• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Depay schreef:
    (En, is dit wat jullie in gedachten hadden haha?)

    Ben jij dat??? :O_O_


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Jaaa dat ben ik haha!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    Ik blijf Harry kwaad aankijken en zie dan vanuit mijn ooghoeken Zayn aankomen. 'Babe, gaat het?' vraagt hij en hij pakt mijn handen vast. Ik draai me om zodat ik niet meer naar Harry kijk en kijk naar Zayn. Ik zie zijn bezorgde blik en ik schud mijn hoofd lichtjes. Ik knuffel hem en leg mijn hoofd tegen zijn borst. 'Waarom doet hij nou zo?' mompel ik. Het boeide me even niet dat Harry het zag, hij weet het nu toch al.. Ik pak zachtjes zijn hand vast en glimlach naar hem.. Ik hou van hem, en Harry kan dat niet veranderen....


    El Diablo.

    (Mooie ogen^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ze schudt haar hoofd lichtjes en slaat haar armen om me heen. Haar hoofd leunt zachtjes tegen mijn borst. 'Waarom doet hij nou zo?' mompelde ze en geruststellend aaide ik over haar rug en haar lange haren. Ze pakte mijn hand vast en glimlachte even voorzichtig. 'Omdat hij denkt dat ik niet goed genoeg ben voor je.. Dat is niet raar, hij is gewoon beschermend.' zei ik zachtjes terwijl ik met mijn duim over haar hand wreef. 'We gaan hem bewijzen dat ik wel goed voor je ben oke?' vroeg ik voorzichtig. Nog steeds hield ik mijn ogen strak op Harry gericht. Niet wetend wat hij nog van plan was. Een ruzie met een van mijn beste vrienden, wie had dat voorspelt na de tour? Zou dit een breuk in One Direction betekenen?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ( Knapperds!!! Hoe denken jullie dat ik er uitzie? )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Chayenne Rose Styles

    Ik voel hoe hij zacht over mijn rug en haren aait en een kleine glimlach ontstaat op mijn lippen. 'Omdat hij denkt dat ik niet goed genoeg ben voor je.. Dat is niet raar, hij is gewoon beschermend.' zegt hij zacht en ik voel hoe hij zacht met zijn duim over mijn hand wrijjft. Ik knik lichtjes en bijt kort op mijn lip. 'We gaan hem bewijzen dat ik wel goed voor je ben oke?' vroeg hij voorzichtig en ik kijk op. Ik kijk recht in zijn prachtige ogen en knik. 'waarom hij het niet gewoon ziet weet ik niet, maargoed.' zucht ik... Ik denk even na, straks kwam er een einde aan One Direction... Door mij...


    El Diablo.

    [hoe denken jullie hoe ik eruit zie? xD]

    ( bruine ogen en haar? Ik,ben hier echt slecht in... Ik w8 btw op een reactie van Harry :$ )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn Malik
    'Waarom hij het niet gewoon ziet weet ik niet, maar goed..' hoor ik haar zuchten als ze mij diep in mijn ogen aankijkt.
    'Je weet toch hoe mijn imago in de band is..' zucht ik zachtjes, 'En ik dacht dat Harry wel wist hoe ik echt was, maar het komt wel goed prinsesje.' zeg ik zachtjes als ik een kusje op haar haren druk. 'Je kan wel bij mij slapen vannacht?' zeg ik. Ik zou het best snappen als ze het niet fijn zou vinden om bij Harry in de buurt te zijn. Waarschijnlijk zou hij alleen maar preken gaan geven over dat ik slecht voor haar was en dat ik het ene meisje na het andere had, maar zo was ik helemaal niet, en ik dacht dat hij het juist wel zou weten..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    { Liep quizlet gister bij jullie ook steeds vast? P.s. Sylvesti ben jij dat ??? :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Dat ben ik, en bij mij ook. Echt heel irritant]


    Bowties were never Cooler

    [ja bij mij ook, maar heb ik wel vaker]

    [ 's avonds altijd he? En ik had me je zo niet voorgesteld, maar YEEY! ps. hoe doe je da met de foto... :$ ]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 7:47 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3