat wil ik helemaal niet zijn. Ik heb behoefte aan dat mijn vriend gewoon iets spontaans tegen me zegt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yes. Mijn laptop doet 't weer!!


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    Ik ben momenteel echt een emotioneel wrak en dat wil ik helemaal niet zijn. Ik heb behoefte aan dat mijn vriend gewoon iets spontaans tegen me zegt.

    Als ik een emotioneel wrak ben verwacht ik ook altijd wat meer van m'n vriend dan normaal, maar daarmee teleurstel je jezelf alleen maar. Je vriend is niet helderziend.


    You are beautiful, you are love.