• Een prachtig eiland, ergens midden in de oceaan. Sinds een aantal jaar is dit een toeristische plek geworden, met een prachtig hotel erop. Het gehele jaar door is het hier tussen de twintig en de veertig graden, alleen tijdens de regenseizoenen is het toerisme iets minder, voor de rest is het druk bezocht. Tijdens het drukste seizoen gebeurd het onmogelijke, een virus uitbraak. Zodra het gesignaleerd is, wordt het eiland afgesloten van de buitenwereld. Er wordt een stel wetenschappers op af gestuurd, maar verder komt niemand het eiland meer af. Er breekt paniek uit, er vallen doden, maar het ergste is als de doden terug komen, the living dead. Maar een handjevol mensen weet het te overleven en zijn op zichzelf aangewezen. Zullen ze samenwerken, of wordt het ieder voor zich?


    Dit is het hotel en het staat op dit eiland. Zoals je kan zien is het redelijk groot, maar vooral bebost gebied. Er zijn simpele zandwegen die over het eiland leiden tussen de bomen door, maar dat is niet meer veilig. Het hotel heeft meerdere gebouwen en elders op het eiland woonden ook nog mensen. Het dichtstbijzijnde vasteland is honderden kilometers verderop, boten zijn allemaal meegenomen door wanhopige toeristen die probeerden weg te komen, hoewel de boten niet geschikt waren voor de open zee. De enige mogelijkheid om er te komen bestond uit een vliegtuig, maar het vliegveld is ondertussen een verlaten gebied.

    De regels:
    - Minimaal 250 woorden per post, hier wordt ook op gelet.
    - Je schrijft de naam van je personage boven je post.
    - Geen onnodig gequote! Daarvan rekken de pagina’s uit en je hoeft echt niet een reactie te quoten als hij op de vorige pagina staat of als je een reactie op iemand schrijft, al is het al even geleden.
    - Niet off-topic gaan! Je bespreekt dingen maar in iemands gastenboek of via een privé bericht. Kleine dingetjes mogen uiteraard wel. Als er behoefte aan is open ik een praattopic.
    - Geen Mary Sues, niemand houd ervan om met perfecte personages te spelen of mensen die zich overal uit weten te redden.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Iedereen mag mee doen en je sluit niemand buiten!


    Overlevende wetenschappers:
    - Dana Estelle Nixon ~ Tyrion
    - Kathalena Ann Petrova ~ Bloodyface
    - Nick Lincoln ~ Tarsus
    - Cain Noah Philips ~ Anguish

    Overlevenden:
    - Marisa Langdon ~ Michonne
    - Rhiannon Ivy Murray ~ Alyssum
    - Sarah Kate Vasquez ~ Anguish
    - Valentina Alamo ~ Tamino
    - William James Lawrence ~ Tyrion
    - Hunter Stone ~ Tarsus
    - Manuel Rosenthal ~ Bayern
    - Bei Ming Tian ~ DarkSavior

    Doden:
    - Gwendolyn Verselli ~ Lexus - wetenschapper
    - Yenthe Maïté Kear ~ Aestas - wetenschapper

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [wees realistisch, niet alleen maar tieners]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto + beschrijving]
    Familie:
    Wapens:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 18:50 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Denk je dat je stukken van minimaal 250 woorden kan schrijven? Dat zijn ongeveer 8 regels, en wat ik van jou gezien heb is dat het max wat je schrijft.


    Ik doe mijn best ;3

    Rol: Wetenschapper
    Naam: Nick Lincoln
    Leeftijd: 35
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Nick is een vriendelijk man. Hij kan altijd wel eens lachen en gezellig zijn, maar als het om zijn job gaat, dan is hij bloedserieus. De enige reden waarom hij wetenschapper is geworden, is omdat hij mensen wil redden. Niet als held, maar door naar medicijnen te zoeken die ziekten kunnen genezen. Tot nu toe heeft hij nog niet zo veel betekend in deze wereld, al heeft hij wel al een paar belangrijke onderzoeken bijgewoond. Toen hij de kans kreeg om naar het eiland te gaan en te helpen zoeken naar een medicijn, heeft hij die ook direct gegrepen.
    Nick weet altijd uiterst goed waar hij mee bezig is en wat hij aan het doen is. Op wetenschappelijk vlak toch. Hij is geen echte held of avonturier en houdt niet echt van verandering. Zeker niet als het iets is wat zijn hele onderzoek in de war kan scheppen. Maar Nick is ook geen lafaard, hij zal enkel zijn wapen gebruiken als het hoogst nodig is. Zelfs bij besmette mensen probeert hij er eerst aan te ontvluchten voordat hij ze echt dood.
    Uiterlijk:



    Nick heeft blauwe ogen en een korte bruine coupe. Hij lijkt is nogal aan de lange kant, maar ziet er daadoor niet slungelig uit. Ook is hij erg mager en heeft hij een nogal gewone maar tegelijkertijd ook aparte kledingsstijl. Hij heeft geen tattoos en op een paar sproeten en moedervlekken na heeft hij ook niets anders wat zijn bleke huid tekent. Nick is nogal gesteld op zijn hygiëne, maar zal heus wel overleven zonder.
    Familie: Nick is getrouwd met een heel erg lieve vrouw, Ellie, die tot zijn grote spijt thuis moest blijven. Hij heeft geen kinderen, maar zijn vrouw is wel in verwachting. Ze heeft hem erg gesteund toen hij moest vertrekken, hoewel ze liever had dat hij zou blijven. Ze wist dat haar man dit heel erg graag wilde en kon hem deze kans niet afnemen.
    Wapens: Nick draagt een pistool bij zich en een hele lading kogels, toch hoopt hij dat hij deze niet hoeft te gebruiken.
    Extra: Nick is heel erg gefocust op dit onderzoek en kan soms nogal gestrest reageren. Hij lijdt er heel erg onder en het spijt hem dan ook als hij nogal kribbig doet.

    Rol: Overlevende
    Naam: Hunter Stone
    Leeftijd: 39
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Hunter is een echte vechter. Hij heeft hard moeten werken voor waar hij nu in de wereld staat – of stond – en deinst er ook niet voor terug om andere mensen te verraden als het in zijn voordeel uitspeelt. Hij doet eigenlijk gewoon alles wat in zijn voordeel zou werken. Hij heeft een nogal dikke nek en zegt altijd wat hij denkt. Het kan hem dan ook niet schelen dat hij vijanden maakt.
    Hunter is ook echt een leidinggevend type en geen volger. Het irriteert hem mateloos als hem bevelen worden opgelegd en meestal zal hij ze ook niet uitvoeren, alleen als hij echt gedwongen wordt of er gedreigd wordt. Wat andere mensen van hem vinden laat hem koud. Hij is van mening dat hij toch niemand nodig heeft en hij heeft alles alleen bereikt. Hij was nooit een succesvol zakenman geworden als hij er niet had voor geknokt. Hij baalt er dan ook erg van dat hij vast zit op dit stomme eiland en wil zo liefst mogelijk naar huis.
    Uiterlijk: [


    Hunter heeft een normale lengte en is niet belachelijk gespierd. Hij is eerder mager en ziet er gewoon fit uit. Behalve fit is hij ook heel erg ijdel en wil hij er altijd zo goed mogelijk uitzien. Als er een ding niet goed zit, vuil wordt of wat dan ook wil hij zo snel mogelijk naar een badkamer of een plaats met een spiegel waar hij het in orde kan brengen.
    Familie: Hunter komt niet uit een rijke familie, wat je eigenlijk wel zou kunnen verbazen. Zijn ouders zijn ook niet bepaald rijk. Ze hebben net genoeg geld om rond te komen en Hunter staat niets aan hen af. Zij hebben hem nooit gesteund, dus nu moeten ze ook niets van hem terug verwachten. Daardoor is er wat spanning tussen zijn ouders en hem ontstaan. Hij heeft ook nog een zus – wat hij noemt een echte slons. Ze staat helemaal vol met tatoeages en heeft ondertussen al drie kinderen terwijl ze nog maar dertig is. Ze was er dan ook erg vroeg aan begonnen. Maar ook zij moet geen steun verwachten van Hunter.
    Hij is niet getrouwd, want daar heeft hij geen tijd voor.
    Wapens: geweer en mes

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 21:02 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    I like them. :3


    Your make-up is terrible

    Yeah! Lol. I just had to take Sheldon.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rol: Mannelijke wetenschapper
    Naam: Cain Noah Philips
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Cain is over het algemeen een rustige, slimme en beleefde jongeman. Wel heeft hij een ontzettend kort lontje en hij kan dan ook snel uit zijn slof schieten. Een enkele keer is hij zelfs gewelddadig. Cain is niet iemand die zijn excuses aanbiedt, wel vergeet hij de hele situatie snel weer en zal dan alles doen om het voor iedereen weer aangenaam te maken. Naast het feit dat hij dus erg driftig is, is hij ook koppig en slim, soms zelfs tot het betweterige toe. Wel is hij eerlijk, rechtvaardig en behulpzaam. Hij houdt van humor, vooral van sarcasme en hij is dat dan zelf ook.
    Cain is streng Christelijk opgevoed, voor het uitbreken van het virus hield hij zich daar erg aan, maar sinds hij weet dat hij besmet is, heeft hij hier absoluut geen zin meer in. Geen brave regels meer voor hem. Cain leeft. Hij is geen vriendenmens. Andere mensen zijn collega’s, of kennissen, maar meer ook niet. Voor hem zijn het eigenlijk ook volgers; Cain is namelijk een alfamannetje. Hij speelt graag de baas en wil dat anderen naar hem luisteren. Hij wil zoveel mogelijk controle als maar kan.
    Uiterlijk:

    Cain is 1,89, gespierd en door de zon van het eiland iets getint. Zijn bruine haren zitten altijd warrig en zijn tanden zijn ietwat gelig door het vele roken. Hij heeft groene kijkers in een amandelvormig omhulsel. Hij heeft een stoppelbaardje wat hij zo om de dag bijhoudt. Zijn neus is een tikkeltje aan de grote kant en zijn volle wenkbrauwen zijn borstelig. Op zijn rechter bovenarm heeft hij een tattoo van zijn overleden moeder als tiener. Een soort pin-up dus.
    Familie: Cain is het enige kind van het, zoals ik al zei, streng christelijke gezin. Wanneer ik zeg streng, bedoel ik ook echt streng. Wanneer Cain niet meedeed aan het avondgebed, werd hij door zijn vader geslagen met een riem. Als tiener haatte Cain zijn vader hiervoor, nu niet meer. Het was normaal in die tijd en het heeft ervoor gezorgd dat Cain is wie hij nu is. Hij houdt van zijn ouders, ook al wonen zij niet op het eiland, maar veilig op het platteland.
    Wapens: Hij heeft enkel twee simpele revolvers die hij in de houders aan zijn riem heeft hangen.
    Extra: Tijdens het experimenteren met een mogelijk tegenmiddel, ging het mis. Een zombie, zijn proefpersoon, werd dood geacht, maar kwam plotseling overeind en beet flink in de schouder van Cain. Cain is dus besmet. Ondanks zijn christelijke opvoeding rookt, blowt en drinkt hij om de pijn zoveel mogelijk te kunnen negeren. Hij verteld niemand wat er gebeurt is en probeert er het beste van te maken voor hij sterft.


    Rol: Vrouwelijke overlevende
    Naam: Sarah Kate Vasquez
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Ongeduldig, sportief en flirterig, dat zijn de drie beste woorden om Sarah te beschrijven. Sarah heeft een prima conditie en sport dan ook graag. Toch, als ze andere dingen moet doen, zoals koken, wassen, of andere huishoudelijke taken, is ze vreselijk lui.
    Sarah is erg slim, maar laat dat niet altijd merken. Ze is altijd wel in voor een geintje en haalt ze vaak zelf ook uit. Sarah heeft wel een grote mond, maar als het erop aankomt is ze niet meer dan een bang hertje. Een ander probleem is dat ze nogal afhankelijk van anderen is. Nu ze haar broer kwijt is, zal ze ook snel op zoek gaan naar een nieuw familiefiguur. Ze heeft de bescherming gewoon nodig. Familierelaties zijn voor haar belangrijker dan elk ander soort relatie.
    Tenslotte kan Sarah eigenwijs en koppig zijn, maar ze weet wanneer ze haar mond moet houden en het gewoon het beste is naar anderen te luisteren. Ze is een duidelijke volger, geen leider.
    Uiterlijk:


    Sarah heeft lang, blond en krullend haar. Erg fan van haar krullen is ze niet, omdat ze er vaak geen kant mee op kan. Hoewel Sarah graag blauwe ogen had gehad, moet ze het doen met donkerbruin. Verder heeft ze lange, gekrulde wimpers, van nature roze, maar dunne lippen en een stralende glimlach met witte tanden. Verzorging is erg belangrijk voor Sarah en daarom wordt ook haar huid goed verzorgd, wat ook wel te zien is. Wel heeft ze een klein wipneusje en zomersproeten rond haar neus, nog iets waar ze geen fan van is.
    Sarah is ongeveer 1,68 en heeft een normaal postuur, vaak loopt ze op hoge hakken om langer te lijken.
    Familie: Sarah komt uit een lief, warm gezin. Ze heeft een Engelse moeder, een Spaanse vader en drie oudere broers. Natuurlijk is er onderling wel eens ruzie, maar over het algemeen staan ze altijd voor elkaar klaar. De eerste vier jaar van haar leven woonde ze in Spanje, daarna zijn ze naar Engeland verhuisd.
    Wapens: Ze heeft een mes in haar schoen zitten. Het is niet veel, maar meer heeft ze niet tot haar beschikking. Dat mes was het enige waar ze op dat moment bij kon.
    Extra: Sarah is tweetalig opgevoed, maar ook in haar Engels hoor je nog altijd het lichte, Spaanse accent. Ze is samen met één van haar drie broers op vakantie, maar ze zijn elkaar uit het oog verloren.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 7:08 ]


    everything, in time

    Dubbel. :W

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 21:47 ]


    everything, in time

    Jon :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nu is hij twee keer gebruikt. (cat) Ik zie hem de laatste tijd veel te vaak in RPG's, haha. Anyway Marleen, je zal een andere moeten zoeken, sorry.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Nu is hij twee keer gebruikt. (cat) Ik zie hem de laatste tijd veel te vaak in RPG's, haha. Anyway Marleen, je zal een andere moeten zoeken, sorry.


    Ah snotver, ik dacht dat het een andere was. Al die mannelijke modellen lijken zoveel op elkaar. 8D ik heb niet eens naar zijn naam gekeken, haha, ik moest een rokende man hebben. ;'D

    Ik zoek morgen wel een nieuwe!


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Ah snotver, ik dacht dat het een andere was. Al die mannelijke modellen lijken zoveel op elkaar. 8D ik heb niet eens naar zijn naam gekeken, haha, ik moest een rokende man hebben. ;'D

    Ik zoek morgen wel een nieuwe!




    Klik
    Klik
    Klik
    Misschien kan je hier wat mee? (:
    Dat was al dat ik had/kon vinden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ah wauw, super bedankt voor het mee zoeken! :]

    Ben toch voor Aaron Johnson gegaan. Die eerste van jou ken ik ook, maar zijn naam is te moeilijk dus ik kom nooit verder dan de F. Ik vond hem echter wat te jong lijken voor deze rol. ;3


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Ah snotver, ik dacht dat het een andere was. Al die mannelijke modellen lijken zoveel op elkaar. 8D ik heb niet eens naar zijn naam gekeken, haha, ik moest een rokende man hebben. ;'D

    Ik zoek morgen wel een nieuwe!


    Ik zag het ook alleen maar omdat Cheryl het zei, haha. Voor mij lijken ze ook allemaal op elkaar.
    Je nieuwe is trouwens leuk.


    Your make-up is terrible

    Rol: Vrouwelijke wetenschapper
    Naam: Yenthe Maïté Kear
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Yenthe is, ondanks dat ze er meestal vrolijk en goed uitgerust uitziet, het prototype van een twijfelaar en ze piekert om het minste. Het piekeren overschaduwt haar leven echter niet, daarvoor is ze veel te optimistisch. Niet dat Yenthe opschept over zichzelf, of altijd een bitch is, maar aan zelfvertrouwen mankeert ze niet. Gelukkig maar, want in combinatie bij de eeuwige twijfel die Yenthe meestal in gedachten heeft, zou een tekort aan zelfvertrouwen haar maken tot een in zichzelf gekeerde en depressieve jongedame. Haar opvoeding en zelfvertrouwen zorgen ervoor dat ze met beide voeten op de grond blijft, maar zichzelf niet in de afgrond stort. Yenthe droomt van een gezin, met iemand die van haar houdt. Ze zich echter nog niet binden in een relatie, omdat ze eerst zekerheid wilt in haar job. De missie op het eiland bleek de perfecte plaats om te ontpoppen tot een vlinder in haar vak. Ze is er zich sterk van bewust dat ze eigenlijk zelf ook gevaar loopt. Stiekem heeft ze een oogje op een van haar collega's, maar ze is te professioneel om dat toe te geven. Maar wie zal zeggen wat er gebeuren zal?
    Yenthe is een boekenwurm, de helft van haar koffer is dan ook gevuld met leesmateriaal. Voor de momenten die ze tussen het verhelpen van een of ander virus pauze zal hebben, is ze dus alvast voorbereid.
    Uiterlik:



    |Anne Hataway|
    Yenthe is slank gebouwd, ondanks het feit dat ze een afkeer heeft voor sport. Ze heeft van nature donkerbruin en lang haar, waar ze best trots op is. Ze heeft opvallende jukbeenderen die, mits een beetje make-up, haar schoonheid extra in de verf zetten. Ook haar donkere ogen en sierlijke, lichtroze lippen dragen bij aan de natuurlijke puurheid van Yenthe's verschijning. Haar kledingsstijl varieert van sierlijk tot casual. Ze draagt het liefst jeans en een simpel t-shirt, maar ze deinst niet terug voor een elegant jurkje die haar lichaamsvormen naar de voorgrond brengt. Qua schoenen, draagt ze in 't geniep AllStars, maar omdat ze vindt dat ze daar een beetje oud voor is, draagt ze meestal enkellaarsjes.
    Familie: Yenthes ouders staan 100% achter haar reis. Ook daarvoor hebben haar ouders haar altijd gesteund, in haar middelbare richting, toen ze verderstudeerde. Yenthe had een goede band met haar grootmoeder, die enkele jaren geleden stierf. Sindsdien ziet ze haar oma als voorbeeld, en doet er dus alles aan om ziektes, zoals het virus de wereld uit te krijgen. Ze is enig kind, maar had een hond. Yenthe denkt dat ze die nog het meest zal missen, zelfs al zijn har ouders zo goed.
    Wapens: Yenthe heeft altijd een injectie-spuit in de binnenkant van haar laars geplakt en die hoeft ze maar te onthoofden om een mens van kant te malen. Helaas is het spul nog niet getest op ondoden.
    Extra: Een relatie die drie jaar stand hield, maar daarna transformeerde in iets wat op de hel leek, heeft ervoor gezorgd dat Yenthe een soort van afkeer kreeg voor alleen wat met binden te maken heeft. Misschien lost haar collega het een en het ander op? Daar hoopt ze echter niet al te hard op, omdat ze weet hoe pijnlijk afgewezen worden kan doen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 17:44 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik zag het ook alleen maar omdat Cheryl het zei, haha. Voor mij lijken ze ook allemaal op elkaar.
    Je nieuwe is trouwens leuk.


    Oh eindelijk, dankjewel Nikki! Ik was al bang dat ik de enige was die er zo over dacht. Ik zei dat tegen een vriendin van me, dat alle mannelijke modellen op elkaar lijken, en ze flipte op me joh. o.o

    Aaron Johnson is idd leuk. (wbw).


    everything, in time

    Hmm, looks nice


    Aan niets denken is ook denken.