• One Direction nieuwe tv show?
    Londen- Verscheidene bronnen hebben vernomen dat de succesvolle boyband 'One Direction' een nieuwe tv show krijgt. Het management van de boyband zegt dat het een knaller gaat worden. De vijf jongens worden samen met vijf meisjes in een huis gestopt. Ze krijgen opdrachten en die opdrachten leveren weer geld op. Wat de jongens niet weten is dat de meisjes vijf getalenteerde actrices zijn die op het geld uit zijn. Wat zal er ontstaan in het huis? Elke dinsdag om half negen op BBC one.



    Het idee; om nog meer fans te krijgen dan ze al hebben krijgen de One Direction-leden een eigen tv-show. Voor twee maanden worden ze opgesloten in een huis samen met vijf actrices. Allemaal gaan ze voor het geld (dat wordt opgebracht door opdrachten die ze krijgen) maar er kan maar een winnaar zijn. Wie zal dat zijn?

    Rollen:
    - Harry Styles - Morissette
    - Louis Tomlinson - Catford
    - Zayn Malik - Blog
    - Niall Horan - Lavigna
    - Liam Payne - quin98
    - Madison Liv Brooke - ALLSTARSx
    - Faith Lyvia Graig - Semper
    - Bree Leigh Jackson - HurtedHeart
    - Emily Skylar Cook - Seaver
    - Felicia Kiara Mancini - Depay

    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's. [ Dit zijn perfecte personages. ]
    - 16+ en schelden is toegestaan.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Schrijf stukjes langer dan vijf regels, meer mag ook.
    - Niemand buitensluiten.


    De stem;
    De Stem is een geautomateriseerde stem die via speakers (die door het de hele villa hangen) te horen is. Hij vraagt mensen te komen naar de kelder, waar ze hun opdrachten zullen krijgen. De Stem praat altijd over zichzelf in de derde persoon enkelvoud.


    De huisindeling;
    Elk koppel (degene waarmee je een kamer deelt) heeft een eigen slaapkamer. In die slaapkamer staat een tweepersoonsbed waar ze samen in moeten slapen. Elke slaapkamer heeft een badkamer, hierdoor voorkomt de Stem dat er ruzie ontstaat. Het huis heeft ook een tuin. De tuin heeft een loungeplek, een zwembad en een jacuzzi. De kandidaten kunnen alleen de tuin in, maar verder het huis niet uit. De woonkamer is erg luxe en heeft twee grote, ronde, banken. Ook de keuken is voorzien van technische snufjes.

    De kamerindeling;
    - Louis & Felicia.
    - Harry & Madison.
    - Zayn & Faith.
    - Niall & Bree.
    - Liam & Emily.

    START:

    Alle kandidaten zitten verspreid over de twee ronde, grijze, banken die midden in de woonkamer staan. Het is half zeven in het zonnige Spanje en alle kandidaten hebben net een paar uur in het vliegtuig gezeten. Plots begint de Stem te spreken: "Beste kandidaten. De Stem hoopt dat jullie een goede reis hebben gehad. Er zijn een paar regels in dit huis. Wanneer de Stem spreekt moet je meteen stoppen met alles wat je doet. Jullie zullen genoeg opdrachten krijgen en de Stem zal er ook voor zorgen dat er altijd ééntje gaande is. Nú mogen jullie rusten."

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 11:54 ]

    Sidestap schreef:
    [Het valt me nu pas op dat ik Jawaad had. Maar niemand weet het helemaal zeker, dus tja]

    Zayn Jawaad Malik

    Toen de stem weg was, keek ik naar onder. Met een dodelijke uitdrukking op mijn gezicht zat ik op de bank. Mijn haar was drijfnat, en dan ook alleen mijn haar. Het zat nog wel in een kuif, maar die was een beetje ingezakt. Blijkbaar is het niet zo'n goed idee als je, je kleren eerst beschermt. Ik was aan komen lopen door een straat waar kinderen een watergevecht hielden. En ik werd als doelwit gezien, was het ergste. Nadat ik van het vliegveld kwam, was ik de taxi vergeten. Gelukkig was het maar vijf minuten lopen. Mijn chocoladebruine ogen staarden naar de grond, en mijn pikdonkere wenkbrauwen stonden in een woedende frons. Al snel stond ik op en zonder één woord tegen de jongens te zeggen beende ik naar boven. Daar maakte ik de deur open van de juiste kamer, en begon in mijn hoofd te vloeken. Moest ik een bed delen met een meisje? God, hoe ver konden ze hier in gaan. Als eerst had ik al geprotesteerd, maar néé. Dit zou zóveel goede publiciteit opleveren. Ja, en ik heet Busta Rhymes. Mocht ik willen. Snel gooide ik mijn koffer op de rechterkant van het bed en ritste hem open, om vervolgens alles uit te pakken. Mijn haarspullen bracht ik naar de badkamer, terwijl ik daar door de spiegel keek. Gelijk ging ik met mijn haar aan de slag. Een paar minuten later, ik had het even snel en slordig gedaan, keek ik naar het resultaat. Ach, tenminste iets. Strompelend liep ik terug naar de slaapkamer en ritste de lege koffer dicht, terwijl ik hem van het bed afgooide en op het bed ging zitten, in een kleermakerszit. Geen zin om mijn schoenen uit te trekken.


    Het is "Javadd" (;

    [Dat heb ik ook bij de meeste RPG's, ja. En ik was er helemaal van overtuigt dat het zo was maar door alle dingen die ik naar mijn kop krijg gesmeten, weet ik het even niet meer. Drukdrukdruk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    [Dat heb ik ook bij de meeste RPG's, ja. En ik was er helemaal van overtuigt dat het zo was maar door alle dingen die ik naar mijn kop krijg gesmeten, weet ik het even niet meer. Drukdrukdruk]


    Haha (:

    Emily Skylar Cook
    Ik luisterde aandachtig naar de stem. Opdrachten dus, dat klonk interessant. Ik vroeg me ergens wel af wat voor soort opdrachten, maar dat zou waarschijnlijk verschillen. Je kon niet echt van te voren dingen bedenken, aangezien ik dan teleurgesteld zou zijn als het niet was wat ik ervan verwachtte. Ik keek even naar de mensen die om m in heen zaten. Naast de jongen van one direction zaten er ook vier andere meiden die er naar mijn mening aardig uitzagen. Ze zouden ook vast wel aardig zijn en anders kon ik mezelf in mijn kamer opsluiten met een goed boek. Dat leek me ook niet het einde van de wereld om eerlijk te zijn. Ik haalde mijn must even van mijn hoofd om een hand door mijn haar te halen en de mist daarna weer op te zetten. Ik pakte mijn koffers en weekendtas vast en stond op. Ik trok mijn koffers achter mij aan en zocht naar mijn kamer. Wanneer ik die gevonden had sleepte ik mijn koffers naar binnen en gooide ik mijn jas over het bed. Die kon volgens mij voorlopig de kast in. Ik opende mijn weekend tas en haalde de spullen die ik vandaag en morgen nodig had eruit. Daarna zette ik ze netjes weg. Het was natuurlijk wel zo dat als ik aan de ene kant van iets zette, er ook iets aan de andere kant stond. Ik probeerde alles zo neer te zetten dat de jongen die een kamer deelde met mij zijn spullen ook nog kwijt kon. Ik zag mezelf er nog wel vooraan dat ik elke plank of la zou bezetten als ik er niet oplette. Ik liet mezelf achterover op het tweepersoons bed vallen. Mijn zusje was fan van one direction. Dat was iets wat ik haar zo vaak had horen zeggen dat ik het nooit meer zou vergeten. Ik glimlachte licht en pakte mijn kussen uit mijn koffer. Ik kon niet slapen zonder mijn eigen kussen, ik kon het niet. Daarom had ik mijn eigen meegenomen. Het was niet zozeer dat ik een probleem het met het feit dat ik niet wist wat er met het kussen gebeurt was, het was puur dat mijn kussen heel lekker lag. En dan was er nog dat ik het liefst twee kussens had, dus dat ik anders die van de jongen zou stelen. Ik besloot te wachten tot ik de jongen waarmee ik een kamer deelde had ontmoet. Dat leek me wel zo fijn. Het zou ook mooi zijn als ik hem meteen zou vertellen over mijn dwangneurose qua symmetrie en troep. Dan zou hij niet raar opkijken als ik 's avonds voordat ik ging slapen alles terug zou zetten en alles op zou ruimen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Faith Lyvia Graig

    Ik ben met iets bezig wat op springen, zitten en luisteren lijkt. Maar gelukkig had ik bijna alles wel mee gekregen. Oh help, dit kon nog wat worden. Vanochtend toen ik nog in het vliegtuig zat had ik hier nog zo veel zin in maar nu. Nu leek alles tegen wat tegen te zitten. En met een jongen op een kamer? Mijn eerste reactie was: Oh Em Gie. Ik hield er al minder van om dicht bij iemand te zijn. Nou, ik hield er totaal niet van. In verre zelfs. Ik pakte mijn koffer. Hij was helemaal niet zo groot. Precies goed voor mijn lengte. Ook dus niet zo groot. Op zoek naar die kamer. Er zat al een jongen, op het bed. Ik probeer hem te negeren en pak mijn spullen uit. Voordat ik begin zeg ik nog snel 'hoi' en ga dan verder. Ik doe snel even mijn haar dat losjes over mijn schouder hangt, achter mijn oor. Terwijl ik bezig ben werp ik af en toe een blik op de jongen. Hij zag er niet verkeerd uit of zo. Na ongeveer vijf minuten was ik klaar. Ik ga voor hem staan en stel mezelf voor. 'Ik ben Faith.' zeg ik kort.


    Do what people say you can't.

    Zayn Javadd Malik

    Er kwam een meisje binnen, waarbij ik even een zucht liet horen en me naar achter liet vallen. Ze mompelde een 'hoi' en pakte haar koffer uit. Mijn mond hield ik gewoon, terwijl ik mijn telefoon tevoorschijn haalde. Verveeld scrolde ik door mijn contacten, en legde hem weer weg. 'Ik ben Faith' zei ze, en ik keek op. Mijn gezichtsuitdrukking werd er niet beter op. 'Zayn Malik' stelde ik mezelf voor, en ik liet een tweede zucht horen. 'Het is al erg genoeg dat ik hier aan moet meedoen. Maar goed, ik zal eens beleefd zijn' Even rolde ik met mijn ogen en ging weer recht zitten. Met moeite perste ik er een glimlachje uit. 'Sorry' verontschuldigde ik me gemeend. 'Ik ben in een pesthumeur. De taxi van het vliegveld heb ik gemist, en onderweg heb ik nou net de verkeerde straat genomen' bromde ik en ik bekeek Faith even. Ze was knap, maar of ze nou de perfecte kamergenoot was wist ik nog niet. Misschien was het een aardig meisje, misschien een bitch. Wie weet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles

    Toen de stem uitgesproken was, verdween plots de helft naar boven, zodat alleen wij -uitgezonderd Zayn- en een meisje er nog zaten. Mijn hoofd lag op Louis' schoot en hoewel het best goed lag, zette ik me recht en ging met mijn haar door mijn krullen. Ik moest ook laar eens gaan. "Jongens, ik ga ook even naar boven om mijn spullen uit te pakken. Ik zie jullie straks nog wel," met die woorden nam ik mijn koffer vast en liep de kamer uit. Ik lette nauwlettend op de verschillende bordjes aan de kamerdeuren. Het viel me op dat er telkens een meisjes- en een jongensnaam op stond. Dat kon nog z'n voordelen hebben. Uiteindelijk bereikte ik mijn kamer die ik moest delen met een zekere Madison, het meisje dat als eerste opgestaan was net, als ik me niet vergiste. Ik legde mijn hand op de deurklink en duwde die naar beneden, om daarna de deur te openen. De kamer was groter dan ik verwacht had en modern ingericht. Tegenover mij stond een groot kingsize bed, waar ik meteen naartoe liep en mijn koffer oplegde. Plots hoorde ik een geluid vanaf de andere kant van de kamer en ik besefte dat dat meisje hier vast ook rondliep. Ik draaide me om en zag licht vanuit een andere deur komen, vast de badkamer. Ik liep erheen, en inderdaad, het meisje van net stond in mijn, onze, badkamer. Ik liep naar haar toe en zei: "Hey, ik ben Harry." Ik lachte vriendelijk en drukte een kus op haar wang. We konden maar beter direct aan elkaar gewend raken, aangezien we hier toch nog een tijdje samen op deze kamer zouden zitten.


    [Even een vraagje: aangezien het een programma is op televisie, veronderstel ik dat er ook camera's in het huis hangen?]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Even beginpost maken, nu ik er de tijd voor heb.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    [Even beginpost maken, nu ik er de tijd voor heb.]

    [oke je kan misschien Bree met oreo's zien??]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Of course.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne

    Ik had geluisterd naar wat de stem allemaal gezegd had maar ik vindt het allemaal nog maar raar. Dat is wat ik van het hele idee vindt eigenlijk maar ja het moest want dan zouden we meer fans krijgen. We hebben er al heel veel maar volgens het management niet genoeg. Heel fijn want nu zat ik met vijf onbekende meiden 2 maanden lang opgesloten in een huis. Nou ik ga me kamer maar is bekijken want dat is waarschijnlijk de enige plek waar ik af en toe even alleen kan zijn. Met mijn koffer achter me aan begin ik te lopen en kom al snel bij de juiste kamer. Als daar een meisje binnen zit trek ik mijn wenkbrauw op, meen je dit nou? moet ik mijn kamer ook nog is gaan delen en dan niet met een van de jongens maar met een meisje dat ik niet ken. Ach laat ik er nu maar het beste van maken. 'Hallo' zeg ik terwijl ik veder de kamer inloop en mijn koffer ergens neerleg. IK haal mijn hand even door mijn haar en ga daarna rustig op he bed zitten.Ik keek even naar het meisje, Met haar moest ik dus twee maanden lang een kamer gaan delen

    || Morissette ja, maar dat weten ze zelf niet. Ze wetten wel dat ze gefilmd worden maar niet waar de camera's hangen. ||

    [Dit doet me echt heel erg denken aan Let's Go And Write Something Incredible ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    [Dit doet me echt heel erg denken aan Let's Go And Write Something Incredible ;D]


    || lol wat is dat? ||