• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Misschien is Jayden wel een erg slimme baby ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn reactie is aangepast]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    “Zo Niall, dus Louis heeft stiekem een oogje op me?" Vraagt Harry me. Langzaam kijk ik omhoog om recht in het gezicht van Harry te kijken. Voor ik mijn mond kan openen hoor ik Skyler’s naam vallen. Tranen springen in mijn ogen en moedeloos kijk ik naar Liam. “D.. Die is er niet meer.” Fluister ik, Harry vergetend. Alles komt in één keer, zoals altijd.. In mijn ooghoek zie ik Jayden voorzichtig stapjes zetten. Mijn pijnlijke tranen veranderen in tranen van geluk. Mijn kleine zoon kan ook al lopen. Ik sta op en kniel bij hem neer. Voorzichtig druk ik een kus op zijn wang om vervolgens op te staan en naar Harry te kijken. “Daar heb ik niks over gezegd, veroordeel me maar weer. Jij bent de enige die ik nog nodig had.” Ik veeg mijn tranen weg en kijk recht in zijn ogen. “Ik ben hier niet de enige schuldige, ik had mijn redens om alles fout te doen! Waarom laten jullie me niet met rust als jullie me toch al ‘kennen’, hea?” Ik kijk vragend langs Harry heen naar de tafel. “Ik was het nou goed? Ik duwde hem met opzet van de trap, want weet je, dat doen beste vrienden. Ik was degene die zwak was, degene die alleen maar verkeerd kan zijn. Degene die hun uit elkaar wil drijven. Ik was het, en het beste van alles, ik blijk er nog trots op te zijn ook.” Ik kijk iedereen één voor één aan. Ineens komen Louis en Zayn erbij waardoor ik stilval. “Leg jij het ze dan uit Lou, vertel jij maar dat ik op moet donderen."

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:52 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles
    Zayn kwam binnen met Louis en meteen verscheen er een glimlach op mijn gezicht, om die twee weer zo gelukkig te zien. Iets wat daarstraks nooit meer goed leek te komen, stond nu weer recht overeind. Ik grijnsde naar Louis die me bedankte. 'Je weet het.' ik stak speels mijn tong uit, maar ik schok toen Niall die ineens zo tegen me uitviel. 'Doe normaal man.' Volgens mij moest die jongen echt opgenomen worden in een gesticht. 'Ik heb het toch ook niet verzonnen, dat heb je zelf.' ik rolde even met mijn ogen, maar schik als hij over de dood van Skyler begint. ik beet even op mijn lip. Het verklaarde een hoop van Niall zijn zenuwinzinking, maar niet waarom hij de relatie van Zayn en Louis wilde verpesten. Misschien kon ik nu maar gewoon beter mijn mond houden. Muffin begon hard tegen Niall te blaffen en ik probeerde te puppie meteen weer stil te krijgen.

    Zayn malik
    Echt waar. ik had het helemaal gehad met Niall. 'Misschien moet je gewoon sorry zeggen, in plaats van hier boos op iedereen te zijn. Het is niet dat iedereen hier wat tegen je heeft Niall. Maar je gedraagt je behoorlijk debiel de laatste tijd.' gromde ik, terwijl ik Louis iets dichter tegen me aantrok. 'En dat van die trap is geweest! ik wilde naar je luisteren, maar je draaide er alleen maar omheen en toen begon je opeens over Louis, die zogenaamd verliefd is op Harry. Maar weetje wat niall, Louis trouwt met mij! Hij heeft ja gezegd tegen mij, niet tegen Harry. En als je dat niet kan handelen, ga je inderdaad maar lekker weg!' Het kon me niets schelen, dat heel de starbucks onze kant op keek. Die jongen moest zich gewoon realiseren dat hij niet alles kon maken, zelfs niet na het verlies van een dierbaren. Iedereen hier snapte dat hij verdriet had en dat het pijn deed. maar dat maakte zijn daden nog niet goed. 'En dat is juist het probleem, we kennen je niet meer, zoals je, je nu gedraagt!' Volgens mij was het enige wat die jongen wilde, meedelijden. 'En owjah, dat was dus het nieuws dat we wilde delen, Louis en ik zijn verloofd.' sloot ik mijn rondje af, dit keer ook tegen de rest van de mensen, waarna ik me kwaad op de stoel naast Harry liet zakken en Louis op mijn schoot trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Ik volgde het allemaal niet meer. Toen Niall met tranen in zijn ogen zei dat Skyler er niet meer was, schrok ik. 'Wat?' vroeg ik zacht. God, dat meende je niet? In Nialls ogen kon ik zien dat het niet een scheiding was, of dat ze gezellig een weekendje weg was. Omdat ik wist hoe erg het was als je het moest uitleggen en de hele tijd het moest aan horen. Al ik niet echt goed wist wát er nou was, begreep ik het denk ik wel. Medelevend keek ik Niall aan. De eerste maanden waren het altijd het moeilijkst, nu nog. Als het zo door was gegaan, zou ik nu nog steeds thuis zitten en haast niks doen. Godzijdank had ik contact met Eirwen gehouden, had ik Drake en mijn ouders. Geoff en Karen steunden me zoveel als ze konden, want vooral Karen was dol op Sascha geweest. Op een gegeven moment kwamen ook Zayn en Louis binnen. Zayn bood zijn excuses aan, die ik wegwuifde en zei dat alles al goed was. Ineens hoorde ik wat interessants. 'Wat? Van de trap af geduwd?' herhaalde ik zacht. Om de ruzie niet verder te draaien, hield ik onmiddellijk mijn mond maar. Mijn oog viel op Drake die nog altijd beduusd naar de tweeling keek. 'Drake?' vroeg ik, waarbij zijn hoofd naar mij draaide. Even werkten zijn wenkbrauwen zich in een diep fronsje, maar toen schoten ze omhoog. 'Papa?' vroeg hij wat onzeker. Als teken dat het goed was glimlachte ik, waardoor Drake even vrolijk lachte. Ik maakte een "kom" gebaar, waarna Drake onhandig naar me toe waggelde. Lachend tilde ik hem op mijn schoot en keek even naar Jayden. Die ging snel vooruit. Toen Drake ineens op mijn vinger beet, trok ik mijn vinger onmiddellijk terug. 'Drake!' protesteerde ik, ietwat pijnlijk. Het was geweldig om hem zo ver op te zien groeien, maar het werd steeds vervelender dat zijn tandjes al doorkwamen. Het deed pijn voor hem, én voor mij aangezien hij me nu zo'n vijf keer per dag beet. Boos kon ik niet worden, onmogelijk. Het werd me op dit moment allemaal te veel, en het enige wat hielp was Drake. Het mocht dan wel raar klinken, maar hij kalmeerde me. Dus nu zat ik daar met mijn armen stevig om Drake gesloten, zacht neuriënd in mijn eigen wereldje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Mijn mond viel open bij Niall's woorden. Nu snapte ik het hele verhaal nog minder. Ik haalde Finn uit de wieg toen hij begon te huilen en de hond begon te blaffen. Ook pakte ik een van de flesjes en stak die voorzichtig in zijn mondje. Nu begon ook Zayn te mopperen. Ik kroop wat dichter tegen Liam aan. Ik hield niet van ruzie. Ik zag Jayden lopen, wat blijkbaar voor het eerst was. Het was echt heel schattig. Minder schattig was dat Drake op Liam's vingers begon te bijten. "Wil je een bijtring?" vroeg ik aan hem. Vreemd genoeg had ik die al ondanks dat Dan en Finn die nog lang niet nodig hadden. Met Drake was het wel handig. Ik hoorde Liam neurien, wat mij ook rustiger maakte. Ik legde Finn na een kort boertje terug in de kinderwagen en aaide over het hoofd van de hond voor ik weer naar Zayn en Louis. Een grote grijns kwam op mijn gezicht toen ik het hoorde. Dit was zo veel beter dan ruzie. "Gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor jullie." Ik stond op en gaf ze bijden een knuffel voor ik weer ging zitten. "Sorry, dat moest even. Goed nieuws is altijd zo leuk." Ik aaide even over de rug van mijn lang harige hond. Ik haalde een elastiekje uit mijn tas en begon rustig een visgraat in mijn haar te vlechten. Los haar was echt niet handig als het zo lang was.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Vol interesse keek ik naar Niall die stilviel toen Zayn en ik binnenkwamen lopen. De vorige woorden waren al van een kilometer afstand te horen, dus je hoefde mij niet te vertellen waar het overging. 'Niemand heeft gezegd dat je weg moet. Iedereen heeft gezegd dat je normaal moet doen. Dat is iets heel anders en wat moet ik daarbij uitleggen?' Ik was het zat en had richtte dan ook mijn aandacht op de rest. 'Als dat niet zo was dan weet ik het niet.' Zei ik met een grijns tegen Harry, alleen verdween deze al snel weer door de uitval van Niall tegen hem. 'Maak niet uit.' Zei ik nog tegen Eirwen voor ik me er toch maar weer eens mee ging bemoeien. Je kreeg hier echt niet de kans om even goed nieuws te komen vertellen. 'Vooroordelen? Redenen? Zwak? Niets over gezegd? Man je bent echt gek.' Mijn armen sloeg ik steviger om Zayn heen. 'Dat je mij moet hebben snap ik nog enigszins, maar dat je ook Zayn en Harry hierbij betrekt, vind ik helemaal laag van je. Net al het hele verhaal dat steeds veranderd.Praat het dan met mij uit zonder alle andere en zeg me wat ik je heb misdaan.' Ik luisterde verder naar de woorden van Zayn en hield verder mijn mond dicht. 'Zayn heeft gelijk. Misschien moet je ons dan toch maar met rust laten dan.' Waren de enige woorden die mijn mond nog verlieten. Tenminste de woorden die ik aan Niall vuil maakte. Mijn blik ging de Starbucks rond en bleef eerst hangen bij Harry en Muffin waarna deze al snel naar Zayn ging toen ik op zijn schoot zat. 'Sorry dat het opnieuw zo moet lopen.' Waren mijn woorden voor hij naar de rest ging. 'Maar dat was inderdaad ons goed nieuws.' Toch verscheen er een glimlach op min gezicht bij de reactie van Eirwen. 'Dankjewel.' Zei ik en nam haar knuffel maar al te graag in ontvangst nam. 'Dat is het zeker en vooral na alles wat er is gebeurd.' Vanuit min ooghoeken zag ik achterin de Starbucks die ons de hele tijd in de gaten hield en met een vragende blik ging mijn blik die kant op en bleef hem aanstaren. Waarschijnlijk kwam het door de uitval tegen Niall.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 21:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kyle Nathan Jones

    Ik drink rustig uit mijn starbucks beker terwijl ik aan het tafeltje zit een beetje om me heen te kijken. Al snel is mijn blik gericht op een groepje, ze waren aan het ruzie maken en niet zo'n klein beetje ook. Heel starbucks kon meegenieten hier. Ik bekijk de jongens even, een is al aan het huilen ik heb wel medelijden met hem. Uit hun ruzie heb ik al op kunnen maken dat die een moeilijke periode heeft maar volgens mij ook dingen heeft gedaan die die niet had moeten doen. Het was volgens mij best wel ingewikkeld. Toch was ik best nieuwsgierig naar de rest van het gesprek, al hou ik totaal niet van ruzie het liefst zou ik daar al tussen gesprongen zijn maar ja, dat doe ik niet zomaar bij vreemde. Opgeef moment zie ik een van de jongens omkijken en mij vragend aan zie staren. Ik kijk hem aan en trek mijn wenkbrauw op, waarom keek die nou naar mij? Ik kijk hem ook vragend aan. Misschien vond die het raar dat ik naar hun aan het kijken was maar volgens mij deed bijna iedereen dat hier maar ja.

    [Guyzzz ben hier weer helemaal de draad kwijt. Kan iemand samenvatting geven? En zeggen hoe ik in kan springen, dan g aik even douche en alles en reageer dan (: Alvast bedankt! ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    Als iedereen tegen me uitvalt, raak ik van stuk. "Wat willen jullie nou?!" Heel Starbucks kijkt me aan, maar het boeit me niet. "Weet je, jullie zeggen dat ik veranderd ben, maar jullie zijn niet meer die vier jongens waar ik de beste jaren van mijn leven heb verspild, jullie zijn het verre van hun." Jayden komt huilend naar me toe waardoor ik hem optil. Hij snikt tegen mijn schouder en boos kijk ik naar Louis. "Ga maar lekker door met jullie leven, willen jullie mij er anders ook uit? Ik kan net als Skyler even dood gaan. Het is heel simpel." Ik zet Jayden op de tafel waar hij met zijn felblauwe oogjes naar me kijkt. "Als jullie het willen, heb ik het er voor over, misschien word ik dan weer die oude Niall. De Niall die zich jaren heeft gesloopt, de Niall die telkens weer op het punt stond zelfmoord te plegen zonder dat er ook maar één iemand was die het door had. Dat is jullie oude Niall jongens, niet die jongen die zich zo verzekerd gedraagde." Ik slik even en kijk de jongens één voor één aan. "Willen jullie dat weer?" Ik wil geen aandacht, ik wil gewoon weer die stomme band terug zodat alle problemen minder zwaar worden. Ik wil Jayden niet alleen opvoeden, of te horen krijgen dat ik mijn beste vriend doodleuk van de trap heb geduwd. Ik wil het allemaal niet meer.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn malik
    Eirwen was de enige die het leuk voor ons leek te vinden en glimlachent drukte ik een kus op haar wang toen ze me een knuffel gaf. 'En jij van harte gefeliciteerd met je twee kleintjes.' Ik vond het geweldig voor haar, dat ze nu eindelijk moeder was. Al leek het me wel zwaar voor haar in haar eentje. Gelukkig had ik Louis, als we straks een kindje gingen adopteren. Niall trok zijn mond weer open en toen was ik het zat. 'Hou je kop nou eens dicht!' Gilde ik kwaad waardoor de rest van de strabucks stilviel. 'Je bent echt achterlijk! alles is onze schuld en je hebt alleen maar medelijde met jezelf! We zijn er altijd voor je geweest, we hebben je altijd gelijk behandeld en je was onze best vriend! ga nu niet doen of je dat niet weet, omdat je jezelf zo sneu vind. want weetje, je bent op dit moment heel sneu! helemaal als je er echt denk een einde aan te maken, omdat wij even boos op je zijn, omdat je, je als een kleuter gedraagt. Als je er ook maar over nadenkt om Jayden hier alleen achter te laten, Stop ik je in een inrichting of duw ik je zelf wel van een brug! Hij heeft je nodig Niall. denk godverdomme eens na voordat je wat zegt! Je bent niet de enige op deze wereld! Wat verwacht je nou? Dat ik je moet knuffelen omdat je er voor gezorgd heb, dat Louis van de trap is Gevallen.' ik legde de nadruk op vallen anders had ik het straks weer gedaan. 'Dat ik je een beker geef omdat je mijn relatie probeert te verpesten.' Ik kneep Louis ondertussen bijna fijn in mijn armen, maar ik wist dat als ik hem los zou laten, ik Niall waarschijnlij keen klap zou geven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Drake stevig tegen me aandrukkend, sloot ik voor enkele seconden mijn ogen. Drukte was het niet bepaald, maar hetgeen waar ik niet tegen kon was de verwarring, en de sfeer waar aan de spanning gewoon pijnlijk was. Mijn ogen opende ik langzaam weer. En het ergste van allemaal was nog dat ik hier Drake in mee moest slepen. Elke verkeerde keuze zou altijd bijgeschreven worden, elke vergissing zou ik niet meer terug kunnen draaien. Helemaal van de buitenwereld afgesloten staarde ik naar het tafeltje. Pas toen Niall begon schrok ik op. 'Ga maar lekker door met jullie leven, willen jullie mij er anders ook uit? Ik kan net als Skyler even dood gaan. Het is heel simpel' zei Niall. 'Doe even normaal, Niall' mompelde ik. 'Als jullie het willen, heb ik het er voor over, misschien word ik dan weer die oude Niall. De Niall die zich jaren heeft gesloopt, de Niall die telkens weer op het punt stond zelfmoord te plegen zonder dat er ook maar één iemand was die het door had. Dat is jullie oude Niall jongens, niet die jongen die zich zo verzekerd gedroeg' Geërgerd keek ik Niall aan. 'Dus je laat je zoontje van nauwelijks één vallen? Ja joh, ga zo door' antwoordde ik een beetje bot. Begrijp me niet verkeerd. Niall was werkelijk geweldig, alleen hij overdreef nogal. 'Willen jullie dat weer?' vroeg hij. Zayn leek weer woedend te worden, waarbij ik niet eens de moeite nam om op te kijken. Ze bekeken het maar. 'Mij maakt het echt niks meer uit, weet je. Je doet maar. Ik wil niks meer met dat One Direction band gedoe te maken hebben. Gewoon niet, want ik ben gelukkig nu. Die zes jaar dat we uit elkaar zijn gegaan, en nu ben ik heel eerlijk, waren de beste jaren van mijn leven. Nu nog, trouwens. Maar jullie gaan maar lekker met zijn vieren verder. Ik wil het gewoon niet meer, oké?' bekende ik en gefronst keek ik naar Niall.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 22:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jongngessnnn help pleasse?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Allerlij ruzies aan de tafel en de aankondeging van het trouwen van Louis's en Zayn's trouwdag, maar vooral ruzie]


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:
    [Jongngessnnn help pleasse?]

    ow, sorry. uhhm even dneken.
    Harry, Louis en Zayn zitten nu ook in de starbucks. Zayn en Louis gaan trouwen, Niall is zwaar depressief en er is ruzie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''