• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DamnBieber schreef:
    Harry Edward Styles

    ''Ik doe het later wel. We hoeven niet meer mee met Louis ik heb een taxi geregeld naar Zayn en de jongens zijn appartement'' ik zet expres de nadruk op zayn zijn huis. ''Hij moet met zijn vuile poten van mijn zusje afblijven'' Ik heb nog steeds geen antwoord van Liam gekregen maar dat kreeg ik later denk ik wel. ''' glimlach ik. Ik geef haar een kusje op haar wang en trek haar mee naar een toeterende auto. Ik voelde mijn mobiel even trillen. Vast het nummer van Marrie-Anne. Geiriteerd staar ik naar mijn mobieltje. Dan kwam ik er zelf wel achter. Ik keek even naar boven maar zetten al snel een neppe glimlach op voor Megan. ''Kom we gaan'' ik duw haar de auto in en zwaai onhandig naar de fans. ''I Love You Harry'' glimlacht een klein meisje van ongeveer 7 jaar. Ik gaf haar een luchtkusje en stapte dan ook zelf in de auto.


    Megan Horan
    'Hij moet met zijn vuile poten van mijn zusje afblijven,' begint Harry weer over Chayenne. Sinds we hier zijn is dat het enige waar Harry zich mee bezig heeft gehouden. Ik heb het gevoel dat hij het hand vasthouden en de knuffel alleen deed om mij een plezier te doen. Niet omdat hij blij was me te zien. En dan waren die dingen alleen door mij toedoen gekomen. ''Je hoeft niet weg hoor. De fans hebben al een halfjaar met ons doorgebracht ik wil nu met jou zijn,' glimlacht hij. Na een kus op mijn wang trekt hij me mee. Na zo'n kleine actie voel ik gelijk de vlinders in mijn maag. Dit is de Harry waar ik verliefd op ben geworden, niet de Harry die zich als een zak gedraagt tegenover zijn zusje. 'Kom we gaan,' zegt hij. Als ik in de auto zit zwaait hij nog even naar wat fans en stapt vervolgens ook in. Nu er niemand meer is die foto's kan maken en ons kan storen kruip ik dicht tegen Harry aan. Ik buig naar voren zodat ik hem een kus kan geven. Eindelijk raakt mijn mond weer zijn zachte lippen. 'Ik hou van je,' glimlach ik erna. Met mijn hoofd op Harry's schouder voel ik hoe de auto in beweging komt en wegrijdt.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 21:22 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Marie-Anne Malik

    Ik keek met een verveeld gezicht naar de foto. Of Liam had een bril nodig of ik had het verkeerd gezien. "Liam, die andere foto ziet er overduidelijk anders uit. Je hebt een bril nodig." Grinnikte ik. Oké, wat was er mis met me. Ik wist dat ik stemmingswisselingen had, maar dit overtrof mezelf. "Ik haat mezelf. Die stemmingswisselingen doen me ook niks goeds aan." Zuchtte ik. Ik beet op mijn lip en verstopte mijn gezicht in Liam's borst waarna zachte snikken mijn mond verlieten. "Sorry, voor alles." Mompelde ik.

    (Kort.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik keek naar de foto en vloekte binnensmonds. Dit was inderdaad de verkeerde foto, maar ik wist het gewoon zeker. "Ik zal hem opzetten, maar dan moet je niet lachen." Ik aaide zacht over haar haren toen ze haar hoofd op mijn borst legde. "Jij hoeft nergens sorry voor te zeggen. Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken." Ik bleef zacht over haar haren aaien. "Neem je je medicatie nogsteeds?" vroeg ik voorzichtig. Ze stompten haar gevoelens misschien wel wat af, ze zorgden er ten minste wel voor dat ze haar emoties onder controle kon houden. "Geef me een momentje." Ik had er nog een paar in mijn nachtkastje liggen, naast mijn bril en haar andere pil... Wacht...Nee... Dat kon niet! Nee! Met die gedachte liep ik met een luide knal tegen de deur aan. Ik duwde hem toen open en vond al gauw mijn bril, die ik opzette, en haar medicatie, net als de pil... Zou het daarom nu zo erg zijn? Maar we hadden nog nooit iets gedaan... Nee, liam, zo mocht je niet denken. ik sloeg mezelf een keer in het gezicht voor ik met nog een glas water in mijn hand erbij naar de zitkamer liep. "Asjeblieft." zei ik toen ik weer naast haar ging zitten.


    Bowties were never Cooler

    ll Sorry ik ga nu even niet reageren. Ik zit dus met een vriendin op skype we waren rond half 7 een film gaan kijken maar ze wou nog een flim kijken omdat haar crush ook die film ging kijken. En er zijn dus bloopers gebeurd. ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson:

    Ik zie Dat Harry met Megan in een taxi stapt. Ik open de deur van de limosine voor Ophelia. Met een brede glimlach pak ik haar hand en breng die richting de binnenkant. Na haar stap ik zelf in. Ik kijk in haar ogen en leg mijn arm om haar heen. De chauffeur weet wel waar ik woon. 'Naar mijn huis' zeg ik. Ik haal mijn arm even om haar weg om mijn mobiel te checken. Ik open twitter en zie direct allemaal berichten over Liam die vreemdgaat met Danielle. Ik schiet overeind en lees ze allemaal nog een keer. Ik kan het niet geloven. Ik open een foto waar hij en Danielle aan het zoenen zijn. De kwaliteit is niet erg goed, maar ik zie dat Liam daar jonger was. Ik hoop dat als Marie-Anne de foto ziet, ook merkt dat de foto van vroeger is. Nu ik toch op twitter ben kan ik net zo goed even wat tweeten, voor de fans. 'Ik wou even zeggen dat het allerleukste meisje hier bij me zit. Ik heb haar zo gemist. Er kunnen weer foto's van het leukste stelletje gemaakt worden! ' Ik stop mijn mobiel weer in mijn broekzak. Ik leg mijn arm weer om Ophelia heen en geef haar een kus op haar voorhoofd.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 22:13 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Ik zuchtte zacht. Liam was naar boven om mijn medicijnwn te pakken. Het was dan ook een grote opluchting toen Liam daaraan dacht. Ik had wel altijd wat bij me, behalve vandaag dus. Een kleine zucht verliet mijn mond en nam de glas van Liam aan en mijn pil. "Dank je." Ik nam het in en slikte alles door. Ik zag Liam's bezorgde gezicht en keek hem fronsend aan. "Wat is er?" Vroeg ik zacht en haalde een hand door mijn haar. Ik beet zacht op mijn lip. Misschien had ik eerder aan mijn medicatie moeten denken, anders viel ik nooit zo uit bij Liam. "Gaat alles wel goed?" Ik glimlachte waterig. Buiten mijn stemmingswisselingen kon ik niet lang boos blijven op mensen, zeker niet tegen mijn dierbaren. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen, in troosten was ik nooit goed ik geweest. Snel pakte ik mijn telefoon en besloot Zayn te sms'en. Alles gaat goed, maak je geen zorgen! X Ik mompelde binnensmonds en verzond de sms. Van binnen hoopte ik dat Liam me gewoon ging vertellen wat er allemaal in zijn hoofd rondspookte. Misschien waren het wel dingen die ik niet mocht weten, maar ik had het recht om het te weten, ik was immers dan ook zijn vriendin.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 23:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Sorry voor het late berichtje! Het was vandaag zeer hectisch, en zal morgen wederom vrij druk zijn in verband met pasen en liters familie. :3 x |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zayn Malik
    'Die klootzak opzoeken en zeggen dat hij mijn zusje met rust moet laten.' zei ik en ik draaide me resoluut om om mijn jas te pakken. Zomaar vreemdgaan met Danielle en mijn zusje laten vallen. Vieze klootzak dat hij was. Op de bank hoorde ik mijn telefoon trillen, en het zou me niet verbazen als het Marie-Anne was, dus ik liep er naartoe en pakte het ding van de bank. Alles gaat goed, maak je geen zorgen! X stond er tot mijn grote verbazing. Gefrustreerd gooide ik het ding weer op de bank terug en plofte ik er naast neer. Ik wist niet of ik moest geloven wat ze zei, maar aan de andere kant zou Marie-Anne nooit liegen tegen mij. Ik zuchtte en liet mijn hoofd in mijn handen hangen. Wat een klote dag was dit. Eerst dat gedoe met Harry, toen met Chay en Jamie en nu weer met Marie-Anne en Liam. Tranen prikte in mijn ogen en ik beet op mijn lip om ze tegen te houden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    'Die klootzak opzoeken en zeggen dat hij mijn zusje met rust moet laten.' zei hij en ik kijk hem na. Ik zucht even, en toen was Zayn geïrriteerd. Niet dat het niet begrijpelijk was maargoed... Ik loop de woonkamer in en zie dat Zayn op de bank zit. Ik wil net naar hem toe lopen als de bel gaat, daar waren de pizza's. Met een zucht pak ik mijn portemonnee en loop naar de deur. Ik pak de pizza's snel aan en betaal de koerier. Vervolgens loop ik terug naar Zayn en zet de pizza's op tafel. Ik plof naast hem neer en kijk hem aan. 'I'm sorry.' zucht ik, ik had nooit over Jamie moeten beginnen... Niet dat het de situatie nu beter zou maken, Liam had hier ook voor gezorgd...


    El Diablo.

    Zayn Malik
    Ik hoor hoe de bel gaat en Chayenne loopt zuchtend naar de deur. Ik had geen zin om op te kijken, te druk bezig met al het gedoe in mijn gedachten. Ik wilde altijd het liefst dat iedereen gelukkig was, en het belangrijkste was mijn familie en vrienden. Zolang zij gelukkig waren was het goed. Ik hoor dat Chay weer richting mij loopt en de pizza's op tafel zet. Ze gaat naast me zitten. 'I'm sorry.' zucht ze en ik kijk op, recht in haar ogen, met mijn eigen betraande ogen. 'Jij kan er niks aan doen.' zeg ik en ik probeer een zwak glimlachje op mijn gezicht te toveren. Ik haal een hand door mijn haar en pak zonder nog verdere emotie te tonen mijn pizza van tafel. Ik wilde niet dat Chayenne zag dat ik onzeker was. Onzeker over onze relatie, onzeker over de band, onzeker over de situatie met mijn zusje.. Ik wilde niet dat Chay dat zag.. Ze mocht het gewoon niet weten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    Ik zie zijn betraande ogen en ik slik even. 'Jij kan er niks aan doen.' zegt hij met een zwak glimlachje en ik bijt diep in mijn lip. Ik proefde wat bloed maar ik negeer het. Ik kijk toe hoe hij zijn pizza pakt, maar ik pak de mijne niet. Ik wil eerst weten wat er aan de hand is, ik haat het om hem zo te zien. Zo onzeker.. Ik zucht en schuif een stukje naar hem toe. 'Zayn, ik haat het om je zo te zien.' zucht ik, en ondersteun mijn hoofd met mijn hand. 'Wat is er?' vraag ik zuchtend, hij moest toch onderhand weten dat hij niet tegen me kon liegen..


    El Diablo.

    Zayn Malik
    Ik hoor Chay naast me nog een keer zuchten en ik voel hoe ze nog een stukje dichterbij me schuift. 'Zayn, ik haat het om je zo te zien. Wat is er?' vraagt ze zuchtend. Ik weet dat het geen nut heeft om te liegen, Chayenne wist precies wanneer ik loog en ze zou dan ook net zolang doorvragen totdat ze wist wat er was. Ik gooide gefrustreerd de pizza op de tafel, waardoor het ding met een klap lande. Bijtend op mijn lip om de tranen tegen te houden viel ik weer achterover in de bank. 'Gewoon Chay, ik ben onzeker ja? Over ons, over de band en over het geluk van mijn zusje.' zei ik en het kwam er emotioneler uit dan ik hoopte, door mijn stem die trilde en bijna oversloeg. Ik haalde een keer diep adem, maar zonder resultaat want een eenzame traan stortte zich naar beneden over mijn wang en landde op mijn lippen. Ik likte het zoute water snel weg en veegde met de achterkant van mijn hand ruw over mijn wang.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    'Gewoon Chay, ik ben onzeker ja? Over ons, over de band en over het geluk van mijn zusje.' zei hij en ik maak mijn blik los van de pizza die hij net op de tafel had gegooid. Ik zag dat er een traan over zijn wang rolde en ik slik. Zonder te twijfelen omhels ik hem en druk een kus op zijn wang. 'Het komt wel goed, oké? Praat met Marie-Anne, maak je geen zorgen over de band en weet dat ik je nooit zal verlaten, behalve als je het wil dan..' zeg ik zacht. Ik hoopte echt dat ik hem op kon vrolijken, en dat hij me niet weg zou duwen. Maar je weet het maar nooit..


    El Diablo.

    Zayn Malik
    Ze omhelst me en drukt een kus op mijn wang. Iets waardoor ik nog meer breek en mijn gezicht verstop tegen haar schouder aan. Ik wist dat dit andersom hoorde, dat ik degene hoorde te zijn die Chayenne troostte en degene die niet brak, altijd sterk bleef en zijn vriendin beschermde. Maar ik kon niet meer, ik kon deze gevoelens niet meer in me houden en hoe erg ik het ook haatte, het luchtte op om te huilen.
    'Het komt wel goed, oké? Praat met Marie-Anne, maak je geen zorgen over de band en weet dat ik je nooit zal verlaten, behalve als je het wil dan..' hoorde ik haar zachte stem zeggen. Ik schudde voorzichtig mijn hoofd. 'Hoe kan ik me geen zorgen maken? Ik mag van Harry niet met het meisje zijn waar ik het allermeeste van hou, en mijn beste vriend bedriegt mijn zusje.' zeg ik tussen de tranen door. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht en leun met mijn hoofd tegen Chayenne's schouder aan, waardoor ik waarschijnlijk heel haar kleren verpest met mijn stomme gejank.

    [Laatste reactie want ik ga slapen hihi, trusten x]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 1:50 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Trusten! xx]

    Chayenne Rose Styles

    Ik voel hoe hij zijn gezicht verstopt tegen mijn schouder en geruststellend streel ik over zijn rug. 'Hoe kan ik me geen zorgen maken? Ik mag van Harry niet met het meisje zijn waar ik het allermeeste van hou, en mijn beste vriend bedriegt mijn zusje.' zegt hij terwijl hij nog steeds huilt. Ik blijf over zijn rug strelen terwijl zijn woorden tot me door dringen. Het meisje waar ik het allermeeste van hou.. Ik duw hem een beetje weg en veeg de tranen van zijn wangen terwijl ik een geruststellende glimlach op mijn gezicht tover. 'Luister naar me, ik ga ervoor zorgen dat Harry bijdraait, hoe dan ook. En ik geloof het niet, gewoon niet... Liam zou nooit zoiets doen toch? Misschien als je nog eens goed naar de foto kijkt dat je kan zien dat het niet klopt?' zeg ik voorzichtig..


    El Diablo.