• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Rybak.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - ForeverWolf
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Pantheon.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Lolicia.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Begin:
    De leerlingen komen aan bij het instituut. Ze melden zich bij de administratie en krijgen een kamer toegewezen. Iedereen heeft een eigen kamer.
    Let op: Niet alle leerlingen zijn nieuw.
    De leraren komen ook net aan, terwijl voor de tegenstanders het gewoon een doodnormale dag is.
    Zij zijn al bezig met plannen maken.
    Ook belangrijk: Alle bestaande karakters uit X-Men bestaan niet, behalve Logan/Wolverine, die de school overgenomen heeft en nu dus directeur is.
    Hij is bespeelbaar voor iedereen.



    Praattopic.
    Rollentopic.


    Based on X-Men.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 23:57 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Oliver Reeds
    Ik tikte zacht op Scarlett's hoofd en knipoogde, maar ze duwde het theekopje weg. Ik wist dat ze haar gaven niet zo leuk vond, om niet te zeggen haatte, maar dat was nergens voor nodig. 'Dat is niet waar, Avatar,' Mompelde Scarlett. Ze trok haar knieën op en sloeg haar armen erom heen. Ik trok een sip gezicht, Scarlett leek een beetje kwaad te worden. 'Mijn gave is veel te gevaarlijk, je weet best dat ik hem graag zou omwisselen als dat kon en hij is totaal niet cool,' siste ze. Ik dook een beet in elkaar en trok puppy oogjes. Eigenlijk kon ik niet echt serieus doen, daar was ik veel de vrolijk voor... 'Sorry,' fluisterde ze er zacht achteraan. 'Niet meer boos?' piepte ik zielig, met een pruillipje. Ze haalde haar hand door mijn krullen, alweer. Ze kon er ook niet vanaf blijven. Ik pakt haar hand en geef er een rukje aan. 'Dan moet jij wel van mijn fantastische krullen afblijven!' mopper ik en tik nog eens met het theekopje tegen haar hoofd aan. Scarlett heeft zich alweer tot Oliver gericht. 'Ik kom uit Australië, oorspronkelijk en ik kan zintuigen manipuleren. Wat betekend dat ik je kan laten zien, horen, voelen en ruiken wat ik wil, maar ze ook tijdelijk uit kan zetten, zodat je compleet machteloos staat en een makkelijke prooi bent. Ik heb het nog niet helemaal onder de controle,' legde Scarlett uit.'Niemand hier heeft alles precies onder controle, blondie.' pest ik en steek mijn tong uit. "Je hebt juist een beschermende gave,daarvoor moet je het toch niet gevaarlijk noemen." zegt Oliver. 'Zie je Scarry, je moet blij zijn. En niet zo negatief. Het is mooi weer. Het is een mooie dag, een mooi leven. Joehoe!' lach ik half serieus en haal met mijn hand zonder theekopje haar blonde haren door de war. 'Don't worry. Be happy.' zing ik half en grinnik.

    [Sorry dat ie niet heel lang is, heb niet zo veel tijd en inspiratie.]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Aphrodite Melin Maroma [Ditress]

    “Als jullie ergens een plattegrond van de school vandaan zouden kunnen halen, zou ik kunnen zien waar de zwakke plekken zitten en waar jullie misschien van binnenuit kunnen aanvallen. In de tussentijd zou ik eventueel nog mensen kunnen zoeken die misschien willen helpen, want met z'n vieren alleen halen we het nooit.” Zegt Rily dan en Alexander kijkt hem schuin aan.
    "En wat als die mensen dan het plan weten en ons gaan verklikken?" Zegt Alex fronsend. Ik begrijp wat hij bedoelt. Wie kun je nog vertrouwen?
    Deuce grinnikt kort.
    “Of we moeten het slim spelen.” zegt hij mysterieus ,waardoor Alex even grijnst.
    "Het lijkt mij dat we nu dus de plannen verdelen van wie wat gaat doen? Hoe sneller, hoe beter. Maar we moeten wel voorzichtig zijn. Ik heb geen zin om vanwege één klein foutje van iemand, al de bak in te gaan of weer op de vlucht te slaan.” Stelt Deuce dan voor.
    "Oeh ,ik kan misschien wel aan nuttige info van de school komen." Grijnst Alex. Ja, dat kan hij wel ja.
    "En geen zorgen niemand heeft deze knul al kunnen betrappen op diefstal." Zegt Alex met een grijnsje terwijl hij naar zichzelf wijst. Ja, hoe kan dat nou komen?
    Ik rol met mijn ogen.
    “Dus wat gaan jullie dan doen?" Vraagt hij aan ons.
    “Ik ben altijd wel ergens goed voor. En ik blijf hier niet bij dummy achter.” Zeg ik doelend op Riley. Ik zoek weer even door de tas vol boodschappen die Deuce heeft meegenomen en pak een blikje sinas eruit. Ik maak hem open en neem een slokje.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [koekoek?]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    [Ik reageer morgen, sorry! Heb het druk gehad met huiswerk, proefwerken en rijlessen! Heb maandag mijn rijbewijs gehaald, dus ik heb weer wat tijd over! Haha.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik neem aan dat Nosh niet meer mee doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen.
    'Niet meer boos?' hoorde ik Harry zielig piepen, waarna ik mijn hoofd weer zijn kant op draaide en mijn hoofd schudde, waarna ik deze op zijn schouder legde. Hij had net al op me gemopperd dat ik van zijn krullen af moest blijven, maar ik vond ze te leuk om naar hem te luisteren. Opnieuw trok ik zachtjes aan een krul, zodat deze uitrekte en weer terug sprong. Een zachte giechel verliet mijn lippen. 'Niemand hier heeft alles precies onder controle, blondie,' pestte hij en stak zijn tong naar me uit. Ik rolde lachend met mijn ogen en prikte in zijn zij.
    'Pas maar op ventje, anders laat ik je de rest van de dag rondlopen met de geur van een vieze wc in je neus,' kaatste ik lachend terug. 'Je hebt juist een beschermende gave, daarvoor moet je het niet gevaarlijk noemen,' zei Oliver. Hij had gelijk, ik had het nog nooit zo bekeken. Ik glimlachte dankbaar naar hem. 'Zie je Scarry, je moet blij zijn. En niet zo negatief. Het is mooi weer. Het is een mooie dag, een mooi leven. Joehoe!' lachte Harry erna en haalde met zijn hand mijn haren door de war. 'Don't worry. Be happy,' zong hij en grinnikte. Harry wist me altijd weer op te vrolijken, wat voor rotgevoel me ook in de weg zat. Zacht mopperde ik even terwijl ik mijn haar weer goed deed, waarna ik mijn armen rond Harry's schouders wierp en een kus op zijn wang drukte. 'Je weet me altijd wel weer op te vrolijken, Haz,' vertelde ik hem, waarna ik mijn hoofd richting Oliver draaide. 'En jij ook bedankt. Ik had mijn gave nooit van die kant bekeken.' Opnieuw glimlachte ik mijn stralende en dankbare glimlach naar hem.

    [Sorry dat het weer even duurde, ik had het plotseling heel druk en kon niet eerder posten dan nu.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen

    'Zie je Scarry, je moet blij zijn. En niet zo negatief. Het is mooi weer. Het is een mooie dag, een mooi leven. Joehoe!' zei Harry en woelde door haar blonde haren ,waarna hij 'Don't worry. Be happy' zong en het klonk nog goed ook,waardoor ik zachtjes moet grinniken.
    Scarlett ,deed haar haren weer goed en sloeg dan een arm om Harry's schouder om dan een kus op zijn wang te duwen.
    'Je weet me altijd wel weer op te vrolijken, Haz,' zei ze er nog bij ,waarna ze zich even op mij richtte.
    'En jij ook bedankt. Ik had mijn gave nooit van die kant bekeken.' glimlachte ze dankbaar ,waardoor ik even terug glimlach.
    "Graag gedaan." zeg ik en kijk even op mijn gsm hoe laat het is. "Vinden jullie het erg ,dat ik nog een beetje dit gebouw ga verkennen?"vroeg ik hun dan,want ik wilde later niet verdwalen.
    Ik ga even met een hand door mijn haar en kijk hun daarna aan. Misschien wilsten ze wel nog een plekje ,dat ik zeker eens moest gaan bekijken ofzo.


    (Sorry ,ik kom niet aan de tien regels ,door gebrek aan inspiratie en door het feit dat ik ziek ben :<
    Maar Is er anders iemand ,waar ik Oliver naartoe kan sturen ofzo ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik post pas weer na deze week, want ik heb toets week, daarna word ik pas weer echt actief.]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    [Kan iedereen alsjeblieft weer eens reageren? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    [Kan iedereen alsjeblieft weer eens reageren? (: ]


    [Ik wacht nog op antwoord. En ben nog een paar dagen op vakantie dus dan kan ik sowieso niet posten.(:]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart >> ForeverWolf


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Guys?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Guys?


    Boom, ik wacht nog steeds op antwoord.(;


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (Ik wil ook wel verder doen ,misschien moet je beter iedereen een gb sturen en vragen of ze nog meedoen en misschien een nieuw rollentopic beginnen :x)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik weet niet of ik door ga. Ik wil wel, maar het is nu heel druk met school en privé dingen. Bovendien ben ik niet erg actief meer op Quizlet.]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.