• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Q DOET HET EINDELIJKKKKK)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles


    Verslagen zet ik mijn hoofd tussen mijn handen. ''Ik wil niet dat ze met Zayn gaat en daar ga ik persoonlijk voor zorgen''. Ik draaide me weer om naar Louis en sloeg me armen om hem heen. ''Ik kan je niet helpen Louis. Ik ken haar niet zo goed. En bovendien vind ik dat het je het zelf moet uitzoeken'' grijns ik en wrijf over zijn haren heen. Louis heeft me toch wel wat opgevrolijkt. Al onze zusjes zijn hier, wat toch wel wat toevallig is dat we allemaal zusjes hebben maar wie geeft daar om? Mijn ogen lichte even op als ik aan een idee denk. Marrie-Anne kan me wel helpen om ze uit elkaar te halen. Of ik zorg er gewoon voor dat Zayn vreemd gaat. Hem mee uit vragen en een stripper huren om Zayn te verlijden. Niet zo een slecht idee nog niet. Ik draai me half om zodat mijn rechterzijde naar Louis wijst en mijn linker naar Megan. Ik pak mijn telefoon Heb je Marrie Anne haar nummer voor me sms ik naar Liam als ik door heb dat ze al weg zijn. Mijn ogen glijden even over de mensen maar mijn ogen worden al snel groot als ik zie dat Chayenne en Zayn nergens te bekennen zijn. Ik knijp even in mijn vuist maar probeer het niet te laten merken naar Megan. Die vind toch dat ik altijd bezorgd doe.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 19:58 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Ik ga na voetbal ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Ik neem aan dat jullie morgen en maandag vrij zijn? ^^ Ik ga zo slapen, heb nog hoofdpijn --" )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Morgen neit, maandag wel]


    Bowties were never Cooler

    ( Sorry, ik was er een tijdje niet. Ik probeer om weer aan te sluiten bij het verhaal :$ )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    DamnBieber schreef:
    Harry Edward Styles


    Verslagen zet ik mijn hoofd tussen mijn handen. ''Ik wil niet dat ze met Zayn gaat en daar ga ik persoonlijk voor zorgen''. Ik draaide me weer om naar Louis en sloeg me armen om hem heen. ''Ik kan je niet helpen Louis. Ik ken haar niet zo goed. En bovendien vind ik dat het je het zelf moet uitzoeken'' grijns ik en wrijf over zijn haren heen. Louis heeft me toch wel wat opgevrolijkt. Al onze zusjes zijn hier, wat toch wel wat toevallig is dat we allemaal zusjes hebben maar wie geeft daar om? Mijn ogen lichte even op als ik aan een idee denk. Marrie-Anne kan me wel helpen om ze uit elkaar te halen. Of ik zorg er gewoon voor dat Zayn vreemd gaat. Hem mee uit vragen en een stripper huren om Zayn te verlijden. Niet zo een slecht idee nog niet. Ik draai me half om zodat mijn rechterzijde naar Louis wijst en mijn linker naar Megan. Ik pak mijn telefoon Heb je Marrie Anne haar nummer voor me sms ik naar Liam als ik door heb dat ze al weg zijn. Mijn ogen glijden even over de mensen maar mijn ogen worden al snel groot als ik zie dat Chayenne en Zayn nergens te bekennen zijn. Ik knijp even in mijn vuist maar probeer het niet te laten merken naar Megan. Die vind toch dat ik altijd bezorgd doe.



    Megan Horan
    Een glimlach vormt zich op mijn gezicht, Harry gaat niet terug naar zijn zusje. Als hij weer zijn oude grijns op zijn gezicht heeft geef ik een klein kneepje in zijn hand. Hij begint een bericht op zijn mobiel te typen. Ik vind het onbeleefd om mee te kijken, zelf vind ik dat ook vervelend, dus kijk ik maar een beetje om me heen. Als hij klaar is zie ik hoe hij alle mensen bekijkt, ik ben niet achterlijk, hij zoekt Chayenne. 'Je doet geen domme dingen hé?' vraag ik hem, meer om hem te behoeden. Ik ga er niet verder op in, wat Harry gaat doen met zijn zusje, mag hij zelf uitzoeken. Ik ga mijn relatie niet op het spel zetten voor zoiets onzinnig. 'Je kunt je fans niet langer laten wachten,' zeg ik. 'Zie je nog wel,' zeg ik Louis vriendelijk gedag. Hand in hand lopen we richting de uitgang. Hoe dichter we bij alle fans komen, hoe harder het gegil wordt. 'Zal ik op je wachten in de taxi?' vraag ik hem voorzichtig. Het is een keer voorgekomen dat ik met Niall in de stad was en er allemaal fans op ons af kwamen. Niall was op een gegeven moment in gesprek met een fan dus ging ik ook maar met iemand een gesprek aan. Ik ben nog steeds niet vergeten hoe het meisje me uitschold waarna ze snel wegliep. Op dat moment liet ik niet merken dat het pijn deed, maar het zelfbeeld dat ik van mezelf heb, wordt van dat soort reacties alleen maar slechter. Vanaf dat moment heb ik niet vaak meer in een groep met directioners gestaan. 'Dan kun je rustig de tijd nemen.'

    [@Marie, vervelend! Snel beter worden! c:

    Morgen heb ik maar een uur les, maandag ben ik wel de hele dag vrij. :')

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 21:10 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    ll Ben morgen en maandag vrij ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson:

    Jammergoenoeg kan Harry me niet helpen. Gelukkig heb ik een soort van plan B. Ik sprint naar Ophelia toe. Ik heb haar steeds alleen gelaten, ze verdiend aandacht. Als ik bij haar ben zeg ik: 'Phee, kom je met me mee naar buiten?' Ik neem haar hand en trek haar mee naar buiten. Ik zie dat de limo er aan komt. Ik draai haar zo dat ze met haar rug tegen de limo staat. De fans boeien me even helemaal niks, de bodyguards houden ze wel tegen. Ik ben buiten adem van het rennen. Ik zucht even diep. Kijkend naar de grond haal ik een hand door mijn haar, en kijk daarna Ophelia recht in haar ogen. 'Ik heb een kleine verassing voor je.' zeg ik tegen haar.Mijn ogen twinkelen en ik draai haar om. Ze ziet de limo, en ik zeg direct: 'We moeten hem wel even delen met Harry en nog een paar... Lang verhaal, maar wat vind je?' Nog een beetje buiten adem kijk ik naar haar en wacht op haar antwoord.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 21:18 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ @Marie Snel beter worden hoor, want ziek zijn is stom. Niet dat je stom bent, dat zijn bacillen en ziekteverwekkers en dat soort....shit.
    Ben een beetje in de war met het verhaal, maar klopt mijn stukje? Bepaalde dingen weet ik niet of het nou wel of niet is... ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Malino schreef:
    Chayenne Rose Styles

    Al snel waren we bij zijn appartement en ik glimlach beleefd naar zijn ouders. 'Als we nog iets kunnen doen moet je bellen he!' zei zijn moeder en ik glimlach naar Zayn. Ik liep snel met hem mee naar zijn appartement en loop naar binnen. Ik vind zijn appartement nog steeds prachtig, ik kan ook niet wachten tot ik op mezelf woon. Ik keek lachend toe hoe Zayn op zijn bank plofte en bijna meteen ging liggen. 'Eindelijk rust!' riep hij uit waardoor ik weer even begon te lachen. 'Niet gehad?' vraag ik grijnzend, al kon ik het antwoord wel raden. 'Kom hier jij! Ik heb je gemist!' zei hij en ik lach weer als hij wanhopig zijn armen uitstak. 'Gek.' grinnik ik en laat me naast hem vallen. Ik sla mijn armen om hem heen en druk mijn lippen op de zijne.


    Zayn Malik
    'Niet gehad?' vraagt ze grijnzend en met een pruillipje schud ik mijn hoofd. Ze loopt grinnikend op me af en laat zich naast me vallen. Ze slaat haar armen om me heen en drukt snel haar lippen op die van mij. Ik sla mijn armen om haar slanke lichaam heen en glimlach voorzichtig tegen haar lippen aan, gewoon blij om haar weer naast me te hebben, waar niemand ons kon storen. Na een tijdje stop ik de kus en laat ik haar even los om goed te gaan liggen. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en kijk haar in haar ogen aan. 'Ik heb je zo gemist.. En dat met Harry komt wel goed, daar hoef je je echt niet druk om te maken.' verzekerde ik haar. Ik wist zeker dat als Harry zag hoe gelukkig ik Chay kon maken, dat hij het wel goed zou keuren. Chay was de ware voor mij, en dat wist ik al een hele tijd. Meteen toen ik haar zag was ik verliefd, ze deed iets met me, wat ik nog nooit gevoeld had.
    'Wat heb jij eigenlijk gedaan toen ik weg was?' vroeg ik haar terwijl ik zacht met mijn hand over haar haren streek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    |Ik ben volgende week de hele week vrij, yeahh|


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    |Ik ben volgende week de hele week vrij, yeahh|

    [ :O Jaloers! ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Arriver schreef:
    |Ik ben volgende week de hele week vrij, yeahh|


    (dat wik ik ook!!)

    Chayenne Rose Styles

    Na een tijdje stopt hij de zoen en ik glimlach gelukkig. 'Ik heb je zo gemist.. En dat met Harry komt wel goed, daar hoef je je echt niet druk om te maken.' verzekert hij me en ik knik lichtjes. 'Het boeit me niet wat hij zegt, ik weet hoe je echt bent.' glimlach ik lief en ik druk een kus op zijn lippen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sluit mijn ogen even maar open ze al snel. 'Wat heb jij eigenlijk gedaan toen ik weg was?' vraagt hij en ik voel hoe hij over mijn haar streelt. 'Ehm.. Ik werk bij een schoonheidssalon met Jamie, werken en tegelijk leren weetje.' glimlach ik, hij wist dat ik later een eigen beautysalon wou. Dus dan was dit wel handig..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.