• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even. ''Ach. Dat hoefde toch niet.'' zei ik gemeend. Ik luisterde naar Liam en knikte. ''Hey, we kunnen het best samen regelen. Ik kan iedereen overhalen en jij ook. Dus voor mij is het niet moeilijk, tenminste zo ziet het er niet uit..'' zei ik en glimlachte breed. Ik keek met spleetogen naar Liam en zuchtte. ''Voor mij zie je er altijd goed uit, dat moet je onthouden.'' Ik glimlachte breed en drukte een kus op zijn lippen. Liam had stoppels ja, maar het kon mij amper iets schelen. Hij parkeerde op een rustige plek en ik zuchtte opgelucht. Eindelijk, geen schreeuwende fans. Ik had niks tegen ze, maar als je je vriend wilde zien en je had geen privacy, was het wel irritant. Ik vouwde mijn handen op en keek naar de lucht boven ons. ''Huis!'' kirde ik blij en keek Liam lachend aan. ''Nou, wel jouw huis, maar het lijkt voor mij gewoon een tweede huis. Het huis van de andere jongens zijn mijn derde huis.'' grinnikte ik. Ik kon niet wachten om languit op de bank te zitten met Liam. Een film leek me wel een goed plan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Depay schreef:
    Zayn Malik
    'Waarom hij het niet gewoon ziet weet ik niet, maar goed..' hoor ik haar zuchten als ze mij diep in mijn ogen aankijkt.
    'Je weet toch hoe mijn imago in de band is..' zucht ik zachtjes, 'En ik dacht dat Harry wel wist hoe ik echt was, maar het komt wel goed prinsesje.' zeg ik zachtjes als ik een kusje op haar haren druk. 'Je kan wel bij mij slapen vannacht?' zeg ik. Ik zou het best snappen als ze het niet fijn zou vinden om bij Harry in de buurt te zijn. Waarschijnlijk zou hij alleen maar preken gaan geven over dat ik slecht voor haar was en dat ik het ene meisje na het andere had, maar zo was ik helemaal niet, en ik dacht dat hij het juist wel zou weten..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ Vat dit niet verkeerd op, maar waarom quote iedereen? Ik deed het omdat DamnBieber dan met Harry bezig kon want daar wachtte ik op. :$ ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Omdat ze wachten op een reactie.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ van....? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Iemand met wie hun personage praten.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Is dat niet... wat onnodig? Ik bedoel ik moest hem ff quoten voor een reactie van DamnBieber-Harry ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Nee, ik vind het in ieder geval niet.
    EDIT: Sommigen staan vele pagina's verder.]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 17:30 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ll Merlex dat doe jij toch ook voor mij? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ Dat bedoel ik... confusing.. ik moet nu traine. xxx :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ll Je moet mijn vorige reactie kijken ik liep toen al weg ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    quin98 schreef:
    Niall James Horan

    'Ahw, wat ben je toch lief' Zegt ze en ik glimlach even. Daarna voel ik even in mijn achterzak en pak daarna eruit wat ik zocht. Ik glimlach even en kijk Amy aan. 'Misschien niet het juiste moment maar ik wil het je graag geven' zeg ik en duw een doosje in haar handen. Daarin zat een mooie ketting die ik voor haar gekocht had. Ik wou haar graag verwennen nu ik weer even thuis was. Een cadeau leek me wel leuk en ik hoop dat zij het ook leuk vindt. Ik kijk even door de deur, de fans werden nu wel echt gek ik moest zo maar is naar buiten gaan. Daarna zou ik de hele tijd alleen zijn met Amy, al zou ik Megan zo ook wel even weer willen zien. Ik wist niet hoelang ik bleef dus ik zag het liefst iedereen veel.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte. "Ik zal het proberen. Maar of ze het ook echt doen, geen idee. Nadat Harry jou broer en zijn zusje heeft betrapt zitten die denk ik niet zo snel meer rustig rond een tafel. Maar ik zal het zeker wel proberen." Ik kuste haar toen zachtjes terug. Het voelde erg fijn, maar ik trok toch neit veel later weer terug. "Dat zal ik onthouden." Ik aaide even door haar haren en startte de auto. "Inderdaad. Op naar huis." Rustig reed ik over de snelweg naar huis. Ik kon niet wachten om samen met haar op de bank te ploffen en vanavond te genieten van mijn moeders beroemde ertjes en roast. Ik zou wel even eerst douchen, maar goed. Marie-Anne wist de weg door het huis maar al te goed en anders zou mijn moeder haar wel vragen te helpen met koken. Onder het rijden hield ik een van haar handen vast, terwijl ik met de andere stuurde. Elke vorm van contact met haar voelde al geweldig. dat had het altijd al gedaan, maar zeker na zo'n tijd was het allemaal toch nog net iets fijner.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik lachte even schamper en keek Liam aan. ''Je weet heus wel wat voor soort dingen ze doen als ze dronken zijn.'' lachte ik. Ieder mens deed rare dingen als ze dronken zijn, dat is het effect van alcohol. Ik beet op mijn lip en zuchtte. Straks zou ik wel even wat doen, misschien mijn moeder even bellen, zodat ze echt zeker wist dat ik veilig was aangekomen en niks raars ging doen. Mijn maag begon te rammelen en al snel pakte ik mijn schoudertas om er een klein pakje Oreo's uit te pakken. Ik had altijd wat eten bij me, anders had ik de hele tijd honger en ja, dat wilde ik niet. ''Wil je ook wat?'' vroeg ik met een koekje in mijn hand en stak die naar Liam uit. Ik glimlachte breed. Eten was altijd een grote hobby van me, terwijl ik niks aankwam. Een grote voordeel, een voordeel die Niall ook had. Stiekem hoopte ik dat we morgen toch gewoon uit konden, zonder enige geruzie. Desnoods ging ik ze eerst laten drinken, bij mij thuis en dan dronken naar de club brengen. Dat leek me wel wat. Ik grinnikte even en ging verder met eten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amy Celine Tomlinson
    Als Niall met zijn hand naar zijn achterzak gaat en er een klein doosje uithaalt, wordt ik nieuwschierig, hij glimlacht even naar mij en zegt dan 'Misschien niet het juiste moment, maar ik wil je het graag geven' en hij geeft het doosje aan mij. Ik maak glimlachend het doosje open, en ik zie dat er een mooie ketting in zit. Ik kijk Niall aan en zeg dankje, dan knuffel ik hem weer en doe ik de ketting die van hem kreeg om. 'En staat de ketting leuk?' vraag ik lachend, dan kijk ik naar buiten, naar de horde fans, onderhand is iedereen al ongeveer wel verdwenen, maar dat maakt niks uit. 'Zullen we maar naar buiten gaan, straks worden ze nog ongerust en vragen ze zich af waar hun blonde ier blijft' zeg ik en ik lach even. Dan kijk ik naar de ketting die ik van Niall heb gekregen, hij is echt mooi, dan denk ik aan straks, hoe zal Louis reageren wanneer ik thuiskom, en hij ook alleen is, zou hij er over beginnen en boos zijn, of laat hij het voor gezien, en begint hij er gewoon niet meer over, misschien is hij er helemaal niet, dat laatste hoop ik eerlijk gezegd, maar ik denk niet dat het zal gebeuren.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 18:52 ]


    That is a perfect copy of reality.