• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Een glimlach speelde rond mijn lippen. Niet alleen door de aanrakingen, maar ook door de woorden van Zayn. 'Goed om dat te weten.' Zei ik met een lieve glimlach. De liedjes of gedeeltes die ik daarna zachtjes zong was ik al snel zat. Ja, ik wist wat ik wel wilde, maar wist ook dat je sommige dingen niet kon krijgen. Maar ondanks dat liet ik mijn humeur niet meer verpesten. Alhoewel dat dacht ik, maar toch bleek het weer eens een keer anders te zijn. Ik glimlachte kort tegen zijn lippen aan, maar deze verdween al snel weer toen een stem beneden klonk. Mijn vrolijkheid maakte plaatste voor angst en dit was zeker een van de eerste keren dat ik bang was voor een bekende. Voor zo er mogelijk kroop ik nog dichter tegen Zayn aan. Op zijn vraag maakte ik dan ook geen aanstalten. Al wilde ik aan de ene kant wel uitleg hebben, alleen aan de andere bllef ik bang.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Woede borrelde in me op en ik kneep mijn ogen even dicht. Louis zijn reactie op de onverwachte komst van Niall vond ik het ergst. De jongen in mijn armen straalde doodsangst uit. in eerste instatie wilde ik hier gewoon blijven staan en dan zou Niall vanzelf wel weg gaan. maar ik wilde uitleg. weten wat er dan precies gebeurt was en waarom de lafbek was weggerend. 'Boo.' Ik pakten zijn gezicht tussen mijn handen en liet hem me aankijken. 'Niet bang zijn, ik zorg dat je niets gebeurt.' Beloofde ik hem, waarna ik hem een klein kusje gaf. 'Ik ga wel even kijken en dan kom ik jou zo helpen met afdrogen en aankleden.' nog een kusje en met moeite om Louis alleen te laten stapte ik de douche uit. razendsnel ging er een handdoek langs mijn lichaam en ik liep de kamer uit om uit de slaapkamer een boxer te halen en uiteindelijk naar beneden te lopen. 'Als je nog meer komt slopen, doe dat dan in de logeerkamer, want meer kan daar toch niet meer kapot.´ gromde ik en bleef op de onderste traptree staan, terwijl ik Niall nors aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Angstig had ik mijn armen om de middel van Zayn heen geslagen. Mijn glimlach was verdwenen, maar toch was ik ergens nog wel een beetje vrolijk. Toch keek ik op naar Zayn die woedend leek te worden door het onverwachtse bezoek. Rustig wachtte ik op wat hij zou doen, al was dat wel meer dan duidelijk. Zelfs zonder de volgende woorden.
    'Ja?' Zei ik zachtjes en keek de jongen voor me recht in zijn ogen aan. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Dat stelt me wel al gerust.' Als bedankje drukte ik ook nog een kusje op zijn lippen. 'Is goed, maar doe alsjeblieft voorzichtig.' Zei ik zacht en liet hem los. Het moment dat Zayn verdwenen was, liet ik me langs de naar beneden glijden en luisterde naar de geluiden. Ik kon er niet tegen om te wachten, dus krabbelde overeind en draaide de douche dicht, om er vervolgens onderuit te komen en een handdoek te pakken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan
    Ik keek naar Zayn die me nors aan bleef kijken vanaf de eerste traptreden. 'Ik kom hier niet om nog meer troep te maken. Ik kom hier mijn excuus aan te bieden. Wat er is gebeurd was misschien niet de goede oplossing. Maar weet dat het niet alleen mijn schuld is. Ook wilde ik weten hoe het met Lou gaat, dus waar is hij?' Ratelde ik zachtjes terwijl mijn blik op de grond gericht was. Ja, ik had spijt van mijn actie en snapte zelf nog geeneens wat er gebeurd was. Maar veel goeds was het niet en wilde zelf mijn dade nu onder ogen komen.

    ( sorry kort maar heeb nu les)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik keek Niall enkel met opgetrokken wenkbrauwen en mijn handen in mijn zij aan, terwijl hij zijn verhaal deed. 'Natuurlijk, het is nooit jou schuld Niall.' Ik rol even met mijn ogen. hij moest echt zijn eigen fouten eens gaan inzien, want Louis had alleen maar proberen te helpen. Meteen ging ik de trap breed staan, toen hij vroeg waar Louis was en ik vernauwde mijn ogen iets. Hij had Louis gezicht moeten zien toen Louis zijn stem hoorden. echt niet dat ik hem dan zomaar naar boven liet gaan. Toch wist ik dat het niet aan mij was. Maar als Louis hem had willen spreken had hij dat boven al tegen mij gezegd. 'Weet dat ik het liefste heb dat je vertrekt naar atlanta.' zei ik nou en draaide me om. 'Ik ga aan Louis vragen of hij je wilt zien. jij blijft hier.' zonder hem verder nog aan te kijken liep ik de trap op. ik hoorde de douche niet meer en verward liep ik de badkamer in, waar Louis zich aan het afdrogen was. 'Boo, Niall wilt je zien.' mompelde ik ontevrede.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik droogde me met moeite af en probeerde in de tussentijd iets op te vangen van het gesprek beneden, alleen lukte dat laatste niet helemaal. Ik wikkelde de handdoek rond mijn middel waarna ik plaats nam op de wastafel. De angst was wel iets verminderd, want wist dat Zayn mijn woorden meende. Maar ergens bleef het toch wel, want je wist niet waar Niall toe in staat kon zijn. Een kwartslag draaide ik me om, om vervolgens in de spiegel te kijken en nog een handdoek te pakken. Hier droogde ik mijn haar mee en probeerde het in model te krijgen, zodat het niet meet voor mijn ogen zat. Het kraken van de trap en voetstappen die dichterbij klonken, liet me opkijken. Een glimlach verscheen op mijn gezicht bij het zien van Zayn, maar al snel verdween deze en schudde direct mijn hoofd. 'Echt niet. De enige die ik onder ogen wil komen zijn jou en Hazza, maar zeker niet Niall. Tenminste niet nu.' mompelde ik. Ik klom van de wastafel af om naar Zayn te lopen en hem aan te kijken. 'Wil jij alsjeblieft uitzoeken wat er is gebeurd? Ik hou me rustig en zal geduldig hier op je wachten.'

    Niall James Horan
    Langzaam keek ik weer op, om vervolgens Zayn aan te kijken. Misschien was het toch niet het beste idee om hier te komen, maar er as toch geen weg meer terug. En daarbij wilde ik ook niet alleen de schuld dragen, want dat was het niet. 'Als het mijn schuld is neem ik de schuld op me. Dat doe ik nu ook, maar dat is het niet alleen. Je geeft mij alleen de schuld, omdat Lou je vriendje is.' zei ik en wist gelijk alweer waar Lou was door de manier van doen. Niet dat -dat niet duidelijk was. 'Je moet eens leren dingen van andere ook aan te nemen.' Nu was ik toch wel benieuwd wat Louis allemaal had lopen verkondigen en hoe hij zich gedroeg. Ik beet op mijn lip bij zijn volgende woorden en sloeg mijn ogen neer. Hij mocht boos zijn, maar niet alleen op mij en daarbij deden die woorden toch pijn. Ik knikte langzaam en hoorde hem de trap oplopen. Louis zou ik toch nog wel zien.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    ik irriteerde me echt dood aan Niall. hij deed nu net alsof Louis zich voor de lol van de trap gegooid had en hij degene was die zijn vriendin had verongelukt. Daarbij, Louis wilde hem niet voor niets niet zien. En dingen van andere aannemen? Hij rende weg en heeft verder alleen maar geroepen dat het niet zijn schuld was en nu was ik de boeman. Meteen nam ik Louis in mijn armen. Natuurlijk zou ik voor Louis met Niall praten, maar ik kon niet beloven dat ik rustig kon blijven. Die jongen was gewoon onredelijk. Ik streek door zijn haren heen. 'Ik breng je wel naar de slaapkamer.' Dat was misschien wel iets beter dan hier in de badkamer blijven. 'Dan kun je, je alvast klaarmaken voor zometeen.ik gaf een klein kusje op zijn neus en tilde hem op. Bij de slaapkamer zetten ik hem rustig en en snel trok ik een willekeurige broek aan en een wit hemdje. want om nu ruzie te gaan staan maken in me onderbroek. Ik ging weer voor Louis staan en nam zijn gezicht weer tussen mijn handen. 'Ik regel het wel.' ik drukten mijn lippen op die van hem en liep de kamer weer uit, naar beneden. 'Louis wilt je niet zien. je moet het met mij doen.' zei ik iets arrogant en bleef onder aan de trap staan. 'Dus, schiet een beetje op met je ontkenningen, dan kan ik door met waar ik mee bezig was.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik kon me niet herinneren dat ik ooit zo angstig was geweest dat een van de andere op de stoep stond of niet met ze wilde praten. Normaal was ik degene die de trap afvloog en iedereen vrolijk begroette. 'Laat je niet gek maken door Niall. Alleen ik mag je dat, maar dan weer op een andere manier.' Zei ik met een zwakke glimlach en sloeg ook mijn armen om hem heen. Het voelde nog steeds een stuk veiliger. Ik was blij dat Zayn voor me met Niall wilde praten, want wilde weten wat er was, maar wilde die jongen zelf nog niet onder ogen komen. Dat hij niet kon beloven dat hij rustig kon blijven, maakte me eigenlijk niet uit, want dat zou nu volgens mij helemaal moeilijk zijn. 'Heel graag.' In de slaapkamer had ik altijd nog meer mogelijkheid dan hier. 'De tijd kan ik zeker nog wel even gebruiken.' Ik glimlachte en sloeg mijn armen rond zijn nek. 'Laat je humeur niet te verpesten. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is het niet waard.' Eenmaal toen ik weer op het bed zat, trok ik mijn benen op en bleef de bewegingen van Zayn volgen. 'Je bent de beste.' zei ik zacht en kuste hem terug voor hij weer naar beneden vertrok. Daarna liet ik me maar achterover op bed vallen om geduldig af te wachten.


    Niall James Horan
    Rustig wachtte ik af, maar had ergens het idee dat Lou niet mee zou komen. Mijn gedachten werden bevestigd toen Zayn niet veel later alleen de trap afkwam lopen. Ik zette een paar stappen naar voren, zodat ik voor zijn neus stond. 'Zie je dat Louis iets achterhoud, want anders was hij echt wel gekomen. Die jongen komt overal voor naar beneden en maak niet uit hoe zijn humeur is.' zei ik en negeerde de arrogantie. Dit sloeg gewoon echt alles. 'Ik heb geen ontkenningen, maar spreek gewoon de waarheid. Dat jij je andere vrienden ondertussen niet meer gelooft doordat je nu iets met Lou hebt. Daar kan ik niets aandoen.' Ik keek Zayn aan en schudde kort mijn hoofd. 'Je bent teveel veranderd. Denk je nu echt dat ik echt tot zoiets instaat ben als er zich niets voor had gedaan? We kennen elkaar veel te goed allemaal en ik zie gewoon dat het niet klopt. Wanneer heeft Lou voor het laatst iets fout gedaan in jou ogen of gelogen?' Waarschijnlijk weer niet, want wist ondertussen wel hoe het hier aan toe ging.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Ik balde mijn handen tot vuisten en schudden enkel mijn hoofd. 'Louis durft niet naar beneden te komen omdat hij bang voor je is. Bang om straks weer in het ziekenhuis te belanden.' bitchte ik, alsof ik een of andere pisnicht was. maar eerlijk, zo kon ik me ook wel gedragen. Ik liep langs Niall heen en gristen mijn pakje sigaretten van de tafel en stak er meteen eentje op. Ik was enorm geminderd en rookte nog amper, maar als ik nu geen nicotine binnen zou krijgen, zou ik doordraaien. 'Weetje wat mij opvalt Niall, Dat je alles heel de tijd op mij afschuift.' Sisten ik. 'Zeg het dan. Zeg dan wat er wel gebeurt is!' Riep ik kwaad naar de blonde ier. Ik hield hem een keer de hand niet boven het hoofd en ik was meteen een eikel en gaf niets om mijn vrienden. Ik lachte spottend toen hij nu ook nog zei dat ik veranderd was en Louis een leugenaar. 'Omg, Niall! Het is volgens mij heel normaal dat je de waarhed spreekt in een relatie. En natuurlijk doet Louis ook wel eens wat stoms of hebben we wel eens ruzie. Maar jij praat niet. Je roept alleen maar hoe slecht ik wel niet ben, wat voor leugenaar Louis wel niet is en niet te vergeten hoe zielig je zelf wel niet ben! Kijk eens in de spiegel!' Ik had echt zin om mijn sigaret uit te drukken op zijn voorhoofd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik keek naar Zayn en zijn reacties maakte me nu echt niet uit. Ik wilde dat dit recht gezet werd en wel vandaag. 'Als hij niet wil praten dan zal hij bang blijven. Ik heb het niet expres gedaan.' zei ik zo rustig mogelijk, want als ik mijn zelfbeheersing verloor zou het niet goed komen. Mijn blik volgde zijn bewegingen, want bleef nog altijd op mijn hoede. Nog even besloot ik mijn mond te houden, want anders zouden er echt verkeerde dingen uit komen. Ik beet op mijn lip terwijl ik me een slag draaide en naar zijn woorden luisterde. 'Ik geef jou niet de schuld van alles. Jij geeft mij de schuld terwijl het niet alleen mijn schuld is.' zei ik en het was een nadeel dat ik een stuk kleiner was dan Zayn. 'Wie begon er nu over dat de dood van Skyler mij niets kon schelen? Wie zei dat ik geen rekening hield met jou? Volgens mij is dat de reden dat de ruzie begon.' Boven hoorde ik een deur dichtslaan, maar reageerde er niet op. Met samengeknepen ogen keek ik naar de jongen voor me. Zeker dat hij wel in de tijd was veranderd. 'Dat spreek je normaal gesproken ook, maar soms hou je wel eens dingen achter voor degene om wie geeft. En daar geloof ik niets van. Jullie lijken net het beste koppel zonder ruzie, zie je dan niet dat er dan iets niet klopt, Zayn.' Bij zijn laatste woorden beet ik op mijn lip. 'Met alle plezier, maar eerste gaan we eens het echte verhaal aanhoren.' Zei ik en draaide me toen op om de trap op te stormen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Zie je nou wel. hij zei wel niet dat alles mijn schuld was, maar daarna begon hij toch alle argumenten op te nomen dat het mijn schuld was. ja, misschien was ik bot geweest, maar hij gedroeg zich toch ook zo. en dat was niet de reden dat Louis uiteindelijk onder aan de trap was beland. 'Wat wil je nou godverdomme zeggen. Dat Louis tegen me liegt? waarover dan? wat houd hij dan achter?' gromde ik en kwaad drukten ik mijn sigaret uit in de asbak. Maar toen ik weer opkeek, zag ik Niall de kamer uit en stormde hij de trap af. Hier ging hij spijt van krijgen. sterker, snelle, langer. ik was het allemaal. 'Niall, godverdomme, klootzak, blijf bij Louis uit de buurt!' Gilde ik en stormde achter hem aan de trap op. Louis wilde hem niet zien, dus hij kreeg hem ook niet te zien, daar zorgde ik wel voor. Boven duwde ik Niall tegen de muur en keek hem giftig aan. 'Zeg het me. Wat is er boven gebeurt en wat is die onzin die je constant over Louis roept.' siste ik, terwijl ik hem in mijn grip tegen de muur hielt. hij wilde toch zo graag zijn kant van het verhaal kwijt. nou, dit was zijn kans.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan
    Ondertussen wist ik zelf niet meer in welk volgorde ik nu alles uitkraamde, maar wist nog wel heel goed wat ik zei. Misschien kwam het niet helemaal zo over, maar dat kwam vanzelf wel. Sowieso wilde ik dat Zayn inzag dat het mijn schuld niet alleen was. 'Wat ik wil zeggen is dat jij de waarheid niet ziet door de verliefdheid, Zayn. En dat is nog altijd niet aan mij om te zeggen. Ik wil je alleen helpen.' Riep ik, alleen had nog wel de rust in mijn stem. Toen hij wat gilde en me achterna stormde, rende ik nog iets sneller. Alleen zonder succes. Al was dat van tevoren al te voorspellen, want die jongen had alles voor Louis over. Een pijnlijk piepend geluid verliet mijn mond toen hij me tegen de muur duwde en kromp ineen. 'Vraag het maar aan degene over wie het gaat.' Zei ik waarna ik toch mijn mond opnieuw opende. Dit was wel mijn kans. 'Boven zijn genoeg dingen gebeurd. Louis heeft het hier zelf naar gemaakt met dreigementen en dingen lopen verkondigen die niet waar zijn. Zelf zette hij de stappen naar de trap. Ik vertelde alleen de waarheid hoe het zat met Skyler en dat ik nooit zo sterk ben geweest al jou en Hazz. Ik heb die jongen met geen vinger aangeraakt. En de dingen die ik de hele tijd roep zijn dat dit een act is. Louis ziet je als een tweede keuze. Hij ziet niet meer in je dan een beste vriend. Dit is allemaal zo, omdat die de eerste nooit kon krijgen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Natuurlijk. En alweer was het Niall zijn schuld niet. ik was er klaar mee. 'Je rende weg! je leit hem gewoon liggen.' ik voelde me zo machteloos, ondanks dat Niall degene was die in de greep zat. Toe hij begon over Louis zijn act en tweede keuzes liet ik hem los. Mijn kwade blik, werd vervangen door een gekwelde en moeilijk deed ik een paar stappen naar achter. Ik geloofde het niet, maar toch bekroop een angstig gevoel me. Nee, Niall moest wel liegen. verward schudden ik mijn hoofd. Ik snapte het niet. 'Je liegt! Louis houd van me!' Het was gewoon vast weer een smoes van Niall. gewoon om me tegen Louis op te zetten. de tranen prikten in mijn ogen en ondanks dat ik wist dat ik niall niet moest geloven, maar in mijn relatie was ik doodsbang. 'Je liegt.' ik greep Niall zijn pols en trok hem de slaapkamer in. hij loog en ik ging hem laten zien, dat Louis van me hield. Ik negeerde Louis en ik gristen zijn boekje van het bed, om het in Niall zijn gezicht te duwen. 'Hij houd van me!' gilde ik, terwijl de tranen nu over mijn gezicht liepen. 'Louis zeg het hem.' vroeg ik smekend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan
    Ik beet op mijn lip en knikte toen bijna onopvallend. 'Ja, omdat ik wist dat jij zo zou reageren. Weet je dat ik nog altijd met het schuldgevoel zit.' Op dit moment leek het wel alsof hij nu in mijn plaats stond. Bij mijn laatste woorden kreeg ik toch wel medelijden met de jongen voor me. Maar het was toch beter dat hij het toch ooit te weten kwam. Mijn ogen sloeg ik neer en schudde langzaam mijn hoofd toen hij zei dat ik loog. ' Nee Zayn.' Zei ik en het verbaasde me dat Louis ondertussen nog niet naar buiten was gekomen met weet ik veel welke woorden. Ik trok een pijnlijk gezicht toen Zayn me aan mijn pols mee de slaapkamer introk. Louis vloog daardoor verbaasd, maar ook angstig overeind om vervolgens van mij naar Zayn te kijken. Ik schrok van hoe hij eraan toe was, maar negeerde dat even en bladerde het boek door dat ik in mijn handen kreeg. Uiteindelijk keek ik weer op naar Louis die Zayn ondertussen al naast zich op het bed had getrokken. 'Ja, zeg het dan Louis.' Zei ik. Hij keek ons verbaasd aan en opende toen zijn mond. 'Ik heb echt geen idee waar dit overgaat, maar ik hou meer van Zayn dan van wie dan ook.' Zijn blik was gericht op Zayn en veegde zijn tranen weg. 'Dus jij moet je niet zo druk maken, want ik meen elk woord.' Begon hij voor hij zich op mijn richtte. 'En jij moet echt een keer stoppen om ons tegen elkaar op te zetten. De laatste dagen doe je al niets anders. Waarom zie je niet een keer in dat er een eind ergens moet zijn met dat gedrag? Zo maak je niet al helemaal niet goed.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Als een klein kind die net te horen had gekregen dat Sinterklaas niet bestond liet ik me door Louis op het bed trekken. Maar ik wilde het niet. Ik wilde niet dat de handen die altijd zo vertrouwt waren, mijn tranen wegveegden. Ik was gewoon zo in de war. 'Zeg me wat er hier aan de hand is. Een van jullie liegt en ik wil de waarheid. Nu!' Voor mijn gevoel kwam ik totaal niet goed over als ik zat, dus ik vloog weer overeind. Automatisch wilde ik meteen weer naar Louis toe kruipen en niet eens luisteren naar wat Niall te zeggen had. Maar daarin had hij ook gelijk. Ik zou Louis blindelings vertrouwen en het kon me dan niet schelen of hij het dan fout had of niet. Ik was een mafkees in de liefde betreft en ik wist het. Maar die blik in Louis zijn Ogen kon toch niet gelogen zijn. Het boekje, de random liefdesverklaringen die hij op de gekste momenten uitkraamde. Hoe kon dat nou gelogen zijn. Smekend keek ik Louis aan. 'Zeg het me alsjeblieft.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''