• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Is goed (: Ik ben ook even leren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles
    Ik glimlachten en schudden mijn hoofd. 'Het is goed zo. Louis had heel een dag met Zayn gepland vandaag en daar hebben ze mij niet bij nodig. Ik ga morgen wel even langs.' Glimlachten ik. Ik las even snel het nieuwe smsje, maar stopten mijn telefoon daarna wee weg. 'Zo, waar wil je heen?' Ik haakte mijn arm in die van Serena en begon weer te lopen. Mijn voeten slenterende over de stenen en ik probeerde me weer te focussen op Serena en Puck. Puck lag nog lekker te slapen en had een rode blos op haar wangetjes. Zei had tenminste nog geen zorgen aan haar hoofd en was nog zo onbezonnen als wat.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    ik kon het niet laten en grinnikte zachtjes. 'Je valt ook telkens in herhaal door, dat te zeggen.' Zeg ik onschuldig. Nee, ik vond het lief. rustig nam ik hapjes van mijn croissantje en in mijn ooghoeken zag ik dat Louis telkens naar me keek. In eerste instantie probeerde ik het te negeren en mijn blik op de tv te richting. Niet dat ik door kreeg wat ik nu werkelijk zat te kijken. Uiteindelijk hield ik het toch niet meer en keek ik naar Louis.'Zit er iets op mijn gezicht?' ik ging met mijn hand langs mijn wang, maar voelde niets. Ik draaide me een kwartslag om, zodat ik recht naar Louis keek en had de neiging om over zijn gezicht te likken. gewoon omdat het kon. ik deed het niet en staarde hem terug aan, terwijl ik mijn tong naar hem uitstak. ik hield van gekken bekken trekken naar Louis. Maar ik hield het aller ergst van hem zelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kyle Nathan Jones

    Rustig loop ik een beetje over straat heen, ik had niet zoveel te doen vandaag aangezien ik niet hoefde te werken en al mijn vrienden zowat wel. Ach het is niet dat ik mezelf niet kan vermaken. Ik kom langs het speeltuintje en glimlach als ik ene meisje zie spelen, ik hou van kleine kinderen. Als ik wat veder kijk zie ik iemand wat onderuit gezakt op het bankje zitten. Ik kijk nog even goed, heey is dag niet Rosalie? zo die had ik echt lang niet meer gezien. Die ken ik nog wel van vroeger maar ik heb der nu eigenlijk al heel erg lang niet meer gesproken. Ik loop naar het bankje toe en ga naast haar zitten. 'Hallo' zeg ik en kijk haar kant op, kijken of ze me nog herkent, het zou best wel is kunnen van niet.

    Rosalie Sarah Angels

    In gedachte verzonken staar ik voor me uit. Ik spring geschrokken overeind als ik ineens een hallo naast me hoor. Ik draai me om en staar de jongen aan. Ik grinnik zacht. 'Hé,' begroet ik Kyle. 'Jemig je liet me schrikken,' lach ik zacht en plof naast hem neer. 'Volgens mij deed je dat wel vaker,' grinnik ik en kijk hem even aan. 'Leuk je weer te zien! Hoe gaat het met je,' vraag ik hem en draai me zo, zodat ik hem recht aankijk. Vlug werp ik even een blik op Hailey. Ik glimlach even naar haar. Als ze zwaait, zwaai ik met een glimlachje terug. Dan kijk ik weer naar Kyle. Ik bekijk hem even goed. 'Je bent niet heel veel verandert, alleen volwassener,' grinnik ik en bijt op mijn lip. Ik kijk hem aan en glimlach even. Automatisch denk ik even terug aan de tijden van vroeger. Het was leuk geweest. Nu ik eraan terug denk, besef ik me dat ik haast niemand meer spreek van die tijd. Helaas...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Ik zette mijn engelenglimlach weer op, om vervolgens mijn schouders op te halen. 'Het is en blijft de waarheid, maar ik val altijd in herhaling. En als dat niet zo is dan is het alsnog zo.' Alle dingen die het zouden beschrijven had ik in de afgelopen jaren al te vaak gebruikt en moest dan ook nodig opzoek naar iets nieuws, dus gebruikt deze maar tijdelijk. Ik stopte een stukje van mijn croissantje in mijn mond en grinnikte zacht toen Zayn me blikken probeerde te negeren. Onschuldig schudde ik mijn hoofd toen hij me uiteindelijk toch aankeek. 'Nee hoor, je bent alleen een stuk interessanter dan de tv. Maar kan er wel voor zorgen.' Dat laatste voegde ik er nog snel aan toe en drukte mijn lippen tegen zijn wang. Mijn engelenglimlach was nog lang niet verdwenen en haalde een hand door Zayn zijn haar. 'Maar ik loog, want er zitten nog altijd glitters overal.' Ik stopte nog een stukje van het croissantje in mijn mond terwijl mijn blik nog steeds gevangen zat in de zijne. Een zachte grinnik verliet mijn mond toen hij weer eend een gekke bek naar me trok. Het stukje croissant dat ik nog in mijn handen had gooide ik zijn kant op. 'Maar wanneer zou je naar het bos willen? En neem aan dat je ook nog een douche ervoor wilt.' kwam ik terug op het onderwerp van eerder en het laatste was eerder door de versiersel en alles.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kyle Nathan Jones

    Ik schiet in de lach als ze van schik opspringt en kijk der daarna onschuldig aan. 'Sorry was niet mijn bedoeling' zeg ik en kijk der even aan, het was tenminste wel duidelijk dat ze me nog herkent. Ik grinnik en knik daarna, 'Tuurlijk, jij schikt zo makkelijk' zeg ik lachend en kijk der aan. 'Goed hoor en met jou?' vraag ik met een glimlach, ik vond het leuk er weer is te spreken. Als ze zwaait kijk ik even op en zie dat het meisje naar haar zwaait, 'Wie is dat?' vraag ik aan haar met een glimlach. Ik grinnik even, 'In uiterlijk volwassener ja' zeg ik lachend, van binnen was ik eigenlijk nog steeds een soort kind en dat wist ik ook wel van mezelf. Ik kijk even om me heen en richt mijn blik even op het meisje dat aan het spelen is, ik glimlach even, het is echt een schattig meisje.

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach even en steek mijn tong uit. 'Ja ja, weet ik. Halloween is niet mijn favoriete feestdag,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Ja, met mij gaat alles prima,' zucht ik. Het was het automatische antwoord, maar wie ben ik om hem lastig te vallen met al dat gedoe tussen Harry en mij? Ik kijk opzij naar Kyle en dan naar Hailey. Ik bijt even op mijn lip. 'Dat is Hailey. Mijn dochter.' Ik kijk even voor me uit en dan naar Kyle. 'Lang verhaal.' Ik trek mijn knieën weer op. 'En hoe zit het met jouw? Vriendin? Ook een kind misschien? Met iemand bezig,' vraag ik hem met een zacht lachje en zie hoe Hailey hierheen komt. Als ze bij ons is, ga ik gewoon zitten en trek haar op mijn schoot. Ze kijkt naar Kyle. ''Wie is dat?' 'Dat is Kyle,' grinnik ik. 'Kyle, dit is Hailey.' Ik kijk hem even aan en glimlach. Dan kijk ik naar Hailey en druk een kus op haar kruin. 'Wil je niet meer van de glijbaan,' vraag ik haar. Ze haalt haar schouders op en kruipt weer van mijn schoot af om naar de schommel te rennen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    Natuurlijk had ik kunnen weten dat er niets met mijn gezicht was. Oke, op de glitters na dan. 'Ik wil gewoon graag op Edward lijken ja.' Pruil ik zielig, maar al snel bedenk ik me iets. 'En dan ben jij mijn Bella.' Heel langzaam kom ik dichterbij en kijk ik Louis onschuldig aan, waarna mijn gezicht in zijn nek vliegt en ik zachtjes in zijn vel bijt. Ik hielt ervan om me Louis zulke spelletjes te spelen. Alsof we nooit volwassen zouden worden. Iedereen had altijd grapjes gemaakt over Louis en Peter pan. Maar eerlijk waar, deze jongen hield me echt jong. Hij zorgde ervoor dat ik in een bloemenweide wilde rondrennen en rollenbollen door het gras. Dat ik heel de dag wilde zingen en dansen. Dat ik me gestoord wilde gedragen, gewoon omdat ik dan schijt aan heel de wereld kon hebben. Niets twilight. Louis was mijn Peter pan. Ik zuchten en kuste uiteindelijk zacht zijn nek. 'Ik weet niet wat jij allemaal van plan bent in dat bos. Daarbij, is het nog steeds jou dag, dus jij mag het zeggen.' Ik ging weer normaal zitten en begin weer rustig van mijn croissantje te eten, alsof er niets gebeurd was. 'Maar wel eerst douche.' Stemde ik in. Alweer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik haalde een hand door mijn haar, waardoor er versiersel naar beneden dwarrelde en grinnikte zacht bij zijn woorden. 'Daar kom je dichtbij in de buurt dan, maar weet wel dat jij veel leuker bent.' Zei ik en beet kort op mijn lip door het zielige gepruil. 'Met alle liefde.' Nauwlettend hield ik Zayn in de gaten bij zijn onschuldige gezicht, maar al snel vulde mijn lach de kamer. Ik hield altijd van de dingen die we samen deden, maar het meest hield ik nog van de jongen zelf. Waar ik zeker blij mee was, was dat we ons nog steeds als kleine kinderen konden gedragen. Dat het niet nodig was om volwassen te worden. Niet dat er een ruzie kwam dat een van de twee normaal moest doen en zich moest gedragen naar de werkelijke leeftijd. Mijn armen sloeg ik om deze jongen heen en glimlachte breed. 'Dat zal je vanzelf zien. Tenminste als ik een plan heb, die ik natuurlijk wel heb. Daarbij had ik wel een idee dat je dat zou zeggen, maar wil toch ook weten wat je nog zou willen doen. Opzich maakt het namelijk niet zoveel uit hoe laat we vertrekken.' Ratelde ik vrolijk en keek even naar mijn croissantje en weer naar Zayn, die ondertussen alweer normaal zat. 'Oeps .. Volgens mij begint de suiker te werken, alleen om terug te komen op het onderwerp: dan wel eerst een douche.' Rustig ruilde ik mijn croissantje voor een glas drinken waarna ik ook goed ging zitten en toch mijn blik op de tv probeerde te richten. Toch kreeg ik daar weinig van mee.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Louis ratelde aan een stuk door en ik wist dat ik het nog moeilijk ging krijgen als Louis straks echt zijn suikerkick kreeg. Want echt niet dat ik hem vrolijk door de kamer liet rennen. Wat hij volgens mij, sowieso niet kon. Louis had het zelf ook al door en ik schudden even lachend mijn hoofd. 'Blijven ademen Baby Cakes.' Glimlachte ik. Rustig plukte ik verder aan mijn croissantje, terwijl dit keer Louis naar de tv keek en ik naar hem. Zachtjes drukte ik mijn lippen op zijn kaak en was nog altijd benieuwd wat hij van plan was in het bos. Ik at mijn croissantje op en nam ook het glas drinken, snel goot ik deze naar achter. 'Ga je mee douche, of blijf je tv kijken?' Ik wist dat ik nog wen croissantje had, maar die zou ik dadelijk wel opeten. Nu wilde ik douche.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik wiebelde heen en weer om te zorgen dat ik straks niet echt door de kamer zou vliegen. Zayn zou dat niet waarderen en toelaten, maar wist ook dat ik het niet kon. Heel onschuldig keek ik naar de jongen die lachend zijn hoofd schudde en haalde mijn schouders op. 'Ik blijf wel door ademen, Pumpkin.' Lachte ik vrolijk en deed mijn best weer iets rustiger te worden. Ik zag vanuit mijn ooghoeken zag ik Zayn deze keer naar me kijken. Ik keek met een glimlach zijn kant op en drukte een kus op zijn neus. Rustig zette ik mijn glas weer op tafel en stopte het laatste stukje croissant in mijn mond. Ik trok een bedenkelijk gezicht bij zijn woorden. 'Dit, wat het ook mag zijn, kijken of douchen. Hmm, ik ga voor de laatste , maar eerst nog iets anders.' Zei ik en drukte een kus op zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik wist eigenlijk wel dat Louis mee ging douche. ik wilde ook niet weten wat er straks uit zijn broek en shirt kwam, als hij deze uittrok. Volgens mij kon het nooit lekker zitten. Ik zetten het lege glas terug op tafel en stond op, om daarna met een simpele beweging Louis in mijn armen te pakken en op te tillen. Ik vond het best dat hij probeerde te lopen, maar traplopen ging me te ver. Al een stuk zekerder dat ik Louis niet zou laten vallen loop ik de trap op. tree voor tree en toch nog met mijn hart in mijn keel. eindelijk boven kon ik weer normaal ademhalen en ging ik meteen door naar de badkamer, waar ik Louis neerzetten op de rand van de badkuip. ik hoopte maar al te erg dat Louis niet weer een inzinking kreeg als hij zijn lichaam zou zien, want ik wilde die vrolijkheid houden. Louis moest altijd vrolijk zijn. ik draaide de kraan van de douche open en keek Louis vragend aan. 'Zelf proberen?' vroeg ik doelend op zijn kleding, terwijl ik mijn eigen boxer al van mijn kont trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Mijn antwoord was volgens mij wel meet dan duidelijk voor ik deze had uitgesproken. Ik bleef uiteindelijk toch dicht tegen Zayn aanzitten om niet meer te bewegen. Het zat nu niet echt lekker met al de versiering in mijn kleding. Mijn armen sloeg ik al snel weer om Zayn zijn nek toen hij me met een simpele beweging optilde. Daar was ik eigenlijk wel blij, want zou ondanks de energie teveel zou het me toch niet lukken. Ik hield mijn mond en bleef zo stil mogelijk zitten tot ik weer op de rand van de badkuip zat. Vrolijk begon ik een of andere kinderliedje te zingen en wist zeker dat dit gedrag niet snel zo verdwijnen. Ik keek naar Zayn en knikte langzaam bij zijn woorden waarna ik opstond. Nog steeds zingend probeerde ik mijn kleding uit te trekken wat met moeite wel lukte. 'Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.' Lachte ik vrolijk, doelend op mijn eigen inzinking van eerder en drukte een kusje op zijn neus.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 11:18 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Woods.
    Ik knikte kort en likte even over mijn lippen. 'Nee, inderdaad, voor de seks hebben ze jou zeker niet nodig.' Een zachte grinnik verliet mijn mond, want ik wist wel zeker, ondanks het feit dat Louis uit het ziekenhuis kwam, dat ze dat gingen doen. 'Nee, maar, dat is goed. Gezellig.' Ik viste een elastiekje van mijn pols af en bond mijn haren in een knotje, zo zat het ook niet steeds in de weg. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb geen idee, we kunnen desnoods ook gewoon even een rondje wandelen. Ik had gewoon zin om even naar buiten te gaan.' Glimlachend keek ik even naar onze armen, die Harry zojuist verstrengeld had, voordat ik me weer focuste op de weg voor ons.


    stay safe because I like being alive at the same time as you