• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeej en hoe kan ik inspringen met Rosalie? Wacht ok doe wel wat? Kan ik gewoon nu reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jup]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik hield me stil. Ik hield niet van deze situaties en ik wist nou ook niet welke kant te kiezen. Ik vond het natuurlijk verschrikkelijk wat er was gebeurt, maar Niall in zijn eentje laten vond ik ook niks. Ik wist het niet. Bij Liam's woorden staarde ik hem aan. Ik had hem nooit echt boos gezien. Het was eigenlijk best beangstigend. Ik snapte het zeker. Als Niall nu serieus dacht over zijn jochie in de steek te laten was dat verschrikkelijk, maar die jongen had het ook zwaar en Liam kon dat als niemand anders weten. Op de rest lette ik niet meer. Ik legde zacht mijn hand op zijn arm, want door zijn ergernissen merkte hij niet dat Drake los probeerde te komen uit zijn verstrakte greep. "Li, je plet Drake." zei ik tegen hem toen hij was uit getierd. Zijn woorden kon ik ook niet geloven. De laatste 6 jaar zijn gelukkigste. Ik wist nog wel goed hoe hij weken achter elkaar gebroken op mijn bank had gecrasht na Sasha's ongeluk. Mijn stem was niet ard, maar nu klonk die heel autoritair. "Allemaal kappen nu! Ja, jullie zijn opgegroeid en veranderd, maar dat betekend toch niet dat die vriendschap van toen helemaal weg is en dat die jongens van toen er niet meer zijn." Ik zuchtte zacht. "Het zal nooit meer zijn als vroeger, maar waarom kan nu niet ook even goed zijn? Of zelfs beter?" Ik keek de tafel rond, hopend op begrijpende blikken. Of in ieder geval minder verdriet en woede.


    Bowties were never Cooler

    Rosalie Sarah Angels

    Totaal overdondert kijk ik om me heen. Ik wilde nog met Eirwen verder praten over haar schattige tweeling, maar het nieuws vam Louis en Zayn was me niet ontgaan. Ook hen wilde ik wel feliciteren, maar de ruzie en Niall weerhielden me daarvan. Stilletjes zat ik op mij stoel met Hailey tegen me aangeklemd. Ik kijk zwijgend naar Liam, waarna mijn ogen weer naar Niall schieten. Ik wil van alles zeggen, maar niks lijkt zinnig te zijn.
    'Jongens, ga allemaal zitten. Ik haal ng wel een rondje koffie. Mensen staren jullie aan.' Allemaal kijk ik ze aan. 'Jullie waren beste vrienden, ondanks de druk die op jullie schouders stonden, de gillende fans, de haat en alles wat erbij hoorde. Dat is niet zonder reden. Ja jullie zijn verandert, ja jullie zijn ouder, sommige hebben kinderen of gaan trouwen. Het punt is, jullie hebben elkaar nodig. Als oppas, als getuige, als oom figuur voor je kinderen, misschien wel voor ee time- out en het uitgaan...' Ik zwijg. 'Jullie waren niks voor niks de geweldige One Direction.' Ik kijk ze aan. 'Verder zeg ik er niks over, maar maak alsjebliedt njet zo'n ruzie in het openbaar.' Ik kijk naar het zoontje van Niall, dan naar Drake, dan naar Hailey en dan naar de twee bany's van Eirwen. 'Wat willen jullie drinken?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Twee preken :p leuk!]


    Bowties were never Cooler

    [Whahah. De moeders van het stel (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles
    Nog altijd hield ik me erbuiten en staarde ik alleen maar naar Hailey die bij Rosalie op schoot zat. iedereen zat hier met zijn kind of met zijn geliefde en ik, mijn vriendin zat thuis met mijn kind en mijn andere kind, was dichterbij dan ooit, maar toch ook weer het verwegst. ik had de neiging Hailey uit Rosalie haar handen te trekken en met haar weg te lopen. de tijd in te halen die ik gemist had. Ik vond het oneerlijk. Hailey zou me vast nooit als vader gaan zien. we hadden het haar verteld, maar zelfs nu keek ze niet naar me op of om. 'Wees blij dat jij je kind kan zien opgroeien, Niall.' Zei ik even tussen neus en lippen door, op het moment dat er even niemand aan het gillen was. Mijn stem was rustig en mijn ogen nog altijd op Hailey gericht. Nu begint ook Rosalie zich er mee bemoeien en ik kijk naar Louis, die naast me op Zayn zijn schoot zit. ik vroeg me af wie zijn getuigen zou worden. misschien had ik gewoon teveel hoop. ik zuchten weer en stond op. 'Ik help je wel met de koffie.' mompelde ik, terwijl ik de lege bekers oppakten om weg te gooien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik maakte een instemmend geluidje bij de woorden van Zayn tegen Eirwen. 'Jij natuurlijk ook gefeliciteerd.' Zei ik toen tot me doordrong dat ik haar ook nog niet gefeliciteerd had. Mijn blik was nog steeds op de jongen achterin de Starbucks gericht die mij ondertussen ook vragend aankeek. Al zat ik met mijn gedachten heel ergens anders. Ik wilde opstaan en mijn mond opentrekken om iets te vragen tot Niall me voor was. Dat was voor mij de reden om toch te blijven zitten. 'Ten eerste dat wat iedereen zegt, dus dat je -je mond moet houden. En ten tweede dat je jezelf een spiegel voorhoud, zodat je kan zien wat je aanricht. Niet alleen tussen ons, maar ook jezelf en je zoon. Dit--' Zayn die kwaad door de Starbucks gilde, zorgde ervoor dat ik ook stilviel halverwege mijn woorden.Ik besloot me gewoon op Zayn te richten die ondertussen een preek aan te geven was, voor dat het straks nog verder uit de hand zou lopen. Ik had het idee dat -dat nu namelijk niet lang meer kon duren. Ten eerste omdat hij me bijna fijn kneep in zijn armen en de woorden, maar ook omdat ik moeite moest doen om mijn mond te houden. Vandaar ook de reden dat ik weer te druk was met andere dingen. 'Zayn. ik heb je nog langer nodig dan vandaag.' Zei ik zacht in de hoop dat hij toch iets kalmeerde. Ik keek naar Eirwen en Rosalie die het woord hadden genomen en knikte langzaam. 'Jullie hebben een punt. Misschien zijn we ergens wel verkeerd bezig om dit op te lossen.' Een zucht verliet mijn mond terwijl ik me dicht tegen Zayn aan nestelde. 'Ik weet het allemaal niet meer. Het is volgens mij gewoon teveel om te overzien.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach bemoedigen naar Louis die zegt dat het kan kloppen dat ze verkeerd bezig zijn het op te lossen. Mijn ogen schieten naar Harry. Door al het gedoe was hij me nog niet ecjt opgevallen. 'He,' zeg ik zacht en kijk hem aan. 'O ja dankje.' Ik sta op en kijk naar Hailey. 'Blijf jij hier zitten of ga je mee?' Ik kijk haar aan. 'Wil je een muffin?' Ik glimlacj even en pak ook de lege bekers en gooi die weg. Langzaam kijk ik Harry aan en bijt op mijn lip. Ik loop richting de kassa en wacht geduldig op Harry. Als hij naast me staat, doe ik mijn bestelling en wacjt tot hij de zijne doet. Daarna kijk ik zwijgend voor me uit en pruts een beetje aan mijn nagels.
    'Hoe is het met Puck?' Vragend kijk ik opzij. 'En met...' Ik zoek in mijn hoofd naar de naam... 'Serena?' Ik glimlach even vaagjes. 'Weet je al of je komt zaterdag?' Ik draai me naar Harry toe en kijk hem vragend aan.
    'En over de voogdij. Ik ga er njet moeilijk over doen.' Ik kijk even naar Hailey. 'Ze heeft een vader nodig en ik wil dat jij dat bent. Niemand anders.' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'Als jij wilt tenminste.' Ik sla mijn ogen neer en frummel aan mijn armbamd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles
    ik slenterde achter Rosalie aan, nadat ik Muffin zijn riem onder de stoelpoot had gedaan en de puppie begon vrolijk te blaffen toen hij zijn naam hoort. Ik grinnikte zachtjes en aaide hem over zijn hoofd. 'Niet jij, sufferd.' ik ging naast Rosalie bij de kassa staan en bestelde drie drankje. ik slikte even toen Rosalie naar Puck en Serena vroeg en ik beet even op de binnenkant van mijn wang. 'Ja, goed hoor.' hoe bedoel je, akward. 'Natuurlijk kom ik.' Zei ik nu een stuk zelfverzekerder. ik zou elke kans aangrijpen om bij Hailey te zijn. ik kijk even moeilijk als Rosalie over de voogdij begint en ondertussen betaalde. 'Ik wil niets liever.' ik legde mijn hand even voorzichtig op die van Rosalie en glimlachte flauw, als teken dat het goed was. Ik zou er alles aan doen, om dit goed te laten verlopen. 'Kom.' Ik pakte de bekers, die nu klaarstonden en liep terug naar het tafeltje. twee bekers overhandigde ik aan Louis en zayn en de andere zetten ik voor mezelf op het tafeltje, waarna ik naast Hailey neerknielden. 'Weetje wat ik heb gehoord. Dat jij straks een hele grote meid word.' begon ik, terwijl ik mijn hand door haar haar haalde. 'En weetje wat ik ook heb gehoord. Dat als meisjes heel groot worden, dat ze ook helle grote cadeautjes krijgen. Dus zeg op, wat wil je hebben?' ik vond het nog wat moeilijk om met haar om te gaan, maar ik probeerde het echt.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 1:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    Ik was het zat. Ik hoorde op dit moment met mijn hoofd in de wolken te zitten, omdat ik ging trouwen. Maar het enige wat in voelde was woede en irritatie. Geschrokken liet ik Louis iets los, toen hij piepten dat hij me nog langer nodig had en meteen verzachten mijn blik toen ik hem aankeek. Alsof de rest van de wereld dan even verdween. 'Sorry babycakes.' Rustig streelde ik zijn rug en volgde ik zijn blik naar een jongen achter in de Starbucks. 'Ken je hem?' Vroeg ik zachtjes, Niall totaal weer negerend. Hij kon me wat krijgen. Ik keek op naar Harry die me een beker koffie aangaf en ik keek hem dankbaar aan. Ik zou het best hebben begrepen als Louis toch voor hem had gekozen, inplaats van mij. Gelukkig was dit niet het geval. Ik duwde mijn voorhoofd tegen Louis zijn schouder en had hoofdpijn gekregen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    'Li, je plet Drake' hoorde ik Eirwen zeggen. Na haar even eigenwijs te hebben aangestaard snapte ik pas wat ze bedoelde en onmiddellijk verloste ik mijn greep zodat Drake ook nog weg kon. 'Sorry, Drake' Het mocht dan wel niet zo klinken, maar het was wel waar. Zwakjes glimlachte ik naar Drake die nu niet wist wat ie moest doen. Of ie nou wilde blijven zitten, of zo snel mogelijk moest maken dat ie wegkwam. Uiteindelijk koos hij voor de laatste en om hem de moeite te besparen zette ik hem neer. Al mompelend zakte ik wat onderuit en sloeg mijn armen over elkaar. Ineens schoot het mijn hoofd binnen. Gister was ik niet gegaan, om het was te laat. Vandaag, vanmiddag zouden we wel gaan. Terwijl ik ondertussen aan moest horen dat de een dit had gedaan en de ander dat, probeerden Rosalie en Eirwen het te sussen. Met succesvol resultaat want ineens was het een stuk rustiger. 'Moet je eens kijken hoe ze met z'n vieren alleen al met elkaar omgingen. En dan in het speciaal Niall. Nu zeg ik niet dat Niall niks heeft gedaan, maar hij heeft wel gelijk' mompelde ik. Hij had gelijk over dat we veranderd waren. Hier had ik zo echt geen zin meer in, in ruzies.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 2:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk Harry aan en bijt op mijn lip. Ik slik als hij zegt dat het goed gaat. Ik pak ook de loffie die ik besteld had en loop met harry mee. Harry loopt naar Hailey en knielt bij haar neer. Ik luister naar ziin woorden en glimlach kleintjes. Dan aai ik de hond van Harry over zijn hoofd en neem een slokje drinken.
    'Wat een schattige hond,' grinnik ik en aai het beestje. Dan kijk ik op en loop naar Eirwen toe. Met een glimlach kijk ik naar Dan en Finn. Ik glimlach naar de kleine jochies. Dqn kijk ik naar Hailey. 'Hailey het ziet er naar uit dat je je moet gaan vermaken met allemaal jongens,' grinnik ik en loop nu wel naar Harry en Hailey toe. Ik knuffel Hailey even met een lachje en kijk dan naar Harry. Ik weet wel iets.
    'Ik ga een fiets voor haar kopen. Misscjien kan je daarbij aansluiten of iwts wat er bij past,' fluister ik vluchtig in zikn oor. Hailey kijkt me met grote oogjes aan. Laxhend steek ik mijn tong uit en neem nog een slokje koffie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Met een kleine glimlach keek ik terug naar Rosalie. Op dit moment was ik niet instaat om net zo vrolijk te doen, als toen we net binnenkwamen. Al hoorde dat wel omdat ik Zayn had en we gingen trouwen. Ik voelde hoe hij me iets losliet. Maar het beste was toch om te zien dat zijn blik verzachtte. 'Niet nodig, Pumpkin. Het was eerder ook nog in de hoop je iets rustiger te krijgen.' Mijn lippen drukte ik tegen zijn wang voor ik weer goed ging zitten. Langzaam schudde ik mijn hoofd bij zijn vraag. 'Nee, ik heb hem nog nooit eerder gezien.'Mijn blik wendde ik af, om Harry aan te kijken die me een beker koffie overhandigde. 'Dankjewel Hazz.' Zei ik met een glimlach. Mijn blik ging naar de kleinste van het groepje hier en automatisch werd mijn glimlach iets breder. 'Je moet je niet gek laten maken, Zayn. Dat is niet goed voor je.' Zei ik en probeerde iets te verzinnen om hem op andere gedachten te brengen. Leukere. 'Ik wil ook een kindje samen met jou.' Het verliet zacht mijn mond voor ik had bedacht of dit wel een geschikt moment was, om er weer iets over te zeggen. Maar aan de andere kant hoopte ik dat het wel zou helpen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik glimlachte een beetje toen Liam Drake losliet. Die bleef eerst wat beduusd zitten, maar sprong daarna van Liam's schoot om door de Starbucks te gaan lopen. Het was een grote ruzie situatie. Ik wilde geen partij kiezen, maar dit moest wel stoppen. Gelukkig luisterden ze naar mijn preek, en daarna ook nog eens naar die van Rosalie, waardoor het weer rustig werd. Moeders moesten het altijd maar weer oplossen. Ik kijk op naar Rosalie en richt me dan maar weer op Liam omdat hij begint te mompelen. Ik wist niet of het voor mij bedoelt was of niet. Zacht zuchtte ik. "Ik snap het. Misschien is het ook wel beter om je niet in de problemen te mengen. Toch vind ik niet dat je zo jullie vriendschap uit het raam moet gooien. Dat is zonde." Ik haalde even met mijn hand wat van zijn haar uit zijn ogen. Ik vond het zo zonde als hij zijn ogen verborg achter zijn haar. Ik keek even naar Drake die vrolijk rondliep. Hij was misschien druk, het bleef een schattig kindje, al had hij ook zijn rariteiten. Ik pakte mijn beker op en gooide die met een boogje in een prullenbak voor ik weer rustig begon met een visgraat in mijn haar leggen. Dat was echt een rotwerk, maar het zag er altijd wel leuk uit.


    Bowties were never Cooler