• Wetenschappers zijn op zoek naar een grote schat in de diepe wateren van de Atlantische Oceaan. Ze zijn hier jaren naar opzoek geweest en hebben eindelijk duidelijke locaties waar het kan liggen. Maar in plaats van dat ze een deel van de schat vinden, hebben ze een kist gevonden waar ze een eeuwenoud boek vinden. De locaties van Atlantis en hoe je deze verzonken stad weer leven in kunt blazen staan erin. Ze hebben een kristal nodig die het tevoorschijn haalt. Het probleem is dat het kristal daar ergens op de zeebodem ook moet liggen, maar de wetenschappers kunnen niets vinden.
    De wetenschappers hebben het besluit genomen dat ze dit even geheim zouden houden, waarna het na enkele maanden verteld is aan de meermensen. Die dag krijgen ze ruzie en veroorzaakt een oorlog tussen de mensen en meermensen, omdat de meermensen vinden dat Atlantis in hun gebied is. Dit behoort simpelweg niet tot de mensen toe.
    Maar de mensen zijn koppig en besluiten toch op zoek te gaan naar de Verzonken Stad – zonder toestemming van de meermensen. Komt de band tussen hun nog goed? En kan de mensheid dit geheim eigenlijk wel aan? Ze moeten naar het kristal zoeken om de Verzonken Stad, Atlantis tevoorschijn te halen.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil minstens dat je post 10 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen Mary Sue's in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Sweetiepie/Nebthet]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.

    Wetenschappers:
    Rosalynn Maria Winchester; BloodyFace. Leider.
    James Ryan Mirano; Winterwolves.
    Jack Smith; Puritatem. Bijwerken.
    Arizona Muse Brownley; Bran.
    Aeryn Doireann Falon; Nerys.

    Meermensen:
    Ansem; Tortura.
    Grimm Lonehunter; Sixer.
    Iris Lymphadeae; mismi.
    - Sereia Ianthe Cyfill; Tyrell.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer vinden jullie 't beste om te starten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mij maakt het niet zoveel uit =).

    Is die van mij goed gekeurd of moet ie nog wat uitgebreider??

    Maakt mij ook niet zo uit.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alecia!!!:Y) *zo beter?*

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 19:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    -

    Oh, great. Alsof ik al niet genoeg mijn naam haatte. Thanks, Fleur. :']

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 19:53 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    (...)
    Oh, great. Alsof ik al niet genoeg mijn naam haatte. Thanks, Fleur. :']


    Alsjeblieft.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is mijn rol goedgekeurd??:X

    Mij maakt het niet uit :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    mismi schreef:
    Is mijn rol goedgekeurd??:X

    Ja hoor. Ik heb je er al bijgezet. :]


    † Love? I want to sleep.

    Goed. Dan start ik 'm morgenavond. Mijn rol zal ik zsm bijwerken en ik zal Tortura ook zo een berichtje sturen erover.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is te hopen dat Q het dan doet (cat)

    Anyways, kan je alvast vertellen hoe het RPG begint?
    Dan kan ik eventueel wel alvast een beginpost schrijven, ook al Q het nog niet doet.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 7:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Elyon bijgewerkt.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Alyssum schreef:
    Het is te hopen dat Q het dan doet (cat)

    Anyways, kan je alvast vertellen hoe het RPG begint?
    Dan kan ik eventueel wel alvast een beginpost schrijven, ook al Q het nog niet doet.

    Het is de eerste dag. Ze laden de schip in met hun eigen spullen, want het kan zo zijn dat ze maandenlang weg kunnen blijven, en gaan op weg.


    † Love? I want to sleep.

    Weten de zeemeerminnen/mannen eigenlijk waar het kristal verborgen ligt??? :p

    mismi schreef:
    Weten de zeemeerminnen/mannen eigenlijk waar het kristal verborgen ligt??? :p

    Nee. Dat zou een beetje oneerlijk zijn hé. ;p
    De wetenschappers hebben 't voordeel met dat ze de aanwijzingen hebben, maar de meermensen hebben ook een voordeel met dat hun wel gewoon kunnen ademen onder water.


    Don't walk. Run, you sheep, run.