• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Een vrolijke lag vormden mijn lippen. Louis die weer vrolijk zong en gelukkig was, maakte me warm van binnen. Moeizaam kreeg hij zijn kleding uit en ik moest me inhouden hem niet weer te gaan helpen. Gelukkig was ik snel afgelijnd door de versiersels die uit Louis zijn kleding kwam zetten. Misschien had ik toch iets zuiniger aan kunnen doen. Als vanzelf gingen mijn ogen over Louis lichaam. Volgens mij had hij wel vijf rondjes gedraaid op die trap, toen hij naar beneden viel, want de blauwe plekken zaten echt overal. Maar het lijden niet af, alsof ik er automatisch doorheen keek. Nee, het was nog steeds Louis lichaam. De contouren van zijn sekslijntjes, de kleine haartjes die zich vanaf zijn navel een pijl naar beneden vormden. De tatoeages, waarvan iedereen altijd dacht dat ze in verbinding stonden met die van Louis, om zo elkaars liefde te uiten. En eerlijk, ik zelf zou het ook denken als ik er buiten zou staan. Stralend keek ik Louis aan. 'Je bent gek.' Concludeerde ik lachend en drukten een kusje op zijn neus. 'Mijn gek.' En daarmee trok ik hemde douche in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik was blij dat er ook een vrolijke lach Zayn zijn lippen vormde. Daar werd ik, voor zover het nog kon, alleen maar vrolijker door, en voelde me ergens echt een of andere idioot. Toen mijn kleding eenmaal uit was keek ik naar de grond gevolgd naar nog een keer mijn kleding en als laatste Zayn. De schuldige van al de versiersels die nu hier lagen. Zijn ogen gingen over mijn lichaam, maar het deed vrij weinig. Nou ja, het kwam er eerder op neer dat ik niet daardoor weer een inzinking zou krijgen. Mensen zeiden altijd dat je positief moest blijven denken en dat het dan wel goed zou komen. Sinds het begin had ik hier ook al het positieve gevonden en dat was natuurlijk weer Zayn.En ondanks alles durfde ik nog steeds mijn blik niet op mijn eigen lichaam te richten. In plaats daarvan zette ik een stap dichter naar Zayn en bleef hem aankijken. 'Dat kan wel kloppen.' Lachte ik vrolijk en knikte daarna. 'En dat zal ook zo blijven.' Onder de douche toen het water eenmaal contact met maakte, spoelde langzaam de glitters weg. Ik trok een pruillipje, maar pakte toch de shampoo. 'Weet je zeker dat je van de rest van de glitters toch ook maar af. Ondanks het je toch heel erg leuk staat.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Louis was af en toe zo schattig. Speels tikte ik op zijn neus. Ik genoot van de waterdruppels die mijn huid bedekten en van het schepsel voor mijn neus. 'Voor altijd mijn gek.' Besloot ik en kuste hem nog zachtjes voordat hij de shampoo pakten. 'Ja, heel zeker.' Die troep kon nooit goed zijn voor mijn haar. Even keek ik Louis afwachtend aan, maat pakten toen zelf de douchegel. Ik voelde me toch behoorlijk vies. Ik spoot een grote kolder op mijn hand en smeerde mezelf snel ik. Hoe leuk ik het ook vond om zo dicht en naakt tegen Louis aan te staan. De helft van mijn lichaam stond zo buiten het water en dat zorgde voor heel wat kou. Dat kreeg je ervan als er alleen een persoons douches stonden. Of zouden er ook tweepersoons bestaan? Ik schudden het stomme idee snel van me af en begon nu ook Louis in te zepen. Hij moest ook weer schoon.
    We zouden vast een hoge rekening krijgen als we zo vaak bleven douche en badderen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Met grote twinkelende ogen en een grijns die om mijn lippen krulde, keek ik maar de jongen voor me. Van deze momenten kon ik niet anders dan genieten. 'Voor altijd. En jij voor altijd de mijne.' Zei ik zachtjes en kuste hem zacht terug voor ik echt de shampoo pakte. 'Dan doen we dat.' Niet dat het antwoord onverwachts kwam. Een klodder shampoo had ik op mijn hand gespoten, maar wachtte toen Zayn zelf de douchegel pakte. 'Nu moet je niet mijn taken overnemen.' Grijnsde ik, maar snapte het ergens wel. Die jongen zat helemaal onder de versiersels. Ik trok hem iets dichter naar me toe, zodat hem makkelijker was om een kusje op zijn lippen te drukken. Kort vragend keek ik hem aan, maar sloot al snel genietend mijn ogen toen hij me begon in te zepen. Daarna was het mijn beurt om rustig zijn haar in te zepen terwijl de sopbelletjes daardoor overal te zien waren. Ik grinnikte zacht en blies het haar dat voor mijn ogen was gevallen weg. Wat waarschijnlijk zorgde voor een gek gezicht waardoor ik erna nog een paar naar Zayn trok.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Magicales -> Vindicatif)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Mijn handen gleden soepel over Louis zijn huid en het sop, spoelden gelijk weer van zijn lichaam af, terwijl hij zelf zijn haar uit zijn gezicht probeerde te blazen. het was een enorm grappig gezicht en aangezien zijn natte haar aan zijn voorhoofd plakten, ging het hem niet lukken. dus deed ik het maar voor hem. wel kreeg ik er gekken bekken voor terug en zelf stak ik mijn tong naar hem uit.
    Nu begon Louis mijn haar wel in te zepen en ik sloot even mijn ogen. Nu mocht het. Nu mocht hij zonder problemen aan mijn haar zitten. Toch opende ik uiteindelijk een oog. 'Wat gaan we straks doen in het bos?' Vroeg ik liefdevol, maar sloot snel mijn mond en ogen weer door het sop wat alle kanten op leek te vliegen. Snel spoelde ik mijn haar uit en heel de douche leek meteen op een glitterbad. Ik even blij dat al dat spul uit mijn haar was. Nu pakte ik de shampooden en begon ik aan Louis zijn haar. Ja, dat moest nu eenmaal ook gebeuren.

    [sorry, speelde vandaag figurant in een musical, dus had vandaag ook toneelworkshop en shit, dus totaal geen tijd om ook maar 2 seconde op quizlet te zitten. Zondag moet ik weer heel de dag, dus dan ben ik er ook niet. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Genietend sloot ik mijn ogen toen ik Zayn zijn handen soepel over mijn lichaam gleden. Alles van vanochtend had ik naast me neer gelegd. De plekken waar zijn handen kwamen lieten branden plekken achter en ik glimlachte. Deze jongen was specialer dan hij ooit zou denken. 'Dankjewel.' Zei ik zacht toen hij de plukken haar uit mijn gezicht haalde. De gekke bekken bleef ik wel trekken, maar het moment dat hij zijn tong uitstak, zette ik een schuldige glimlach op. Deze kon je vergelijken met een kind dat stiekem een koekje had gepakt, maar het ontkend. Dezelfde onschuldige twinkeling was ook in mijn ogen te vinden. Die trouwens een stuk helderder waren geworden, als teken dat ik echt gelukkig was. Rustig zeepte ik nu Zayn zijn haar in en opvallend genoeg had hij nu geen commentaar. 'Sowieso staat alles klaar voor een picknick en de rest zien we met de tijd. Misschien dat er nog iets is en anders komen de ideeën vanzelf.' Antwoordde ik met een lieve glimlach. Ik wist het niet precies. Maar wist wel dat het een verstandig idee was om zijn mond en ogen sloot door het sop. 'Zeg maar byebye tegen Edward, Zaynie, want je bent weer jezelf.' Grinnikte ik bij van het glitterbad. Opnieuw sloot ik mijn ogen toe hij met mijn haar begon terwijl mijn zachte stem de badkamer vulde. Zacht begon ik stukjes van de liedjes die in me opkwamen te zingen. Al snel was ik dat weer zat en opende langzaam mijn ogen. Ik zette een stap dichter naar Zayn toe en sloeg mijn armen om zijn middel voor ik mijn lippen op de zijne drukte. Daar had ik op dit moment meer behoefte aan en daarbij was het ook een goede manier om stil en wat rustiger te zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( maak niet uit en hoop dat het indanks de drukte toch nog leuk is (: en veel plezier zondag. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kyle Nathan Jones

    'Ja want ik lijk natuurlijk op een van die griezels met haloween' zeg ik lachend en kijk er aan. 'Die zucht erachter aan klikt niet heel overtuigend?' zeg ik vragend nadat ze zij dat alles goed was. Als ze zegt dat het der dochter is kijk ik naar Hailey, heeft ze al een dochter? dat wist ik niet eens. Ach het is wel een lief kindje volgens mij als ik er zo zie. ' Schattig' zeg ik met een glimlach en knik even als ze zegt dat het een lang verhaal is, waarschijnlijk wilt ze er ook niet over praten. Ik lach even als ze naar mij vraagt schud ik mijn hoofd, ' op dit moment niks van dat alles' zeg ik en kijk op als Hailey hierheen komt en op Rosalie's schoot gaat zittn. Ik glimlach even, kleine kinderen zijn echt geweldig. 'Hoi Hailey' zeg ik met een glimlach als Rosalie m aan haar voorstelt en andersom. Ik grinnik even als ze al snel weer weg is om veder te gaan spelen.

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk opzij en lach even naar Kyle. 'Ja, echt enorm.' Ik grinnik even. 'Vroeger wel,' grap ik en bijt op mijn lip. Ik veeg mijn haar even uit mijn gezicht en zucht even. 'Hmm, het gaat prima. Niks ernstigs,' glimlach ik zwakjes en kijk hem aan. 'Gewoon druk. Werk, Hailey...' Ik haal mijn schouders op. Ik had geen zin om mijn hele leven gelijk open te leggen aan Kyle. Het was iets persoonlijks, zelfs Harry wist niet alles, dus waarom zou ik het bij Kyle wel doen? Ik kruip wat meer weg in mijn jas. 'En jij? Wat voor een werk doe jij? Heb je het druk,' vraag ik hem. Ik glimlach even. 'Happy single,' grinnik ik en kijk dan weer naar Hailey. 'Niks mis mee. Het is ergens wel fijn,' grinnik ik zachtjes en kijk nog een keer naar Hailey. 'Heb ik in iedergeval geen last post waarmee ik rekening moet houden. Hailey in combinatie is al druk genoeg. Bovendien, wie wil er nog een alleenstaande moeder date,' grap ik en kijk opzij naar Kyle. Hij had nog niet geantwoord op de werk vraag, dus besluit ik af te wachten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Quinty had het over een beetje drama erbij gooien en ik wilde vragen wat jullie ervan zouden vinden.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kyle Nathan Jones

    Ik begin te lachen en kijk der daarna aan, 'Heey! durf je dat zomaar over mij te zeggen? dat mag alleen ik' zeg ik lachend. Het maakt me echt niet uit omdat ik weet dat ze het niet meent en anders zou ik er waarschijnlijk nog om lachen, ik wordt niet zo snel boos. Ik kijk haar aan en knik dan, 'Oke' zeg ik dan maar waarschijnlijk wil ze er niet te veel over vertellen en dat snap ik ook weer wel, ik bedoel ze heeft me heel lang niet meer gezien. ' Dat klinkt inderdaad nogal druk' zeg ik met een knikje. 'Ik ben danser maar het valt nog wel mee hoe druk ik op dit moment ben' zeg ik met een glimlach. ' Ja heerlijk' zeg ik met een glimlach. 'Nou dat willen vast nog wel zat mannen' zeg ik met een glimlach.

    Zayn malik
    mijn vingers gleden voor Louis zijn natte haar en ik glimlachten. 'Ik heb er zin in.' gaf ik toe en zorgde ervoor dat elk haartje schoon werd. Zachtjes begon Louis te zingen. Ik kon daar nog steeds zo van genieten, alsof ik het voor de eerste keer hoorde. ik liet het sop wegspoelen en meteen opende Louis zijn ogen en kwam hij dichter tegen me aan staan. Als ik hem dicht tegen me aantrok, pasten we net allebei onder de waterstraal. Meteen kuste ik hem terug, toen hij zijn lippen op die van mij drukten. zijn gezicht had ik tussen mijn handen. Als we zo stond had ik altijd het gevoel of ik heel de wereld aankon. 'Zullen we eruit?' Mompelde ik zachtjes tegen zijn lippen. Ergens stond ik wel goed, maar we waren schoon en er was nog meer te doen. Toch maakte ik nog geen aanstalten. dat mocht Louis doen.mijn vingers tekende willekeurige figuurtjes op zijn sleutelbeen en ik zuchten gelukzalig.

    [sorry, had hem langer en toen deed Quizlet kut enzo. en had ik geen zin meer.
    ik wil wel wat drama, want ik begin het een beetje saai te vinden. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik grijns. 'Ja dat durf ik zomaar te zeggem,' lach ik en kijk hem met twinkelende ogen aan. Dit gesprek voelde goed. Even geen moeilijke omderwerpen, maar gewoon kletsen. 'Dansen?' Ik kijk hem lachend aan. 'Wauw. Wat voor een dansen? Voor concerten of meer les geven?' Vragend kijk ik Kyle aan. Als hij zegt dat veel mannen dat njet erg vinden, grinnik ik zachtjes. 'Nou gelukkig voor mij dan,' grijns ik en bijt op mijn lip. Het windje deed me rillen en ik kreeg het koud. Bovendien was Hailey nog niet thuis geweest uit school, maar om naar huis te gaan... Ik bedoel. Ik had het wel gezellig met Kyle... Even ben ik in tweestrijd, maar als ik naar de spelende Hailey kijk besluit ik te blijven zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    Toen ik weer wat rustiger was geworden had ik maar besloten om mijn spullen weer bij elkaar te zoeken. Met als gevolg dat ik hier nu wankelend door de straten van Londen liep, om een idee op te doen. Ik wist het allemaal niet zo goed meer, maar er was ook genoeg gebeurd. Zonder enig besef of wetende waar ik naartoe liep, kwam ik uiteindelijk uit bij de straat van Zayn en Louis. Ondanks het misschien niet het beste plan was -was een verontschuldiging op zijn plaats. Automatisch liep ik naar het bekende huis, waar ik voor het eerst twijfelde voor de deur bleef staan. Na lang twijfelen pakte ik toch mijn sleutels om de deur openen te draaien. Normaal was het alleen in noodgevallen, maar wist bijna zeker dat de deur anders voor mijn neus zouden worden dichtgegooid. Niet dat dit een slim plan is, alleen is dat een ander verhaal. 'Zayn? Louis?' Riep ik door het huis terwijl ik een stap naar binnen zette en angstig rondkeek.

    ( aangezien Ness het niet kan plaatsen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer