• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Horan
    Harry was weer terug bij Chay waar een grote ruzie aan de hand was. Harry gedraagt zich nu niet hoe ik hem ken, hij is een totaal ander persoon. Ik kijk even om me heen om te zien of er iemand te hulp schiet. Chay trekt zich ruw los uit Harry zijn greep. Dan besluit ik om in te grijpen. Ik ga tussen de twee instaan. 'Misschien kun je beter eerst even afkoelen,' zeg ik tegen Harry. Hij is pas net terug en nu al is er drama. De sfeer was net zo gezellig, met iedereen die blij is elkaar te zien. Ik draai me naar Harry en begin hem aan zijn hand mee te trekken. Ik kijk nog snel even over m'n schouder naar Chay. 'Ga maar,' zeg ik zonder geluid. Hopelijk is ze goed in liplezen. Even kijk ik weer omhoog naar Harry waarna ik snel wegkijk. 'Als het echt uit de hand was gelopen, heb je er later spijt van, Je kunt haar niet je hele leven beschermen,' zeg ik tegen hem.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 16:41 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    { Haha, die gesprekken van jullie hoe jullie denken/dachten hoe jullie er uit zagen zijn echt lol. Ik heb ze nog even gelezen :) Weten we nu van iedereen hoe die er uit ziet?? }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [van mij niet denk ik]

    [Van mij ook niet, zal ik Zayn tussen Chay en Harry in tussen laten komen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Van mij ook niet, zal ik Zayn tussen Chay en Harry in tussen laten komen?]


    [Megan was er al tussen gekomen... c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ Lol, duseeh, hoe zien jullie er uit? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn Malik
    Het ene moment sta ik mijn ouders te begroeten, omdat ik ze zo lang niet gezien heb, en het andere moment word Chay weg getrokken door Harry en ontstaat er een flinke discussie. Ik besluit om ze maar te laten, als ik er nu tussen zou komen zou het alleen maar erger worden. Megan staat er ook bij, en als het uit de hand dreigt te lopen trekt zij Harry weg. Ik had alles in de gaten gehouden en mijn handen hadden zich strak tot vuisten gevormd. 'Zo terug.' zei ik zo kalm mogelijk tegen mijn ouders en met een snelle pas liep ik naar Harry, Megan en Chay toe. Megan spreekt Harry toe en ik keer me tot Chayenne.
    'Babe, gaat het?' vraag ik als ik haar handen vastpak en haar bezorgd aankijk. In mijn ooghoeken hou ik ook Harry nog in de gaten..

    [Haha hoe denken jullie dat ik eruit zie ;p]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Haha hoe denken jullie dat ik eruit zie ;p]


    [Ik weet al hoe je eruit ziet. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Hoe zal ik eruit zien?]


    Bowties were never Cooler

    Moringa schreef:
    (...)

    [Ik weet al hoe je eruit ziet. c:]


    [ Evt. van tinychat, maar wie dan?
    Ik denk dat je.....uh....Bruin haar hebt? ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Sylvesti schreef:
    [Hoe zal ik eruit zien?]

    [ Ja, dat vraag ik me ook af... ik kijk meestal op het plaatje :$ ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:47 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Blond haar, soort van blauwe ogen.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [mis]


    Bowties were never Cooler

    (En, is dit wat jullie in gedachten hadden haha?)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:48 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ Zwart haar? (puur doort plaatje) enuuh bruine ogen. ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3