• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Marie-Anne Malik

    Ik zuchtte zacht. Liam was naar boven om mijn medicijnwn te pakken. Het was dan ook een grote opluchting toen Liam daaraan dacht. Ik had wel altijd wat bij me, behalve vandaag dus. Een kleine zucht verliet mijn mond en nam de glas van Liam aan en mijn pil. "Dank je." Ik nam het in en slikte alles door. Ik zag Liam's bezorgde gezicht en keek hem fronsend aan. "Wat is er?" Vroeg ik zacht en haalde een hand door mijn haar. Ik beet zacht op mijn lip. Misschien had ik eerder aan mijn medicatie moeten denken, anders viel ik nooit zo uit bij Liam. "Gaat alles wel goed?" Ik glimlachte waterig. Buiten mijn stemmingswisselingen kon ik niet lang boos blijven op mensen, zeker niet tegen mijn dierbaren. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen, in troosten was ik nooit goed ik geweest. Snel pakte ik mijn telefoon en besloot Zayn te sms'en. Alles gaat goed, maak je geen zorgen! X Ik mompelde binnensmonds en verzond de sms. Van binnen hoopte ik dat Liam me gewoon ging vertellen wat er allemaal in zijn hoofd rondspookte. Misschien waren het wel dingen die ik niet mocht weten, maar ik had het recht om het te weten, ik was immers dan ook zijn vriendin.


    Liam James Payne
    Ik keek hoe ze haar pil nam. Zelf liet ik het stripje van de pil nog in mijn handen draaien. Normaal viel ze nooit zo uit. Ik snapte het wel, maar dit was wel heel erg. Ik draaide mijn hoofd toen ze nog eens vroeg of het goed ging. Ik zuchtte diep. "Je bent meer emotioneel onstabiel dan normaal zonder je pillen. Is er misschien iets gebeurt toen ik weg was?" Ik wilde haar nergens van beschuldigen, maar nu was ik bang dat er iets weeg gebeurt. Er waren genoeg leuke jongens in London. Jongens die vele malen leuker waren dan ik. Ik haalde een hand door mijn warrige, nu erg pluizige haar. Ze kon toch niet zwanger zijn? Nee vast niet. Marie-Anne zou me even min bedriegen als dat ik haar zou bedriegen. Maar wat kon er anders zijn? Mijn hoofd sloeg echt op hol. Ik had vast gewoon slaap nodig. "Ik ga zo eerst met het tv station bellen en zal ik daarna kijken of ik het logeerbed kan opzetten." Als ze niet met mij in een bed wilde liggen snapte ik dat, hoe erg ik ook naar haar lijfje in mijn armen verlangde. Ik zou wel op het veldbedje gaan liggen, dan kon zij in mijn bed. Ze dacht toch niet dat ik haar daar op ging laten slapen, toch?


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd bij Liam's vraag. "Nee, ik geloof het niet nee. Je weet dat ik niet zo ben." Zei ik zacht. Ik wist zelf dan ook niet het ook raar was dat ik zo emotioneel onstabiel was en ik begreep er niks van. "Ik herinner me wel vaag dat we beiden voordat jij wegging wat aangeschoten waren, maar meer herinner ik me niet." Ik beet op mijn lip en keek Liam schuin aan. "Dat was zo'n... Drie maanden geleden." Ik haalde mijn schouders op. "En ik zou je nooit bedriegen met iemand anders, daarvoor moet je het aan mijn ouders en mijn vrienden vragen." Knikte ik en glimlachte. Zuchtend vouwde ik mijn handen en keek Liam weer aan. "Je hoeft het logeerbed niet op te zetten, ik ga wel samen met je slapen. Ik voel me al wel wat beter. Sorry voor daarnet." Het was officieel, ik snapte mezelf niet meer, echt niet meer. Ik zou hem nooit bedriegen, nooit voor mijn hele leven en dat wist hij, maar ik dacht zo dat hij twijfelde door daarnet. Ik snapte hem dan ook, maar ik wist het ook niet meer. Straks was er ook nog iets met me, maar stel dat het dan niet van Liam was. Nee. Ik mocht niet zo denken.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 9:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Niall James Horan

    Ik glimlach even als ze me bedankt en kijk naar de ketting om haar nek. 'Prachtig' zeg ik met een glimlach en druk gauw een kus op haar lippen. Hij stond echt heel mooi. Ik grinnik even en knik daarna. 'Dat willen we natuurlijk niet want dan worden ze helemaal gek' grinnik ik even en denk even aan hoe het zo zou zijn. Heel druk in iedergeval maar ik ga niet te lang bij de fans blijven. Een paar knuffels en foto's en dan vindt ik het wel prima voor nu. 'Kom' zeg ik en trek haar mee de deur door. Gelijk hoor ik hard gegil waardoor ik de neiging heb mijn oren dicht te houden. Ik kijk naar Amy en knijp even zachtjes in der hand. Daarna laat ik er los en begin de eerste paar fans een knuffel te geven. Af en toe kijk ik even naar Amy toe, ik denk dat de fans misschien ook wel et haar op de foto willen, ze is wel het zusje van Louis...

    Malino schreef:
    [Trusten! xx]

    Chayenne Rose Styles

    Ik voel hoe hij zijn gezicht verstopt tegen mijn schouder en geruststellend streel ik over zijn rug. 'Hoe kan ik me geen zorgen maken? Ik mag van Harry niet met het meisje zijn waar ik het allermeeste van hou, en mijn beste vriend bedriegt mijn zusje.' zegt hij terwijl hij nog steeds huilt. Ik blijf over zijn rug strelen terwijl zijn woorden tot me door dringen. Het meisje waar ik het allermeeste van hou.. Ik duw hem een beetje weg en veeg de tranen van zijn wangen terwijl ik een geruststellende glimlach op mijn gezicht tover. 'Luister naar me, ik ga ervoor zorgen dat Harry bijdraait, hoe dan ook. En ik geloof het niet, gewoon niet... Liam zou nooit zoiets doen toch? Misschien als je nog eens goed naar de foto kijkt dat je kan zien dat het niet klopt?' zeg ik voorzichtig..


    Zayn Malik
    Ze duwt me een beetje van zich af, waardoor ik de kans krijg om de tranen ruw uit mijn ogen te vegen. Zij veegt zachtjes de tranen van mijn wangen en kijkt me met een glimlach aan. Een glimlach waar ik gek genoeg rustiger van word. 'Luister naar me, ik ga ervoor zorgen dat Harry bijdraait, hoe dan ook. En ik geloof het niet, gewoon niet.. Liam zou nooit zoiets doen toch? Misschien als je nog een goed naar de foto kijkt dat je kan zien dat het niet klopt?' zegt ze zachtjes. Maar ik wist wel degelijk dat de foto echt was, en dat het niet gefotoshopt was. De vraag was alleen of het een oude of een nieuwe foto was. 'Ik bel Marie-Anne morgen wel en we gaan ook met Harry praten.' zei ik vastberaden toen ik diep inademde en probeerde een glimlach op mijn gezicht te toveren. 'Ik moet dit oplossen.' zuchtte ik nogmaals.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 10:57 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Niemand is online :/ Und I'm bored now.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn late topics]


    That is a perfect copy of reality.

    [komt eraan]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne
    Ik aaide door haar haar. "Dat weet ik. Ik vertrouw jou ook zeker wel. De gekken op deze wereld alleen niet." Ik keek haar aan. "Je hebt nergens om sorry voor te zeggen. Dat moet het tv station maar doen." Ik speelde wat met het kettinkje om haar nek. Ik dacht nogsteeds na. Mijn handen gleden langzaam naar haar buik. 3 maanden. Dan zou ze het nu toch wel weten? En daarbij was er in mijn geheugen niks gebeurt, maar er was inderdaad alcohol in het spel geweest, dus je wist maar nooit. We hadden wat geflikflooit in bed, ja dat wel, maar verder dan dat was het volgens mij niet gegaan. Ik aaide zacht over haar buik toen ik me iets bedacht. Ik duwde haar zacht van me af. "Mijn moeder heeft altijd een test in de badkamer liggen. Voor mijn zussen. Wil je dat ik die haal?" Ik liet haar nogsteeds niet helemaal los. Ik was zo bang dat ze zou breken. Ze was nu zo kwetsbaar. Net een jong vogeltjedat door een woeste strom heen en weer werd gezwiept.


    Bowties were never Cooler

    (Wil je dat ze zwanger wordt of niet? Het maakt mij opzicht niet uit haha.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Vals possitief? Hij zal zoizo nog met de zwangerschap van zijn zusje moeten dealen, dus misschien is vals possitief wel beter, vind je neit?]


    Bowties were never Cooler

    Chayenne Rose Styles

    'Ik bel Marie-Anne morgen wel en we gaan ook met Harry praten.' zei hij vastberaden en hij ademde even diep in. Ik zag dat hij langzaam een glimlach op zijn gezicht kreeg en laat mijn handen van zijn gezicht glijden. Mijn handen glijden zo over zijn armen naar zijn handen die ik zacht vast houd. 'Ik moet dit oplossen.' zuchtte hij en ik knik. 'Het komt goed.' verzeker ik hem en druk een kus op zijn kaaklijn. 'I love you.' glimlach ik lief..


    El Diablo.

    (Dus.. Dat het positief zegt, maar het niet zo is? (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ja, als je het niet erg vindt]


    Bowties were never Cooler

    (Of course.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [@Damnbieber, zullen we doen dat Harry al vreemd is gegaan of moet dat nog gebeuren?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”