• Wetenschappers zijn op zoek naar een grote schat in de diepe wateren van de Atlantische Oceaan. Ze zijn hier jaren naar opzoek geweest en hebben eindelijk duidelijke locaties waar het kan liggen. Maar in plaats van dat ze een deel van de schat vinden, hebben ze een kist gevonden waar ze een eeuwenoud boek vinden. De locaties van Atlantis en hoe je deze verzonken stad weer leven in kunt blazen staan erin. Ze hebben een kristal nodig die het tevoorschijn haalt. Het probleem is dat het kristal daar ergens op de zeebodem ook moet liggen, maar de wetenschappers kunnen niets vinden.
    De wetenschappers hebben het besluit genomen dat ze dit even geheim zouden houden, waarna het na enkele maanden verteld is aan de meermensen. Die dag krijgen ze ruzie en veroorzaakt een oorlog tussen de mensen en meermensen, omdat de meermensen vinden dat Atlantis in hun gebied is. Dit behoort simpelweg niet tot de mensen toe.
    Maar de mensen zijn koppig en besluiten toch op zoek te gaan naar de Verzonken Stad – zonder toestemming van de meermensen. Komt de band tussen hun nog goed? En kan de mensheid dit geheim eigenlijk wel aan? Ze moeten naar het kristal zoeken om de Verzonken Stad, Atlantis tevoorschijn te halen.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil minstens dat je post 10 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen Mary Sue's in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Sweetiepie/Nebthet]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.

    Wetenschappers:
    Rosalynn Maria Winchester; BloodyFace. Leider.
    James Ryan Mirano; Winterwolves.
    Jack Smith; Puritatem. Bijwerken.
    Arizona Muse Brownley; Bran.
    Aeryn Doireann Falon; Nerys.

    Meermensen:
    Ansem; Tortura.
    Grimm Lonehunter; Sixer.
    Iris Lymphadeae; mismi.
    - Sereia Ianthe Cyfill; Tyrell.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke :p Ik neem aan dat de zeemeerminnen/mannen ook ernaar opzoek gaan dan? Of proberen ze alleen de onderzoekers te dwarsbomen? :p

    @ Mismi: Nou dat mogen ze helemaal zelf weten wat ze doen, maar ze vinden wel dat Atlantis 'tot hun behoort'. Simpelweg, omdat het in hun gedeelte ligt. So, use your imagination. Beiden mag. ^^

    Goed. Aangezien het niet lukt met het topic aan te maken vanwege de sloomheid van Q, wacht ik tot morgen. Hopelijk vinden jullie dat goed. Het gaat nu namelijk nogal moeilijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha oke :p

    Morgen is goed.. Ik had ook weer heel veel last van sloomheid.. Als ie het al deed.... Jammer dat het nog steeds niet helemaal goed werkt...

    Ik zou het topic dan wel 's middags alvast ergens openen :x
    Aangezien Q op dinsdagavond ook steeds in coma ligt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    Ik zou het topic dan wel 's middags alvast ergens openen :x
    Aangezien Q op dinsdagavond ook steeds in coma ligt.

    Ja, I know. Dat was ik ook van plan. 9 van de 10 keer ligt 'ie eruit s'avonds. Vet irritant. :']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ BloodyFace: Rosalynn is de leider, dus ik zet dat achter haar naam. Dan weet je dat. :]

    Oh, en het topic voor het geval dat -> klikklik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen haha

    mismi schreef:
    Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen haha

    Misschien een stukje over wat je personage ervan vindt dat de wetenschappers er naar opzoek gaan of dat ze al bezig is met een plan? Idunno.
    Ik ben nu ook bezig met een stukje, maar daar heb jij vast niets aan haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik meld alvast dat ik van volgende week maandag tot donderdag in Londen zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zal ook alvast melden dat ik van 29 april t/m 7 mei in NY zit :p ik kan dan alleen reageren als ik wifi heb (als het goed is heeft het hotel dat xD).

    Peoples, bij deze stuur ik een foto van de boot waarmee de wetenschappers gaan. Misschien is dat iets voor jullie inspiratie/stukjes en het leek mij ook veel handiger, zodat jullie weten hoe 't eruit ziet.

    En ik zal de meldingen in 't speeltopic bij jullie naam zetten.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 18:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @PuriPuri : that's one nice boat ;o


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Zet er dan ook bij dat ik van 1 tot 3 mei in Londen zit.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Bijgewerkt.

    @ BloodyFace: Heheh, ja vind je? Ik kon weer niet kiezen tussen een boel, maar heb uiteindelijk toch mijn keuze gemaakt. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @PuriPuri : You did a nice job ^-^
    en je moet niet steeds zo twijfelen heur !


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.