• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Rybak.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - ForeverWolf
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Pantheon.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Lolicia.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Begin:
    De leerlingen komen aan bij het instituut. Ze melden zich bij de administratie en krijgen een kamer toegewezen. Iedereen heeft een eigen kamer.
    Let op: Niet alle leerlingen zijn nieuw.
    De leraren komen ook net aan, terwijl voor de tegenstanders het gewoon een doodnormale dag is.
    Zij zijn al bezig met plannen maken.
    Ook belangrijk: Alle bestaande karakters uit X-Men bestaan niet, behalve Logan/Wolverine, die de school overgenomen heeft en nu dus directeur is.
    Hij is bespeelbaar voor iedereen.



    Praattopic.
    Rollentopic.


    Based on X-Men.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 23:57 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [nawh, c'mon]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    [Oh shit, fuckies. Ik zag helemaal niet dat er weer gereageerd is. Ben bezig met een post!]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen.
    De onbekende jongen stelde zich voor als Oliver, terwijl Harry maar een beetje aan het grappen was. Hij tilde mijn benen op en nam naast me plaats. Harry kon ook nooit stilzitten, bedacht ik me zacht grinnikend. Hij had een directe vraag aan Oliver gesteld, nogal staight to the point, wat best wel eens ongemakkelijk kon zijn voor Oliver. Ik prikte in Harry's kuiltjes, voor ik me omdraaide naar Oliver. 'Wel, dat lijkt me wel. Ik heb hem hier nog nooit eerder gezien, Haz,' glimlachte ik naar de jongen. 'Waar kom je vandaan?' vroeg ik Oliver. Mutanten kwamen van overal. Het was een grote verzameling hier op het instituut, wat het best wel gevaarlijk voor ons maakte. Toch konden we ons best verdedigen, aangezien iedereen hier over een gave beschikte. Deze leerde je hier onder controle houden en juist te gebruiken, dus ik had het idee dat we wel veilig zaten. Eigenlijk was ik wel benieuwd naar zijn gave. 'En wat voor gave heb je? Ik ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar,' gaf ik eerlijk toe.

    [Beau komt morgen!]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Hehehehe. Ziehier de bitch-bui van Deuce.

    Deuce – Pyro/Fireman.
    Alexander was begonnen met het eten van de popcorn. Naar mijn smaak had hij het te erg naar zijn zin om onze discussies te beluisteren. 'Alex, ik wil ook nog popcorn.' Had Aphrodite gezegd waarop Alexander wat begon te mompelen met zijn mond vol popcorn.
    'Dat is een nee dus,' zuchtte Aphrodite tegelijkertijd met dat ik weer een hijs van mijn sigaret nam. 'Luister, die school is weer begonnen en daardoor is het niet echt de tijd om op te vallen. En dat heb je dus wel gedaan met die diefstal.' Ze keek in de tas en terwijl ze er een pakje sigaretten uitpakt zegt ze dat ik haar geen 'meissie' moet noemen.
    Vanaf het moment dat ik binnenkwam tot nu had Riley zijn mond gehouden. Hij kon het natuurlijk niet laten om een antwoord te geven waarop hij hoopte dat ik geïrriteerd zou raken. 'Schurken niet nee, maar zo van die amateurs zoals jij...' En eerlijk is eerlijk; ik wilde hem een volle mep op zijn bek geven, maar deed dit niet. Dan zijn we nog verder dan we al waren en dat was niet het plan.
    'Steek hem eens aan.' Had Aphrodite gezegd. Bijna had ik een uitdagende opmerking naar haar gemaakt, terwijl dit niet mijn bedoeling was, maar ik had wel mijn hoofd geschud.
    “Ik ben je aansteker niet.” Alhoewel.. Er schoot wat in mijn hoofd en een perverse glimlach kwam er op mijn gezicht, waarna ik mijn blik op Aphrodite richtte.
    “Wat krijg ik ervoor terug?”
    Minachtend liet ik een lachje horen. “Spreekt dat niet erg tegen, vriend?” Nog een hijs van mijn sigaret.
    “Jij zegt dat, een amateur zoals ik, in de rij zou staan.. maar dat deed ik niet.”
    'Weetje wat niet opvalt? Als je gewoon doet alsof je een van hen bent.' Grapte Alexander.
    Abrupt schoot ik overeind op mijn stoel. Ik had het gevoel alsof er zojuist een gloeilamp boven mijn hoofd werd gehouden, want ik had een plan gekregen. “Eigenlijk is dat helemaal niet zo'n slecht idee, Alexander, vriend van me.” Lachte ik wat geheimzinnig voordat Alex wat gezegd had.
    'Dus euh, wat voor plan zal het worden? Iets met actie of spionnenwerk en dan onverwachts aanvallen?'
    “Zoiets, ja.” Had ik hem geantwoord.
    'Wel, jullie zouden die school misschien binnen kunnen komen en doen alsof jullie nieuwe leerlingen zijn. Ik raak daar sowieso niet binnen, daar ben ik net iets te oud voor en ik ga niet voor leraar spelen.'
    Ik nam een laatste hijs van mijn sigaret en drukte 'm uit op de dichtstbijzijnde asbak.
    “Precies. Riley heeft eindelijk zijn hersens goed gebruikt.” Een nieuwe sigaret pakte ik uit het pakje en stak deze vervolgens aan op dezelfde wijze als dat ik net deed.
    Voordat Riley hierop kon antwoorden had ik weer wat gezegd: “De wonderen zijn de wereld nog niet uit.”
    Ik blies het uit en richtte mijn blik toen op Riley. “Om ons niet al het werk te laten doen wil ik weten wat jij dan gaat doen.”


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen
    'Aangenaam kennis te maken, Oliver. Toevallig is dat mijn tweede naam. Harry Oliver Reeds... Anyway, ben je nieuw hier?'Vroeg de jongen genaamd Harry meteen,voordat ik kon antwoorden ,begon het meisje,waarvan ik nog steeds de naam niet weet weer te praten.
    'Wel, dat lijkt me wel. Ik heb hem hier nog nooit eerder gezien, Haz,' glimlachte ze naar me.En ik glimlach even zwak terug.
    'Waar kom je vandaan?'vroeg ze me toen.
    "Ja ik ben nieuw hier en ik kom van Canada."antwoord ik hun bijden en glimlach even."Waar komen jullie vandaan?" vroeg ik hun dan terug want ik was namelijk ook best nieuwsgierig naar hun.
    'En wat voor gave heb je? Ik ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar,' vroeg ze me dan en ik keek haar even aan.
    "Ik kan in een wolf veranderen wanneer ik wil."zeg ik met een glimlachje. Ik was best trots op mijn gave.
    "Wat voor gaves hebben jullie?"vroeg ik dan geïntereseerd terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chin Sung Parker [Dark Ghost]

    'Ja, ik ben nieuw. Ik heet Jule.' Antwoordt hij zachtjes en hij glimlacht naar me. Ik glimlach vriendelijk terug.
    Jule laat zijn koffer voor wat het is en bijt een beetje op zijn lippiercings. Hij houdt zijn hoofd gebogen.
    Hij is dus niet echt een prater.
    'Ik ben hier ook nieuw. Maar ik weet nu al een ding zeker, ik hou van de kamers hier. Ze zijn lekker groot,' zeg ik een beetje grinnikend. Dan kijk ik naar zijn koffer.
    'Zal ik je even met je koffer helpen? Hij ziet er nogal zwaar uit,' ik frons een beetje. 'waar is jouw kamer eigenlijk?' Vraag ik dan aan hem.
    Ik wijs naar de dichtsbijzijnde deur en zeg:
    'Dit is mijn kamer.'
    Ik kijk een beetje om me heen terwijl ik op het antwoord van Jule wacht.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Harry Oliver Reeds
    'Wel, dat lijkt me wel. Ik heb hem hier nog nooit eerder gezien, Haz,' zei Scarlett terwijl ze in de kuiltjes in mijn wangen prikte. Ik mepte speels haar hand weg. 'Ik kon het toch vragen? 'T zou echt niet de eerste keer zijn dat ik iemand die hier al een paar jaar rond loopt aanzie voor een nieuweling.' protesteerde ik.
    'Waar kom je vandaan?' vroeg Scarlett toen. 'Ja ik ben nieuw hier en ik kom van Canada.' antwoordde Oliver. Ik knikte met een serieus gezicht. 'Waar komen jullie vandaan?'
    'Ik kom uit Australië. Eigenlijk ben ik brits maar ik ben op mijn negende verhuisd, dus...' grijns ik vrolijk. Ik tik onbewust met het theekopje in mijn hand op Scarlett's been. 'En wat voor gave heb je? Ik ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar,' Ik keek even naar Scarlett en dan weer naar Oliver. Nu ging het pas echt interessant worden. 'Ik kan in een wolf veranderen wanneer ik wil.' antwoordde Oliver trots. Ik trok mijn wenkbrauwen hoog op. 'Da's cool.'
    'Wat voor gaves hebben jullie?' vroeg Oliver geïnteresseerd. 'Ik kan de vier elementen besturen. Zoals de Avatar. Wel geinig.' antwoordde ik geinig. Ik vond mijn gave wel leuk, maar er waren veel leukere dingen. Scarlett's gave vond ik bijvoorbeeld veel cooler. 'Scarlett heeft een gave gave.' knippoogde ik grappend en tikte met het theekopje op Scar's hoofd.

    Jule Damien Parker
    'Ik ben hier ook nieuw. Maar ik weet nu al een ding zeker, ik hou van de kamers hier. Ze zijn lekker groot,' vertelde Chin. 'Mmh, da's fijn.' mompelde ik. 'Zal ik je even met je koffer helpen? Hij ziet er nogal zwaar uit,' fronste Chin. Ik keek verbaasd. 'Ja, hij is best zwaar. Ik zou best hulp kunnen gebruiken.' floepte ik er zonder te stotteren uit. Waarom was hij zo aardig? Ik durfde te wedden dat het de eerste persoon was die van mijn gave wist en aardig deed. 'waar is jouw kamer eigenlijk?' vervolgde Chin. 'Dit is mijn kamer.' wees hij naar de dichtstbijzijnde deur. 'Oh, die van mij is geloof ik daar, aan de nummers te zien.' ik wees naar een deur twee deuren van zijn kamer verwijderd. 'Ik was er dus al bijna.' fluisterde ik voor mezelf.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Aphrodite Melin Maroma [Ditress]

    ''Schurken niet nee, maar zo van die amateurs zoals jij...'' Ja hoor, Riley kan weer eens zijn mond niet houden.
    Deuce schudt zijn hoofd naar mij als antwoord op wat ik net zei. Ik kan gewoon zien dat er een opmerking aankomt
    “Ik ben je aansteker niet.” Er komt een perverse glimlach op zijn gezicht terwijl hij zijn blik op mij richt. Ik kijk hem fronsend aan. Dit kan nooit iets goeds betekenen.
    “Wat krijg ik ervoor terug?” Vraagt hij dan. Ik wist het. Ik rol met mijn ogen en geef geen antwoord. Dan ga ik op zoek in de tas naar een aansteker. Als ik er een heb steek ik mijn sigaret aan. Deuce zal het toch niet doen als ik er niks voor terug 'geef.'
    Als mijn sigaret aan is neem ik meteen een hijs van mijn sigaret.
    Ja, dit had ik echt nodig. Elke dag met deze jongens in een huis leven, is soms, vaak, echt vermoeiend.
    Minachtend laat Deuce een lachje horen.
    “Spreekt dat niet erg tegen, vriend?” Hij neemt nog een hijs van zijn sigaret.
    “Jij zegt dat, een amateur zoals ik, in de rij zou staan.. maar dat deed ik niet.”
    'Weetje wat niet opvalt? Als je gewoon doet alsof je een van hen bent.' Grapt Alexander.
    Abrupt schiet Deuce overeind op zijn stoel, alsof hij zojuist een plan bedacht heeft, wat waarschijnlijk ook zo is.
    “Eigenlijk is dat helemaal niet zo'n slecht idee, Alexander, vriend van me.” Deuce lacht geheimzinnig.
    ''Dus euh, wat voor plan zal het worden? Iets met actie of spionnenwerk en dan onverwachts aanvallen?''
    “Zoiets, ja.” Beantwoord Deuce.
    ''Wel, jullie zouden die school misschien binnen kunnen komen en doen alsof jullie nieuwe leerlingen zijn. Ik raak daar sowieso niet binnen, daar ben ik net iets te oud voor en ik ga niet voor leraar spelen.'' Zegt Riley. Ik zucht en neem nog een hijs van mijn sigaret.
    Deuce neemt nog een hijs van zijn sigaret en drukt hem uit op de dichtsbijzijnde asbak.
    “Precies. Riley heeft eindelijk zijn hersens goed gebruikt.” Deuce pakt weer een nieuwe sigaret en steekt hem aan.
    “De wonderen zijn de wereld nog niet uit.” Zegt hij voordat Riley kan reageren. Ik moet even grinniken, maar dan ben ik weer serieus.
    Hij blaast uit en zegt tegen Riley:
    “Om ons niet al het werk te laten doen wil ik weten wat jij dan gaat doen.”
    "We kunnen informatie aan hem vertellen, als we dat plan ten minste gaan doen, en hij kan met die mini hersenen van hem iets bedenken." Zeg ik. Het idee om die school binnen te gaan spreekt me nu al tegen, maar tja.... Alles voor een goed doel toch?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Chin Sung Parker [Dark Ghost]

    Hij kijkt verbaasd.
    'Ja, hij is best zwaar. Ik zou best hulp kunnen gebruiken.' Zegt hij tegen me.
    Ik glimlach naar hem, en pak de koffer bij een van de handvaten beet. Dan loop ik een stukje naar voren terwijl Jule zegt:
    'Oh, die van mij is geloof ik daar, aan de nummers te zien.' Hij wijst naar een deur twee deuren van mijn kamer verwijderd.
    'Ik was er dus al bijna.' fluistert hij, meer voor zichzelf, dan voor mij. Maar des al te niet, knik ik toch.
    Met de koffer loop ik naar zijn kamer toe en wacht op Jule. Want hij heeft de sleutel.
    'Zo, fijn kennis gemaakt te hebben.' Zeg ik met een glimlach naar hem.
    'Maar ik moet nu gaan. Veel success met je koffer uitpakken.' Zeg ik vriendelijk. En ik zwaai even.
    Dan draai ik me zonder antwoord af te wachten om en snel naar mijn kamer.
    Ik weet dat het een beetje onbeleefd over komt, ik hoop maar dat hij het niet verkeerd opvat.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Alexander Roger Gabriëls
    Deuce schiet overeind en ik kijk hem vragend aan.“Eigenlijk is dat helemaal niet zo'n slecht idee, Alexander, vriend van me.” lachtte hij geheimzinnig.
    Nou het was meer een grapje ,maar tja ,zelfs mijn grappen zijn slim. Op mijn vraag beantwoord hij dat het zoiets word,dus dat bevestigd het officieel.
    ''Wel, jullie zouden die school misschien binnen kunnen komen en doen alsof jullie nieuwe leerlingen zijn. Ik raak daar sowieso niet binnen, daar ben ik net iets te oud voor en ik ga niet voor leraar spelen.'' zegt Riley dan,oh god ,Riley als leerkracht. Dat had ik liever ook niet . Ik bedoel, Riley is Riley...
    “Precies. Riley heeft eindelijk zijn hersens goed gebruikt.” zei Deuce ,die net zijn ene sigaret uitgedaan had en alweer een nieuwe had gevonden.
    Ook Ditress ,was aan het roken.
    “Om ons niet al het werk te laten doen wil ik weten wat jij dan gaat doen.” vroeg Deuce hem doen. Ik wilde net zeggen ,dat Riley vast niets zou doen,want tja ,zoals ik net al dacht ,Riley is Riley...
    "We kunnen informatie aan hem vertellen, als we dat plan ten minste gaan doen, en hij kan met die mini hersenen van hem iets bedenken."zei Ditress en ik grinnik even omdat ze zegt dat hij kleine hersens heeft.
    Ik neem weer wat popcorn in mijn mond en wacht lekker verder op de discussie die waarschijnelijk zal volgen. Wat hield ik toch van live tv.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Adams

    "Iedereen moet eens iets nieuw proberen, right?" Om de een of andere reden kon ik zoiets nooit laten, alsof ik wilde dat mensen me gewoon een mep verkochten. Misschien was dat ook zo, was ik een beetje verslaaft aan de 'kick' die het met zich meebracht. Daarbij was ik heel mijn leven al in elkaar geslagen geweest om wat ik kon, dus heel anders zou het toch niet zijn. Spijtig genoeg hield Deuce zich in en bleef die klap dus uit. Een brede grijns verscheen op mijn gezicht toen ik merkte dat ze het eens leken te zijn met mijn voorbeeld. Het zou echt goud waard zijn om te kunnen zien hoe ze zegmaar gedwongen werden om hun gave te gebruiken omdat ze anders wel erg hard door de mand zouden vallen. Misschien moest ik toch overwegen om me als leraar aan te melden, gewoon om het te kunnen zien. Hmn nee, als ik dat zou gaan doen zouden ze me de eerste dag al ontslaan, omdat ik volgens hem hoogstwaarschijnlijk niet bekwaam genoeg zou zijn. Daarbij irriteerden die kinderen me gewoon mateloos en zou ik toch alleen maar mijn geduld verliezen. Ik rolde met mijn ogen van zodra Deuce's woorden fatsoenlijk tot me dor drongen en trok net mijn mond open om er een venijnige opmerking over te geven toen de vraag kwam wat ik dan ging doen. Even woelde ik door mijn bruine haren terwijl ik een antwoord probeerde te bedenken. Ja, wat ging ik doen? "Als jullie ergens een plattegrond van de school vandaan zouden kunnen halen, zou ik kunnen zien waar de zwakke plekken zitten en waar jullie misschien van binnenuit zouden kunnen aanvallen. In de tussentijd zou ik eventueel nog mensen kunnen zoeken die misschien willen helpen, want met z'n vieren alleen halen we het nooit."


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen.
    Zwijgend luisterde ik naar het korte gesprek wat de twee jongens hielden. Ik was eigenlijk niet zo'n prater. Misschien kwam ik wel zo over, maar ik gaf de voorkeur aan luisteren. Bij het luisteren naar mensen kwam je veel meer te weten over ze dan dat je denkt. Alleen al als je ze aankijkt. De emoties die over hun gezicht glijden terwijl ze verhalen vertellen, hun lichaamshouding die hun gevoelens weergeven, ook al doen ze hun best het niet te laten zien. Je leerde mensen veel beter kennen zo. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Harry, die er heel ontspannen bij zat, terwijl Oliver duidelijk een stuk meer gespannen was, aangezien hij tegen twee vreemden aan het praten was, in een totaal vreemde omgeving voor hem. Hij zal er wel aan wennen, dat wist ik zeker, hij is namelijk totaal geen buitenbeentje. Hij past er hier precies goed tussen.
    Ik keek op toen Oliver vroeg waar ik vandaan kwam en daarna geïnteresseerd vroeg wat onze gaven waren. Ik glimlachte mijn warme glimlach naar hem. Natuurlijk wilde hij dat weten, daar was iedereen nieuwsgierig naar. 'Ik kom uit Australië. Eigenlijk ben ik Brits, maar ik ben op mijn negende verhuisd, dus...' grijnsde Harry vrolijk. Je hoorde het nog wel een beetje aan zijn accent, dat hij oorspronkelijk Brits was. Stiekem vond ik dat enorm sexy, maar dat zal ik niet zomaar toegeven. Ik volde het koude materiaal van het theekopje in Harry's handen op mijn been tikken, maar besteedde er geen aandacht aan. Hij zat me altijd te klieren. Haz legde uit welke gaven hij had. Ik wilde met hem ruilen, echt graag. Zijn gaven waren tenminste nog handig en vaak bruikbaar, de mijne was alleen gevaarlijk. 'Scarlett heeft een gave gave,' hoorde ik toen zijn mond verlaten en geschrokken keek ik naar hem op, waardoor ik hem nog net zag knipogen.
    Hij tikte met het theekopje tegen mijn hoofd en ik duwde die weg, om hem vervolgens even aan te kijken. Hij wist dat ik een hekel had aan mijn gaven, dat ik die heel graag met iets anders wilde inwisselen. 'Dat is niet waar, Avatar,' mompelde ik zachtjes, ineens niet meer op mijn gemak. Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen eromheen. 'Mijn gave is veel te gevaarlijk, je weet best dat ik hem graag zou omwisselen als dat kon en hij is totaal niet cool,' siste ik naar hem. De vlaag woede verdween weer zo snel als dat hij opgekomen was en ik zuchtte zacht. Mijn ogen werden weer zachter en ik had echt spijt van mijn korte uitbarsting. 'Sorry,' fluisterde ik zachtjes, waarna ik mijn hand zacht door zijn krullen haalde en naar Oliver keek. 'Ik kom uit Australië, oorspronkelijk en ik kan zintuigen manipuleren,' legde ik hem uit. 'Wat betekend dat ik je kan laten zien, horen, voelen en ruiken wat ik wil, maar ze ook tijdelijk uit kan zetten, zodat je compleet machteloos staat en een makkelijke prooi bent. Ik heb het nog niet helemaal onder de controle,' vervolgde ik en beet zachtjes op mijn lip.

    [Zo, even weer wat leven in dit topic blazen. Als iedereen dan weer zou willen reageren? Ik ben nu bezig met een post van Beau. (: ]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 22:54 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Deuce 'Zeal' Firöe.
    'We kunnen informatie aan hem vertellen, als we dat plan tenminste gaan doen, en hij kan met die mini hersenen van hem iets bedenken.' Had Ditress voorgesteld. Dat zou best kunnen, maar dan wil ik wel dat hij er nog meer bij gaat doen. Wij moeten ons inhouden om ze niks aan te doen en hij zit al de popcorn van Alexander op te eten, terwijl hij lui op de bank tv zit te kijken.
    “En wat gaat de jongeman dan nog meer doen?” Had ik daarna gevraagd richting Riley.
    Ik had een zacht gegrinnik van Alexander gehoord en zag vanuit mijn ooghoeken dat hij weer wat popcorn in zijn mond stopte. Die jongen hield te veel van discussies live. En hierom schudde ik eventjes mijn hoofd. Ach ja, we kunnen er niks aan doen. Alexander is.. Alexander.
    'Als jullie ergens een plattegrond van de school vandaan zouden kunnen halen, zou ik kunnen zien waar de zwakke plekken zitten en waar jullie misschien van binnenuit kunnen aanvallen. In de tussentijd zou ik eventueel nog mensen kunnen zoeken die misschien willen helpen, want met z'n vieren alleen halen we het nooit.'
    Ik grinnikte kort. “Of we moeten het slim spelen.” Had ik als enigste gezegd.
    “Het lijkt mij dat we nu dus de plannen verdelen van wie wat gaat doen? Hoe sneller, hoe beter. Maar we moeten wel voorzichtig zijn. Ik heb geen zin om vanwege één klein foutje van iemand, al de bak in te gaan of weer op de vlucht te slaan.”

    Puritatem -> Lolicia

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 20:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Winterwolves >> Wolfheart]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen

    'Ik kom uit Australië. Eigenlijk ben ik brits maar ik ben op mijn negende verhuisd, dus...' antwoorde hij met een vrolijke grijns. Ik had eigenlijk wel zo'n antwoord verwacht aangezien hij een brits accent had,maar vragen kon geen kwaad.
    'Ik kan de vier elementen besturen. Zoals de Avatar. Wel geinig.'zei hij en ik glimlach. Dat klonk wel cool,lekker de elemanten kunnen besturen en alles kunnen veranderen aan de natuur wat je maar wil.
    'Scarlett heeft een gave gave,' zei hij dan en ik kijk hem even vragend aan,aangezien ik niet echt begreep waarover hij het had.
    'Dat is niet waar, Avatar,'mompelde ze zachtjes,wat me juist nu meer nieuwsgieriger maakte naar haar gave.Maar ik zag ok dat ze zich minder op haar gemak voelde. Ze trok haar benen op en sloeg haar armen er dan beschermend eromheen.
    'Mijn gave is veel te gevaarlijk, je weet best dat ik hem graag zou omwisselen als dat kon en hij is totaal niet cool,' siste ze naar hem. 'Sorry,' fluisterde ze ,daarna zachtjes, waarna ze zacht haar hand door zijn krullen haalde en naar me keek. 'Ik kom uit Australië, oorspronkelijk en ik kan zintuigen manipuleren,' legde ze dan uit. 'Wat betekend dat ik je kan laten zien, horen, voelen en ruiken wat ik wil, maar ze ook tijdelijk uit kan zetten, zodat je compleet machteloos staat en een makkelijke prooi bent. Ik heb het nog niet helemaal onder de controle,' vervolgde ze en beet toen op haar lip.
    "Ja hebt juist een beschermende gave,daarvoor moet je het tochnoet gevaarlijk noemen."zeg ik ,met een vragende toon in. Zo'n gaves had ik liever dan die ,die ik nu had. Ik werd toch alleen maar verstoten. Ik was een omega en die overleven bijna nooit alleen.



    Alexander Roger Gabriëls || Copy Cat

    'Als jullie ergens een plattegrond van de school vandaan zouden kunnen halen, zou ik kunnen zien waar de zwakke plekken zitten en waar jullie misschien van binnenuit kunnen aanvallen. In de tussentijd zou ik eventueel nog mensen kunnen zoeken die misschien willen helpen, want met z'n vieren alleen halen we het nooit.' Zei Rily dan en ik kijk hem even schuin aan. "En wat als die mensen dan het plan weten en ons gaan verklikken?"zei ik fronsend. Nee ik vertrouwde veel mensen niet,behalve deze 3 dan. Ik bedoel als ik zelfs mijn eigen ouders niet kon vertrouwen ,wie dan wel?
    Deuce grinnikte kort.“Of we moeten het slim spelen.” zei hij mysteriues ,waardoor ik even grijns.
    "Het lijkt mij dat we nu dus de plannen verdelen van wie wat gaat doen? Hoe sneller, hoe beter. Maar we moeten wel voorzichtig zijn. Ik heb geen zin om vanwege één klein foutje van iemand, al de bak in te gaan of weer op de vlucht te slaan.”
    steld hij dan voor ."Oeh ,ik kan misschien wel aan nuttige info van de school komen."grijns ik. Heel simpel eigenlijk,leerkracht ambeteren ,naar onderdirecteru moeten er gewoon tussenuit glippen in de privé lokaaltjes en in de foldertjes snuisteren. Ik was goed in sloten kraken dus voor mij kon dat geen probleem zijn.
    "En geen zorgen niemand heeft deze knul al kunnen betrappen op diefstal."zeg ik met een grijnsje terwijl ik naar mezelf wees.
    éDus wat gaan jullie dan doen?"vraag ik aan hun. Mijn besluit staat vast ik ga lekker leerkrachten ambeteren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH