• De tijd op de middelbare school is over, en wat ga je dan doen? Juist, Studeren. En waar kan je dat nou beter doen dan in het hartje van Londen? Jaarlijks komen er duizenden studenten bij, die allemaal gaan studeren aan de Connor Universiteit. Maar waar zullen ze die jaren wonen? Natuurlijk, in studentenhuizen. Luxe appartementen in een groot studentenhuis, wie wil daar nou niet wonen aangezien het nog goedkoop is ook! Maar je moet het appartement wel delen, maar met wie. En als je het dan eindelijk weet, ligt het er nog maar net aan of je die persoon wel mag. Maar een studentenleven bestaat natuurlijk niet alleen uit school en appartementen. Nee, feestjes, liefdes en ruzie zijn er natuurlijk ook nog. Hoe word jouw tijd hier? Je bepaalt het natuurlijk helemaal zelf....

    Het idee is van Malino


    Jongens:
    • Liam James Payne • Sylvesti (1,1)
    • Harry Edward Styles • ALLSTARSx (1,3)
    • Louis William Tomlinson • NewYorkTower (1,1)
    • Zayn Javadd Malik • Malino (1,1)
    • Niall James Horan • nessje (1,4)

    Meisjes:
    • Jade Rae Armana • HurtedHeart (1,1)
    Pebble (R)
    • Carmen Oriana Pasqualini • Sidestap (1,1)
    • Aimee-Lee Leavitt Rootz • ThisIsMeNow (1,2)
    • Alexis Lexi Gordon • Lifeisajoke (1,2)

    Reserve Lavigna

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Geen One liners. Probeer minimaal 4 regels.
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - 16+ mag
    - Geen Mary Sue's!
    - Geen ruzie OOC
    - Praat je OOC, doe het dan met haakjes ()[]{}
    - Alleen ik of mensen met mijn toestemming maken topics aan.
    - Graag niet na een dag of week stoppen. Als je zegt dat je meedoet dan weet je dus zeker dat je mee kan doen. Ik verwacht niet dat je ieder uur online bent en kan reageren, maar je wel een keer reageren per dag of per twee dagen.
    - We zijn geen sneltrein en sluit mensen niet buiten. Geef elkaar samenvattingen!

    Appartement:
    Keuken/eetkamer
    Woonkamer
    Slaapkamer
    Badkamer
    Balkon

    Indeling Appartementen
    Carmen en Niall
    Aimee en Liam
    Pebble en Louis
    Jade en Harry
    Alexis en Zayn

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Oke lang genoeg gewacht. Plus ze kan makkelijk inspringen. Ik ga nu het topic maken ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JEEY


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Topic 1


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kan ik gewoon doen dat er nog niemand in mijn appartement is?

    [Als er nog niemamd is dan kan je schrijven dat je alleen bent ja.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    || STUKJE GESCHREVEN WHOO. ||

    Naam: Stella Madora Simpson.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Karakter: Stella is een vriendelijk en zachtaardig meisje, die wat aan de verlegen kant is. Ze vindt het moeilijk nieuwe mensen te leren kennen en zichzelf bloot te leggen, omdat ze denkt dat ze haar raar gaan vinden. Stella is namelijk erg kinderlijk en moet om alles waar ook maar een beetje humor in zit lachen. Toch kan ze erg serieus zijn, vooral als ze in de les zit. Ze is erg leergierig en vindt het fantastisch nieuwe dingen te leren. Als je haar tegenkomt denk je dat ze erg serieus en stil is, maar zodra je goede vrienden met haar bent en ze je vertrouwd laat ze je haar drukke kant zien. Ze is overenthousiast, wat betekend dat ze helemaal door het dolle heen kan zijn om kleine dingen, zoals goed weer, een goed punt of een nieuw truitje.
    Uiterlijk:




    Stella is net een popje. Ze heeft lange, lichtblonde haren die tot halverwege haar rug vallen. Van nature zijn ze stijl, maar ze heeft ze ook nog wel eens gekruld. Meestal heeft ze dit los hangen, maar wil er ook wel eens een haarband, bloem of speldje in doen. Ze heeft een engelengezichtje en mooie grote, knalgroene ogen die enorm opvallen. Vandaar ook haar bijnaam Eyes. Haar ogen zijn omrand door lange, zwarte wimpers en onder haar kleine wipneusje liggen volle, zachtroze lippen waaronder spierwitte rechte tanden liggen. Zodra ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar wangen, iets waar ze echt een hekel aan heeft. Ze vind het lelijk en totaal niet leuk als daar een opmerking over gemaakt wordt. Toch trekt ze door haar uiterlijk enorm veel jongens aan. Soms vindt ze dit enorm amuserend, maar ze vindt het ook wel eens enorm ergerlijk. Door haar slanke figuur lijkt ze misschien langer, maar Stella is eigenlijk maar 1 meter 56 lang. Ze probeert dit te verdoezelen door veel hakken te dragen. Buiten de vier gaatjes in haar oorlellen voor oorbellen heeft Stella ook een kleine tattoo op haar pols, de letter N en de tekst 'Let it be,' op haar zij.
    Extra: De broer van Stella is drie jaar geleden verongelukt. Hij was van zijn universiteit met de auto onderweg naar huis voor het weekend toen er een vrachtwagen het kruispunt opgereden kwam met een dronken bestuurder. Deze is recht tegen de auto van Nathan aangereden en hij is direct overleden, vandaar de N op haar pols. Stella is verder ook heel erg creatief en kan super goed tekenen. Ze doet dit ook erg graag en heeft haar tekenblok altijd bij. Verder studeert ze fotografie.


    [Sorry voor het wachten jongens! Ik moest gisteren de hele dag werken en ik heb quizlet altijd open staan op mijn laptop, dus als mijn familie mijn laptop open klapt geeft Q aan dat ik online ben, sorry!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel