• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Ik wacht eigenlijk eerst op een reactie van DamnBieber (Harry) dan kan ik ff verder :$ :$ :$ ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik kon niet reageren omdat Quizlet vastliep en ik ga nu na school ik reageer wel als ik klaar ben met school (5 over 12)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik gebruik tinypic en dan [*url=direct link van tinypic]hier komt dan tekst[/url*] maar dan zonder de sterretjes]


    Bowties were never Cooler

    [Bij mij liep die ook de hele tijd vast..
    Maar Merle, volgens mij klopt jouw stuk niet helemaal want Harry zat midden in een ruzie..]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik ben gewoon op school --" )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DamnBieber schreef:
    Ik kon niet reageren omdat Quizlet vastliep en ik ga nu na school ik reageer wel als ik klaar ben met school (5 over 12)

    ] Ok :) maar Ik wil je niet dwingen ofzo hoor! ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Moringa schreef:
    [Bij mij liep die ook de hele tijd vast..
    Maar Merle, volgens mij klopt jouw stuk niet helemaal want Harry zat midden in een ruzie..]

    [Harry was naar me toe gelopen toch? en zei dat ie bij ons in de auto wou. Toch? Of ben ik nou....]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    test

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 15:34 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    xMerlex schreef:
    http://www.zhaodeco.com/public_files/prodyn_img/img_2-555_smile_lol.png]test


    De eerste url is

    En de laatste is naam[/@url] zonder apenstaartje


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Wil je de laatste reactie queten? Ik kan hem niet vinden... ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Moringa schreef:
    Megan Horan
    Harry was weer terug bij Chay waar een grote ruzie aan de hand was. Harry gedraagt zich nu niet hoe ik hem ken, hij is een totaal ander persoon. Ik kijk even om me heen om te zien of er iemand te hulp schiet. Chay trekt zich ruw los uit Harry zijn greep. Dan besluit ik om in te grijpen. Ik ga tussen de twee instaan. 'Misschien kun je beter eerst even afkoelen,' zeg ik tegen Harry. Hij is pas net terug en nu al is er drama. De sfeer was net zo gezellig, met iedereen die blij is elkaar te zien. Ik draai me naar Harry en begin hem aan zijn hand mee te trekken. Ik kijk nog snel even over m'n schouder naar Chay. 'Ga maar,' zeg ik zonder geluid. Hopelijk is ze goed in liplezen. Even kijk ik weer omhoog naar Harry waarna ik snel wegkijk. 'Als het echt uit de hand was gelopen, heb je er later spijt van, Je kunt haar niet je hele leven beschermen,' zeg ik tegen hem.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMerlex schreef:
    (...)
    [Harry was naar me toe gelopen toch? en zei dat ie bij ons in de auto wou. Toch? Of ben ik nou....]


    [Dan weet ik het ook niet.. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMerlex schreef:
    Louis Tomlinson:

    Ik zie Harry aankomen. 'He Harry ik zocht je!' Hij heeft het waarschijnlijk niet gehoord. 'Kunnen we bij jou in de auto?' Bromt hij tegen me. Normaal doet Harry niet zo. Hij heeft vast wel een reden. Ik zie dat hij bij Chay vandaan kwam. Ik zal er niet om vragen en antwoord: 'Ja... uh... over dat... Ik heb een limo gebeld voor Phee en mij. Maar jullie mogen er wel bij, als jij wat voor mij doet.' Ik kijk hem serieus aan, hij moet weten dat dit belangrijk voor me is. 'Zou jij voor mij kunnen onderzoeken wat Ophelia haar lievelingseten is, en kan je dat halen?' Ik schaam me wel dat ik niet weet wat Ophelia het liefst eet. Als vriendje hoor je dat te weten.
    De andere spullen voor mijn verassing heb ik allemaal bij mij thuis. 'Ik zeg wel tegen de chauffeur dat hij ook even lang jullie moet rijden, en geef jou het geld voor dat van Phee, oke?' Ik heb dit echt helemaal uitgestippelt. Ik hoop alleen dat Ophelia dit leuk genoeg vind...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Sylvesti schreef:
    Liam James Payne
    Ik glimlachte. "In mijn koffer." zei ik vrolijk. Tuurlijk had ik wat voor haar meegebracht. Alleen was ik zo niet handig geweest om natuurlijk alle kadotjes onderin mijn koffer te stoppen. Toen kwam ze met een idee. Op zich leek het me wel wat, maar zou het ook kunnen. Ik wist dat Harry nooit Zayn en Chayenne naast elkaar aan een tafel zou laten zitten. En of Niall en Louis hun zusjes mee zouden laten gaan was maar de vraag. "Ik snap je, maar je weet dat het waarschijnlijk lastig te regelen is..." zei ik voor ik parkeerde. Hier was het gelukkig rustig. Ik hield van al onze fans, begrijp me niet verkeerd, maar soms was wat rust ook heel erg fijn. Ik grinnekte toen ze zei dat ik er nog best uit zag. "Dat zeg je alleen maar om me beter te laten voelen. Maar ik wardeer het." Ik drukte een kus op haar wang. Vanuit de verte zag ik mijn ouders aan komen lopen. Ze stapten in. "Dan gaan we maar eens. Op naar huis." zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Met gemak draaide ik de snelweg op op weg naar huis.


    Bowties were never Cooler

    [Ik had al gereageerd, ergens. Maar Q loopt steeds vast --'']


    I don't want you to die, I want you to suffer.