• One Direction nieuwe tv show?
    Londen- Verscheidene bronnen hebben vernomen dat de succesvolle boyband 'One Direction' een nieuwe tv show krijgt. Het management van de boyband zegt dat het een knaller gaat worden. De vijf jongens worden samen met vijf meisjes in een huis gestopt. Ze krijgen opdrachten en die opdrachten leveren weer geld op. Wat de jongens niet weten is dat de meisjes vijf getalenteerde actrices zijn die op het geld uit zijn. Wat zal er ontstaan in het huis? Elke dinsdag om half negen op BBC one.



    Het idee; om nog meer fans te krijgen dan ze al hebben krijgen de One Direction-leden een eigen tv-show. Voor twee maanden worden ze opgesloten in een huis samen met vijf actrices. Allemaal gaan ze voor het geld (dat wordt opgebracht door opdrachten die ze krijgen) maar er kan maar een winnaar zijn. Wie zal dat zijn?

    Rollen:
    - Harry Styles - Morissette
    - Louis Tomlinson - Catford
    - Zayn Malik - Blog
    - Niall Horan - Lavigna
    - Liam Payne - quin98
    - Madison Liv Brooke - ALLSTARSx
    - Faith Lyvia Graig - Semper
    - Bree Leigh Jackson - HurtedHeart
    - Emily Skylar Cook - Seaver
    - Felicia Kiara Mancini - Depay

    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's. [ Dit zijn perfecte personages. ]
    - 16+ en schelden is toegestaan.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Schrijf stukjes langer dan vijf regels, meer mag ook.
    - Niemand buitensluiten.


    De stem;
    De Stem is een geautomateriseerde stem die via speakers (die door het de hele villa hangen) te horen is. Hij vraagt mensen te komen naar de kelder, waar ze hun opdrachten zullen krijgen. De Stem praat altijd over zichzelf in de derde persoon enkelvoud.


    De huisindeling;
    Elk koppel (degene waarmee je een kamer deelt) heeft een eigen slaapkamer. In die slaapkamer staat een tweepersoonsbed waar ze samen in moeten slapen. Elke slaapkamer heeft een badkamer, hierdoor voorkomt de Stem dat er ruzie ontstaat. Het huis heeft ook een tuin. De tuin heeft een loungeplek, een zwembad en een jacuzzi. De kandidaten kunnen alleen de tuin in, maar verder het huis niet uit. De woonkamer is erg luxe en heeft twee grote, ronde, banken. Ook de keuken is voorzien van technische snufjes.

    De kamerindeling;
    - Louis & Felicia.
    - Harry & Madison.
    - Zayn & Faith.
    - Niall & Bree.
    - Liam & Emily.

    START:

    Alle kandidaten zitten verspreid over de twee ronde, grijze, banken die midden in de woonkamer staan. Het is half zeven in het zonnige Spanje en alle kandidaten hebben net een paar uur in het vliegtuig gezeten. Plots begint de Stem te spreken: "Beste kandidaten. De Stem hoopt dat jullie een goede reis hebben gehad. Er zijn een paar regels in dit huis. Wanneer de Stem spreekt moet je meteen stoppen met alles wat je doet. Jullie zullen genoeg opdrachten krijgen en de Stem zal er ook voor zorgen dat er altijd ééntje gaande is. Nú mogen jullie rusten."

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 11:54 ]

    [Iemand voor Zayn?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Madison Liv Brooke.

    "Ik kan maar één ding bedenken." Zijn gezicht verraad al waar hij aan denkt. De grijns op mijn gezicht wordt groter en ik laat mij handen op het bed rusten waarna ik hem aankijk. Ik leun een beetje voorover waardoor ik inkijk heb. Meteen al de eerste dag seks. Nou Madison, dat heb je weer goed voor elkaar gekregen. Glimlachend draai ik me om en heupwiegend loop ik naar de deur om die op slot te doen. Daarna loop ik weer terug naar Harry, kruip het bed op en ga op zijn schoot zitten. Met één been aan elke kant. Ik begin tekeningetjes te maken op zijn borst. "Wat dan?" Fluister ik.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 18:29 ]

    [Stuur Zayn maar naar Felicia?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Waar is Felicia?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [In de kamer van haar en Louis.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Is het dan niet raar als Zayn ineens komt binnenvallen? Haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    [Is het dan niet raar als Zayn ineens komt binnenvallen? Haha]


    || je kan doen alsof hij opzoek is naar iemand ^^ ||

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:20 ]

    Harry Styles

    Ik kijk haar verbaasd aan, wanneer op haar gezicht een grijns verschijnt en ze zich verleidelijk over het bed heen buigt. Haar borsten zorgen ervoor dat ik lichtjes opgewonden raak en ik kijk haar zwoel aan. Zou ze echt nu al met me naar bed willen? Ik had veel verwacht, maar de eerste dag al... Als ze naar de deur loopt, om die daarna op slot te doen, weet ik het wel zeker. Zij wil het net zo graag als ik, dat is duidelijk. Terwijl ze terug naar mij loopt, schiet het me heem even te binnen dat hier misschien ook wel camera's hangen. Maar wanneer ze naar me toe kruipt en haar benen elk aan een kant van me zet, dwing ik die gedachte uit mijn hersenen en heb ik alleen nog maar oog voor haar perfecte lichaam. "Wat dan?" fluistert ze in mijn oor, terwijl haar vingers tekeningetjes maken op mijn borst. "Dit," antwoord ik, wanneer ik mijn handen langs haar benen omhoog laat kruipen om daarna achter haar T-shirt te kruipen. Ik stop bij haar borsten, waar ik even in knijp. Ondertussen druk ik dwingend mijn lippen op de hare en trek haar naar me toe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Madison Liv Brooke.

    "Dit." Hij streelt mijn zij en knijpt dan even in mijn borsten. Een zachte kreun verlaat mijn mond. Hij drukt zijn lippen op de mijne waarna ik gewillig terug zoen. Hij drukt me tegen hem aan en ik leg mijn armen in zijn nek. De zoen word steeds ruwer en ik beweeg even over zijn kruis. Voorzichtig laat ik onze zoen stoppen. Ik trek zijn shirt uit en doe dit ook met mijn shirt. Ik doe mijn lichaam tegen de zijne en geef zachte kusjes in zijn nek, oorlel en ga dan steeds verder naar beneden. Ineens wordt er gemeld dat ik naar de Stem moet komen. Ik kijk Harry aan. "Dat doe ik straks wel." Ik knipoog naar Harry en ga dan verder, waarna ik zijn broek uittrek. Ik ga recht staan en doe mijn short uit waardoor ik alleen nog maar in mijn zwarte lingerie voor hem sta.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:14 ]

    Harry Styles

    Vol overtuiging zoent ze me terug en ik voel haar armen in mijn nek. Uiteindelijk stopt ze de zoen en trekt mijn shirt, en onmiddellijk daarna ook haar T-shirt uit. Met haar lichaam tegen het mijne gedrukt drukt ze kusjes in mijn nel, om steeds verder naar benden te gaan. Precies op dat moment roept de stem dat Brooke zich naar de speciale kamer moet begeven, maar gelukkig voor mij negeert ze dat en geeft me een knipoog. Nadat ze mijn broek uit gekregen heeft, doet ze haar eigen short uit, waardoor haar zwarte lingerie volledig zichtbaar wordt. Ik voel dat mijn boxer zich aanspant en ga recht voor haar staan, om haar daarna zachtjes achterover op het bed te gooien. Mijn handen glijden over haar lichaam, terwijl ik mijn lippen weer op de hare druk. Mijn vingers vinden haar behaslotje en probleemloos open ik het, om het ding daarna weg te gooien. Mijn ene hand knijpt zachtjes in haar borsten, terwijl mijn andere naar haar slipje glijdt, om die daarna met één ruk uit te trekken. Ik laat zonder waarschuwing een vinger bij haar naar binnen glijden en op hetzelfde moment omsluiten mijn lippen haar tepel, die al aardig hard geworden is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Wie wilt er met Louis praten?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Iedereen moet naar de eetkamer komen om te eten. We eten spaghetti.

    Felicia Kiara Mancini
    Het was tijd om te gaan eten en naar de eetkamer te gaan. Zuchtend schoof ik mijn voeten weer in de huidskleurige hakken die naast mijn bed stonden en stond ik op. Ik haalde even een hand door mijn haar toen ik in de spiegel keek, zodat alles weer goed en netjes zat. Je kon me een ijdeltuit noemen, maar ik wilde er gewoon goed uitzien. Ik liep van de trap af naar beneden waarbij mijn hakken een grappig tikkend geluidje maakte op de vloer. De eetkamer kwam al gauw in zicht en ik nam plaats op een van de stoelen die er stond. Er was nog niemand en ik had ook nog niemand ontmoet, dus zo'n probleem vond ik het niet dat ik alleen zat. Ik zou het vanzelf wel merken als iemand bij me kwam zitten. Er hing een zoete spaghetti geur in de keuken en ik kreeg er al honger van. Ik had de hele dag nog niks gegeten. Ik keek een beetje om me heen, benieuwd wie er naast me kwam zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Javadd Malik

    Ik nam het laatste trekje van mijn sigaret, en gooide hem toen op de grond. Binnenkort zouden er hier wel meer peuken liggen. Volgens mij was ik de enige die rookte, in dit huis. De andere lads mochten het dan wel vies vinden, maar ze waren er aan gewend. Even trapte ik op de peuk zodat ie uit ging en liep weer met mijn handen in mijn zakken naar binnen toe. Daar blies ik de laatste rook uit, waardoor ik moest grijnzen. Zelf stonk ik nu schijnbaar naar rook, dus zal dadelijk wel weer iemand een opmerking maken. Boeiend. In de eetkamer zat een meisje, die ik nog niet had opgemerkt. Op mijn dooie gemak liep ik naar de tafel, en schoof een stoel naar achter. Om iedereen een plezier te doen ging ik maar aan het uiteinde van de tafel zitten, zodat je de geur niet meer zo goed kon ruiken. Mompelend haalde ik voor de zoveelste keer vandaag een hand door mijn haar. Als ook maar èèn iemand aan mijn haar kwam, zou diegene moeten rennen voor zijn of haar leven. Bij alle vier de jongens was het al eens gebeurd, en ze kwamen er niet goed van af. Spaghetti. Gelukkig, ik had niet zo'n zin in wat anders. Het klonk raar en dat was het ook.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 23:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    HurtedHeart schreef:
    Bree Leigh Jackson
    Ik keek hoe hij de oreo uit mijn hand pakte en hem snel in zijn mond propte voor ik hem kon pakken 'Dat is een nog duizend te gaan.' Zegt hij en ik zie een grijns. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'je bedoelt dat is een. Nu geen meer tegaan. Oreo's zijn van mij en je hebt gelukt dat ik je nog niet probeer te wurgen.' Zeg ik luchtig met een kleine grijns rond mijn lippen. 'Als je eraan denkt om mijn koffer te bestelen zit je echt in de problemen en moet je niet in paniek raken als ik je aan het wurgen ben. Plus haal maar niets in je hoofd. Die koffer is namelijk beveiligd.' ik glimlach gemeen toch ontschuldig naar hem. In mijn koffer had je een sleutel nodig. Dan een viercijferige code en als klap op de vuurpijl een wachtwoord. Als je de koffer opendoet laat hij een alarm klonken en dan moet je de sleutel nog is in een gaatje stoppen. Ik was heel serieus als het over mijn oreo koffer ging. Ik glimlach naar hem en eet weer een oreo snel genoeg zodat hij ze niet kan afpakken. Ik zie zijn treurige ogen naar de oreo doos en pak er twee uit een stop ik in mijn mond met de ander hou ik nog in mijn hand. Ik pak zijn hand en stop hem erin. 'Als je maar weet dat je dit wat ik nu doe niet als een gewoonte moet zien.' Zeg ik toch nog een beetje vriendelijk. Ik glimlach naar hem aangezien alle jongens die ik gedated heb me raar aankeek over mijn eet obsessie. Vooral omdat ik natuurlijk een model was.

    [Laatste reactie. Laat haar spagetti eten als Lavigna wilt reageren met Nialler (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break