• Zoals bijna iedereen wel weet, werkte Q vandaag niet.
    Na een aantal uur heeft Rutger en de systeembeheerders ervoor gezorgd dat Q het weer doet en daarom wil ik door middel van dit topic hen bedanken!
    Wie denkt er hetzelfde over?



    Kim aka OliverMurs

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 20:29 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Folklore schreef:
    Yeah thanks. c: Ik hoop alleen wel dat er een oplossing komt die er voor zal zorgen dat Q niet bijna iedere dag eens niet werkt. En dat zeg ik niet om te mopperen, dat zou gewoon fijn zijn voor iedereen. Maar ik begrijp wel dat er veel werk in de site gaat en daar heb ik respect voor!


    † Love? I want to sleep.

    Square schreef:
    Applausje voor Rutger. *O*
    Nou maar hopen dat er een permanente oplossing gevonden kan worden/is, want het is erg jammer dat de site er zo vaak uit ligt. Aan de andere kant zorgt het er wel voor dat ik er weer eens aan herinnerd word hoe erg ik Q mis als het er niet is. :')


    From these ashes, I will rise

    Is niet het werk van rutger maar hoofdzakelijk van de mensen die de server beheren vermoed ik, ik zou hen bedanken.

    Overigens, als je zo redeneert als jij zou je ook andersom kunnen redeneren: Dat het aan rutger lag dat quizlet het een paar uur niet deed.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Is niet het werk van rutger maar hoofdzakelijk van de mensen die de server beheren vermoed ik, ik zou hen bedanken.

    Overigens, als je zo redeneert als jij zou je ook andersom kunnen redeneren: Dat het aan rutger lag dat quizlet het een paar uur niet deed.


    Wij zijn optimisten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Niets tegen Rutger hoor, ik ben hem erg dankbaar voor Quizlet, maar ik zie niet echt in waarom ik hem moet bedanken dat de site er de hele dag uitlag. Begin dat gekloot met de server best zat te worden eigenlijk.


    i put the fun in funeral

    Aestas schreef:
    (...)

    Wij zijn optimisten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Audacity schreef:
    Niets tegen Rutger hoor, ik ben hem erg dankbaar voor Quizlet, maar ik zie niet echt in waarom ik hem moet bedanken dat de site er de hele dag uitlag. Begin dat gekloot met de server best zat te worden eigenlijk.

    Agreed.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Square schreef:
    Applausje voor Rutger. *O*
    Nou maar hopen dat er een permanente oplossing gevonden kan worden/is, want het is erg jammer dat de site er zo vaak uit ligt. Aan de andere kant zorgt het er wel voor dat ik er weer eens aan herinnerd word hoe erg ik Q mis als het er niet is. :')


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Drie hoeraatjes voor Rutger.
    Heuj, Q is er weer bovenop. Kan ik eindelijk doorgaan met procrastinating.

    Aestas schreef:
    (...)

    Wij zijn optimisten.


    Nope, jullie hebben gewoon geen idee hoe het internet werkt. Da's wat anders.


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    Niets tegen Rutger hoor, ik ben hem erg dankbaar voor Quizlet, maar ik zie niet echt in waarom ik hem moet bedanken dat de site er de hele dag uitlag. Begin dat gekloot met de server best zat te worden eigenlijk.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nope, jullie hebben gewoon geen idee hoe het internet werkt. Da's wat anders.

    Wowow, wij kunnen niet ruiken wie Q fixed. Wie het positief wil bekijken, bekijkt het positief! En wie dat niet wil, doet het niet. c;


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Wowow, wij kunnen niet ruiken wie Q fixed. Wie het positief wil bekijken, bekijkt het positief! En wie dat niet wil, doet het niet. c;


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Audacity schreef:
    Niets tegen Rutger hoor, ik ben hem erg dankbaar voor Quizlet, maar ik zie niet echt in waarom ik hem moet bedanken dat de site er de hele dag uitlag. Begin dat gekloot met de server best zat te worden eigenlijk.

    Een beetje respect voor Rutger en alle andere mensen achter de schermen mag ook wel.. Er zat een fout in de server, dus Rutger kon er niets aan doen dat Q uit lag. Wees blij dat Rutger er direct iets aan probeert te doen. De fout zoeken in de server duurt lang, zeker omdat ze niet weten waar het probleem ligt. Rutger heeft er al een aantal mensen bij gehaald om hem te helpen, dus ik hoop echt dat jullie een beetje begrip kunnen tonen. Rutger steekt meer als genoeg tijd in de site.


    + Ik ben zeer blij dat de rest dit op de positieve manier opvat, ook al is het misschien op de vereerde persoon.. Er wordt al genoeg gezeurd op Quizlet, dus dit positieve topic deed me zeker glimlachen!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 21:14 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Een beetje respect voor Rutger en alle andere mensen achter de schermen mag ook wel.. Er zat een fout in de server, dus Rutger kon er niets aan doen dat Q uit lag. Wees blij dat Rutger er direct iets aan probeert te doen. De fout zoeken in de server duurt lang, zeker omdat ze niet weten waar het probleem ligt. Rutger heeft er al een aantal mensen bij gehaald om hem te helpen, dus ik hoop echt dat jullie een beetje begrip kunnen tonen. Rutger steekt meer als genoeg tijd in de site.


    + Ik ben zeer blij dat de rest dit op de positieve manier opvat, ook al is het misschien op de vereerde persoon.. Er wordt al genoeg gezeurd op Quizlet, dus dit positieve topic deed me zeker glimlachen!


    Ik heb geen verstand van dit soort zaken, het enige wat ik weet is dat ik vandaag niet op de site kon en daar denk ik dan heel simpel over: vervelend. Of het Rutgers schuld is of niet en of hij heel veel tijd in zijn site steekt, doet er voor mij niet toe. Echter, voor een site waar sommige leden geld voor betalen en waar veel mensen dagelijks online zijn, vind ik dat er té regelmatig té veel rotzooi aan de hand is.
    Daarbij heb ik Rutger nergens een verklaring of een excuus zien schrijven. Misschien heb ik dit gemist, anders vind ik het merkwaardig dat hij dit niet heeft gedaan. Ik weet nog altijd niet waarom de site het niet deed en wanneer de site het weer zal doen zonder telkens foutmeldingen te geven. Laat staan dat ik Rutger dankbaar ben op het moment.

    Nogmaals: dit heeft niks met Rutger zelf te maken, noch de systeembeheerders. Ik heb echt wel respect voor wat ze doen hoor, maar niet op het moment dat de site het niet/slecht doet. Ik hoop dat je dit begrijpt.


    i put the fun in funeral