• Wetenschappers zijn op zoek naar een grote schat in de diepe wateren van de Atlantische Oceaan. Ze zijn hier jaren naar opzoek geweest en hebben eindelijk duidelijke locaties waar het kan liggen. Maar in plaats van dat ze een deel van de schat vinden, hebben ze een kist gevonden waar ze een eeuwenoud boek vinden. De locaties van Atlantis en hoe je deze verzonken stad weer leven in kunt blazen staan erin. Ze hebben een kristal nodig die het tevoorschijn haalt. Het probleem is dat het kristal daar ergens op de zeebodem ook moet liggen, maar de wetenschappers kunnen niets vinden.
    De wetenschappers hebben het besluit genomen dat ze dit even geheim zouden houden, waarna het na enkele maanden verteld is aan de meermensen. Die dag krijgen ze ruzie en veroorzaakt een oorlog tussen de mensen en meermensen, omdat de meermensen vinden dat Atlantis in hun gebied is. Dit behoort simpelweg niet tot de mensen toe.
    Maar de mensen zijn koppig en besluiten toch op zoek te gaan naar de Verzonken Stad – zonder toestemming van de meermensen. Komt de band tussen hun nog goed? En kan de mensheid dit geheim eigenlijk wel aan? Ze moeten naar het kristal zoeken om de Verzonken Stad, Atlantis tevoorschijn te halen.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil minstens dat je post 10 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen Mary Sue's in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Sweetiepie/Nebthet]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.

    Wetenschappers:
    Rosalynn Maria Winchester; BloodyFace. Leider.
    James Ryan Mirano; Winterwolves.
    Jack Smith; Puritatem. Bijwerken.
    Arizona Muse Brownley; Bran.
    Aeryn Doireann Falon; Nerys.

    Meermensen:
    Ansem; Tortura.
    Grimm Lonehunter; Sixer.
    Iris Lymphadeae; mismi.
    - Sereia Ianthe Cyfill; Tyrell.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awesome, dat doet me denken aan Alice in Wonderland :')
    Alleen werd zij heel veel kleiner en heel veel groter xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenlijk vind ik dat een heel goed idee :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kan ik misschien nog een zeemeermin (dus vrouwelijk personage) reserveren?


    En misschien een ideetje voor op het land kunnen: Misschien alleen met de volle maan??

    mismi schreef:
    Kan ik misschien nog een zeemeermin (dus vrouwelijk personage) reserveren?


    En misschien een ideetje voor op het land kunnen: Misschien alleen met de volle maan??

    Isgoed, ik zet je erbij, maar let er wel op: Ik wilde eigenlijk morgen of maandag het eerste topic openen, dus kun je vanavond of morgen je rol insturen?
    Dan kunnen ze maar 12/13 keer veranderen. Mij maakt 't opzich niet uit. Ik vind beide ideeën wel goed. De meerderheid beslist. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Of die ingrediënten voor het middeltje dat ze in moeten nemen zijn erg zeldzaam / groeien in gevaarlijke gebieden waar je niet zo snel kunt komen. Dan is het niet zo BAM dat je het direct hebt, maar moet je er wel moeite voor doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben nu bezig met de rol ;) Ik kan eventueel ook inspringen als de rol niet op tijd af en goedgekeurd is ;)

    Ik vind dat van dat ze iets in moeten nemen leuker :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mij maakt het niet uit. Ik vind ze beiden leuk (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik voer ze beiden wel gewoon in. Wat Maia net ook zegt dat die ingrediënten dan moeilijk te vinden zijn, dus dat ze daar wel moeite voor moeten doen en de volle maan. Dat is toch zo'n 12 á 13 keer in een jaar, dus ja. Goed zo? :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor mij wel. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    mismi schreef:
    Ik ben nu bezig met de rol ;) Ik kan eventueel ook inspringen als de rol niet op tijd af en goedgekeurd is ;)

    Oké, maar als het speeltopic begint, ga je dan wel je rol afmaken (als 'tie dat niet is)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    jaa haha ben nu al bezig.. denk dat ik hem zo al post en als ie nog aangepast moet worden doe ik dat morgen ;)

    mismi schreef:
    jaa haha ben nu al bezig.. denk dat ik hem zo al post en als ie nog aangepast moet worden doe ik dat morgen ;)

    Dat is goed! Ik ben al wat opgelucht dat je er nu mee bezig bent, hehehe. :'x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    haha.. het zal misschien nog niet super uitgebreid zijn, maar het begin is er dan alvast ;)

    Rol: zeemeermin
    Naam: Iris Lymphadeae
    Leeftijd: 23
    Geslacht: vrouwelijk
    Innerlijk: Iris is over het algemeen een vrij rustig iemand die van het leven probeert te genieten. Familie en vrienden zijn voor haar heel belangrijk en daar steekt ze dan ook veel tijd en energie in. Ze vindt het bijvoorbeeld leuk om gezellige feestjes/bijeenkomsten te organiseren voor iedereen. Vanwege haar rustige karakter zal je haar nooit helemaal zien los gaan, maar plezier heeft ze zeker wel.

    Haar karakter slaat om zodra je haar vrienden of familie iets wil aan doen, omdat ze van hun houdt. Op dat moment gaat er een soort knop om en kom je liever niet te dichtbij. Ook het nieuws dat een groep wetenschappers de kristal gaat zoeken die de verloren stad Atlantis nieuw leven kan inblazen viel niet erg goed bij haar. Zeker niet toen ze besloten dit zonder toestemming te doen. Als wetenschapper kan je haar maar beter niet tegenkomen, anders wil ze je nog wel eens mee de diepte intrekken. Ze zal je niet verdrinken/vermoorden, maar doet dit meer als waarschuwing. De boodschap hierbij is dat ze zich op hun gebied bevinden en dat ze te ver zijn gegaan.
    Uiterlijk:


    Iris heeft blond haar dat tot halverwege haar rug komt. De binnenkant van haar iris is groen/blauw en kan vergeleken worden met de kleur van de zeeën en van oceanen. Aan de buitenkant van haar iris zit een donkerblauwe, bijna zwarte, rand, wat meer de donkerblauwe kleur van de diepte weergeeft. Haar staart past goed bij haar ogen en is blauw/groen van kleur onder water. Zodra er zonlicht opvalt kleurt haar staart hier en daar ook oranje. Met staart en al is 1,97 m. Door de vrij grote en brede staartvin kan Iris heel goed tegen stromingen inzwemmen en kan ze ook vrij snel zwemmen. Sneller dan de gemiddelde zeemeermin/man. Ze heeft een vrij lichte huid met hele lichte sproetjes. Deze zijn amper zichtbaar, alleen als ze flink gaat zonnen.

    Wanneer ze op het land is heeft ze golvend haar (wanneer dit droog is). Haar lengte zonder staart en dus met benen is 1,73
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 11:15 ]