• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte en keek afwachtend naar haar toenz e het doosje opende. Ik hoopte zo erg dat ze het mooi vond. Ik had het setje in Nieuw Zeeland gevonden op een klein marktje waar ik door heen was geslentert op een van onze vrije dagen. Het was echt net een hobbit markt geweest. Ze hadden me vooral aangesproken door het feit dat ze allebei gemaakt leken te zijn van kleine ragfijne klimop ranken. Het leek me perfect voor haar. Een stralende glimlach verscheen op mijn gezicht ten ze zei dat ze het prachtig vond. Voorzichtig nam ik het kettinkje van haar over en deed het vast. Ik glimlachte en keek haar in de ogen. "Ik zal blijven tot je me zo vervelend vind dat je me letterlijk van je af trapt en om een straatverbod smeekt, daarbij mag ik mijn vriendinnetje toch wel af en toe verwennen."Ik gaf haar even een knuffel terug en liet haar toen gaan toen ze van het aanrecht naar de tv liep. Ik pakte twee glazen uit het kastje en schonk drinken voor ons in voor ik naar haar toe liep. "Ik kom eraan." Ik liet me naast haar op de bank vallen en trok haar bij me op schoot. Het kon me niks schelen wat er op tv was, zolang we maar samen keken.


    Bowties were never Cooler

    (Zal ik doen dat het op tv komt? ^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sure. Bij Shownieuws ofzo...]


    Bowties were never Cooler

    Depay schreef:
    Zayn Malik
    Ze knikt. 'Je weet wat ik lekker vind.' zegt ze en meteen dacht ik aan haar favoriete pizza, pizza tropicale. 'Ja, is goed. Ik ben ook kapot hoor, ik werd vandaag om half zeven wakker omdat Jamie even belde dat hij over een uur op de stoep zou staan voor seriedag.' grinnikt ze als ze instemt met mijn voorstel. Ik schudde zuchtend mijn hoofd toen ik mijn iPhone uit mijn zak pakte om het nummer van de pizzakoerier in te typen. Jamie, Chayenne's homo-vriend. Rare gast vond ik hem altijd, ik vertrouwde hem niet echt. Ik zag hem er soms wel voor aan zich alleen voor te doen als homo, zodat hij vaak bij Chay kon zijn, en stiekem vreemd ging met haar. De pizzakoerier nam op en ik bestelde twee pizza's en twee flessen frisdrank voor mij en Chayenne. Ik liep weer naar de woonkamer om de tv aan te zetten en zocht tussen de zenders naar een leuke film. Er was weinig op, dus liet ik de televisie staan op een flauwe komedie waar ik me niet op kon concentreren.


    Chayenne Rose Styles

    Ik keek naar Zayn die de pizza's bestelde en frons even. Het leek wel alsof ik iets verkeerd had gezegd.. Ik denk even na en bijt op mijn lip. Ik zag dat Zayn weer terug naar de woonkamer liep, en de tv aanzette. Hij liet hem uiteindelijk staan op een flauwe komedie en ik bijt nog wat harder op mijn lip. Toen wist ik het opeens, Jamie! Zayn vertrouwde hem niet, geen idee waarom maargoed... Ik pak Zayn's hand vast en laat mijn ogen over zijn gezicht glijden. 'Zaynie.. Wat is er nou?' vraag ik en glimlach licht..


    El Diablo.

    Marie-Anne Malik

    Ik grijnsde even toen Liam me op zijn schoot trok. "Nee, ik ga je nooit voor een straatverbod vragen. Dan gaat iedereen me als idioot verklaren en dan heb je je fans nog niet." Grinnikte ik. Ik pakte de afstandsbediening en begon wat te zappen. Na een paar zenders, stopte ik bij een roddelzender en zuchtte. "Laat eens kijken wat ze te zeggen hebben." Mijn mondhoeken krulden omhoog en keek naar de televisie. "One Direction's Liam Payne, gaat vreemd? Hier hebben we bewijs waar hij met Peazer gaat." Mijn ogen werden langzaam groot en ging van Liam's schoot af. "Ik geloofde je." Mompelde ik zacht. Die foto leek nou ook weer niet nep en ik wist dat ik niet alles moest geloven, maar dit. "Ik geloofde je!" Mijn stem verhief en tranen brandden al in mijn ogen. Mijn stemmingswisseling was weer eens bezig. Nors ging ik op de andere bank zitten en keek emotieloos naar de televisie. Hij was mijn vriend, en nu.. Dit?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 19:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte en aaide door haar haren terwijl ze aan het zappen was. Ze bleef hangen op een roddelkanaal. Langs haar schouder keek ik mee. Mijn ogen werden groot en mijn mond viel open van het item waar ze aan begonnen. What the fuck was dit?! Ik staarde in shock naar de foto die in beeld kwam. Dit kon niet waar zijn. In die club was ik nog niet eens geweest sinds het uit ging met Danielle. Deze foto was echt oud, maar ik had dit soort fotos altijd van het internet willen houden. Nu was die dan toch daarop verschenen, maar ze hadden blijkbaar niet de datum van maak gecheckt. Ik voel Marie-Anne van me af glijden. Ik kon gewoon niet geloven dat dit nu gebeurde. Ik was letterlijk in staat nu naar het productie gebouw van de zender te rijden en degenen die dit bericht had verzonnen knock-out te slaan. ik was echt niet agressief aangelegd, maar dit maakte me woest. Ik duwde de tv uit en smeet de afstand bediening door de kamer. "Kunnen die idioten neit eens hun bronnen checken?!" Aan Marie-Anne's gezicht te zien wist ik dat ze de tv geloofde, en waarom zou ze ook niet. Ze vertrouwde me wel, maar die foto was echt. Niet van nu, maar van heel lang geleden, toch was die echt. Ik sloeg een keertje hard tegen de muur om mezelf te kunnen herpakken voor ik stilletjes voor haar ging zitten. Die woede kwam later wel. ik wilde het haar nu eerst uitleggen. "Marie-Anne? Mag ik het asjeblieft uitleggen?"


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik zat niet heel ver van haar af op de bank toen ze mijn hand vast pakte en ik merkte hoe ze mijn gezicht bestudeerde. Ik haatte het als ze dat deed, ik voelde me er altijd ongemakkelijk bij. 'Zaynie.. Wat is er nou?' vraagt ze en ik zie hoe ze licht glimlacht. Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd. 'Er is niks..' zei ik kortaf. Alsof ze niet door had wat er was. Ik mocht hem gewoon niet, die Jamie. Ik liet haar hand los en pakte mijn iPhone tevoorschijn. Ik opende twitter en scrollde naar boven in mijn timeline. What? Is Liam cheating on Marie-Anne?! stond in grote, harde letters boven aan mijn timeline, het was getweet door een van de fans die ik volgde. Ik keek verder en er stonden nog veel meer tweets over Liam die vreemd ging met Danielle. Dit liet ik niet gebeuren. Niemand deed mijn zusje pijn. Mijn bloed begon te koken en ik kneep mijn vrije hand tot een vuist. 'Ik wist het wel, dat dit zou gebeuren.' zei ik tegen Chayenne toen ik mijn mobiel in haar schoot gooide, opstond en boos naar de keuken beende.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    'Er is niks..' zei hij kortaf en ik zucht even. Dat heb je weer mooi verpest Chayenne... Ik bijt op mijn lip als hij mijn hand loslaat en ik kijk naar de tv. Ik kon me totaal niet concentreren en ik speel maar wat met mijn haar. Waarom moest ik nou weer over Jamie beginnen, ik ben echt een idioot. 'Ik wist het wel, dat dit zou gebeuren.' zegt Zayn opeens en ik kijk op. Voordat ik kon vragen wat er was lag zijn Iphone al op mijn schoot en ik keek Zayn na. Ik frons en pak zijn Iphone. Ik lees alle tweets en mijn mond valt open. Hoe kon Liam dit doen?! Dit kon hij toch niet menen! Ik leg Zayn's telefoon op de bank en loop de keuken in. 'Wat ga je nu doen?' vraag ik voorzichtig, bang om hem nog bozer te maken..


    El Diablo.

    Marie-Anne Malik

    Ik slikte en keek Liam aan. "Liam, serieus. Ik was een fan van de band en voor ik iets met je had, volgde ik iedere stap die jullie maakte. En zo ook foto's. Raad eens? Dat is de eerste keer dat ik die foto zie!" Riep ik, zoals ik altijd was, was ik nogal.. Agressief. En mijn stemmingswisselingen. "Ik kan dit niet geloven, maar toch moet het. Je hebt gezoend met Danielle, terwijl je iets met me had." Bromde ik en had bijna de neiging om hem een klap te verkopen. "Liam James Payne. Ik houd dan wel van je, maar zoiets kan ik niet pikken, het is dat ik geen zin heb om naar huis te gaan, anders zou ik zo Zayn bellen om me te halen. Dan ga ik maar in de logeerkamer slapen. Nu heb ik geen zin om met je in één bed te slapen, zonder enige bedoeling." Zei ik resoluut en glimlachte sarcastisch. Die eikel, hij dacht maar dat ik een onschuldig mens was. Ik ging in een kleermakerszit zitten en keek Liam afwachtend aan, wachtend op een antwoord.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Het deed me pijn om haar zo te zien. Alsof er een houten staak door mijn hart werd geramt. Ik beet hard op mijn lip. Wat moest ik hier in hemels naam op terug zeggen? De waarheid? Dat zeker. Maar zou ze het wel geloven? Ik zakte op mijn knieen voor haar. "Luister asjeblieft." Mijn stem klonk trillerig, onzeker en zacht. "Ik hou en heb altijd mijn privé leven zo veel mogelijk geheim proberen te houden. Waarom denk je dat er ook zo weinig foto's van ons samen op het net staan? Ik zorg eigenlik altijd at ze direct de doofpot in gaan. Dit was ook zo'n doofpot foto. Ik ben in jaren zelfs niet meer in die club geweest. En dat is de enige echte waarheid." Ik pakte haar handen in de mijnen. "Marie-Anne. je bent mijn zon, mijn maan en al mijn sterren. De aarde onder mijn voeten. De spil van mijn bestaan. hoe kan ik jou ooit bedriegen?" Ik keek in spanning naar haar gezicht. Als ze me niet zou geloven zou ik hele grote problemen hebben. Niet alleen met haar maar ook met Zayn, mijn ouders en de rest van de jongens. Vreemd gaan was namelijk niet iets waar mijn ouders makkelijk over deden, net als de jongens en Zayn... Als ik dat zou overleven zou ik geluk hebben.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik schudde mijn hoofd en schudde Liam's handen weg. "Nee." Ik stond op en begon rondjes te lopen in de woonkamer. "Waarom laten ze het pas nu zien?! Het kon net zo goed zijn dat je stomdronken was en je het nu niet meer weet." Zei ik en plofte op de grond neer. "Weet je wat. Ik wil het niet uitmaken, maar nu niet sowieso. Niet na één dag dat je pas thuis bent." Mompelde ik. "Ik.. Ik weet het niet meer. Of ik jou moet geloven of de televisie. Vijftig procent van de foto's maken de fans en de andere helft de media. En ik het lijkt me sterk dat deze door de media is gemaakt.. Door de kwaliteit." Ik keek Liam aan en zuchtte hoofschuddend. "Vertel jij het maar. Ik twijfel of ik het Zayn moet vertellen. Dat ik naar huis wil, maar toch hier blijf. Omdat ik me nog verliefd voel ja. Het klinkt vast cliché." Ik schudde mijn hoofd. Mijn hart was dan ook letterlijk gebroken. Ik beet hard op mijn lip om alle tranen in te houden.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 20:15 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik zuchtte en zakte neer op de grond. Ik kon nu maar beter vast mijn vaarwel tegen mijn ouders gaan zeggen. "Je weet toch dat..." Ik maakte mijn zin niet eens af. Met haar was ik namelijk nooit dronken geweest. Ik had nooit zo rond haar willen zijn want ik had nooit iets echt stoms rond haar willen doen. Ik wist namelijk wat voor fratsen dronken Liam kon uithalen, maar dit was er zeker niet een van. De foto was inderdaad door een telefoon gemaakt, dat wist ik zeker. Ik pakte mijn telefoon uit mijn zak en begon te zoeken. Als die foto er nog opstond had ik bewijs. Want volgens mij was dit niet het werk van een fan. Ik keek op toen ze het over Zayn had. Als ze hem zou bellen was ik zelfs dood als ze me nu zou geloven. Ze brak mijn hart met haar tranen. het liefst wilde ik haar nu in mijn armen trekken en zeggen dat alles goed kwam, maar dat was nu niet slim. Dan zou ze alleen nog bozer worden waarschijnlijk. Want ik was hier de aanstichter van, of nouja, neit helemaal, maar goed. En dat zorgde er alleen maar voor dat ik nu ook vocht tegen de tranen. ik voelde me zo schuldig. Op dat moment vond ik de foto. 12 Juni 2010 stond bij de datum. het was precies dezelfde foto, maar dan van 2 centimeter verderop. Nu herrinderde ik het me weer. Danielle en ik hadden allebei deze foto laten maken door een man in de club onder het mom van 'leuke achtergrond'. Gelukkig had ik hem nooit gewist. Ik stond op en wilde net Marie-Anne de datum laten zien toen het tot me kwam. mijn telefoon kletterde uit mijn handen op de grond en ik bevroor. "Godverd..." ik maakte het niet eens af. Danielle en ik waren 'goed' uit elkaar gegaan. blijkbaar toch niet. Want de enige die deze foto nogmeer had was zij. Zij was de enige die dit had kunnen doen.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Liam was wanhopig iets aan het proberen, wat totaal mislukte en maar een scheldwoord mompelde. Ik slikte en liep naar Liam toe. "Ik wil je graag geloven, maar het wilt me maar niet lukken." Zuchtte ik. Ik keek hem aan en sloeg mijn ogen neer. "Je weet dat ik van je houd, nu nog steeds." Ik drukte een kus op zijn wang en zuchtte. Heel misschien zou ik zo Zayn sms'en, om hem gewoon op de hoogte te houden. Als ik hem het niet vertelde, werd hij nog kwader en misschien wist hij het al. Nou ja. Hij was dan ook mijn broer en ik hield zielsveel van hem. Mijn mondhoeken krulden toch wel omhoog en keek Liam weer aan. "Het is.. Gewoon." Ik beet op mijn lip, ik wist niet wat ik moest zeggen. "Ik ben in de war ja, de hele tijd twijfelde ik al aan onze relatie omdat jij al die tijd weg was en grappig genoeg Danielle aan je hielen zat geplakt. Letterlijk." Zei ik. "Ik weet niet hoe je bent als je dronken bent, maar ik gok zo dat het slecht is." Voor de zoveelste keer zuchtte ik en trok Liam de bank op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles

    ''Ik doe het later wel. We hoeven niet meer mee met Louis ik heb een taxi geregeld naar Zayn en de jongens zijn appartement'' ik zet expres de nadruk op zayn zijn huis. ''Hij moet met zijn vuile poten van mijn zusje afblijven'' Ik heb nog steeds geen antwoord van Liam gekregen maar dat kreeg ik later denk ik wel. ''Je hoeft niet weg hoor. De fans hebben al een halfjaar met ons doorgebracht ik wil nu met jou zijn'' glimlach ik. Ik geef haar een kusje op haar wang en trek haar mee naar een toeterende auto. Ik voelde mijn mobiel even trillen. Vast het nummer van Marrie-Anne. Geiriteerd staar ik naar mijn mobieltje. Dan kwam ik er zelf wel achter. Ik keek even naar boven maar zetten al snel een neppe glimlach op voor Megan. ''Kom we gaan'' ik duw haar de auto in en zwaai onhandig naar de fans. ''I Love You Harry'' glimlacht een klein meisje van ongeveer 7 jaar. Ik gaf haar een luchtkusje en stapte dan ook zelf in de auto.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam James Payne
    Ik keek naar haar en pakte mijn telefoon weer op. Lekker dan. Uitgevallen. I drukte op het aanknopje en stopte hem toen diep in mijn zak. Haar kus op mijn wang voelde zo fout op een of andere manier. Alsof ze het niet meende. "En ik van jou. Zielsveel van jou." mompelde ik zacht terug. Ik zag haar wat glimlachen en keek verbaast. Ik wist dat ze stemmingwisselingen had, maar dit was extreem. Ik luister naar haar en val naast haar op de bank neer. Weer vis ik mijn telefoon uit mijn zak en zoek snel de foto op. "Hier. Ziet deze foto er niet heel bekent uit. Daar zijn er twee van. precies op hetzelfde moment gemaakt op 12 Juni 2010." zei ik tegen haar terwijl ik haar de foto liet zien. "Als ik dronken ben ben ik inderdaad niet de beste kant van mijzelf, maar meer dan 3 biertjes heb ik echt al heel lang niet op. Dat kan iedereen beamen. En dat zij op mijn hielen geplakt zit is echt heel irritant. Ik wil haar dan niet laten verwijderen, maar ze luistert ook niet als ik haar zelf wegstuur. meestal meoten we de kleedkamer op slot doen, gewoon om rust te krijgen." ik zuchtte. Nu ik er zo over nadacht had ik dit moeten zien aankomen.


    Bowties were never Cooler