• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DamnBieber schreef:
    ll Nee hij i terug bij Cheyenne ll


    [Nog niet toch? Ik quote mijn laatste bericht anders even.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    DamnBieber schreef:
    ll Nee hij i terug bij Cheyenne ll


    [Nog niet toch? Ik quote mijn laatste bericht anders even.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    Megan Horan
    Onverwacht staat Harry achter me. 'Megan kom even mee. Ik wil het hebben over onze relatie,' fluistert hij in mijn oor. Gelijk denk ik dat hij het uit wilt maken. Waarom zou hij het anders willen hebben over onze relatie? Ik loop met hem naar een plekje dat ongeveer tien meter van de anderen af is. 'Het spijt me,' mompelt hij. Harry heeft helemaal geen reden om sorry te zeggen, hij heeft me niets misdaan. Ik pak zijn handen vast. Op internet zie je veel meisjes die alleen zijn handen al geweldig vinden, zelf vind ik dat wel grappig om te zien. Foto's speciaal ingezoomd op zijn handen. 'Je hoeft nergens sorry voor te zeggen,' glimlach ik naar hem. Ik druk een kus op zijn mond die overgaat in een knuffel. Eindelijk heb ik zijn armen weer om me heen. Nu ik hem weer vast heb besef ik pas hoeveel ik hem eigenlijk gemist heb. Nu heb ik hem weer een tijdje voor mezelf en heeft hij niet elke dag een drukke agenda. Overal is gegil om ons heen van tienermeisjes. Er staan zoveel meisjes die mooier, slimmer en leuker zijn in het publiek en toch heeft hij voor mij gekozen. Na een lange knuffel laat ik hem los. 'Ga maar naar Chay,' zeg ik. Hij wilt vast met Chay praten en ik wil niet al zijn aandacht opeisen. 'Dan zie ik je daarna nog wel,' vervolg ik.


    [Hierna was nog niet gereageerd haha]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 16:00 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne Rose Styles

    ''Waarom heb je het me niet verteld'' zegt Harry als hij weer terug is. Hij had me weer meegetrokken en ik bleef maar even staan om van het gezeik af te zijn.. Ik kijk hem dodelijk aan, 'Waarom denk je?' sis ik en draai me een stukje om naar hem toe. 'Jij gunt me niks, nieteens een jongen waar ik echt van hou. Maar nee, Harry kan wel zijn gang gaan. Ik ben het gewoon zat, je leert er maar mee leven.' snauw ik naar hem. Hij moest eens weten hoe gek hij me kon maken, normaal was ik niet zo chagrijnig. Maar Harry lokt het gewoon uit. Ik draai me snel om en loop terug naar Zayn...


    El Diablo.

    [ Ok. Hij is dus nog net bij jou, maar op weg naar Chay? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ow, ik dacht dat hij terug was... Ik volg het niet meer o.o ]


    El Diablo.

    [misschien moet Harry reageren om het duidelijk te maken tussen jullie ^^]

    Harry Edward Styles


    Met een glimlach loop ik weer terug naar Chay. Mijn glimlach verdwijnt echter snel op de manier hoe ze tegen mij praat. ''Praat niet zo tegen me'' sis ik naar het meisje voor me. ''Je kent Zayn niet zoals ik ken'' ik duw mijn neus even naar boven voor het dramatische effect. Ik grijp haar ruw bij haar arm als ze wil weg lopen maar word vervolgens een paar meter verderop gesleurd. Geiriteerd kijk ik naar Zayn. ''We gaan bij Niall of Louis in de auto zitten die hebben vast wel genoeg ruimte''. Ik wacht niet op een antwoord en trek Chayenne weg bij Zayn. ''Ik wil niet meer dat je tegen hem praat'' sis ik als ik bij Louis aankom tegen Chayenne. ''Kunnen we bij jou in de auto'' brom ik. Normaal doe ik niet zo tegen Louis maar als een situatie als dit moet het wel. Ik sla mijn hand tegen mijn hoofd als ik eraan denk dat we allemaal in hetzelfde huis wonen (?) en ik Chayenne aan de telefoon had gevraagd of ze bij ons wou komen logeren voor zolang we weer op tour gingen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Gedaan nu klopt het wel ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Ik zou toch echt denken dat ik een stukje had geschreven hoor= ? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Well, Liam en Marie gaan naar Liam's huis, maar ze kunnen als band gewoon samen één huis hebben.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DamnBieber schreef:
    ll Ik zou toch echt denken dat ik een stukje had geschreven hoor= ? ll


    [Ik zie hem nergens staan, maar nu klopt alles weer. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne Rose Styles

    ''Praat niet zo tegen me'' sist hij en ik rol mijn ogen. 'Doe ik wel.' zeg ik en kijk hem dodelijk aan. ''Je kent Zayn niet zoals ik ken'' zegt hij, 'Nee vast, want ik ken hem beter.' sis ik. ''We gaan bij Niall of Louis in de auto zitten die hebben vast wel genoeg ruimte" zegt hij en hij trekt me weg van Zayn. Ik trek me ruw los. ''Ik wil niet meer dat je tegen hem praat'' sist hij en ik kijk hem nu woedend aan. 'Waarom gun je me niks?' zeg ik kwaad. Oh god, dit ging nog wat worden.. Maarja, hij heeft het er zelf naar gemaakt. Ik had zijn bescherming niet nodig... Ik ben bijna achttien!


    El Diablo.

    Moringa schreef:
    (...)

    [Ik zie hem nergens staan, maar nu klopt alles weer. c:]
    ll Ik had gister al een stukje geschreven maar nu zie ik dat ik het niet verstuurd heb ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson:

    Ik zie Harry aankomen. 'He Harry ik zocht je!' Hij heeft het waarschijnlijk niet gehoord. 'Kunnen we bij jou in de auto?' Bromt hij tegen me. Normaal doet Harry niet zo. Hij heeft vast wel een reden. Ik zie dat hij bij Chay vandaan kwam. Ik zal er niet om vragen en antwoord: 'Ja... uh... over dat... Ik heb een limo gebeld voor Phee en mij. Maar jullie mogen er wel bij, als jij wat voor mij doet.' Ik kijk hem serieus aan, hij moet weten dat dit belangrijk voor me is. 'Zou jij voor mij kunnen onderzoeken wat Ophelia haar lievelingseten is, en kan je dat halen?' Ik schaam me wel dat ik niet weet wat Ophelia het liefst eet. Als vriendje hoor je dat te weten.
    De andere spullen voor mijn verassing heb ik allemaal bij mij thuis. 'Ik zeg wel tegen de chauffeur dat hij ook even lang jullie moet rijden, en geef jou het geld voor dat van Phee, oke?' Ik heb dit echt helemaal uitgestippelt. Ik hoop alleen dat Ophelia dit leuk genoeg vind...

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 17:41 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3