• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [Nee, maar 1 per kamer :p, maar maakt verder niet uit]

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 8:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Kyle Nathan Jones

    Ik kijk even naar de beker en grijns, gelukkig want ik drink ook altijd best wel veel als ik eet. Ik loop achter Austin aan en vul mijn glas net als hem met cola. Dat is gewoon het lekkerst. Ik drink even een slok ervan en wacht rustig tot we worden geroepen. Ik kijk even naar Austin en grinnik even bij het zien van het dienblad, ja dit werd aardig dooreten maar dat ging wel lukken hopelijk en anders laat ik het maar staan. Ik ga aan het tafeltje zitten, ' Smakkelijk eten' zeg ik waarna ik rustig wat frietjes in mijn mond steek. Het is was in iedergeval wel lekker. Ondertussen neem ik even een slokje van mijn cola en kijk daarna naar de burgers.

    Austin Charlie Daniels
    Ik knik naar hem en pak een van de burgers om er daarna een grote hap van te nemen... Nouja, alleen van de bovenste helft, want dat ding paste niet geheel in mijn mond. Ik begin rustig te kauwen. Deze burgers waren echt heel erg lekker. Ik neem nog een hap en daarna een slok van mijn cola. "Dit is echt lekker zeg." zeg ik als ik eventjes mijn mond leeg heb. Al snel is die toch weer vol met burger. Nu wist ik ook waarom er zo veel dikke Americanen waren. Het eten was hier gewoon te lekker, en vooral niet erg gezond, maar goed. Zo lang waren we hier niet om ons dood te eten. Ik nam nog een hap, waarna ik halverwege mijn eerste burger was. Daarna at ik ook nog wat frietjes. Deze plek moest ik echt onthouden.


    Bowties were never Cooler

    Megan Jane Rhine
    Mijn ogen speuren de lobby af op zoek naar Brandon en Anthony. Weer komt er een lach op mijn gezicht als ik ze aan zie komen lopen. Ik spring op van de bank en loop naar ze toe. 'Klaar om te gaan,' zeggen ze. Brandon ziet er zoals altijd weer goed uit. Een rode zwembroek met wit shirtje. Door hem let ik nog amper op Anthony. 'Dus, zullen we het zwembad onveilig maken?' vraag ik ze. Aan hun kleding te zien gaan ze er van uit om te gaan zwemmen. Vind ik prima, dan gaan we vanavond de stad in. Dat komt sowieso beter uit, in de avond is het daar vast veel leuker. Gelukkig is het zwembad dichtbij, dus zijn we er snel. 'Willen jullie een cocktail ofzo?' vraag ik ze. Ik heb iets nodig om wat meer moed te krijgen. Nog nooit ben ik onzeker geweest over mezelf, tot nu. Ik sta zo vel met alleen een bikini aan naast Brandon. 'Ik trakteer,' zeg ik waarna ik m'n portemonnee uit de tas hal.

    [Sorry dat het zo kort is..]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik sprak met Malino en zij zegt dat ze zich al lang uitgeschreven heeft.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ja, dat moest ik nog veranderen]


    Bowties were never Cooler


    Lydia Campbell:


    "ze passen perfect bij elkaar" zegt Carmela. Yes denk ik. 'maar misschien kunnen we na het eten beter weer naar het hotel gaan en dan naar het zwembad met de klas, want jij weet niet echt veel over onze klas of wel soms?" Volgens mij wil ze gewoon liever zwemmen en niet steeds bij mij zitten Heb ik geen problemen mee btw. Begrijpelijk. Om een vage stilte te voorkomen zeg ik: 'Nee, maar ik denk ook niet dat hun dat willen. Maar zwemmen is goed!' Ik heb vroeger op zwemmen gezeten. Niet alleen voor diploma, dat vind ik niet tellen, maar gewoon. Ik vond het saai worden en ging op waterpolo. Dat is mijn ding. Ik vind het jammer dat we niet even een potje waterpolo kunnen doen met de klas."waarom ben jij op zo op jezelf" ' Daar waren te veel antwoorden op. ''Door mijn gedrag pas ik niet echt in de groep, kun jij me een beetje helpen?'' Dat heb je goed opgelost denk ik bij mezelf. Het ligt ook wel aan mezelf dat ik soms veel alleen ben. maarja ik moet wel de les bijwonen dus dat is geen excuus... "maar nu de volgende, laten we Kyle doen, wat vind je van hem" Tja... ook van hem weet ik weinig. 'Ik hoor hem nooit, maar heb je zij ogen ooit gezien? Als ik iets heb gezien is het dat, respect!'' Ik giechel daarna even. Ik kijk opzij en zie dat de ober met eten onze kant oploopt. 'Daar komt ons eten!' zeg ik tegen Carmela en wijs naar de ober. Snel trek ik mijn vinger terug, wnt wijzen is onbeleefd. Als de ober ons eten neerzet denk ik doei ober hallooooooow eten!

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 11:53 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "tuurlijk kan ik je helpen maar dan moet je een ding beloven, je gaat ons niet voor paal zetten" dat was echt heel irritant, maar wel sneu voor haar, ik maak me druk als mensen mijn hele naam uitspreken en zij over hoe ze in de groep overkomt. "maar dat van Kyle zijn ogen is wel waar" bij iedereen vielen zijn ogen meteen op, bij mij niet daar was ik meestal best jaloers op en dat weet Kyle, maar de rest denk ik niet. niet veel mensen weten echt iets over mij, alleen dat ik rijk en dan meteen ook verwaand ben, dat is wel waar maar ik geef niet graag mensen hun gelijk. "maar kyle kan ook best heel druk zijn, maar alleen bij mensen die hij "goed" kent."

    (zijn er nog mensen in het zwembad, of ergens tussen het zwembad en het hotel [ik weet dat het bij elkaar hoort maar bedoel dat ze elkaar tegenkomen]?)

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 16:51 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Kyle Nathan Jones

    Ik pak ook een burger en begin eraan te eten, jammer dat je hem net niet helemaal in je mond kan stoppen, maar dit is ook lekker. Hier ging ik zeker weten nog vaker heen. Als Austin zegt dat het echt lekker is knik ik instemmend, ook omdat ik nog eten in mijn mond heb. Ik neem nog een paar happen en daarna wat frietjes, volgens mij ging het nog wel even duren voor dit allemaal op was maar dat maakt niet uit ik hou wel van eten. 'Hier ga ik echt vaker heen' zeg ik met op dit moment heel even een lege mond. Ik neem een slok van mijn cola en eet dan weer een paar frietjes. Het was wel een grote kans dat als ik hier de volgende keer kwam ik wat minder zou nemen, waarschijnlijk lukt het me nog net wel om het op te krijgen maar het is wel heel veel.

    Lydia Campbell:



    'Echt?! Dankje!!!
    zeg ik tegen Carmela. Ik zie dat ik mijn eten al bijna op heb. Ik kijk de straat in en zie een kledingwinkeltje. Ik wijs erheen en vraag an Carmela of we daar zo heen kunnen. Toevallig is daar naast een stoffenwinkeltje dus kan ik daar ook wel even kijken. Ik ga rechtop zitten en eet met mes en vork mijn eten op. Ik dep met mijn servetje mijn mond schoon en drink het laatste beetje van mijn drinken op. 'Ik trakteer, omdat jij me wilt helpen.' Ik schuif met mijn stoel naar achteren en loop naar binnen. Ik betaal en loop terug. Ik neem mijn handtas en zeg. 'Kunnen we gaan?' Ik wil niet aandringen maar gewoon een vraagje... Ik wil ook graag dat stoffenwinkeltje bekijken.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 17:47 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (heeft iedereen elkaars nummer?)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lucerna schreef:
    (heeft iedereen elkaars nummer?)

    ( thinkso... Ze zitten bij elkaar in de klas. Alhoewel ik denk dat Lydia geen nummers van mensen heeft ;) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (@Moringa. jullie gaan toch naar het zwembad, is het dan goed dat Carmela Megans nummer heeft?)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lucerna schreef:
    (@Moringa. jullie gaan toch naar het zwembad, is het dan goed dat Carmela Megans nummer heeft?)


    Ik vind het goed!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    quin98 schreef:
    Kyle Nathan Jones

    Ik pak ook een burger en begin eraan te eten, jammer dat je hem net niet helemaal in je mond kan stoppen, maar dit is ook lekker. Hier ging ik zeker weten nog vaker heen. Als Austin zegt dat het echt lekker is knik ik instemmend, ook omdat ik nog eten in mijn mond heb. Ik neem nog een paar happen en daarna wat frietjes, volgens mij ging het nog wel even duren voor dit allemaal op was maar dat maakt niet uit ik hou wel van eten. 'Hier ga ik echt vaker heen' zeg ik met op dit moment heel even een lege mond. Ik neem een slok van mijn cola en eet dan weer een paar frietjes. Het was wel een grote kans dat als ik hier de volgende keer kwam ik wat minder zou nemen, waarschijnlijk lukt het me nog net wel om het op te krijgen maar het is wel heel veel.


    Austin Charlie Daniels
    Ik at rustig door en begon al aan mijn tweede burger, terwijl ik tussendoor een slok cola nam. Ik knikte beamend op zijn woorden. het was wel veel, maar heel erg lekker en ik had wel een grote eetlust. Daarbij, dik werd ik toch niet. Altijd handig was dat. Ik at thuis dan ook vaak de hele dag door. Maar wat gaf het? Iedereen was er verbaast over dat ik zo veel aar binnen kon werken, maar ik was lang met een hele snelle spijsvertering en groeide nog, ik had het nodig. Ik stopte nog een frietje in mijn mond en nam nog een hap van de burger. "Ohmnomnomnomnom." Ja, dat geluid maakte ik nu echt. Zo lekker was het. Ik had er geen andere woorden voor. Ookal rook het hier naar vet, chloor en brand, het eten was zo lekker!


    Bowties were never Cooler