• One Direction nieuwe tv show?
    Londen- Verscheidene bronnen hebben vernomen dat de succesvolle boyband 'One Direction' een nieuwe tv show krijgt. Het management van de boyband zegt dat het een knaller gaat worden. De vijf jongens worden samen met vijf meisjes in een huis gestopt. Ze krijgen opdrachten en die opdrachten leveren weer geld op. Wat de jongens niet weten is dat de meisjes vijf getalenteerde actrices zijn die op het geld uit zijn. Wat zal er ontstaan in het huis? Elke dinsdag om half negen op BBC one.



    Het idee; om nog meer fans te krijgen dan ze al hebben krijgen de One Direction-leden een eigen tv-show. Voor twee maanden worden ze opgesloten in een huis samen met vijf actrices. Allemaal gaan ze voor het geld (dat wordt opgebracht door opdrachten die ze krijgen) maar er kan maar een winnaar zijn. Wie zal dat zijn?

    Rollen:
    - Harry Styles - Morissette
    - Louis Tomlinson - Catford
    - Zayn Malik - Blog
    - Niall Horan - Lavigna
    - Liam Payne - quin98
    - Madison Liv Brooke - ALLSTARSx
    - Faith Lyvia Graig - Semper
    - Bree Leigh Jackson - HurtedHeart
    - Emily Skylar Cook - Seaver
    - Felicia Kiara Mancini - Depay

    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's. [ Dit zijn perfecte personages. ]
    - 16+ en schelden is toegestaan.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Schrijf stukjes langer dan vijf regels, meer mag ook.
    - Niemand buitensluiten.


    De stem;
    De Stem is een geautomateriseerde stem die via speakers (die door het de hele villa hangen) te horen is. Hij vraagt mensen te komen naar de kelder, waar ze hun opdrachten zullen krijgen. De Stem praat altijd over zichzelf in de derde persoon enkelvoud.


    De huisindeling;
    Elk koppel (degene waarmee je een kamer deelt) heeft een eigen slaapkamer. In die slaapkamer staat een tweepersoonsbed waar ze samen in moeten slapen. Elke slaapkamer heeft een badkamer, hierdoor voorkomt de Stem dat er ruzie ontstaat. Het huis heeft ook een tuin. De tuin heeft een loungeplek, een zwembad en een jacuzzi. De kandidaten kunnen alleen de tuin in, maar verder het huis niet uit. De woonkamer is erg luxe en heeft twee grote, ronde, banken. Ook de keuken is voorzien van technische snufjes.

    De kamerindeling;
    - Louis & Felicia.
    - Harry & Madison.
    - Zayn & Faith.
    - Niall & Bree.
    - Liam & Emily.

    START:

    Alle kandidaten zitten verspreid over de twee ronde, grijze, banken die midden in de woonkamer staan. Het is half zeven in het zonnige Spanje en alle kandidaten hebben net een paar uur in het vliegtuig gezeten. Plots begint de Stem te spreken: "Beste kandidaten. De Stem hoopt dat jullie een goede reis hebben gehad. Er zijn een paar regels in dit huis. Wanneer de Stem spreekt moet je meteen stoppen met alles wat je doet. Jullie zullen genoeg opdrachten krijgen en de Stem zal er ook voor zorgen dat er altijd ééntje gaande is. Nú mogen jullie rusten."

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 11:54 ]

    [Sorry quizlet deed echt raar de hele dag :S al de laatste tijd trouwens dus daardoor komt het als ik weinig reageer...]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    Het meisje pakte de Oreo's uit mijn handen en ik keek haar met een beteuterd gezicht aan. ''Maar-Maar.. Oreo's.'' Mijn schouders liet ik laag hangen en keek het meisje, genaamd Bree aan. ''Euhm, je weet mijn naam toch al. Ik heb honger ja, maar ik heb zin in Oreo's en ik zie hier in de keuken geen Oreo's, behalve die in je handen. Dus het lijkt best wel logisch als ik die wil.'' Ik keek haar met een klein glimlachje aan en beet op mijn lip. ''Ik geloof graag dat je goed kan koken.. Maar geef toe, de Oreo fabriek heeft het ook goed gedaan. Als je toch de Oreo Princess bent.'' Ik grijnsde breed en deed een poging om de doos te pakken. Mislukt. Uiteindelijk griste ik een koekje die ze in haar hand had en stopte die in mijn mond. Die wilde ze zeker niet terug, gokte ik zo. Ik likte mijn lippen en zuchtte gelukzalig. Eten, net als de hemel. ''Zo, dat is er één. Nog duizend te gaan.'' Een grote grijns ontstond rond mijn lippen en van binnen maakte ik al een hele plan om haar koffer vol met Oreo's af te pakken. Ach. Ik had een hele koffer meegenomen vol met eten, maar zonder Oreo's. Hoe slim.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ik moet op Liam wachten... Dus dat is waarom ik niet echt reageer. Er kan altijd nog iemand anders Liam en Emily hun kamer in lopen als iemand dat wil.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik had gereageerd met Liam]

    [ik was twee dagen weg ]

    Bree Leigh Jackson
    Ik keek hoe hij de oreo uit mijn hand pakte en hem snel in zijn mond propte voor ik hem kon pakken 'Dat is een nog duizend te gaan.' Zegt hij en ik zie een grijns. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'je bedoelt dat is een. Nu geen meer tegaan. Oreo's zijn van mij en je hebt gelukt dat ik je nog niet probeer te wurgen.' Zeg ik luchtig met een kleine grijns rond mijn lippen. 'Als je eraan denkt om mijn koffer te bestelen zit je echt in de problemen en moet je niet in paniek raken als ik je aan het wurgen ben. Plus haal maar niets in je hoofd. Die koffer is namelijk beveiligd.' ik glimlach gemeen toch ontschuldig naar hem. In mijn koffer had je een sleutel nodig. Dan een viercijferige code en als klap op de vuurpijl een wachtwoord. Als je de koffer opendoet laat hij een alarm klonken en dan moet je de sleutel nog is in een gaatje stoppen. Ik was heel serieus als het over mijn oreo koffer ging. Ik glimlach naar hem en eet weer een oreo snel genoeg zodat hij ze niet kan afpakken. Ik zie zijn treurige ogen naar de oreo doos en pak er twee uit een stop ik in mijn mond met de ander hou ik nog in mijn hand. Ik pak zijn hand en stop hem erin. 'Als je maar weet dat je dit wat ik nu doe niet als een gewoonte moet zien.' Zeg ik toch nog een beetje vriendelijk. Ik glimlach naar hem aangezien alle jongens die ik gedated heb me raar aankeek over mijn eet obsessie. Vooral omdat ik natuurlijk een model was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Oke, mijn Quizlet heeft de afgelopen dagen pagina twee niet in het geheel geladen, dus sorry, want ik zie dus nu pas de onderste post van die pagina)


    Emily Skylar Cook
    Ik keek op toen er een jongen de kamer binnen liep. Als ik goed onthouden had wat ze gezegd had was dat Liam, nou was ik nooit goed geweest met namen. Ik zou mijn eigen naam nog eens vergeten. Natuurlijk had ik zelf ook wel eens naar ze geluisterd, ze waren best goed. Mijn zusje had mij nog veel meer over hem verteld, maar om eerlijk te zijn was ik de helft alweer vergeten. Ze praatte altijd zoveel en vertelde zoveel dat ik lang niet alles onthield. Soms was ik zelfs bang dat ze stalkerig bezig was, maar liet het meestal maar gaan. Ik volgde de jongen even met mijn ogen. Hij zag er vrij aardig uit, maar daar kon ik natuurlijk niet heel veel mee. Ik wist niet zeker of ik vanavond niet liever op een bank sliep, of misschien zelfs wel op de grond. Ik had het niet zo op in één bed slapen met iemand die ik niet kende. "Hallo. Ik ben Emily." Zei ik en glimlachte even naar hem. Ik ging weer rechtop zitten en probeerde mijn haar weer even goed te doen. Nou was ik onderhand wel gewend dat mijn haar niet altijd even goed zat op de momenten dat ik dat wilde. Ik klaagde er altijd over, al vond ik het geeneens zo'n groot probleem. Ik liet mijn ogen even door de kamer glijden. Ik had de helft van de laatjes voor hem over gelaten Genoeg ruimte in de badkamer. Ik had rekening gehouden met het feit dat hij een kamer met mij moest delen, terwijl ik er niet eens zin in had. "Umh, ik heb overal genoeg ruimte voor je overgelaten, zoals in de badkamer." Zei ik een beetje onwennig en probeerde te glimlachen. Ik voelde me niet heel comfortabel, maar ach. Dat zou vast nog wel komen. Ik trok mijn benen op en leunde erop met mijn armen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Opdrachten: [de Stem roept je bij hem in een speciale kamer waar hij uitlegt wat je opdracht is.]

    -Louis Tomlinson; steek mensen tegen elkaar op. [ruzie's, roddels etc.]
    -Madison Brooke; je mag 24 uur niet slapen.
    -Faith Graig; blijf 24 uur bewegen [niet zitten, stilstaan etc.]

    Faith Lyvia Graig

    Ik kijk Zayn nog heel even aan als hij onze kamer uit loopt. Ik bestudeer de kamer heel even. Aan mijn rechterarm voel ik de mouw van mijn simpele witte shirtje omlaag zakken. Snel trekt ik hem weer tot mijn elleboog en doe voor de zekerheid ook nog mijn andere mouw. Ik hoor de stem praten. Ik zit even stil en luister. Hij zegt dat ik naar een speciale kamer moet komen waar hij gaat zeggen wat mijn opdracht is. Ik sta op en loop richting de kamer waar de stem het over had. 'Ben er.' mompel ik in mezelf als ik in de kamer sta. Geen idee of dat moest, maar ja, ik had het al gedaan. De stem zegt mijn opdracht en ik loop weg. Ik blijf wel de hele tijd rondjes lopen in plaats van stil staan. 24 uur blijven bewegen? Hoe ging ik dat voor elkaar krijgen. En slapen dan? Dan kan ook niet. Ja, slaapwandelen maar dat doe ik niet. Tenminste.. Nee, mijn oudere zus en ouders zei altijd van niet. Hmpf, dat wordt opblijven. Ik begin wat rond te lopen door het huis. Ik kijk wel of ik iemand tegenkom en anders heb ik geen idee. Kan ik niet de hele tijd gewoon in het zwembad zitten en zwemmen? Ik bedoel, dan beweeg ik wel. Eigenlijk best een goed idee, hoop ik. Terwijl ik rond loop probeer ik iets te bedenken zodat dit een eitje wordt.


    Do what people say you can't.

    Harry Styles

    Doordat ze de lepel bijna in mijn mond duwt, hangen mijn lippen binnen de kortste keren ook vol met Nutella. En toen ik het wilde afwrijven met mijn vingers, hingen die ook meteen vol. Plots vraagt ze wat we gaan doen. Ik haal mijn schouders op en staar denken voor me uit. Wat kon je hier eigenlijk doen? Wachten tot je een opdracht kreeg? We wisten niet eens hoelang dat zou duren. Nadat Madison zelf nog een lepel van de Nutella heeft genomen, zet ze hem naast het bed en staat ze op om naar de badkamer te lopen. Als ze terug is, schopt ze haar schoenen uit en begint rondjes te lopen in de kamer. Vervolgens schuift ze haar koffer onder het bed, waarna ze me afwachtend aankijkt. "Ik kan maar één ding bedenken," zeg ik, terwijl mijn wenkbrauwen op en neer gaan. Ik hoop maar dat ze tegen zo een opmerking kan, kans was groot dat er nog wel een paar zouden volgende in de tijd dat we hier zaten. En als ze er niet tegen kan, pech voor haar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Seaver schreef:
    (Oke, mijn Quizlet heeft de afgelopen dagen pagina twee niet in het geheel geladen, dus sorry, want ik zie dus nu pas de onderste post van die pagina)


    [geeft niet, ik had ook problemen met Quizlet]

    Liam James Payne

    Als ze zich voorstelt glimlach ik even, 'Liam' zeg ik en probeer haar naam te onthouden. Het was niet makkelijk aangezien ik hier nog meer namen moes gaan onthouden maar dat lukte allemaal hopelijk wel. Als ze zegt dat ze genoeg ruimte voor me heeft overgehouden glimlach ik naar der, 'Aah bedankt dat is lief van je' zeg ik met een glimlach maar voel ondertussen ook de ongemakkelijke sfeer. Ik kijk een beetje voor me uit en besluit dan vast een klein beetje mijn koffer te gaan uitpakken. Ik sta op en loop naar mijn koffer. Ik pak daar wat spulletjes uit die ik echt nodig heb en berg die ondertussen op in de ruimtes die Emily heeft vrijgelaten. Hierna laat ik mijn koffer maar even, de rest van de spullen doe ik later nog wel. Ik kijk even naar Emily en ga dan weer naast haar op he bed zitten. 'En heb je er een beetje zin in?' vraag ik met een glimlach vooral omdat ik eigenlijk veder niet echt weet wat ik moet zeggen, het is nogal een rare situatie zo. Ik denk even aan de andere jongens, hoe zou het bij hun zijn? Waarschijnlijk wat beter dan dat het nu hier gaat maar ja. Misschien dat ik zo ook wel even een rondje ga lopen door het huis misschien kwam ik een van de jongens dan ook nog wel tegen. Eigenlijk vraag ik me af wat we nu de hele tijd moeten doen, ik bedoel gaan we hier nou gewoon een beetje zitten en andere dingen doen terwijl we een opdracht krijgen?

    [Sidestap --> Blog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, Q doet echt gigantisch irritant de laatste tijd, kan daarom ook bijna niet online komen. ;3]
    Louis Tomlinson.
    Heel fijn. Ik had er nou al weer echt zin in, dit was echt precies iets voor mij. Helemaal toen die enge stem iets zei, ik had het nu al niet op die stem. Het klonk echt heel erg griezelig en enge dingen vond ik nou niet helemaal geweldig. Nu al helemaal niet, want ik moest ergens speciaals naar toe. Lipbijtend duwde ik mezelf omhoog uit de bank, mijn koffer bracht ik dan straks wel naar de kamer, waar ik hoopte dat het meisje waar ik de kamer mee deelde een beetje aardig zou zijn en niet zo'n vervelend verwend nest. Gauw loop ik naar de ''oh zo speciale'' kamer, waar ik heel aandachtig luisterde. En nu had ik er helemaal al geen zin meer in, hoe kon ik nou in godsnaam mensen tegen elkaar opstoken? En nog wel van de mensen waar je van houd, of in ieder geval van de jongens, die meiden boeiden me op dit moment niet zo heel veel. Dit kon nog wel eens wat gaan worden...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    { ALLSTARSx, reager gij even met Madison? (: }


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.