• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Horan
    Mijn ogen glijden langs de vele fans die maar al te graag een foto met een van de jongens willen. Van achter hoor ik een bekende stem die mijn naam roept, Harry. Ik had verwacht om binnen enkele seconden zijn armen om me heen te voelen, na al die weken. In plaats daarvan zie ik hoe hij direct naar zijn zusje loopt. Ik volg elke beweging die hij maakt. Ruw wordt Zayn van Chay afgeduwd. Hij zegt iets tegen Zayn wat ik niet kan verstaan. Daarna trekt hij Chayenne mee naar mij. 'Waarom heb je het me niet verteld?' bromt hij naar Chay. Dit was totaal niet hoe ik de ontmoeting had voorgesteld. In het begin leek het net te worden zoals ik had gehoopt, totdat hij zijn zusje zag met Zayn. Nu is hij alleen nog maar bezig met zijn zusje en heb ik nog geen knuffel gehad of blik gehad. Hoe beschermend Harry is tegenover zijn zusje vind ik overdreven. Ze is harstikke volwassen en Zayn is de perfecte jongen voor haar. Zayn is nog wel Harry zijn vriend. 'Ik laat jullie wel alleen,' mompel ik. Met moeite zorg ik voor een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik heb nu geen zin midden in een ruzie te komen, dan zou de kans er zijn dat mijn mening wordt gevraagd en mijn mening zou een ruzie tussen mij en Harry kunnen worden. Mijn ogen beginnen waterig te worden, wat onterecht is. Het is normaal dat ik niet alle aandacht van Harry mag verwachten op het moment dat hij aankomt. Snel draai ik me om en begin richting Niall te lopen. Een kleine traan veeg ik weg zodat er niets meer te zien is. 'Zullen we dan zo maar gaan?' vraag ik aan hem en Amy.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liam James Payne
    Ik glimlachte breed en knike. Ik snapte wie ze bedoelde. Zayn en Chayenne moesten het geheim houden voor Harry. Onze rokkenjager was namelijk heel erg beschermend als het ging om zijn zusje. Ik glimlachte ietsje breden en gaf haar een kus op haar kruin. "Ik wil altijd voor je zingen en dat weet je." mompelde ik zacht. Even draaide ik mijn hoofd om e kijken waar Phee uithing. "PHEE!" riep ik hard om haar aandacht te trekken. Ze stond nu hand in hand met louis. Dat kon me maar weinig meer schelen, zo lang hij haar geen pijn zou doen, maar al dat geklef vond ik minder. Op dat moment zag ik ook hoe Zayn en Chayenne stonden te zoenen. Het was toch wel heel schattig. Toch werd de rust binnen een seconde of wat verstoord door Harry die er tussen kwam. Aj, dat ging nog een lange nacht worden in huize Styles. "Ik denk dat jou broer vanavond een afspraak heeft bij Harry thuis..." mompelde ik naar Marie-Anne toe. Nogsteeds hield ik mijn arm om haar schouders geslagen. Buiten stonden dan wel fans, ik ging haar echt de komende tijd niet meer loslaten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Stylesll Depay het klopt nog steeds niet naar wat je hebt getypt ll

    Afwachtend kijk ik Cheyenne aan. Maar draai me dan geschrokken om naar Megan. ''Nee niet weggaan'' smeek ik. Helaas valse hoop ze was al opweg naar Niall. Verslagen zet ik mijn hoofd tussen mijn handen. Ik wacht even met lopen om links van mij te kijken of Cheyenne er nog steeds staat. ''Je blijft hier staan''. Ik wacht niet op een antwoord en begin te lopen naar Megan. Halverwege blijf ik even staan. Wat nou als ze niet meer met me wil? Ik weet zeker dat Niall gaat aanvoelen dat er iets mis is. Ze zijn niet voor niks tweelingen toch? Het zijn vragen waar ik geen antwoord op kon en kan vinden dus zal ik er maar achter moeten komen. Ik loop gehaast door naar Megan die haar weg al heeft gevonden bij Niall. ''Megan kom even mee. Ik wil het hebben over onze relatie.'''fluister ik in haar oor. Ik trek haar mee naar een plekje 10 meter verderop. ''Het spijt me'' mompel ik. Ik weet sowieso niet voor welke reden of redenen sorry zeg maar het zal wel goed zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Megan Horan
    Onverwacht staat Harry achter me. 'Megan kom even mee. Ik wil het hebben over onze relatie,' fluistert hij in mijn oor. Gelijk denk ik dat hij het uit wilt maken. Waarom zou hij het anders willen hebben over onze relatie? Ik loop met hem naar een plekje dat ongeveer tien meter van de anderen af is. 'Het spijt me,' mompelt hij. Harry heeft helemaal geen reden om sorry te zeggen, hij heeft me niets misdaan. Ik pak zijn handen vast. Op internet zie je veel meisjes die alleen zijn handen al geweldig vinden, zelf vind ik dat wel grappig om te zien. Foto's speciaal ingezoomd op zijn handen. 'Je hoeft nergens sorry voor te zeggen,' glimlach ik naar hem. Ik druk een kus op zijn mond die overgaat in een knuffel. Eindelijk heb ik zijn armen weer om me heen. Nu ik hem weer vast heb besef ik pas hoeveel ik hem eigenlijk gemist heb. Nu heb ik hem weer een tijdje voor mezelf en heeft hij niet elke dag een drukke agenda. Overal is gegil om ons heen van tienermeisjes. Er staan zoveel meisjes die mooier, slimmer en leuker zijn in het publiek en toch heeft hij voor mij gekozen. Na een lange knuffel laat ik hem los. 'Ga maar naar Chay,' zeg ik. Hij wilt vast met Chay praten en ik wil niet al zijn aandacht opeisen. 'Dan zie ik je daarna nog wel,' vervolg ik.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 12:22 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    ll Ik ga nu niet reageren. ik ben gewoon geiriteerd door het gesprek van mijn mentor over Facebook waar ik niet eens op zit en ik zogenaamd met kanker scheld ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    ll Ik ga nu niet reageren. ik ben gewoon geiriteerd door het gesprek van mijn mentor over Facebook waar ik niet eens op zit en ik zogenaamd met kanker scheld ll


    [Geen probleem. Kan je niet aantonen dat jij het echt niet was? Nu word jij beschuldigd van iets dat je niet hebt gedaan. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    (...)

    [Geen probleem. Kan je niet aantonen dat jij het echt niet was? Nu word jij beschuldigd van iets dat je niet hebt gedaan. ]
    ll Hoe? Ik weet het wachtwoord niet eens. ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)ll Hoe? Ik weet het wachtwoord niet eens. ll


    [Ik zou niet weten hoe je het op zou moeten lossen. Echt een rare situatie.. :c ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Louis Tomlinson:

    Ik sta nu hand in hand met Ophelia, kijkend naar de fans. Ik kijk om me heen en zie de ouders van Ophelia en Liam. Oja, die kennen mij nog niet zo goed. 'Ik ga me even voorstellen aan je ouders.' zeg ik tegen Ophelia. Ik kijk haar recht in haar ogen en tijdens het kijken geef ik haar een kus op haar hand. Ik laat deze blik niet los, en laat haar hand langzaam los. Het voelt weer apart, elke keer als ik haar hand loslaat doet het pijn van binnen. Ik kijk weg, daarna kijk in kaar beneden. Ik haal een hand door mijn haar, knipper een keer goed, en ga op weg naar Ophelia haar ouders.
    Ik begin met haar moeder. Ik geef haar een hand en zeg 'Ik ben Louis Tomlinson, aangenaam kennis te maken.' Ik geef ze een glimlach en maak een gezellig praatje. Daarna zeg ik: 'Ik zou graag uw toestemming willen. Is het goed dat Ophelia vannacht bij mij slaapt, ik heb haar zo lang niet meer gezien.' Nadat ik toestemming heb gekregen zeg ik: 'Het was geweldig on jullie te ontmoeten, maar excuseer mij even, mijn vriendin staat daar alleen.' Ik geef ze nog een glimlach een zwaai nog even naar ze tijdens het teruglopen.
    Als mijn hoofd in de richting van Ophelia staat ben ik direct verdwaald in haar glinsterende ogen. Ik krijg een idee, ik hoop dat Ophelia me hier niet voor haat. Ik pak Ophelia haar hand en stap iets dichter bij de fans. Ik houd Ophelia haar hand omhoog en zeg: 'Mijn vriendin, de beeldschone Ophelia.' Ik glimlach breed en hoor een hele groep meisjes gillen. Ik kijk naar Ophelia om de reactie van haar gezicht te lezen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 14:21 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ik snap nu niet echt wat er is met Chayenne enzo... Ik bedoel Zayn en Chayenne zijn naar Zayn's ouders gegaan, maar volgens DamnBieber is Chayenne met Harry meegegaan....]


    El Diablo.

    [Ze zijn eerst naar Zayn's ouders gegaan, maar toen heeft Harry haar weggesleept van hem]


    Bowties were never Cooler

    [Ow...]


    El Diablo.

    Ophelia Annabelle Payne
    Ik beet enigszins onzeker op mijn onderlip toen Louis met zelfverzekerde passen op mijn ouders afstapte. Uiteraard had ik het wel eens over Louis gehad, en Liam had hem wel eens vluchtig mee naar huis genomen maar echt tijd doorgebracht als een familie? Nee.. dat was nooit gebeurd sinds de jongens een wereldberoemde band waren geworden.
    Mijn ouders waren niet heel moeilijk, gezien Louis tot één van de vrienden van Liam behoorde en ieder detail aan hem in elke krant te koop was - hoewel ze zo nu en dan nog wel hun bedenkingen kenden over ons leeftijdsverschil. Louis bleef immers de oudste van de groep, maar dat maakte me al heel lang niets meer uit. Louis was precies goed zo.
    Louis' vingers gleden langs mijn hand, en een lichte frons verscheen boven mijn ogen toen hij mijn hand iets steviger vastpakte en deze vervolgens omhoog hield. Hij keerde zich tot de fans die langs weerszijden van de glazen muren waren gaan staan en wierp een jongensachtige grijns mijn kant op.
    Ik slikte enigszins verlegen toen al die ogen afwachtend op Louis gericht bleven. Hier en daar ontdekte ik een ''I love 1D'' - of ''I love Louis'' bord waardoor ik mijn hoofd iets kantelde. Het bleef een apart gezicht.
    'Mijn vriendin, de beeldschone Ophelia.' Door de woorden die Louis zojuist had uitgesproken, schoten mijn ogen opzij, naar zijn gezicht. Waar ze een tikje verdoofd bleven hangen. De fans hadden hem duidelijk gehoord, want hier en daar klonk een jammerlijk gekrijs, en op andere plaatsen leken de meisjes juist te joelen. Mijn wangen voelden warm, en ik wist zeker dat ik bloosde.
    Als half Londen het nu al wiste.. dan maakte het toch niets meer uit? Aan zijn hand trok ik Louis dichter tegen me aan, voor ik op mijn tenen leunde zodat ik bij zijn lippen zou kunnen. Geen schuchtere, korte zoen - maar een veel te lang uitgestelde kus.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marie-Anne Malik

    Ik keek dankbaar naar Liam en glimlachte breed. ''Ik houd van je, dat moet jij weten.'' fluisterde ik en grijnsde. Ik drukte een korte kus op zijn mond, wat was ik toch gelukkig nu. ''Zayn, ja. Ach, je weet hoe hij is. Hij zal zichzelf er wel uit praten. Dat is tenminste wat ik denk.'' Ik beet op mijn lip en keek emotieloos naar de horde fans, die nog steeds hopeloos schreeuwden. Nu nog steeds was ik fan van de muziek die ze maakten, maar ze bleven mijn onbiologische broers. Behalve Liam en Zayn. Zayn was mijn echte broer en Liam was mijn vriend waar ik toch zo af en toe een uitzondering voor maakte. Ik pakte Liam's hand vast en verstrengelde die met die mijne. ''Verlaat me dan ook nooit. Anders vergeef ik je het nooit en Zayn ook niet.'' zei ik en keek hem serieus aan. Dit was dan ook het onderwerp waar Zayn bang voor was. Als Liam me maar ook bedroog met iemand, ging Liam er letterlijk aan. Zo schattig dat Zayn ook was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik keek naar Marie-Anne. "Nooit. Dat beloof ik." Ik wilde nooit een ander dan zij en daarbij wilde ik ook niet dood. Ik kon misschien hard rennen, maar voor Zayn was ik geen partij als het erop aan kwam. Ik zag Louis met Phee aan komen lopen. Hij stelde zich voor aan mijn ouders. Nu was het echt officieel dat ze samen waren. Als dat het al niet was. Mijn ouders stemden toe dat Phee bij hem mocht blijven slapen. Ik beet op mijn lip om niet te zeggen dat het van mij niet mocht. "Mag Marie-Anne dan bij ons blijven slapen?" vroeg ik aan mijn moeder terwijl ik mijn grote puppy ogen opzette. Ze glimlachte en knikte. "Vooruit dan maar." Ik glimlachte en draaide zo dat ik Marie-Anne recht kon aankijken. "Gaan we ook even langs jou ouders, of gaan we naar de auto?" Mijn auto stond bij mijn ouders, dus ik kon zelf nergens heen. Zelf was ik zeker wel blij dat haar ouders me al kenden. Toen Marie-Anne me voor het eerst als haar vriendje mee naar huis nam was ik zo zenuwachtig geweest. Alles was wonderlijk goed gegaan. Ik drukte nog een kusje op haar voorhoofd. Misschien vond ik dit soort dingen, kleine kusjes, knuffels, armen om elkaar slaan en handjes vasthouden, nog wel fijner dan dat kleffe gedoe.


    Bowties were never Cooler