• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    Ik glimlach even als ze me bedankt en kijk naar de ketting om haar nek. 'Prachtig' zeg ik met een glimlach en druk gauw een kus op haar lippen. Hij stond echt heel mooi. Ik grinnik even en knik daarna. 'Dat willen we natuurlijk niet want dan worden ze helemaal gek' grinnik ik even en denk even aan hoe het zo zou zijn. Heel druk in iedergeval maar ik ga niet te lang bij de fans blijven. Een paar knuffels en foto's en dan vindt ik het wel prima voor nu. 'Kom' zeg ik en trek haar mee de deur door. Gelijk hoor ik hard gegil waardoor ik de neiging heb mijn oren dicht te houden. Ik kijk naar Amy en knijp even zachtjes in der hand. Daarna laat ik er los en begin de eerste paar fans een knuffel te geven. Af en toe kijk ik even naar Amy toe, ik denk dat de fans misschien ook wel et haar op de foto willen, ze is wel het zusje van Louis...

    Chayenne Rose Styles

    'Je weet toch hoe mijn imago in de band is..' zucht hij zachtjes en ik bijt op mijn lip. 'Dat snap ik ook niet, want jij bent de liefste jongen die ik ken.' zeg ik met een zwakke glimlach. 'En ik dacht dat Harry wel wist hoe ik echt was, maar het komt wel goed prinsesje.' zegt hij en ik voel hoe hij een kus op mijn haren drukt. 'Je kan wel bij mij slapen vannacht?' zegt hij en ik kijk op. Ik knik lichtjes, 'is goed.' glimlach ik. Ik druk een kusje op zijn kaak en pak zijn hand. 'Gaan we?'


    El Diablo.

    Louis Tomlinson:

    'Oke Harry? Zou je alsjeblieft willen uitzoeken wat Ophelia haar lievelingseten is en dat halen? Dan mag jij en eventueel meer mensen bij mij in de limo. Ik betaal het je wel terug! Pleas!' Ik wil zo graag dat Ophelia dit leuk vind. Ik kijk in haar richting en zie haar prachtige gezicht. Ik zucht diep en kijk naar de grond om mijn waterige ogen te verbergen. Ik kan er niets aan doen en er rolt een traan over mijn wang. Ik heb haar zo lang niet meer gezien, en nu ben ik niet eens bij haar. De verassing is maar een heel klein ding wat ik voor haar kan doen. Ze geeft me zo'n fijn gevoel, en ik heb het idee dat ik wat voor haar terug moet doen. Niet alleen daarom, maar ik heb ook veel te weinig tijd voor haar.
    Weer rolt er een traan van mijn wang. Ik veeg de tranen met mijn duimen van mijn gezicht en kijk hoopvol en vragend weer op naar Harry. 'Alsjeblieft?' Zeg ik nog een keer.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn Malik
    'Dat snap ik ook niet, want jij bent de liefste jongen die ik ken.' zegt ze met een licht glimlachje. De woorden die ik het allerliefste uit haar mond hoorde, de liefste jongen die ze kent. Ik wist ook wel dat ik niet perfect was, maar voor Chay probeerde ik het te zijn.. En nu zou ik nog veel harder moeten proberen omdat Harry er van wist. Het ging nog wel problemen opleveren, dat wist ik zeker, maar ik moest er doorheen komen, met mijn allerliefste vriendinnetje en met mijn allerbeste vriend. Voor de band, maar ook vooral voor mezelf. Als die 5 jongens weg zouden vallen, zou mijn hele wereld uit elkaar vallen. Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten. Ze stemt knikkend toe om bij mij te slapen vannacht en drukt zacht een kusje op mijn kaak, die vast volzat met stoppels, aangezien ik me de laatste tijd niet heel erg zorgvuldig schoor. Ze pakt mijn hand stevig vast en voor het eerst kan ik ontspannen naar haar kijken in plaats van rekening te houden met Harry. 'Gaan we?' vraagt ze en ik knik terwijl ik mijn vingers met de hare verstrengel en haar mee neem naar mijn ouders die buiten in de auto op me aan het wachten zijn. We stappen in de auto en als we eenmaal zitten hou ik nog steeds beschermend Chayenne's hand vast. De hele tijd had ik niet aan de fans gedacht, alleen aan Harry en Chayenne.. Ach, zoveel fans waren er op die plek niet, dus het zou wel overwaaien. 'Kunnen jullie ons naar mijn appartement brengen?' vroeg ik aan mijn vader die achter het stuur zat, en hij knikte glimlachend.
    'Alles komt goed prinses.' zei ik toen ik zacht een kusje op Chayenne's wang drukte en mijn arm om haar heen legde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne
    Ik keek naar haar. "Ik wil alleen niet dat Louis zat wordt. Je snapt denk ik wel waarom." Ik wreef zacht met mijn duim over haar handrug. Ik hoorde haar maag grommen en grinnikte zacht. Niall was dan wel een vreetzak, Marie-Anne was nog erger en zij viel soms zelfs af. Ik schudde mijn hoofd naar haar koekjes. "Eet jij maar. Ik heb in het vliegtuig lunch gehad." Niall had daar de helft nog van op, maar goed. Ik at nog zo gigantisch veel. Ik draaide niet veel later de afslag af en reed echt op de automatische piloot richting mijn ouders hun huis. Ondanks dat ik mijn eigen appartement in London had leefde ik grotendeels nog hier. Als ik in Groot-Brittannië was leefde ik half hier, half in mijn appartement. Ik parkeerde voor de deur. "Casa del Payne." zei ik vrolijk. Ik stapte uit en hield eerst de deur voor mijn moeder open en daarna die van Marie-Anne. Mijn vader haalde mijn koffer uit de achterbak. "Kom jongen. Lekker douchen, want je ruikt naar een voetballer die zich een week niet heeft gewassen." Ik grinnikte. "Thanks, pa. Ik zal het doen." We hadden dezelfde humor, en dit kon ik zeker van hem wel waarderen.


    Bowties were never Cooler

    Chayenne Rose Styles

    Hij knikt en verstrengelt zijn vingers met de mijne waardoor mijn glimlach automatisch breder word. Ik loop met hem mee naar de auto en laat Harry achter. Hij heeft het nu even echt verpest bij mij. 'Kunnen jullie ons naar mijn appartement brengen?' vraagt Zayn aan zijn ouders en zijn vader knikt glimlachend. 'Alles komt goed prinses.' zegt Zayn zacht waarna hij een kus op mijn wang drukt. Ik glimlach even, ik vond het altijd leuk als hij me prinses noemde. Dat wist hij ook. Ik voel hoe hij zijn arm om me heen legt en ik leun zacht tegen hem aan...


    El Diablo.

    xMerlex schreef:
    Louis Tomlinson:

    'Oke Harry? Zou je alsjeblieft willen uitzoeken wat Ophelia haar lievelingseten is en dat halen? Dan mag jij en eventueel meer mensen bij mij in de limo. Ik betaal het je wel terug! Pleas!' Ik wil zo graag dat Ophelia dit leuk vind. Ik kijk in haar richting en zie haar prachtige gezicht. Ik zucht diep en kijk naar de grond om mijn waterige ogen te verbergen. Ik kan er niets aan doen en er rolt een traan over mijn wang. Ik heb haar zo lang niet meer gezien, en nu ben ik niet eens bij haar. De verassing is maar een heel klein ding wat ik voor haar kan doen. Ze geeft me zo'n fijn gevoel, en ik heb het idee dat ik wat voor haar terug moet doen. Niet alleen daarom, maar ik heb ook veel te weinig tijd voor haar.
    Weer rolt er een traan van mijn wang. Ik veeg de tranen met mijn duimen van mijn gezicht en kijk hoopvol en vragend weer op naar Harry. 'Alsjeblieft?' Zeg ik nog een keer.


    [Harry is toch allang niet meer bij Louis? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Zayn Malik
    Ze leunt zacht tegen me aan en mijn hand streelt zacht over haar schouder. Na een tijdje komt het complex waar ik een appartement huurde in zicht en ik verlangde naar mijn eigen bed, mijn eigen badkamer en mijn eigen woonkamer. Papa stopte de auto voor het complex en hielp mijn koffers uit de achterbank te halen. 'Als we nog iets kunnen doen moet je bellen he!' drukte mama me nog op het hart voor ik samen met Chayenne het complex in liep en mijn ouder uit zwaaide. We gingen met de lift naar de bovenste verdieping, waar ik de deur van mijn appartement open gooide. De inrichting van mijn woonkamer kwam tevoorschijn, en ik was nog nooit zo blij geweest om mijn bank te zien. Ik gooide mijn koffers op de grond en rende zo wat naar de bank toe, ik plofte neer en ging liggen.
    'Eindelijk rust!' riep ik uit toen ik languit ging liggen en grijnzend naar Chayenne keek die nog in de deuropening stond. 'Kom hier jij! Ik heb je gemist!' zei ik toen ik wanhopig mijn armen naar haar uitstak als teken dat ze bij me moest komen liggen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Marie-Anne Malik

    Ik haalde mijn schouders op en stopte het koekje in mijn mond. We kwamen aan bij Liam's huis en met een klein sprongetje sprong ik uit de auto, zo enthousiast was ik nou eenmaal. ''Bedankt, Karen en Geoff dat ik hier mag blijven.'' Glimlachte ik breed en stapte het huis in. Ik plofte op de bank neer en zocht naar mijn telefoon. Waar was die nou weer? Uiteindelijk vond ik 'm in mijn tas en tikte het nummer van mijn moeder in. ''Mam? Ja, ik blijf bij Liam. Ja, ik kom hoogstwaarschijnlijk morgenmiddag weer thuis en dan gaan we misschien uit.'' Een gefrustreerde kreet klonk uit de telefoon, wat mij deed grinniken. ''Mam, maak je geen zorgen, ja ik ben één van de jongsten, maar de jongens letten wel op me. Dat weet je heus wel.'' zei ik geruststellend. Mijn moeder was altijd overbezorgd, het was soms irritant, maar ik hield van haar met heel mijn hart. ''Nou ja, ik zal je wel bellen later als ik wel uitga of niet.'' zei ik en hing op. Ik wachtte totdat Liam klaar was met douchen en liep naar de keuken om een glas water voor mezelf in te schenken. Liam was dan wel twee jaar ouder, maar dat kon me weinig wat schelen. Ik begon zacht, maar hoorbaar Breakeven van The Script te zingen en dolde door de keuken heen. Misschien was ik wat te jong om alcohol te drinken als ik uitging, maar iedereen dacht dat ik achttien of negentien was, een grote voordeel voor mezelf. Toch deed ik het.

    [Ik zit ziek thuis en viel gisteren om acht uur op de bank in slaap --'']

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 9:41 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:

    [Ik zit ziek thuis en viel gisteren om acht uur op de bank in slaap --'']


    [Ahw, beterschap! Wat heb je?

    De hele week heb ik elke dag maar twee uur les gehad door uitval. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    (...)

    [Ahw, beterschap! Wat heb je?

    De hele week heb ik elke dag maar twee uur les gehad door uitval. c:]


    [Dat is geluk C: Griep. Dus hoofdpijn, verkoudheid, keelpijn, luiheid. etc.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    Al snel waren we bij zijn appartement en ik glimlach beleefd naar zijn ouders. 'Als we nog iets kunnen doen moet je bellen he!' zei zijn moeder en ik glimlach naar Zayn. Ik liep snel met hem mee naar zijn appartement en loop naar binnen. Ik vind zijn appartement nog steeds prachtig, ik kan ook niet wachten tot ik op mezelf woon. Ik keek lachend toe hoe Zayn op zijn bank plofte en bijna meteen ging liggen. 'Eindelijk rust!' riep hij uit waardoor ik weer even begon te lachen. 'Niet gehad?' vraag ik grijnzend, al kon ik het antwoord wel raden. 'Kom hier jij! Ik heb je gemist!' zei hij en ik lach weer als hij wanhopig zijn armen uitstak. 'Gek.' grinnik ik en laat me naast hem vallen. Ik sla mijn armen om hem heen en druk mijn lippen op de zijne.


    El Diablo.

    OMGG QUIZLET DOET HET WEER ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    YEAH!!!!!!


    El Diablo.

    Liam James Payne
    Ik pakte mijn koffer open en liep het huis binnen. even stopte ik op de mat. Wat rook het toch heerlijk naar thuis. Daarna liep ik door naar mijn kamer, waar ik mijn koffer neergooide, en de badkamer. Ik zette de douche aan en haalde uit mijn koffer mijn douche spulletjes en de laatste schone boxer die ik na deze tour nog bezat. We waren echt heel lang van huis geweest... Te lang. Ik kleedde me uit en stapte onder de heerlijke warme stralen. De rust spoelde met deze stralen mee over me heen. Ik waste mijn haren, die nu echt veel te lang aan het worden waren, en schoor me. Ik waste daarna ook de rest van mijn lijf en spoelde alles af. Ik zette de douche weer uit en wikkelde me in een lekkere warme handdoek. Ik hoorde van de andere kant van de muur Marie-Anne zongen en ik zong zacht mee onder het afdrogen en het aantrekken van mijn boxer. Tja, wat nu. Misschien lagen hier nog wel kleren. Ik ging namelijk zoizo niet in mijn blote bast eten. laat staan dat mijn ouders het goed zouden vinden. Op mijn bed vond ik een stapeltje as die ik de vorige keer hier was vergeten. Ik trok er een simpel t-shirt en een joggingbroek uit en trok die aan. even borstelde ik mijn haar uit mijn gezicht en liep toen naar marie-Anne. "Moest je lang wachten, schoonheid?" vroeg ik terwijl ik van achter mijn armen om haar middel sloeg.


    Bowties were never Cooler